Lista zmian wersji 1.12.1
przez Bin4r ·
Główne zmiany
Ulepszenie interfejsu bitwy
Gracze mogą w ustawieniach gry ustawić domyślny stan blokady kadłuba w trybie snajperskim dla niszczycieli czołgów i innych pojazdów z ograniczonymi kątami obrotu wieży/działa.
- Po włączeniu, rozgrywka nie ulegnie zmianie.
- Po wyłączeniu rozgrywka będzie podobna do tej pojazdami dysponującymi trybem ostrzału.
Gracze mają teraz możliwość przełączania blokady kadłuba w trybie snajperskim podczas bitwy przy użyciu klawisza „X”.
Dodano nowe dźwięki ręcznej aktywacji/dezaktywacji blokady kadłuba.
Unitarka
Zmieniły się okno powitalne i okna wyników bitwy, a także okno wyjścia z unitarki. Dodano pasek postępów szkolenia.
Nagrody za zadania klanowe
Dodano nowe elementy personalizujące: można je otrzymać jako nagrodę za ukończone zadania klanowe.
Zmiany w charakterystykach technicznych
Niemcy
- Dodano następujące pojazdy: Pz.Kpfw. IV Ausf. H Ankou.
Chiny
- Dodano następujące pojazdy do testowania przez graczy-supertesterów: 114 SP2
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Przy strzelaniu w ziemię z odległości przekraczającej 500 m efekt jest wyświetlany obok pojazdu, który oddał strzał.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Po naciśnięciu N w wielkich bitwach nie są wyświetlane warunki misji osobistych.
- Przy użyciu komendy „Jadę na pozycję!” ze znacznikiem przed bitwą, związana z tym wiadomość nie pojawia się na czacie.
- W menu „Wygląd zewnętrzny” model aktualnego pojazdu jest zastępowany przez model pojazdu, który wrócił z bitwy.
- Na mapie Normandia w trybie Linia frontu niektóre szwedzkie niszczyciele czołgów mogą się odrodzić po swojej stronie.
- W panelu drużyn nazwy pojazdów są wyświetlane różnymi fontami.
Poprawki i ulepszenia
- Naprawiono problem polegający na tym, że klient zawieszał się czasami po wejściu do bitwy.
- Naprawiono problem polegający na tym, że klient zawieszał się czasami po wymianie złota za kredyty.
- Naprawiono problem nieodgrywania niektórych dźwięków i ścieżki dźwiękowej wprowadzającej do mapy po awarii gry.
- Naprawiono problem polegający na nieuzupełnianiu materiałów eksploatacyjnych z magazynu w przypadku gdy gracz nie miał po bitwie wystarczającej liczby kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
- Naprawiono problem polegający na wyświetlaniu tekstu technicznego w oknie podglądu stylu 3D.
- Ulepszono wyświetlanie flagi w stylu 3D „Kantemirowiec”.
- Dodano ekran powitalny Przepustki bitewnej, wyświetlający informacje o dodatkowych nagrodach za ukończenie misji dziennych.
- Gracze mogą teraz przejść do menu progresywnych elementów personalizujących bezpośrednio z ekranu wyników bitwy.
- Po zrealizowaniu rekordowej serii zdobytych niektórych nagród (Strzelec wyborowy, Strzelec pancerny itp.) opis nagrody na ekranie wyników bitwy wyświetla teraz informację na temat rekordowej serii i pojazdów, na których ten wynik został osiągnięty.
Ź: Portal EU
Share
Czyli nic wielkiego
Założę się, że nadal po updejcie będzie błąd związany z wchodzeniem do przepustki klikając na Wynik drużynowy albo Raport szczegółowy, ale WG woli dodawać kopie drzewkowych czołgów jako czołgi premium, zamiast naprawiać uciążliwe problemy i niegrywalne mapy.
Może wie ktoś jak naprawić błąd co mam od ostaniego updatu na wszystkich czołgach? Obracając kamerkę do tyłu normalna ścieżka dźwiękowa silnika zmienia się na tą jaka powinna występować pod wodą.
Rozumiem, ze komunikat „masz niezarekrutowanych członków załogi” zostaje i nadal będzie się wyświetlał po każdym wejściu do garażu?
No teraz to by mi było smutno bez tego
No, parę błędów poprawili ale to na pewno nie wszytkie, obaliło mnie to z tymi niszczycielami czołgów….kosmos w szwecji, dziękuję za wyjaśnienie 1.12.
Może mi ktoś to wytłumaczyć? bo nie rozumiem tego zbytnio
WG niestety ma słabych tłumaczów i jest to po prostu głupi błąd w tłumaczeniu.
W newsie po angielsku opisane jest to tak: „(…) Swedish tank destroyers may spawn on their side” – czyli szwedzkie TD mogą odrodzić się leżąc na boku.
to wiele zmieniam, dziękuje za objaśnienie
sam tłumaczysz niepoprawnie. spawn to nie respawn.