Lista zmian wersji 1.16.1
przez Bin4r ·
Główne zmiany
Ulepszone konturowanie pojazdów
- Dodano uproszczone konturowanie pojazdów. Przy celowaniu do pojazdu gra wyświetla kontur obejmujący tylko elementy pancerza, na które mogą oddziaływać pociski.
- Modele kolizji dla niektórych pojazdów zostały przerobione, by poprawić ich wyświetlanie przy włączonym uproszczonym konturowaniu.
- Dołożona została opcja włączenia wyświetlania przeszkód dla pocisków (w ramach konturowania pojazdu).
- Domyślnie renderowanie przeszkód wewnątrz modelu kolizji oraz rysowanie konturów pojazdów z uwzględnieniem modelu kolizji będzie wyłączone. Opcje te można włączyć w ustawieniach gry (w zakładce Celownik).
- Włączenie opcji konturowania i wyświetlania możliwych/niemożliwych do przebicia przeszkód może spowodować spowolnienie gry na słabszych komputerach.
Opcja wymiany
- Mechanika wymiany została poprawiona, co skutkuje zwiększoną liczbą ofert wymiany.
- Interfejs został poprawiony, by wymiana pojazdów była bardziej zrozumiała i przyjazna dla użytkownika.
Sztuka strategii
Wydarzenie w grze Sztuka strategii wystartuje niedługo po wprowadzeniu aktualizacji.
Linia frontu
- Uruchomienia trybu Linia frontu będą miały miejsce w końcowym okresie każdego sezonu Przepustki bitewnej. W ten sposób gracze mogą zostać odciągnięci od bitew losowych, mając jednocześnie możliwość zdobycia punktów przepustki bitewnej.
- W tym trybie są dozwolone wyłącznie pojazdy VIII poziomu.
- Czas zdobycia pierwszej linii obrony bazy został przedłużony z 2 minut i 15 sekund do 2 minut i 30 sekund.
- Następujące pojazdy są dostępne do wypożyczenia: T32, T-44, AMX AC mle. 48 oraz WZ-132.
- Koszt wypożyczenia pojazdu w trybie będzie się teraz zmniejszał każdego dnia. Gracze, którzy przegapią pierwsze dni wydarzenia nie poniosą pełnych kosztów wypożyczenia.
- Zmiany w rezerwach bojowych.
- Rezerwa bojowa Inżynieria została przeniesiona do rezerw typu Zwiad.
- Ekran dymny został przeniesiony do rezerw taktycznych.
- Zasłona dymna nie tylko przykrywa wszystkie sojusznicze i wrogie pojazdy w dymie i za nim, ale także zmniejsza skuteczność załogi przeciwnika o 15% i zmniejsza zasięg widzenia o 30%.
- Liczba pocisków użytych przy Ostrzale artyleryjskim wzrosła z 16/18/20 na 20/24/28 (zależnie od poziomu rezerwy).
- Rezerwa bojowa danego typu jest teraz zawsze powiązana z konkretnym skrótem klawiszowym, bez znaczenia na pojazd. Jednocześnie porządek odblokowania rezerw bojowych w bitwie dla różnych pojazdów będzie inny.
- Porządek dla rezerw bojowych dział samobieżnych został zmnieniony. Aktualny porządek: rezerwy szturmowe, rezerwy zwiadowcze, rezerwy taktyczne.
Zmiany w zestawieniu map dla nowych graczy
Jeśli przynajmniej jeden nowy (niedawno zarejestrowany) gracz bierze udziałw bitwie V lub VI poziomu, bitwa będzie miała miejsce na jednej z 14 map: Karelia, Lakeville, Linia Mannerheima, Malinowka, Przełęcz, Piaszczysta rzeka, Prowincja, Prohorowka, Ruinberk, Step, Przedmieście, Klify, El Halluf lub Ensk.
Pociski odłamkowo-burzące
- Graficzne przedstawienie logu uszkodzeń (na panelu uszkodzeń) zostało poprawione. Teraz ikony pocisków dział samobieżnych i innych typów pojazdów, a także pociski odłamkowo-burzące różnych typów graficznie różnią się od siebie.
- Opcja Płynne przybliżenie kamery została przeniesiona z zakładki Celownik → Artyleria do zakładki Ogólne i teraz ma zastosowanie do wszystkich pojazdów.
