Linia frontu 2021: Przewodnik po wydarzeniu
przez Bin4r ·
Linia frontu to jeden z najbardziej wciągających trybów w World of Tanks, dostępny wyłącznie podczas jej sezonów. W Linii frontu można walczyć tylko w pojazdach poziomów VIII i IX. Dołączcie do ogromnych bitew 30 na 30, by spożytkować rezerwy bojowe, wypróbować mechanikę odradzania się i wykorzystać koła odnawiania!
Aby przełączyć się na tryb Linii frontu, kliknijcie menu wyboru trybu na prawo od przycisku Bitwa! i wybierzcie Linia frontu. Ikona Linii frontu pojawi się w garażu.
Czas trwania sezonu
Linia frontu składa się z czterech tygodniowych etapów i trwa od sierpnia do listopada 2021 roku. Między etapami tryb nie jest dostępny.
Linia frontu ma okresy zawieszenia broni między 02:00 a 05:00 (UTC+2), podczas których tryb jest niedostępny w ramach bieżącego etapu.
Terminy każdego etapu zostaną ogłoszone w wiadomościach na naszym portalu.
Zarys ogólny
- Format bitew: 30 na 30.
- Pojazdy: wyłącznie pojazdy poziomów VIII i IX. Jednak na początku do bitwy można wejść tylko pojazdami VIII poziomu. Pojazdy IX poziomu stają się dostępne dla obu drużyn, gdy dowolna baza drugiej linii zostaje zdobyta.
- Cele: pięć dział wysokiego kalibru na tyłach terytorium drużyny broniącej. Drużyna atakująca musi zniszczyć trzy z nich. Obrońcy muszą chronić te cele, odpierając ataki do końca bitwy.
- Mapy: Normandia i Kraftwerk.
Zasady trybu
W bitwach Linii frontu obowiązują specjalne zasady, różne od tych obowiązujących w bitwach losowych. Poniżej znajdziecie szczegółowe informacje o przepływie bitew i kluczowych mechanikach trybu.
Przepływ bitew i główne założenia
Walki toczone są na dwóch mapach: Normandia i Kraftwerk. Powierzchnia całkowita każdej mapy to 9 kilometrów kwadratowych. Każda mapa ma trzy poziome linie:
- Pierwsza linia (sektory A, B oraz C). Tutaj rozlokowane są obie drużyny na początku bitwy. Drużyny są równo rozstawione na linii: w każdym sektorze znajduje się po 10 pojazdów każdej drużyny.
- Druga linia (sektory D, E i F). Bitwa przenosi się do drugiej linii, gdy drużyna atakująca zdobędzie co najmniej jedną bazę w pierwszej linii.
- Trzecia linia (nie podzielona na sektory). Tutaj znajdują się główne cele, działa dużego kalibru. Aby dotrzeć do tej linii, atakujący muszą zdobyć dowolny sektor drugiej linii.
Każdy sektor pierwszej i drugiej linii ma bazę. Kiedy atakujący zajmą bazę, przejmują kontrolę nad całą strefą i mogą rozpocząć atak na kolejną (pionowo) strefę.
Przykład:
Gdy baza w sektorze A została zdobyta, atakujący mogą rozpocząć akcje bojowe w sektorze D. Po zajęciu sektorów B i C zdobędą dostęp do sektorów, odpowiednio, E i F. |
Specjalne zasady zdobywania baz w Linii frontu:
- Zadanie uszkodzeń pojazdowi, który zajmuję bazę lub jego modułom nie zeruje punktów zajęcia, a tylko zatrzymuje postęp zdobycia tego pojazdu na 5 sekund.
- Aby wyzerować punkty zajęcia pojazdu zdobywającego bazę, należy zniszczyć ten pojazd lub zmusić go do opuszczenia kręgu bazy.
- Po osiągnięciu określonej liczby punktów zajęcia bazy nie zdobywa się już doświadczenia. Ograniczenie to jest wprowadzone, by zapobiegać potencjalnym nadużyciom mechaniki.
