Prosto z Supertestu: 🇫🇷 Lorraine 50 t – zmiana parametrów technicznych
Kompletna charakterystyka francuskiego Lorraine 50 t.
— Projekt francuskiego czołgu średniego rozwijany w latach pięćdziesiątych. Obejmował montaż działa 120 mm na kadłubie i podwoziu innego czołgu eksperymentalnego, Lorraine 40 t, który był testowany w tym samym czasie. Projekt przerwano na etapie schematów.
Lorraine 50 t. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: HT-9, Francja, specjalny
Wytrzymałość: 1 900
Moc silnika: 980 KM 1 000 KM
Waga: 50,0 t
Maksymalne obciążenie: 53,0 t 57,0 t
Moc na tonę: 19,60 KM / t 18,18 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / –15 km / h 60 / – 20 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s 35,46 °/s
Prędkość obrotu działa: 27,12 °/s 36,51 °/s
Opór gruntu: 1,1 / 1,2 / 2,1 0,9 / 1,0 / 1,8
Zasięg widzenia: 380 m 400 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 155 / 60 / 40 90 / 40 / 30
Pancerz wieży: 300 / 80 / 40 250 / 95 / 40
Działo: 120 mm D. 1203 P
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 264 / 308 / 65
Szybkostrzelność: 4,17 4,47
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 669 1 788
Średnie uszkodzenia na minutę pociskiem OB: 2 149 2 302
Czas przeładowania: 14,38 s 13,42 s
Rozrzut na 100 m: 0,38 0,32
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +15 °
Liczba pocisków: 40 szt. 55 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Rola w bitwie: Uniwersalny czołg ciężki (Czołgi wielozadaniowe, które potrafią z łatwością dostosować się do każdej sytuacji bojowej.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 4,56 / 0,82 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 2,28 / 0,41 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa:
3,04,0; - w trakcie obrotu wieży:
0,080,15; - w trakcie ruchu pojazdu:
0,240,14; - w trakcie obrotu pojazdu:
0,240,14; - w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością:
2,175,48; - przy maksymalnej prędkości pojazdu:
12,08,40; - przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu:
7,514,96.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Od kilku tygodni zacząłem mieć straszna lagi w WOT. Nie ma znaczenia pora dnia czy temperatura komputera – odpalam gierke i po ok 1,5 minuty zaczynają się lagi. To się powtarza w każdej bitwie. Nie korzystam z modów, sterowniki aktualizuję na bieżąco, sprawdziłem spójność gry tym narzędziem z klienta, zmniejszyłem ustawienia grafiki – i nic, ciągle to samo, zaczynam łapać lagi po minucie-dwóch. Ktoś ma jakiś pomysł o co może chodzić ?
support WG zasugorował „DNS flush” – wykonałem ale nie pomogło 🙁
Spróbuj może kolego zrobić reinstalke i wyczyścić rejestr.
Mam to samo, ale przydarza się w różnych momentach. Raz cały dzień nic, innym razem w 2 czy 3 bitwie. Restart gry pomaga, ale znów problem wraca. Ping 50, Zielona kropka, 110 fps. To nawet nie lagi tylko takie klatkowanie obrazu, jak się zdarza, gdy fps są niższe od taktowania monitora. Problem pojawił się dopiero po aktualizacji z wafflem
cash już czyściłem – taką poradę dostałem od supportu WG ale nie pomogło. Teraz mi napisali żeby zrekonfigurował DNS bo jak im przesłałem raport WGcheck to piszą że przyczyną problemów technicznych jest brak mojego połączenia z ich serwerem…. tylko że ja kurcze nic nie grzebałem / nie zmieniałem u siebie w sprzęcie – jeszcze kilka tygodni temu nie miałem najmniejszch problemów z grą a od około miesiąca w każdej, ale to dosłownie w każdej bitwie po jakiejś 1,5-2 minutach od rozpoczęcia zaczyna mi się ciąć gra co jest kiepskie bo mam problemy w kierowaniu pojazdami, strzelaniu itp … z konieczności zacząłem grac pod pasywnego spota możliwości techniczne mam takie że mogę tylko dojechać do jakiegoś krzaka i siedzieć w nim przez większośc bitwy spotując dla druzyny :/
Dla jasności, masz lagi w sensie ping skacze do takich wartości, że sterowanie działa z opóźnieniem czy masz drastyczny spadek fps i pojawia się pokaz slajdów?
wiesz to wygląda tak, że po ok 2 minutach od startu gry zaczyna mi się jak gdbyby „zacinać” tzn. obraz jak gdyby spowalnia / zamraża sie i po jakiejś chwili odświeża czego efektem jest np. że wjeżdżam w tym czasie czołgiem na ścianę bo nie mam sterowania / maszyna nie reaguje na klawisze. To nie jest permanentne, po takim „zacięciu” znowu da się chwilę grać ale za jakiś czas znowu dochodzi do podobnej sytuacji i tak w kółko.