- Interfejs celowania dla dział samobieżnych przy poruszaniu się kamery w widoku trajektorii został naprawiony.
- Nazwa parametry została zmieniona z Promień rażenia odłamków na Promień uszkodzeń.
Zmiany na mapach
Linia Zygfryda
- Usunięto niewidoczną przeszkodę w kwadracie F5.
Tundra
- Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadratach E8, F7 oraz F8.
Klondike
- Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadratach C0.
- Usunięto możliwość utknięcia w kwadratach D4, E7, F2, J4 i H6.
Normandia
- Usunięto możliwość wjazdu do obszarów nieprzeznaczonych do gry obok wież dział wielkokalibrowych #1, #3 i #4.
- Usunięto możliwość utknięcia w strefie odradzania się za wieżą działa wielkokalibrowego #2, na stoku na zachód od wieży wielkokalibrowego działa #5 i obok koła odnawiania na południowy zachód od bazy C.
Kraftwerk
- Ulepszono kilka pozycji dla atakujących, by równowaga gry była dla nich wygodniejsza. Szczegóły zostaną przedstawione w artykule poświęconym rebilansowaniu mapy Linii frontu.
Informowanie nowych graczy
- Przycisk statystyk sesji nie będzie wyświetlany nowym graczom, którzy rozegrali mniej niż dwie bitwy.
- Podpowiedź „Nowe” na ekranie wyboru trybu nie będzie wyświetlana nowym graczom, którzy rozegrali mniej niż 10 bitew.
- Podpowiedź „Nieśmiertelnik” nie będzie wyświetlana nowym graczom, którzy rozegrali mniej niż 100 bitew.
Elementy personalizacji
Niektóre naklejki zostały usunięte ze sklepu w grze:
- Plaster 1
- Skośna belka
- Dwie skośne belki
- Trzy skośne belki
- Szewron
- Odwrócony szewron
Poprawki techniczne
Efektywność dla złożonych efektów i scenariuszy została poprawiona (ogólne obciążenie CPU zostało zmniejszone a zajętość rdzeni poprawiona).
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów:
Chiny
Т-34-1
- Model kolizji wieży T-34-1 model 2 został przerobiony, by odpowiadał jego wyglądowi.
ZSRR
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Object 259A.
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Po naciśnięciu N w wielkich bitwach nie są wyświetlane warunki misji osobistych.
- Przy użyciu komendy „Jadę na pozycję!” ze znacznikiem przed bitwą, związana z tym wiadomość nie pojawia się na czacie.
- Brak powiadomienia głosowego o trafieniu pojazdu przeciwnika przy jego późniejszym zniszczeniu.
- W pewnych przypadkach przewrócone pojazdy otrzymują karę za opuszczenie bitwy przed jej zakończeniem.
- Przy wysokich ustawieniach grafiki, po przełączeniu w tryb snajperski i przybliżeniu na listowie spada liczba klatek na sekundę.
- Nad pojazdami zniszczonymi poza zasięgiem rysowania jest ciągle wyświetlana ikona wybuchu magazynu amunicji, kiedy takie pojazdy znajdą się w promieniu rysowania gracza.
- W niektórych przypadkach liczba kredytów nie jest aktualizowana przy otwieraniu Rezerwy kredytów.
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Wyświetlanie zarządzanego bonusa do doświadczenia na ekranie wyników bitwy zostało poprawione.
- Głośność niektórych fraz wypowiadanych przez załogantów została podniesiona.
- Na ekranie potwierdzenia zakupu zawieszeń pojazdów kołowych ikona gąsienicy została zamieniona na ikonę koła.
- Głośność trafień otrzymanych przez pojazd gracza podczas gry w trybie snajperskim została zmniejszona.
- Naprawiono problem powiadomień o zniszczonych pojazdach, pojawiających się w niektórych wypadkach na minimapie (a nie ponad nią).
- Ulepszono celownik serwerowy.
- Naprawiono problem, gdzie gracze w niektórych wypadkach nie mogli stworzyć plutonu pojazdów VII poziomu.
- Naprawiono problem wiadomości o niemożliwym montażu, wyświetlanej przy zmianie elementu wyposażenia na inny o podobnym efekcie.
- Wskaźnik systemu anonimizującego został dodany do listy drużyn w bitwie.
- Naprawiono problem duplikowania odgłosu strzału przy szybkiej zmianie z celowania snajperskiego na zręcznościowy.