Gdy sektor został utracony, obrońcy mają 1 minutę na jej opuszczenie. Po upłynięciu tego czasu, wszystkie pojazdy obrońców w zdobytej strefie zostają zniszczone przez nalot.
Również pojazdy drużyny atakującej zostają zniszczone przez nalot w następujących przypadkach:
- Jeśli wejdą do strefy w drugiej linii bez zdobycia poprzedniego sektora pierwszej linii.
- Jeśli wejdą do strefy trzeciej linii bez zdobycia żadnego z sektorów drugiej linii.
Im więcej baz pierwszej linii zostanie zdobytych, tym mniej punktów potrzeba do zdobycia baz w drugiej linii.
Liczba baz zdobytych w pierwszej linii | Liczba punktów zdobycia wymaganych do zdobycia bazy w drugiej linii |
---|---|
1 | 450 |
2 | 250 |
3 | 150 |
Charakterystyki celów
Gdy atakujący zdobędą przynajmniej jeden sektor w drugiej linii, mogą przejść do trzeciej linii i atakować główne cele – pięć wież działowych. Wszystkie cele mają te same charakterystyki:
- Wytrzymałość: 3600 PW.
- Pancerz dachu i przedni: nie można spenetrować ani uszkodzić pociskami odłamkowo-burzącymi
- Pancerz boczny: 210 mm
- Pancerz tylny: 90 mm
- Czułe punkty: drzwi (70 mm) i wentylacja (25 mm)
Działa dużego kalibru nie obracają się ani nie poruszają, ale mogą wykrywać pojazdy przeciwnika. Ich maksymalny zasięg widzenia to 445 metrów. Mogą przesyłać informacje o pozycjach przeciwnika wszystkim sojusznikom, ponieważ ich zasięg sygnału jest nieograniczony.
Czas trwania bitwy
Podstawowy czas trwania bitwy w trybie Linii frontu wynosi 12 minut. Efektywne działania drużyny atakującej mogą ten czas wydłużyć. Zdobyta baza dodaje 2 minuty do czasu trwania bitwy. Zdobycie ostatniej bazy dodaje 4 minuty.
Przykład:
Atakujący zdobyli 5 baz (A, B, C, E i F). Z tego względu czas trwania bitwy wydłużył się o 10 minut i teraz wynosi 22 minuty. Zdobycie bazy D doda jeszcze 4 minuty do czasu trwania bitwy, co da łączny czas 26 minut. |
Dogrywki
Dodatkowy czas jest włączany, gdy czas trwania bitwy dobiegł końca, a przynajmniej jeden pojazd drużyny atakującej zdobywa bazę.
Czas dogrywki nie może przekroczyć 90 sekund. Jeśli atakującym nie uda się zająć bazy w tym czasie, przegrywają.
Dogrywka kończy się wcześniej w następujących przypadkach:
- Punkty zajęcia bazy spadają do zera.
- Żaden z atakujących nie zajmuje bazy.
Pojazdy Linii frontu
Podczas sezonu w Linii frontu można walczyć pojazdami poziomów VIII i IX. Początkowo by wejść do bitwy można wybrać tylko pojazdy VIII poziomu, natomiast pojazdy IX poziomu mogą być przygotowane w garażu. Gdy atakujący zdobędą jakikolwiek sektor w drugiej linii (D, E, F), obie drużyny przy odradzaniu się mogą wybrać swoje pojazdy IX poziomu.
Aby wziąć udział w Linii frontu, trzeba mieć w garażu przynajmniej jeden pojazd VIII poziomu. Jednak by przyjemniej się grało, dobrze jest mieć więcej pojazdów VIII i IX poziomu. Mając kilka pojazdów obu poziomów, można szybko się odrodzić w bitwie po zniszczeniu pojazdu. Co więcej, na pojazdy IX poziomu można przełączyć się po zdobyciu bazy w drugiej linii.
Pojazdy do wypożyczenia
Jeśli nie macie wystarczającej liczby pojazdów VIII i IX poziomu, możecie je wypożyczyć w sklepie w grze w dziale (Najlepsze).
