Supertest dział samobieżnych i pocisków OB

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

35 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
oliverPL91

No i dobrze, pancerz będzie miał większe znaczenie trzeba będzie się wykazać a nie te 60 tp ładują he i walą po 500-690 gdziekolwiek już widzę ten płacz husarzy

usunąć artę

nie powinno być strzelania HE i HEAT przez murki, auta itd.
cała reszta spoko brakuje mi tylko limitu do jednej arty na bitwę i poprawy MM(najpierw jak jest ebr w jednej drużynie to w drugiej też, to samo z artą)

shelby320

Jeżeli chodzi o kołowce, to w przypadku jednego lajta na team ta nie równość jest do przeżycia, bo kołowce często się wykłądają. Jednak jak widzę 2 lajty na team i w jednym są dwa kołowce, a w drugim dwa np. AMX 13 105. To są czołgi o dwóch różnych zastosowaniach, a dla mm nie było by problemem dać je w tym samym ustawieniu w obydwóch zespołach. A arty do jednej na team ograniczyć i nawet jeśli miałaby być zawsze, to jedną da się przeżyć.

Nestosiek

W tym temacie nie ma dobrej drogi. Bo albo ucierpią słabsi gracze, którzy trzymają tą grę, przez co ta gra jeszcze bardziej upadnie. Natomiast da to kolejna przewagę dobrym graczom nad słabszymi. Do tej pory, jak był*ś słabszym graczem, na takim 60TP ładowałeś HE, robiłeś 2k na bitwę, ale cieszyłeś się z gry tym czołgiem. Teraz jak zrobisz pół tysiąca to powinieneś się cieszyć. Natomiast dobzi gracze i tak używają HE tylko w jakimś 1-2 procentach sytuacji więc ich to nie ruszy.

bob

Właśnie o to chodzi (żeby trzeba było myśleć, a nie spamić full HE).

usunąć artę

dokładnie
nie może być sytuacji że grasz na wierzę i dostajesz po 300-400 z HE

michał

No to jak cie nie ebdzie mogł przebic grajac na wierze to myslisz ze bedzie stał i obrywał za nic? Po pierwszym gongu od razu wycofa sie na koniec mapy i bedzie musiał wyjechac ze swojej super miejscówki na wierze.,

oliverPL91

No i dobrze, pancerz będzie miał większe znaczenie trzeba będzie się wykazać a nie te 60 tp ładują he i walą po 500-690 gdziekolwiek już widzę ten płacz husarzy

arciasz

nastepny tepy buc , jak Ci sie nie podoba to wypad z gry

buba

“W dyskusjach wokół piaskownic związanych z pociskami OB, zagadnienie KV-2 i jego odpowiednika były jednym z głównych tematów. To pojazdy cieszące się znaczną popularnością i są bliskie sercu każdego czołgisty.”
Bardzo, kur…a, ciekawe. A już inne pojazdy, którymi można grać z trolem, to macie w du…ie. Ale zaraz, zaraz, co ja bym chciał, to przecież ruska giereczka

MichalPazio

Granie KV-2 nie jest dla statystyk ale dla tego jednego idealnego strzalu ktory sie zdarza raz na 5 bitew. KV-2 dostalo extra tylko 6%, co nie bedzie go czynilo duzo lepszym.

Cos

Rozrzut przy obrocie wieży działa 152 mm Gun-Launcher XM81 (conventional) zmniejszono z 0,38 do 0,35

LooooL niby kto to odczuje? nadal w stodole z bliska nie trafisz trzeba przyhamowac i poczekac

Taki tam

A coś ty chciał strzelać podczas jazdy? 😉😉

n0thin6

Nie żeby coś, ale osoba ogarniająca sheridana na Trollu wykorzysta to i odczuje tak, że nie jeden zapłacze. Brak wiary skutkuje dostaniem za 1000 na dziure 😉

blitz

Te zmiany HE są naprawdę dobre. Stracą takie bezskilowe taktyki jak spamowanie HE na 60tp, E100 czy innych tego typu. Natomiast zyskają takie pojazdy jak np S Conqueror, Leopard 1, 121B czy Progetto, czyli wszystkie które mają dosyć sporo penetracji na HE (na których osobiście często używam HE do penowania). To jeśli chodzi o aspekty ofensywne. Co do defensywnych to również super, bo ciężkie mogą zyskać drugie życie w wielu sytuacjach. Ale niestety te lekko opancerzone trochę ucierpią, bo już raczej nie będą ich ratowały gąski przed OB-kami.