FPS spada drastycznie, przed chwila jeszcze sprawdziłem, potrafię mieć zjazd ze 150 FPS do 15 FPS i wtedy właśnie gra mi się „zacina”
Jeśli: czyściłeś rejestr, sprawdzałeś intergralność plików (za pomoca WG Center), robiłeś reinstalke to na Twoim miejscu spróbowałbym cofnąć system o ten miesiąc (lub wiecej). Jeśli to nie pomoże to można na głupiego zapisać na innym dysku (choć wątpię czy coś da, ale spróbować nie zaszkodzi). W najgorszym przypadku karta grafiki zaczyna płatać figle lub RAM wchodzi w stan agonalny (ewentualnie masz uruchomionych dużo zasobożernych aplikacji i zaczyna brakować pamięci).
Z rzeczy które wymieniłeś nie robiłem reinstaliki ani nie cofałem systemu (rozumiem ze masz na myśli aktualizację Windows 10). Nie próbowałem też grać po kablu (gram na WiFi). Sprzęt mam raczej nowy (około roku-półtora) chyba za wcześnie żeby zaczął padać… a o co chodzi z tymi ustawieniami DNS które sugeruje support WG, wiesz coś może ?
Tak Windows 10. Jeśli masz problem ze spadkiem fps to fakt czy grasz na wifi czy kablu według mnie praktycznie niema powiązania ale wiadomo warto sprawdzić każdą opcje. Co do DNS to nie pomogę, zbyt zawiły temat jak na moje umiejętności i tą godzinę 🙂
Syf, a nie czołg ciężki. Nie lubię tego typu czołgów. Tak samo każdy się zachwyca Objectem 277, a dla mnie to tragedia grać ciężkim z pancerzem meda. Co z tego, że szybki, jak to ma być czołg ciężki? Na przepychaczu i tak mobilności się nie wykorzysta, bo gra jest tam bardzo statyczna. Chyba, że mam grać tym jak medem i jeździć w miejscówki dla medów, ale w ten sposób będzie jednego HTka na przepychaczu mniej i większa szansa, że przeciwnik wygra. No i poza tym nie ma kamuflażu czołgu średniego, więc będzie się świecił, jak psu jajca. Niech medy będą mediami, a ciężkie ciężkimi.
Jakim cudem przy nie zmienionej masie (zmieniono z tego co napisano maksymalne obciazenie) i podniesieniu mocy nagle moc na tone spadła?
zwiekszyli max ilość pestek, a one też cos ważą
ale obcieli też pancerz, i to zauważalnie a on może ważyć tyle, co pociski a może nawet więcej
to jest gra… gdyby chcieli to type 5 heavy jeździł by 100 km/h… żeby zdjąć tak duzo pancerza z frontu to by teraz musialo jezdzic z 80 km/h…. logiki bym u wg sie nie doszukiwal.
Jedna kwestia to w końcu czołg ciężki czy średni. Według mojego zrozumienia tekstu pisanego w opisie „historycznym” jest napisane średni.
Co za różnica, tak samo jak strv są w rzeczywistości czołgami a nie niszczycielami, mogą klasyfikować pojazdy w grze jak chcą
Zmiana parametrów technicznych wprost ogromna, nie przypominam sobie pojazdu, który miałby aż tak drastyczne zmiany. Celność 0,32 to niemal poziom Leoparda PTA (!), a z taką prędkością maksymalną, wieżą, celnością i alfą będzie to genialny czołg pod pozycje i granie na hulldowna.
Szkoda tylko że z dpmem 7 tieru
No niestety – nie można mieć wszystkiego, ale dla przykładu 120TM również ma słaby DPM a radzi sobie wyśmienicie, i jest bardzo lubiany (przynajmniej przez tych lepszych graczy).
Działo na papierze takie może być ale w praktyce będzie gówniane jak super.p
Odchudzenie z pancerza to zły pomysł burzaki będą wchodzić ten czołg już jest krapem co to za ht skoro pancerza nie ma, nawet skatowany, sidescrap też odpada
Odchudzenie kadłuba ze stali dodało 4 tony?
Jakim cudem WG?
Takim cudem, że WoT to gra zręcznościowa i nie ma w zamyśle być realistyczna. Jakim cudem czołgi mają paski z HP?
Tylko, że ten kadłub ważył tyle samo co zwykłej lorrki 40t, a miał znacznie grubszy pancerz.
Ktoś chyba nie czyta ze zrozumieniem, nie została zwiekszona masa, a obciążenie, wiec teraz pojazd ma mniej pancerza i może unieść więcej sprzętu.
0.32 rozrzutu wygląda spoko.
Po nerfie 90mm pancerza z przodu na ciężkim IX tieru brzmi słabo, chociaż z 60km/h to już bardziej med. Działo się zapowiada na snajperskie z taką celnością.
Imho zwiększenie mobilności to dobra rekompensata za papierowy kadłub. Będzie dzięki temu bardziej uniwersalny. Niemniej do medów i tak nie ma co startować, bo jednak gabaryty swoje robią. No i wg mnie ten czołg to ciekawa alternatywa dla tego co jest w drzewku. W drzewku typowy HT z pancerzem i o dobrej, jak na HT, mobilności. A ten tutaj miks meda i HT. Zapowiada się pięknie jako premka IX tieru do zdobycia w paczkach/maratonie. Podobnie jak Strv z ostatniego – dobrze wyważony.
WG lubi robić tego typu HTki
Czołg fajny ale gra oparta na graniu tylko i wyłącznie na hulldown robi się nudna..
Szczerze, co ludzie powiedzą ale ja bym przygarnał, wygląda spoko xD