Istnieją 2 rodzaje wypożyczenia pojazdów:
- Wypożyczenie na etap. W tym wypadku wypożyczone pojazdy są dostępne do końca bieżącego etapu.
- Oferta weekendowa. Jest dostępna dwa dni przed końcem etapu (sobota i niedziela). Pozwala wypożyczyć pojazd na pozostałe dwa dni i cały kolejny etap. W ten sposób okres wypożyczenia może wynieść 8 lub 9 dni.
Cena w obu wypadkach jest taka sama.
Poziom pojazdu | Cena |
---|---|
VIII | 240 000 |
IX | 320 000 |
Pojazdy do wypożyczenia VIII poziomu:
Pojazdy do wypożyczenia IX poziomu:
- IX T-54 FL
- IX Jagdtiger FL
- IX E 50 FL
- IX T30 FL
- IX AMX M4 mle. 51 FL
- IX WZ-111 model 1-4 FL
- IX Strv 103-0 FL
Oprócz wypożyczania pojazdów za kredyty, można również otrzymać pojazdy do wypożyczenia IX poziomu za osiągnięcie niektórych poziomów Linii frontu:
- IX M46 Patton FL przyznawany jest za drugi poziom Linii frontu.
- IX Conqueror FL to nagroda za piąty poziom Linii frontu.
Wszystkie pojazdy do wypożyczenia z powyższej listy są replikami odpowiadających im pojazdów do zbadania w ich najwyższych konfiguracjach. Można z nich korzystać tylko w Linii frontu. Pojazdy do wypożyczania są dostępne nawet, jeśli macie już oryginalną wersję wypożyczanego pojazdu. Możecie więc przykładowo mieć dwa identyczne czołgi w garażu – T-44 oraz T-44 FL.
Pojazdy do wypożyczenia są dostępne z tymczasowymi miejscami i załogą wyszkoloną w 75%. Do wypożyczonego pojazdu można przenieść załogę tej samej nacji i typu pojazdu za darmo i bez potrzeby przeszkalania.
Koniec okresu wypożyczenia
Gdy okres wypożyczenia dobiega końca, pojazd pozostaje w garażu, ale nie można nim walczyć.
Pojazd można usunąć z garażu. Aby to zrobić, należy kliknąć pojazd w panelu pojazdów i wybrać Usuń. Pojazd jest usuwany wraz z jego miejscem, wszelkie zamontowane wyposażenie wysyłane jest do magazynu a załoga przeniesiona do koszar. Zdobyte PD bojowego jest rozdzielane wśród pojazdów I poziomu tej samej nacji, co usuwany pojazd.
Rezerwy bojowe
W bitwach Linii frontu można używać różnych rezerw bojowych, dających różne premie.
Wszystkie rezerwy bojowe są podzielone na trzy kategorie:
Rezerwy szturmowe
Ostrzał artyleryjski Nakazuje artylerii ostrzelać pociskami odłamkowo-burzącymi jeden wybrany obszar. Pojazdy w centrum miejsca uderzenia otrzymują znaczne uszkodzenia. |
Nalot Nakazuje samolotom szturmowym zrzucenie bomb w wybranym obszarze, ogłuszając i zadając uszkodzenia pojazdom przeciwnika. Pojazdy w centrum miejsca uderzenia otrzymują znaczne uszkodzenia. |
Pole minowe Na pewien czas rozkłada aktywne pole minowe w wybranym obszarze. Miny mogą zostać zniszczone strzałami lub eksplozją. Przeciwnicy mogą wykrywać miny z małej odległości lub przy pomocy rezerw bojowych Lot zwiadowczy i Stróż. |
Rezerwy zwiadowcze
Lot zwiadowczy Nakazuje samolotowi zwiadowczemu obserwację linii na dużym obszarze. Pojazdy w polu widzenia samolotu zostają wykryte i pozostają widoczne przez pewien czas. Wykrywa pola minowe. |
