Dziś w Superteście: Object 590
Object 590, radziecki czołg średni IX poziomu, przechodzi do supertestu.
W kwestii zwrotności i opancerzenia pojazd ten przypomina inne radzieckie czołgi średnie, które charakteryzują się dobrą dynamiką i niezłym pancerzem przednim. Przednie płyty pancerne wieży mogą sięgać nawet 200 mm grubości, co w połączeniu z niskim profilem zwiększa szanse na przetrwanie pojazdu. Całkowita wytrzymałość pojazdu wynosi 1650 PW, natomiast moc na tonę to 20 KM, przy maksymalnej prędkości rzędu 52 km/h.
Zasadniczym elementem tego pojazdu jest jego działo. Działo kalibru 100 mm jest wyposażone w odwrócony 3-pociskowy automat ładujący, który działa tak samo jak w IS-3A. Załadowanie trzeciego pocisku trwa 16 s, drugiego 13 s, a pierwszego 10 s. Czas pomiędzy wystrzałami wynosi 3,5 s. Każdy z nich powoduje 320 PW uszkodzeń. Standardowe pociski przeciwpancerne przebijają 225 mm, a specjalne pociski kumulacyjne 299 mm. Jego czas celowania to 3 s, przy celności rzędu 0,42.
Dzięki odwróconemu automatowi ładującemu, nie ma chwili w której Object 590 nie byłby gotów do oddania strzału. W chwilach wytchnienia ma możliwość załadowania całego magazynku, a to zapewni mu przewagę w momencie spotkania z kolejnym przeciwnikiem. Połączenie siły ognia i dynamiki z dobrym opancerzeniem i właściwościami typowymi dla mechanizmu ładującego, pozwala temu czołgowi na zadawanie wielu uszkodzeń i agresywną rozgrywkę na polu bitwy.
Tego bylo trzeba bylo graczom, zamiast nowych map u usuniecia misji dla artylerii z kampanii osobistych.
oprócz pancerza, działa, konfiguracji załogi, HEATów i vmax to spoko czołg 😉
Wady: 3 załogantów , słaba pena DPM, czas między strzałami, celność, czas celowania, opuszczenie działa 75 mm na kadłubie też nie przekonuje może jeszcze dziś dostanie jakieś zmiany
jak na IX to jednak średnia pena
Moim zdaniem parametry ma jak „typowy radziecki” średniak 8 tieru premium😜 Chyba przeniosą go piętro niżej i maratonik gotowy😎