Misja zwiadowcza: Trzy nowe mapy
Tryb misji zwiadowczej powróci na główne serwery w czerwcu. Pojawi się też z opóźnieniem na serwerze testowym i zostanie tam tylko przez określony czas, podczas drugiego testu publicznego aktualizacji 1.17. Do wypróbowania będą trzy nowe mapy i trzy ulepszone mapy z poprzednich edycji oraz zmieniony format.
Teraz wszystkie z sześciu map będą testowane jednocześnie.
Tymczasem tak prezentują się trzy nowe, wcześniej wspomniane lokacje:
Anykeyyevka
— Ten gęsty obszar miejski doskonale nadaje się do bitew pozycyjnych między czołgami ciężkimi, a rozległe pole z niewielką liczbą osłon służy do manewrów oskrzydlających i przebijania się przez linie wroga. Wiele pozycji nadających się do zasadzek znajduje się na wzniesieniu, skąd można łatwo ostrzeliwać wrogie pojazdy znajdujące się na polu walki i obrzeżach miasta.
- Nazwa techniczna: 130_anykey_if, dawniej 130_invasion_if (Inwazja)
- Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów
- Tryb: Misja zwiadowcza, w przyszłości Bitwa standardowa
Aquila
— To małe miasteczko u podnóża to kluczowy obszar mapy, z którego możesz ostrzeliwać dolinę, jednocześnie kontrolując większość terytorium. Szereg domów służy za osłonę przed ostrzałem artyleryjskim i pozwala na walkę pozycyjną podczas gry czołgami ciężkimi. Otwarta dolina jest dość niebezpieczna, ale pozwala szybko dostać się na pozycje przeciwnika.
- Nazwa techniczna: 132_abruzzo (Abruzzo)
- Rozmiar mapy: 1200×1200 metrów
- Tryb: Misja zwiadowcza, w przyszłości Bitwa standardowa
Klostertal
— Gęsta zabudowa miejska z obszernym parkiem w centrum oferuje różnorodne rozwiązania taktyczne do walki. Czołgi ciężkie mogą toczyć walki pozycyjne w stosunkowo chronionych zabudowaniach miejskich, podczas gdy pojazdy mobilne mogą skutecznie działać na otwartym, pagórkowatym terenie, który wygląda na wrażliwy, ale zawiera wiele fałd terenu i bezpiecznych pozycji.
- Nazwa techniczna: 136_kassel (Kassel)
- Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów
- Tryb: Misja zwiadowcza, w przyszłości Bitwa standardowa
u mnie mam info że tryb misji zwiadowczej jest niedostępny na serwerze EU1 . ok zmieniłem na EU2 i to samo ??? o co chodzi ?
mam ten sam problem
– zrób połowę mapy
– skopiuj tę połowę
– zrób lustrzane odbicie
– przyklej do tej pierwszej połowy
dokładnie o tym samym pomyślałem xD
Ta klostertal mega miła mapa. Więcej niż 50% powierzchnii to miasto co jest wręcz niespotykane w WoT a szkoda bo powinno byc takich map zdecydowanie wiecej. Oby WG wprowadzilo takich mapek troche to granie czolgami ciezkimi mialoby wiecej sensu niz dzis…zwlaszcza tymi mniej mobilnymi
Miałeś Mińsk, w którym również było bardzo dużo miejskich obszarów i szczerze mówiąc był średnią mapą;) ze starych map to bardzo miło wspominam Stalingrad. Tam praktycznie było samo miasto i fajnie się walczyło. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze go przywrócą. Tak jak Bagno i Świętą Dolinę.
Czym są misję zwiadowcze?
Tryb w którym wg testuje mapy, daje Ci ankietę ich dotyczącą, a Ty zdobywasz różnego typu nagrody np kamuflaż czy mat. eksploatacyjne.Pomijam już fakt że można znaleźć tą informację na tym samym forum prostym Google search-em.
WG tak bardzo boi się niezbalansowania map, że leci lustrzane odbicia stron na każdej? Na pierwszy rzut oka, to chyba każda ma już jakiś zbliżony odpowiednik w grze.
Balans xd. Gdyby mapy robił generator liczb losowych w większość wyszło by na lepsze
Wtedy 60-80% graczy nie wyjedzie z bazy bo się boją nieznanego terenu.