Zasłona dymna Stawia zasłonę dymną, która ukrywa sojusznicze czołgi. Pojazdy przeciwnika wewnątrz zasłony mają ograniczony zasięg widzenia. |
Stróż Zwiększa parametr maskowania pojazdu w 3 s po zatrzymaniu i zmniejsza maskowanie pojazdów przeciwnika – zarówno poruszających się, jak i kryjących za roślinnością. Zapewnia pasywną premię do zasięgu widzenia i wykrywa miny przeciwnika. Nie działa w czasie ruchu pojazdu. |
Rezerwy taktyczne
Inspiracja Poprawia wydajność załogi pojazdu i sojuszników w określonym promieniu, dodając premię % do głównej kwalifikacji każdego członka załogi. Gracz, który użyje tej rezerwy, odczuje jej zwiększony efekt. |
Inżynieria Daje premię do prędkości zajmowania lub blokowania zajmowania bazy. Dodatkowo skraca czas odświeżania kół odnawiania i przyspiesza uzupełnianie amunicji. |
Naprawy polowe Stopniowo przywraca pewien procent punktów wytrzymałości pojazdu. Gdy efekt ten jest aktywny, zmniejsza uszkodzenia od min i przyspiesza odrabianie PW pojazdów w kole odnawiania. |
Rezerwę bojową można zamontować wyłącznie na miejscu odpowiedniej kategorii. Pojazdy wszystkich typów mają po jednym miejscu na kategorię. Jednak każdy pojazd ma odmienną konfigurację miejsc.
Miejsce 1 | Miejsce 2 | Miejsce 3 | |
Czołgi lekkie i działa samobieżne | |||
Czołgi średnie | |||
Czołgi ciężkie | |||
Niszczyciele czołgów |
Miejsca odblokowują się stopniowo podczas bitwy, w miarę osiągania nowych stopni: pierwsze miejsce jest dostępne od początku, drugie i trzecie po osiągnięciu, odpowiednio, stopnia sierżanta i porucznika.
Rezerwy można ulepszać w czasie bitwy. Rezerwa w pierwszym miejscu jest ulepszana po osiągnięciu stopni kapitana i majora, a rezerwa w drugim miejscu po osiągnięciu stopnia generała. Rezerwy w trzecim miejscu nie można ulepszyć. Jej efekt jest zawsze na pierwszym poziomie, bez względu na stopień.
Przykład:
Wchodzicie do bitwy z czołgiem lekkim HWK 12 z następującymi rezerwami bojowymi:
Na początku bitwy możecie użyć tylko zasłony dymnej. Inspiracja odblokuje się po osiągnięciu stopnia sierżanta, a ostrzał artyleryjski po osiągnięciu porucznika. Zasłona dymna będzie ulepszona dwukrotnie: do drugiego poziomu, gdy osiągniecie stopień kapitana i do trzeciego, gdy osiągniecie stopień majora. Inspiracja będzie ulepszona do drugiego poziomu, gdy osiągniecie stopień generała. Ostrzał artyleryjski nie będzie ulepszony, bo jest zamontowany w trzecim miejscu. |
Maksymalny poziom rezerwy względem rodzaju pojazdu
Aktywacja rezerw bojowych
Gdy rozpoczyna się etap Linii frontu, wszyscy gracze mają po jednej rezerwie z każdej kategorii:
- Lot zwiadowczy
- Inspiracja
- Ostrzał artyleryjski
Aby zdobyć dostęp do innych rezerw, trzeba je aktywować, używając punktów rezerwy bojowej, które są przyznawane za osiągnięcie poziomów Linii frontu.
Aby aktywować rezerwę, należy:
- Kliknąć ikonę Linia frontu w garażu.
- Przejść do działu (Rezerwy bojowe).
- Wybrać rezerwę i kliknąć Aktywuj.
Montowanie rezerw bojowych
Chcąc wykorzystać rezerwę bojową w bitwie, trzeba ją zamontować na miejscu przed rozpoczęciem bitwy.
