Premiera World of Tanks Modern Armor na konsolach Xbox i  PlayStation

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

18 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
FanAW

Modern RNG, tak tak przerabialiśmy to już w wot.Nie mam zamiaru grać w nowego RNG.

Last edited 7 miesięcy temu by FanAW
Cyb3r

Armored Warfare???

Ponury

Chyba idziemy w tym kierunku.

kotole

Taki co-op przydał by się na stałe na PC. Wreszcie narzekałoby się na przesadzone boty i noobów u siebie, a nie na fiolety u przeciwników i pomidory u siebie.

Czarnobylski Szabrownik

T-72 będzie lepszy od Abramsa?

sgdfasf

Raczej nie, ale 80 i 90 będą pewnie Abramsa zjadać

Ursus

“T-72BM, T-44A, T-54 obr. 1949, Object 165, T-62, T-72A, T-72AV, T-72B, and the T-72BU”, gdzie ty tu widzisz 80 i 90?

PLchrzczonPL

rok

RTSK

Miał na myśli czołgi z 1980 i 1990 roku

Płacz pomidorów

trzask słychać aż w tym artykule, płaczcie dalej

Płacz pomidorów

Co to za nędzna podróba mnie

Visa__2

Może WG zrobi jakiś event okolicznościowy do PC’towego wociszka z nowszymi maszynami, wiem że na konsolach gra jest zupełnie inna ale pomysł mogą podłapać 🙂

Wampir

“Po raz pierwszy w historii marki World of Tanks mamy do czynienia z nowoczesnym polem walki” – w końcu zwiększą zasięg widzenia wrogich czołgów? Nie będzie dochodziło więcej do takich kuriozów, że widzisz głaz z odległości kilometra, ale nie widzisz czołgu obok, no chyba, że grasz artylerią z widokiem satelitarnym 😉 ?

Jakub

System spotowania w wot jest skomplikowany ale jeśli go pojmiesz to zrozumiesz dlaczego nie widzisz czołfu obok kamienia

KorpoSzczur

Dlatego system wykrywania w War Thunder jest lepszy bo jest dużo bardziej “realny”.

Wampir

Na tyle ile rozumiem system spotowania w WOT, to nie ma zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością, gdyż 564 metry to maksymalny zasięg na jakim możesz jeszcze obserwować wrogi pojazd. Podczas II wojny światowej taki dystans do wrogiego czołgu to nic nadzwyczajnego a w WoT całość załóg powinno natychmiast wysłać się do okulisty, lub do rezerwy jako inwalidów.

mgssnake

taa albo i jeszcze lepiej , jak jesteś wyżej lub niżej od przeciwnika to go w ogóle nie zobaczysz. Cuda sie dzieją w tej bitwie. Sytuacja z mojej bitwy “light zjeżdza z górki, ja stoje skorpionem w krzaczku. Pyk light znika na moich oczach chociaż … jechał w moim kierunku. Ja: ” co jest do ku$%^^%” Mocno naodjaniepawjali w edycji na pc

Wilkozak

W tym wocie MA działa to inaczej, wrogów widać cały czas, ale bez paska życia czy takiego zaznaczenia jak teraz, wróg na mapie pojawia się kiedy ma tradycyjnego spota, a u nas na ekranie znaczniki pojawiają się kiedy patrzymy w jego kierunku i celownik jest odpowiednio blisko. Tak przynajmniej wnioskuję po filmikach na YT. Tak z innej beczki Armored Warfare z okazji 1 kwietnie wypuściło tryb “realistyczny” czyli wrogów widziało się cały czas ale bez żadnych znaczników, czasami sprawdzało się to fajnie, a czasami przekładało na siedzenie w krzaku przez większą część bitwy.