Kalendarz adwentowy 2021: Dzień 3 – 🇩🇪 leKpz M 41 90 mm

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

24 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zorg

Mam pytanko, czy dalej tak jest że jak LT stoi albo jeździ ma takie samo kamo? Generalnie lajtami nie gram za dużo bo MM i RNG mi nie pozwalają, ale pamiętam że kiedyś te pojazdy miały kamo takie samo czy się jechało czy stało.

Nazwa*

Tak lt mają takie same camo na postoju i w ruchu

vandallo87

1) jest niezły, nie jest op, po prostu zbalansowany med w skórze lighta, 2) już 1200 dmg na bitwę daje niezły wn, da się więcej robić, więc łatwo staty na nim podbić, jeśli jesteś w miarę ogarnięty, podobnie jak na wcześniejszym HWK, 3) mam oba i jednak HWK jest przyjemniejszy w grze, oba mają fajne HE np. na inne lighty. Tyle realnej recenzji.

Arma

Szkoda, że liczba sprzedawanych przez WG czołgów nie jest ograniczona ich produkcją, tj. rezerwy w twierdzy 😉 Może zaczęliby dawać lepsze oferty… 💩

Sigma

6k golda za całkiem dobrą 8, na co tu narzekać?

Powhatan

Bierz od razu dwa, i o odemnie trzeci za 2,5 k golda.

Kacperek

Ktoś ma odmienne zdanie i to powód do kpin? Wg mnie to bdb premka dla graczy lubiących klasycznego lighta, który i do spota, i do walki się nada. Może nie jest to jakość LT-432, czy bezdętkowca, ale na jakiej podstawie jest on słaby, szrotem, czy kij wie czym jeszcze? Ma swoje zalety jak burzaczki, jeden z najwyższych dpm klasa/tier, kumule też pozwolą na walkę z X tier, itd.

Bot

on się do spota nie nadaje 😛

niko

Trzeci dzień, trzeci nudny niemiecki czołg.

Tusky

To chyba niemiecki kalendarz jest, jest jeszcze spoko premek niemieckich jak spychacz czy jadzia 8,8 je też pewnie WG doda do SUPER oferty.

Last edited 6 miesięcy temu by Tusky
klopsik

W kalendarzu są oferty tylko za PLN i Golda czy za kredki z gry również?

Jan

Za kredki tylko na czarnym rynku

niko

Nigdy nie było ofert za kredki niestety

klopsik

Ok dzięki. Tez tak mi się wydawało choć pewności nie miałem

Sabal

Ciagle to samo wałkuja męczą tymi przecietnymi 8 skoro nie stac ich na dodanie lepszych 8 to moze dla urozmaicenia pora na jakies nizsze tiery V,VI,VII a nie z roku na rok w kolko te same oferty…

Last edited 6 miesięcy temu by Sabal
Xxxx

Wypychają szroty może ktoś się nawinie.

Radek2723

Mam nadzieję ze cały kalendarz nie będzie taki jak początek

Msrappe

Serio? Pierwszego dnia HWK, a trzeciego to. Super różnorodność ofert.

Michael

Jak na razie nie widzę dobrych ofert na czołgi tylko dobrą okazje na zmarnowanie pieniędzy/złota.

Andromacha

Czołg okrutny bandycki, morderczy i tak dalej

AntyUnia

UKURATNY się mówi całe te!

Xxx

Ten czolg w dzisiejszym wot,poprostu sie nie nadaje

Wojtek

Dobrze, że teraz dają takie syfy, bo jak pojawią się paczki to i gold będzie. Dlatego też liczę na to, że w czasie paczek beda lepsze premki wtedy coś się kupi ^^

krzys

To nie lajt, to TeDek.