Lot zwiadowczy, Inspiracja i Ostrzał artyleryjski są zamontowane domyślnie we wszystkich pojazdach IX poziomu. Można je jednak wymienić na inne rezerwy.
Aby zamontować rezerwę, należy:
- Kliknąć odpowiednie miejsce wybranego pojazdu.
- Wybrać rezerwę i kliknąć Zastosuj.
Odradzanie się w bitwie
Jeśli w Linii frontu Wasz pojazd zostaje zniszczony, nie oznacza to dla Was końca bitwy. Możecie odrodzić się na polu bitewnym i walczyć dalej.
Gdy pojazd zostaje zniszczony, wyświetla się ekran odradzania, gdzie można wybrać nowy pojazd, którym powróci się do bitwy. Ten sam pojazd może być również wykorzystany, ale dopiero po 7 minutach od jego zniszczenia.
Gdy bitwa się rozpoczyna, w rezerwie pozostaje jeden pojazd do odradzania się. Co 5 minut dodawany jest jeden pojazd. W rezerwie mogą być maksymalnie 2 pojazdy. Jeśli pojazd zostanie zniszczony, a w rezerwie nie ma już innych pojazdów, trzeba poczekać, aż zostaną dostarczone nowe pojazdy. Po tym można wybrać pojazd i wrócić na pole bitwy.
Oprócz pojazdu, by powrócić do bitwy, trzeba również wybrać punkt odrodzenia. Jest kilka punktów do wyboru. Punkty odrodzenia, w których istnieje większe prawdopodobieństwo spotkania przeciwnika są oznaczone specjalną ikoną .
Nie można odrodzić się w sektorze, gdzie walczy już 12 innych sojuszników.
Grając działem samobieżnym, nie można odrodzić się w sektorze z innym sojuszniczym działem samobieżnym.
Mechanika odradzania pozwala na szybkie przeniesienie się do innego sektora, na przykład by wspierać sojuszników na przeciwnej flance. Aby przejść do ekranu odradzania, należy przytrzymać J przez 15 sekund. W takim wypadku pojazd ulega samozniszczeniu.
Koła odnawiania
Koła odnawiania są rozmieszczone na każdej linii. Można tam odnowić punkty wytrzymałości pojazdu, naprawić zepsute moduły, wyleczyć rannych załogantów i uzupełnić amunicję.
Koła odnawiania są wspólne dla wszystkich graczy. Jednocześnie w kole odnawiania może znajdować się kilka pojazdów.
Koło odnawiania staje się chwilowo niedostępne w jednym z następujących przypadków:
- Po całkowitym odnowieniu pojazdu, nie można użyć tego samego koła odnawiania przez następne 2 minuty.
- Pojazd otrzymuje uszkodzenia w kole odnawiania. W takim wypadku koło odnawiania staje się niedostępne na 5 minut.
Po bitwie jesteście obciążani pełnymi kosztami przywróconych punktów wytrzymałości, ale nie więcej niż 100% wytrzymałości pojazdu. Tę zasadę stosuje się również do pojazdów zniszczonych.
Przykład:
Trzykrotnie w trakcie bitwy wykorzystaliście koło odnawiania i za każdym razem przywróciliście 20% punktów wytrzymałości. Zatem przywróciliście 60% PW swojego pojazdu i zapłaciliście za nie. Wasz sojusznik przywrócił dwukrotnie 60% punktów wytrzymałości swojego pojazdu. Zapłacił jednak za 100% punktów wytrzymałości, a nie za 120%. A zatem naprawy ponad pełną wytrzymałość pojazdu są darmowe. |
Płacicie za wszystkie pociski użyte w bitwie. Jeśli liczba użytych pocisków przekracza pojemność magazynu amunicji, koszt dodatkowych pocisków jest odejmowany od dochodów za bitwę.
