Prosto z Supertestu: 🇬🇧 Cobra
Kompletna charakterystyka brytyjskiej Cobry.
— Projekt czołgu średniego z wieżą oscylacyjną, rozwijany w 1954 roku przez oficerów 7. roku studiów na wydziale Personelu Technicznego Królewskiego Wojskowego Kolegium Nauk (Shrivenham, Wielka Brytania). Istniał na papierze, zbudowano jeden prototyp.
Tier: MT-9, Wielka Brytania, premium
Wytrzymałość: 1 600
Moc silnika: 600 KM
Waga: 32,59 t
Maksymalne obciążenie: 33,7 t
Moc na tonę: 18,41 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / –25 km / h
Prędkość obrotu: 57,37 °/s
Prędkość obrotu działa: 45,89 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 570 m
Pancerz kadłuba: 120 / 30 / 30
Pancerz wieży: 130 / 80 / 40
Działo: 122 mm QF gun
Uszkodzenia: 360 / 515 / 515
Penetracja: 268 / 219 / 120
Szybkostrzelność: 4,44
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 600
Pocisków w magazynie: 4 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 1,33 s
Czas pełnego przeładowania: 50 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 3,84 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +13 °
Liczba pocisków: 28 szt.
Załoga 3-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik i Celowniczy.
Kategoria wyposażenia: Mobilność.
Rola w bitwie: Czołg średni wsparcia (Pojazdy z doskonałymi działami, których skuteczne użycie wymaga zastosowania się do pewnych warunków. Mogą zadać ogromne uszkodzenia w krótkim czasie.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 12,37 / 2,47 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 9,29 / 1,86 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Czyli pojazd idealny do kasowania osamotnionych przeciwników, ale słaby do grania z daleka. Wystarczy podjechać do osamotnionego przeciwnika, zdjąć go na magazynek (najlepiej gdzieś od boku, z tyłu, żeby wykorzystać alfę tych pestek premium) i uciekać.
Ty wogole grasz w ra grę czy jesteś botem? Niby kiedy przeciwnik jest osamotniony? Chyba jak zostaje ostatni. Za nim zawsze jakoś td będzie stał. Jak lubisz oddawać hp za friko wyjedź a środek mapy i nic nie rób. Na jedno wyjdzie.
na goldzie ma większy dmg niż na zwykłych
Czołg będzie rzetelny sprawiedliwy i tak dalej
Ten czołg będzie tak niegrywalny ,że to hit .Co z tego, że między pestkami jest 1,33sec i 1600 dmg na magazynek jak nie trafisz wszystkich pestek z taką tragiczną celnością.Do tego tragiczny dpm 50 sec przeładowania i słaba pena.W obecnych czasach, gdzie bitwy trwają 3min ten czołg będzie niegrywalny.
To dopiero supertest. Co za problem na dalszym etapie wydłużyć interclip reload i skrócić celowanie?
Nie widzisz ,że jest już napisane kompletna charakterystyka? Zmienili mu tylko celność z 0,4 do 0,38 i czas celowania z 4sec do 3,84
„zmienili” tak wlasnie wyglada spolczenosc wota, nie wie potrafi czytac ze zrozumieniem. Te parametry sa z zaloga 100%, w porwnaniu do poprzednich.
Nic mu nie zmienili. krotko piszac.
Poza tym „kompletna charakterystyka” nie znaczy ze w takiej formie wejdzie do gry.
Kompletna charakterystyka znaczy ze to sa wszystkie parametry czolgu. W porwnianiu do poprzedniego posta, gdzie brakowalo czesci rzeczy.
Ze tez takie proste rzeczy trzeba tlumaczyc.
Czołg będzie po prostu specyficzny. W niektórych sytuacjach całkowicie się nie sprawdzi, a w innych będzie wymiatał. Jest wiele uniwersalnych czołgów, więc o co chodzi?
Tiger już jest to tera pora na Cobre 😄