- Naprawiono problem nieznacznego przesunięcia wieży pojazdu przy nakładaniu stylu na IS-4.
- Model kolizji Caernarvon Action X został poprawiony.
- Pojazdy kolekcjonerskie już nie są nagrodą odprawy.
Ź: Portal EU
To ta obrzydliwa komunistyczna gra jeszcze funkcjonuje ?
XDD
Zamknij dupę a ty kim jesteś? Darmozjadem na 500+ czy osobnikiem na wyginięciu z 13 emeryturą dyktujaca farmazony co wnuczek ma wypisywać w necie?
a już myślałem że po „rozstaniu” z białorusią i rosją usunęli stalinowskie i komunistyczne symbole . no cóż jakie rozstanie takie efekty 🙁
Po aktualizacji wot nie działa – problem znany tylko mi czy ktoś jeszcze tak ma?
O witam w klubie. Wczoraj grałem, wyłączyłem kompa. Dziś zaktualizowałem grę. Patrze, pojawia się logo startowe i nic więcej.
Sprawdziłem spójność plików i autonaprawę-nic nie dało.
Odinstalowałem, ściągnąłem ponownie również nic.
Napisałem do WG, zobaczymy co mi odpiszą. Pewnie nic
Zrobiłem to samo i dalej nic.
U mnie gra po dłuższym czasie zaskoczyła. Być może coś z serwerem było nie tak, albo pierwsze uruchomienie po łatce jest bardzo oporne.
Dostałem teką odpowiedź do supportu.
może Ci pomoże.
U mnie jednak tak jak wspomniałem wyżej zaskoczyło bez tego.
Dzięki, sprawdzę
Działa wersja 32 bit, nie odpala bezpiecznie, normalnie i po aktualizacji sterowników. Zainstalowanie nowego klienta gry również nic nie daje. WGCheck nic do naprawy nie znalazł, mimo wszystko wyślę raport do WG.
Na laptopie, gdzie mam gtx 1050 gra normalnie się odpalała. Na stacjonarce, gdzie mam rtx’a gra się wieszała przy ekranie ładowania. Pomogła dopiero aktualizacja sterowników do karty graficznej. Wcześniejsza reinstalacja gry (całkowicie nowy klient) nic nie dało.
Po odpaleniu gry wybierz w opcjach „graj” start gry 32 bit- wtedy pójdzie. Gra nie działa na 64 bit.
nie działa wot
Czyli jest więcej ofiar…
skoro się czytać nie umie , pisało że do 10 serwery niedostępne
HARDI_SE – sęk w tym, iż serwery wyłączone do 10, a o 12:30 ja nadal miałem poważne problemy. Więc to nie musi być wina, tylko serwerów.
U mnie też. Czy to że odinstalowałem może mieć znaczenie?
No i pomidorki wypłakały usunięcie IX z trybu. Ehh i niby jak ta gra ma iść w dobrą stronę, skoro WG słucha pomidorów. Jeśli kogoś przerastało niszczenie IX w VIII to nie powinien być na tych tierach, max na IV
A mnie tam te czołgi nie przeszkadzały , mniej uszkodzeń a kasa ta sama .
Skodą T 56 na podstawowej amunicji spokojnie 15k-20k, właśnie to IX poprawiały zarobki
A paczek nie dodali
Co? Jakich paczek?
Linia frontu znów tylko na 8.
Czyli jakaś pozytywna zmiana w patchu będzie 😉
Przynajmniej 1 raz w historii wota WG posłuchało graczy którzy mówili, że nie chcą 9 tierów na lf no i ich nie będzie, tylko 8 na 8 – Brawo WG.
co jest z wotem nie działa
Przerwa techniczna jest od 2.00 do 10.00
to samo chciałem napisać a ci płaczą
„Ulepszone” konturowanie pojazdów xd
Aimbota niech dodadzą, to już do bycia lepszym od 90% graczy nie będzie trzeba żadnej wiedzy, a wystarczy posiadanie klawiatury, i to z wyrwanymi klawiszami A, S i D
u mnie nie mam konturowania – chyba nie zasłużyłem:)
Wyświetlanie zarządzanego „bonusa”? Za bardzo w oczy razi. Proszę poprawić
niee, jest ok, tu chodziło o bonusa BGC 😀
„https://youtu.be/jhJl_neSW0A?t=272”