Przykład:
W LT-432 pojemność magazynu amunicji wynosi 50 pocisków. Walcząc w tym czołgu uzupełniliście amunicję w kołach odnawiania i łącznie zużyliście 70 pocisków. Koszt 20 pocisków jest odejmowany od dochodu za bitwę, a koszt pozostałych 50 jest ponoszony podczas napraw. |
Opcje ekonomii
Ponieważ zasady Linii frontu różnią się od tych dla bitew losowych, ekonomia w tym trybie ma też swoje unikalne cechy:
- Koszt naprawy pojazdu nie zależy od tego, ile razy został zniszczony w bitwie. Jeśli pojazd został zniszczony kilkakrotnie, opłata za naprawę jest taka sama, jak gdyby został zniszczony tylko raz.
- Kredyty zdobywa się zgodnie z zasadami bitew losowych. Ale w Linii frontu nie stosuje się mnożników liczby kredytów za zwycięstwo. Zamiast tego otrzymuje się dodatkowo 30 000 za zwycięstwo i 10 000 za porażkę.
- W zależności od osiągniętego stopnia, stosuje się dodatkowe mnożniki doświadczenia. Tak jak w bitwach losowych, otrzymuje się 50% premię do bazowego doświadczenia w przypadku zwycięstwa. Ta premia nie wpływa na stopień i doświadczenie Linii frontu. Jest rozkładana na wszystkie użyte w bitwie pojazdy w zależności od efektywności osiągniętej na każdym z nich.
Wszystkie powyższe zasady mają zastosowanie tylko, gdy walczy się dla drużyny do końca bitwy. Jeśli opuścicie bitwę przed jej końcem, dodatkowe premie kredytów i doświadczenia nie są stosowane i ponosicie pełne koszty wszystkich napraw.
W przypadku problemów technicznych, macie 5 minut, by powrócić na pole bitwy i odebrać wszystkie dodatkowe premie wynikające z wyników bitwy.
Postęp w Linii frontu
W Linii frontu obowiązuje system sześciu stopni. Bitwę rozpoczyna się jako szeregowy i w jej trakcie awansuje na kolejne stopnie. Postęp w stopniach zależy od ilości zdobytego doświadczenia, które z kolei zależy od efektywności działań (zdobywania lub bronienia baz, niszczenia celów głównych). Liczy się całkowite doświadczenie zdobyte na wszystkich pojazdach użytych w bitwie.
Im więcej doświadczenia zdobędziecie, tym wyższy stopień otrzymacie. Stopień posiadany na koniec bitwy daje doświadczenie Linii frontu i premię do doświadczenia bojowego. Ta premia ma zastosowanie do całkowitego doświadczenia bazowego zdobytego na wszystkich pojazdach użytych w bitwie.
Szeregowy |
Sierżant |
Porucznik |
Kapitan |
Major |
Generał |
|
Doświadczenie Linii frontu | 0 | 150 | 350 | 600 | 900 | 1200 |
Bonus do doświadczenia bojowego | 0 | +10% | +25% | +50% | +100% | +200% |
Zdobywanie doświadczenia Linii frontu pozwala zwiększyć poziom w ramach bieżącego etapu. W Linii frontu jest 15 poziomów. Osiągnięcie nowego poziomu jest nagradzane.
Doświadczenie Linii frontu do osiągnięcia nowego poziomu
Poziom | Doświadczenie Linii frontu do osiągnięcia poziomu |
---|---|
1 | 0 |
2 | 400 |
3 | 500 |
4 | 600 |
5 | 700 |
6 | 800 |
7 | 1000 |
8 | 1100 |
9 | 1200 |
10 | 1300 |
11 | 1400 |
12 | 1500 |
13 | 1600 |
14 | 1700 |
15 | 2000 |
Punkty Przepustki bitewnej i inne nagrody
Walcząc w Linii frontu, zdobywa się różne nagrody nie tylko za osiąganie poziomów, ale również za skuteczność bojową.
Punkty Przepustki bitewnej
Podobnie jak w innych trybach, liczba punktów Przepustki bitewnej, które można zdobyć w Linii frontu, zależy od wyników bitwy i miejsca w drużynie pod względem zdobytych PD.
