Załoga 2.0: Co dalej?

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

14 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wginsider

Załoga 2.0 WEJDZIE ZA 8 MIESIĘCY W TYM LUB INNYM FORMACIE.
Głównym zamysłem WG jest otwarcie furtki możliwości losowania MM czyli tym np. grasz nie płacisz i masz losowanie na gościa co ma wiele perków i płaci wg to się nie zmieni z tym ,że oni to ujednolicą więcej bedą mieli przychodu a wy wiecej bedziecie tracic czasu i pieniędzy.

patum

cieszę się że mają zmienić załogę 2.0, podoba mi się koncepcja, ale ją zrąbali, mam nadzieję że ją pozmieniają na dobre

Kuba

Zróbcie domyślnie żarówkę na dowódcy, to jedyna zmiana jakiej oczekuje ja i wiele osób.

wociszek

aby zrobić choć 1 perk nie trzeba wcale dużo grac. ciekawe ile musiałbyś grać aby zdobyć załogi jak ja po 6-8 perkow pewno 10 lat… xD żarówkę to się robi ja wiem podczas maxowania modulow czołgu podczas farmienia…. co za typ

Goop69

i jeszcze żeby zaloga mogla byc wyszkolona jednoczesnie na 3 czolgach jednej klasy i narodowosci

xDD

Załoga 2.0 jeden wielki syf.

We to zgol

co tu jest do „przetwarzania danych”

Dodajcie nowe perki, ogarnijcie te ******* przeszkalanie, poprawcie działanie starych leciutko odświeżcie interface i ***** macie załogę 2.0 z której przynajmniej 50% community byłaby zadowolona

Dawid

I tu masz całkowitą rację. To samo pisałem parę razy, wystarczy poprawić lub całkowicie zamienić kilka bezużytecznych perek na takie które będą bardziej konkurencyjne dla tych co są teraz prawie zawsze dawane w pierwszej kolejności i poprawić interfejs i mamy załogę 2.0

Wojtek689

zajmijcie sie na poczatek usuniecem lagów czyli stabilnością serwerów a wtedy dopiero kombinujcie z załoga
ale jezeli ma wejsc w podobnej formie to trzeba zwiekszyc ilość poziomów i lepszą konwersacje załóg

Doświadczony

Generalnie wygląda to w ten sposób. Obecna załoga jest dobra, dobrze ją zrobili. Jest prosta, nie skomplikowana. Przydałoby się jej tylko kilka więcej perków bez niepotrzebnego ruszania obecnej załogi.

Etnogerda

Ale ma wady. Nie da się za bardzo na niej zarabiać. Ludzie co najwyżej mogą potrzebować złota do przeszkalania. A w 2.0… książki szkoleniowe będą niezbędne…

Drt

Akurat się nie zgodzę.

Aktualna załoga ma poważne minusy które nie pasują do obecnych realiów wota, a już na pewno nie pasują na tle wyposażenia 2.0

  1. Powtarzalność – nie ma znaczenia większego czy gramy czołgiem ciężkim typu is-7, type, 277, e5 czy mausem. Nasze perki będą bardzo podobnie wyglądać mimo różnic w pojazdach. Praktycznie możemy przełożyć załogę z 277 na mausa i nie odczujemy różnicy
  2. Bezsensowny proces szkolenia załogantów – o ile takim mausem nie można narzekać na brak perków to mantikora czy inny czołg który posiada nawet tych 3 załogantów jest w gorszym położeniu niż załoga 4/5 osobowa. Nie ma płynnego skalowania ilości perków do załogi. Mniej = gorzej. Do tego dochodzi przejazd na gapę załogantów gdzie nagle szkolony przez 2/3 pojazdy postanawia sobie zniknąć lub pojawić się na X tierze. Mamy wtedy załogę 2/3 perkową i jednego runcajsa który albo siedzi w koszarach i podjada chlebki albo gość który właśnie uczy się naprawy/bia.
  3. Czas i wymagania – załoga 2/3 perkowa nie jest czymś niezwykłym, ale już 4/5 perkowa bywa problematyczna. Już nie mówię o załogach 6 i 6+ perkowych. Można powiedzieć, że ile perków możesz sobie ładować w jednego załoganta.Sporo jeśli chociaż spełnia 2 role.
  4. Brak przejrzystości i starość – nie wiemy o ile % co robi, jakie dokładne premie daje i z czym to się je. Tu można powiedzieć, że odświeżymy opis i już git, ale pozostaje jeszcze problem perków który były fajne, ale jak na gre z 2010 roku. Desperat który jest perkiem na który musimy poświecić masę expa o ile nie robimy go wcześnie, a działa tylko w sytuacji podbramkowej. Jaki tutaj sens? Moc radia na obecny rozmiar map? Zwiększenie zasięgu u dowódcy gdzie drugi członek załogi ma lepiej działający? Za dużo perków który chętnie byśmy wrzucali na ostatnie, ale same w sobie nie są na tyle mocne by być warte grania po nie tysięcy bitew.

Osobiście mam nadzieję, że ogarną załogę 2.0, dadzą możliwość kombinowania tam byśmy mogli usiąść i pokombinować co się lepiej nada pod nasz styl gry i pojazd, ale nie łamią jednocześnie balansu jakimiś niewidzialnymi kołowcami.

Władziu

Oby ta załoga 2.0 w tej formie nigdy nie weszła.

Powhatan

Czyli 6 miesięcy bez głupot, gdyby jeszcze te lagi z wersji 1.14 uuxuneli i nie skracali bitew 3 minutowych do 2 minut byłoby super.