Prosto z Supertestu: Object 590
Kompletna charakterystyka radzieckiego Object 590.
W kwestii zwrotności i opancerzenia pojazd ten przypomina inne radzieckie czołgi średnie, które charakteryzują się dobrą dynamiką i niezłym pancerzem przednim. Przednie płyty pancerne wieży mogą sięgać nawet 200 mm grubości, co w połączeniu z niskim profilem zwiększa szanse na przetrwanie pojazdu. Całkowita wytrzymałość pojazdu wynosi 1650 PW, natomiast moc na tonę to 20 KM, przy maksymalnej prędkości rzędu 52 km/h.
Zasadniczym elementem tego pojazdu jest jego działo. Działo kalibru 100 mm jest wyposażone w odwrócony 3-pociskowy automat ładujący, który działa tak samo jak w IS-3A. Załadowanie trzeciego pocisku trwa 16 s, drugiego 13 s, a pierwszego 10 s. Czas pomiędzy wystrzałami wynosi 3,5 s. Każdy z nich powoduje 320 PW uszkodzeń. Standardowe pociski przeciwpancerne przebijają 225 mm, a specjalne pociski kumulacyjne 299 mm. Jego czas celowania to 3 s, przy celności rzędu 0,42.
Dzięki odwróconemu automatowi ładującemu, nie ma chwili w której Object 590 nie byłby gotów do oddania strzału. W chwilach wytchnienia ma możliwość załadowania całego magazynku, a to zapewni mu przewagę w momencie spotkania z kolejnym przeciwnikiem. Połączenie siły ognia i dynamiki z dobrym opancerzeniem i właściwościami typowymi dla mechanizmu ładującego, pozwala temu czołgowi na zadawanie wielu uszkodzeń i agresywną rozgrywkę na polu bitwy.
Tier: MT-9, ZSRR, premium?
Wytrzymałość: 1 650
Moc silnika: 800 KM
Waga: 40,1 t
Maksymalne obciążenie: 42,0 t
Moc na tonę: 19,95 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 52 / – 25 km / h
Prędkość obrotu: 45,89 °/s
Prędkość obrotu działa: 37,55 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 850 m
Pancerz kadłuba: 75 / 75 / 45
Pancerz wieży: 200 / 130 / 10
Działo: 100 mm D-54TA
Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 225 / 299 / 50
Szybkostrzelność: —
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 961
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 3,51 s
Czas przeładowania jednego pocisku: 9,8 / 12,7 / 15,7 s
Czas pełnego przeładowania: 38,18 s (Czas pomiędzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i załadowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,4
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 ° / +23 °
Liczba pocisków: 45 szt.
Załoga 3-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik i Celowniczy.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 16,53 / 2,55 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 12,37 / 1,9 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Charakterystyka:
via WoT Express
Chętnie przytulił bym kolejny czołg za misje osobiste. Kampania na 279e była już dość dawno temu wprowadzona i przydałaby się już nowa maszyna. Zawsze to dodatkowy motywator na randomach.
akcja nie kupujemy nic w WOT rozpoczęta!!! ***** WG!!!
Dobrze, że ta gra składa się głównie z niedzielnych graczy, którzy dalej będą kupować to czego potrzebują. Mimo wszystko wierzę, że protestującym uda się zwrócić uwagę WG.
#SkillRant i tyle w temacie
Przyłączam się do akcji i nic nie kupuję aż coś nie zrobią z kołowcami skręcającymi jak ufo i 3 artami na stronę.
To wy coś wogóle kupujecie? Ja przez 4 lata to kupiłem tylko 3 paczki świąteczne
Ja mam koło 40tys bitew a na grę wydałem coś około 150pln przez wiele już lat 😉
Może to was zdziwi, ale teraz Arty dają mi się we znaki jeszcze bardziej niż kiedyś. Zwłaszcza na VI, VII i VIII thierze. MER jak było przegięte tak jest. Le fh dalej pompuje za DMG większy niż Arta 10 thier.
Dla mnie była prosta akcja. 1 Arta na stronę i tyle.
Co do kołowców to powtórzę. Po uszkodzeniu opony powinny zwalniać do ~ 20 km/h i naprawa powinna być możliwa po zatrzymaniu. Tak było w AW i nikomu to nie przeszkadzało.
Ja już od 2 lat nic nie kupuję od nich… kupujesz to utrzymujesz ten syf… 3x arty na bitwe, kolowec i tekstury niedopracowane.
i dalej w tem „syf” grasz 🙂
Tak, to jest dokładnie to czego gracze chcą i potrzebują. 3 arty czy 5 ebr’ów na team mogą poczekać, balans map i tragiczny mm też. Nowy ruski czołg, to jest to!
Ale szrot i ten rozstrzał między zwykłym ammo a gold xDDDD
pewnie za linie frontu bedzie ;p
Wątpliwe. Raczej nagroda za rankedy lub jako nagroda w przepustce bojowej w następnym roku. Bo w tym roku nie wierzę w aktualizacje sklepu z pojazdami za żetony.
Była zapowiedź na sierpień/wrzesień z nowymi czołgami za obligacje.
To było oczywiste że prędzej czy później wprowadza premki 9 tieru, bo im się to po prostu opłaca dużo zarobią. W World of Warships miały nie być premek 9 tieru a i tak zostały wprowadzone.
Z chęcią bym zobaczył premki na 9 tierze, to najprzyjemniejszy tier do gry, a nie ma większego sensu na nim grać poza expieniem linii czy załogi na pojazdach nagrodach
ale nie ma zadnej imforacji ze to premka XD. przy kazdej 9 na rykoszecie tak pisza. poza tym jest tam znak zapytania.
No niby tak ale jak wtedy rozwiązać problem graczy którzy nawet 100 bitew nie mają i kupują za kasę 9 tier?
Nie bedzie za kase, jak dotychczasowe ix? X)
Tier 9 premium. Czy to możliwe? Powątpiewam, aczkolwiek ciulasta penetracja na podstawowych pociskach, aby walić z droższego ammo może podsuwać takie przypuszczenie. Może to być też zwyczajnie kolejny czołg za żetony, albo co mało prawdopodobne czołg za nowe misje osobiste.
IX tier i bonus do zarobków? 😮😮😮
Wot się zmienia 🤔
Podobno ten Szwed Strv K ma byc czolgiem do zarabiania
PODOBNO
To już dawno zostało wyjaśnione ze się sami pomylili i to jednak czołg specjalny
Może sprawdzają reakcję społeczności 😁
Nie, nie będzie miał bonusu do zarobków mimo że będzie czołgiem premium jak każda IX „specjalna”. U WG nie ma czegoś takiego jak czołg specjalny, tylko premka z lub bez bonusu do zarobków.