Miejsce w drużynie wg zdobytych PD | Punkty za zwycięstwo | Punkty za przegraną lub remis |
---|---|---|
Najlepsza 5 | 25 | 10 |
Najlepsza 20 | 10 | 5 |
Oprócz zdobywania punktów za wyniki bitwy, otrzymuje się również 20 punktów Przepustki bitewnej za osiągnięcie każdego poziomu Linii frontu.
Punkty zdobyte w Linii frontu nie wpływają na limit punktów pojazdu. Punkty Przepustki bitewnej w Linii frontu można zdobywać nawet po osiągnięciu limitu punktów.
Nagrody za poziomy Linii frontu
Oprócz punktów Przepustki bitewnej, za podniesienie poziomu Linii frontu otrzymuje się również dyrektywy i punkty rezerw bojowych.
Dyrektywy
W Linii frontu dostępne są następujące dyrektywy:
Punkty rezerw bojowych
Punkty rezerw bojowych wykorzystywane są do aktywowania rezerw bojowych. Liczba otrzymanych punktów rezerw bojowych zależy od osiągniętego poziomu:
- Poziomy 5, 10 i 15: 3
- Poziom 2: 2
- Wszystkie pozostałe poziomy: 1
Odznaki
Odznaka jest przyznawana za osiągnięcie maksymalnego poziomu we wszystkich czterech etapach bieżącego sezonu.
Nagrody za skuteczność bojową
Za efektywność w bitwie można otrzymać następujące nagrody:
Jako atakujący zdobądź łącznie 100 punktów zajęcia bazy lub zniszcz główny cel przeciwnika.
Jako obrońca zadaj 1800 PW uszkodzeń pojazdom w okręgach baz lub w odległości do 150 m od głównych celów.
Bądź graczem o największej liczbie PD na koniec bitwy i osiągnij stopień generała.
Przyznawany graczom, którzy zadali lub asystowali w zadaniu największej ilości uszkodzeń w bitwie (przynajmniej 10 000).
Jako pluton zniszczcie ogółem co najmniej 20 pojazdów przeciwnika. Nagrodę otrzymuje każdy członek plutonu.
Osiągnij najwyższy poziom w trybie gry Linia frontu.
Wydajność w trybie
Linia frontu wymaga więcej zasobów systemowych niż bitwy losowe. Jest to związane z kilkoma elementami właściwymi dla Linii frontu, między innymi rozmiarem mapy, sporą liczbą obiektów i pojazdów, które się na niej znajdują, oraz z wykorzystaniem rezerw bojowych. Gracze z procesorami i kartami graficznymi niskiej wydajności mogą mieć problemy z wydajnością podczas rozgrywki w Linii frontu. By ich uniknąć i cieszyć się bezproblemową grą, zmieńcie ustawienia grafiki w kliencie gry zgodnie z możliwościami Waszego komputera.
Ź: Portal EU
Czekałem od początku roku żeby sobie w linie frontu pograć i zdobyć jakiś nowy czołg. Jakie rozczarowanie.
Dodanie IX tierów. Czy ktoś wgl je ma oprócz tych zdobytych? IX tiery nigdy nie były z mojej wiedzy wykorzystywane do żadnych rozgrywek, a specjalnie odkupować je po 3.5mln kredytów żeby pograć tydzień w tym trybie to głupota.
Brak nagród, te nagrody które dali do tego tryby można porównać do ich braku. Punkty przepustki bojowej zdobywa się szybciej na randomach, głównie dlatego że bitwy są krótsze. A oprócz tych punktów nie ma nic co by mogło kogoś do gry zachęcić.
Zarobki dobre, czy ja wiem? Ktoś tu pisał o zdobyciu 300k czy nawet 500k, tylko ile odliczasz na naprawę pojazdów i zakup amunicji i materiałów eksploatacyjnych, po czym zostaje Ci 150k-350k za zazwyczaj 24minut gry, w tym czasie tymi samymi czołgami zarobisz na randomach średnio 6min na bitwę tyle samo, albo i więcej. Mi za randoma na Lansen C z odpaloną Rezerwą osobistą za bitwę zostaje 80-150k, więc podliczając to czasowo po rozegraniu 4 bitew w tym samym czacie mam 320-600k w portfelu. Podaje to na swoim przykładzie, gdzie w każdej linii mam majora lub generała.