Last edited 2 lat temu by missialke
oliverPL91

No i dobrze, pancerz będzie miał większe znaczenie trzeba będzie się wykazać a nie te 60 tp ładują he i walą po 500-690 gdziekolwiek już widzę ten płacz husarzy

lsd

Nie rozumiem tej zmiany dla kołowców, przecież i tak jusz mocno dostały.

Maciek xD

Twój słownik też chyba mocno w szkole dostał… “Jusz” 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

buba

Tak, tak. Zróbcie z tej gry jeszcze większy shit niż jest.

Edek

“(…) skutek trafienia i spowodowania uszkodzeń nie odpowiadał zainwestowanemu weń nakładowi pracy. Trudno jest wymierzyć strzał i trafić w cel pociskiem przeciwpancernym prowadząc Т92 lub G.W. E 100.” No, klikanie to straszny trud i potężny nakład pracy… Może niech w nagrodę dają dzień konta premium dla clickera gdy trafi?

hello there

w “nakładzie pracy” chodzi o przeładowanie danego typu pocisku, bo po co go ładować jak są małe szanse na trafienie i zadać 0 obrażeń, gdy można zawsze spudłować za 200hp przy innym typie amunicji?

Edek

Po to, żeby przestać grać tym syfem 🙂

shelby320

Gracze będą chcieli zadać dużo uszkodzeń, więc będą ładować PP-ki, które albo nie trafią, albo nie przebiją, albo siądą na gąski, albo nie dolecą, bo mają niską parabolę. Czyli trafienie będzie boleć bardziej, ale będzie rzadsze i bez ogłuszenia.

Pawelixxxxx

Przecież to jest ewidentny NERF dla Lodówki jak nie zaobserwowaliście zmian?

hello there

Ciekawe że do takich wniosków dochodzą po testach publicznych gdzie ludzie grają dla jaj i używają najdroższego typu amunicji bo ich na to po prostu stać, stąd mały udział pocisków OB w ogólnych obrażeniach. Na randomach to wygląda totalnie inaczej.

Taki tam

Jak inaczej? Da się zauważyć że na randomach coraz więcej graczy gra na goldzie. Szczególnie wieczorami i weekendami gdzie jest wysyp “Brajanków i Januszy” Wdg mnie gold na randomach powinien być zabroniony. W końcu randomy służą do zabawy 😉😉

bob

Jak chcesz przebić mausa bez golda?? Jakiś niby ukryty garnek ma który tylko znają gracze bez golda?

Taki tam

No mausa to od boku albo tyłu gold do tego nie potrzebny. Ja wiem że najlepiej było by od przodu byle gdzie i przebić. Maus jest wolny dlatego ma mocny pancerz i żeby coś mu zrobić trzeba go objechać. Najlepiej wam dać wszystko na tacy 😉😉😉

Pomidorowy Lament

i bardzo dobrze, albo dać temu syfowi normalne działo albo wywalić na dobre

adek0218

Od teraz pociski OB będą przechodziły przez gąsienice więc z jednej strony nerf gdy strzelamy w Mausy czy ISy ale buf jeżeli strzelamy do medów czy innych czołgów skierowanych do nas bokiem. Żadko kiedy pocisk wystrzelony w batchata nie wejdzie za ~ 1750 dmg.

Iwi

Te najlepsze pociski to NIE HE, to HESH, a jest między nimi różnica

blitz

Obydwa rodzaje pocisków w FV 4005 to są HESH

Ponury

Domyślam się że jesteś początkującym graczem i nie grałeś lodówką. Pociski dostępne to: PP, HE, HESH. Poznaj fakty zanim się wypowiesz.

Killer

HESH mają większą penetrację te drugie są po prostu haekami 🙂

Stefansz gra w wota

taaaak nerf!