Jedyne co zostało w tym trybie to miła odmiana dla randomów, zgrać sobie 3-4 razy i olać tryb.
W tym wypadku WG spieprzyło wszystko w tym trybie, nie ma nic co by było na plus w moim odczuciu.
generalnie to był, podkreslam byl, moj ulubiony tryb gry. mozliwosc zarobku, szkolenia zalog, wygrania czolgow, przyznaje czekalem z niecierpliwoscia na kolejne fl.
niestety wg czego sie nie dotknie, to jak anty-midas.
na dobrym sprzecie ping wysoki, lagi kosmiczne, pfs spadaja niemilosiernie.
nowych czolgow nagrod nie ma
wrzucenie mozliwosci gry ix tierami to porazka, przewaznie graja nimi czerwoni, pomaranczowi gracze, ci sami, ktorzy na leb na szyje niszcza cele myslac, ze to o to w tym trybie chodzi, albo nie chca dac zajac jakiejs strefy przeciwnikowi, aby wydluzyc rozgrywke.
sam nie wiem, po chwili wrocilem do regularnych bitew i battle passa.
jak dla mnie kolejny strzal w kolano.
Pograłem troszkę i cóż mogę powiedzieć, tryb wykastrowany. Bardziej na randomach zarabiam. Brawo WG.
Zepsuli wota, nie moge odpalic wogole lini frontu bo moj komputer z 100fps na randomie spada do 9 na lini frontu i ten ping 30 do 120 xd
tryb lina frontu totalna pomyłka brawo wg
Ten tryb jest tak samo słaby jak całe WG
kompletnie z nerfiony tryb
jak dla mnie więcej hp = więcej dmg do zrobienia = więcej mamony
To nie wina WG, że gracze grać i przebijać nie potrafią.
Oczywiscie nie wina WG czyli czyja? Moja ? Ze mam zabrane -25% penetracji przez RNG buhahaha
chusteczkę podać?
ale płacz…
zrobiłem parę bitew i chyba nie będę grał – nie kupuję premek VIII więc zarobek taki sobie , a do zdobycia praktycznie nic – przepustkę zrobię na dziennych
To kup sobie premke za obligacje, zrób w maratonie lub za program rekrutacyjny 🙂
Ja ci nie mówię co masz zrobić, zgłosiłem tylko moją opinię. A odnosząc się do tej porady, każdy kto gra, wie że premki za obligacje to ewidentnie drugi sort, a nie zamierzam ( ani nie mam czasu) zapierdzielać na spoceńca kilku setek bitew w tydzień na maratonie
To przestań w ogóle grać i nie marudź…
Mam Gwardzistę (STG) za obligacje i to całkiem fajny czołg.
Jest jakiś sens grać w ten tryb? Są jakieś czołgi do wygrania albo obligacje?
Jaki sens? A żeby sobie pograć w fajny tryb, a nie te nudne randomy pełne goldbotów.
Nawet ten tryb pazerne łapska WG ubiły
Naprawdę, tryb wykastrowany na maksa w stosunku do poprzednich lat. Lepiej oplaca sie robic misje dzienne niz grac LF. Nawet punktów do Battle Pass dali tyle co kot naplakal, a granie pod kredki 8 na 9 bez golda, racji, materiałów eksloatacyjnych itp wychodzi średnio.
Nie jest tak źle, idzie ładnie zarabiać przy kapitanie z jakąś rezerwą na hajs ok 250-350k.Trzeba grać tylko 8 tierami
Jak nabijesz majora-gdnerała, przy 10k dmg jest 500k zarobku, rekordowo w tym roku przy odpalonych boostach i 16k dmg zrobiłem 790k.
Wcześniej 300k kredek to wpadało przy kiepskiej bitewce