Dzienniki Deweloperów: 🇨🇿 Czechosłowackie czołgi ciężkie, cz. 2
Standardowo – transkrypcja najnowszych dzienników deweloperów. Miłej lektury! 😉
Wprowadzanie nowych czołgów do naszej gry to stały i naturalny proces, który przyciąga mnóstwo uwagi graczy, zwłaszcza, jeśli okażą się one naprawdę interesujące. Tak właśnie było w przypadku czechosłowackich czołgów średnich. Te szybkie i zwrotne pojazdy z doskonałym automatem ładującym rzeczywiście wprowadziły do gry wyjątkowy styl.
Teraz przedstawiamy Wam nową gałąź czechosłowackich czołgów ciężkich! Czołgi zostaną przetestowane już wkrótce, ale najpierw dowiedzmy się czegoś na ich temat.
Podczas II wojny światowej czechosłowacki przemysł zdobył mnóstwo zaawansowanej technologii wojskowej. Ten fakt oraz wpływy radzieckiej inżynierii w okresie powojennym przyniosły plony w postaci koncepcji ciężkich pojazdów bojowych. Czechosłowaccy projektanci stworzyli własną wizję nowych czołgów ciężkich.
Wszystkie te składowe uwzględniono przy rekonstrukcji szkiców koncepcyjnych, na podstawie których powstała nowa gałąź czechosłowackich czołgów ciężkich. Pierwszy czechosłowacki pojazd tego typu to Skoda T 45, czołg premium VII poziomu.
Łatwo jest dostrzec niemieckie wpływy w konstrukcji tego pojazdu. Jasno wskazują na nie ogólna geometria pojazdu i kształt wieży.
Poza tym zawieszenie Skody T 45 składa się z trzech wózków na stronę, których wałki splatają się w parach. Było to rozwiązanie techniczne dość typowe dla Ferdynanda Porsche i jego współpracowników.
Pod względem rozgrywki ten pojazd dobrze radzi sobie w roli czołgu ciężkiego. Ma całkiem niezły przedni pancerz, dobrą zwrotność, jak na czołg ciężki i komfortową obsługę działa.
Ten pojazd to rodzaj konia pociągowego, który świetnie nadaje się do szkolenia załóg ciężkich czołgów czechosłowackich.
Gałąź drzewka zacznie się na VII poziomie od pojazdu Vz.44-1.
Przejście do niego będzie możliwe przez Skodę T 25.
Tak jak było to w przypadku czołgu premium, ten pojazd jest wynikiem interpretacji prac i zamówień dla Porsche w wykonaniu Skody. Łatwo zauważyć wspólne elementy obecne u obu pojazdów, jak i dzielące je różnice. Ten czołg jest prosty i łatwy do opanowania. Stworzono go, aby ułatwić przejście z pojazdów średnich do ciężkich.
Na VIII poziomie znajdziemy TNH 105/1000.
Projekt tego czołgu nawiązuje do czasów po wojnie, kiedy Czechosłowacja posiadała już radzieckie czołgi. Od razu widać to po jego wyglądzie.
Dostrzeżemy w nim wpływy niemieckiej inżynierii, ale mimo to widać też kilka radzieckich elementów. Dodatkowy pancerz wieży łączy w sobie bogate doświadczenia z ZSRR oraz improwizowane warianty pochodzące z fabryk w czasie wojny.
Pod względem grubości i metody produkcji spawany kadłub przypomina radzieckie czołgi ciężkie. Główną różnicą między TNH 105/1000 i jego poprzednikiem nie jest jednak jego wygląd.
Znakiem rozpoznawczym czechosłowackiego czołgu ciężkiego są dwa działa do wyboru! Pierwsze strzela w trybie cyklicznym, a drugie ma automat ładujący na 2 pociski.
Oba działa będą ustawione jako te najlepsze, a więc będzie można wybrać to, które najlepiej pasuje do Waszego stylu gry bez strat na sile ognia.
Na IX poziomie znajdziemy TNH T Vz.51.
Ten czołg nie powstał już pod wpływem niemieckiej inżynierii. To projekt radziecko-czechosłowacki. W porównaniu do poprzednika, ten pojazd jest jeszcze mocniej opancerzony i bardziej wytrzymały.
W jego wypadku również są dwa działa z górnej półki do wyboru. W porównaniu z młodszym bratem pojazdu kaliber obu dział wzrósł ze 105 do 122 milimetrów, a ich obsługa uległa poprawie.
W miarę odkrywania coraz lepszych pojazdów z tej gałęzi zwiększa się kaliber dział z automatem ładującym, ale w przeciwieństwie do innych pojazdów tego typu, każdy z automatów będzie na dwa pociski.
Zwieńczeniem gałęzi jest Vz.55.
W tym czołgu najbardziej widać wpływy radzieckiej inżynierii, i to nie tylko ze względu na spawany kadłub z dodatkowym pancerzem. Widać to również po elementach układu napędowego: zawieszeniu, wahaczach, amortyzatorach i odbojnikach. Pod względem łączenia i grubości płyt pancerza oryginalny kadłub czechosłowackiego czołgu również przypomina radzieckie rozwiązania.
Od razu to zauważymy, jeśli porównamy Vz. 55 z IS-7 lub Obiektem 277. Dość niska sylwetka, proporcjonalny kadłub i wspaniały pancerz – tak, te czołgi zdecydowanie mają coś ze sobą wspólnego.
Pod względem dynamiki Vz.55 ustępuje IS-7 i Obiektowi 277, ale kaliber ich dział jest ten sam.
Pojazd ma dwa działa 130 mm do wyboru: jedno cykliczne, a drugie z automatem ładującym. Do wyboru, do koloru.
Pojazd zadaje aż 490 punktów uszkodzeń na strzał i również korzysta z automatu na 2 pociski. Pozostałe parametry wymagają dostosowania i mogą ulec zmianie.
Zgodnie z koncepcją parametry techniczne obu dział są następujące: czas celowania i celność nie powalają, ale rekompensuje je dobra stabilizacja. Ponadto zgodnie z planem dla działa z automatem ładującym czas przeładowania będzie wynosić około trzech sekund.
Takie parametry pojazdów będą sprzyjać grze na froncie. Pancerz pojazdów pozwala odeprzeć ataki przeciwnika, a przyzwoite uszkodzenia na strzał i stabilizacja działa gwarantują dobre wyniki. Jeśli wybierzecie działo z automatem, w niektórych sytuacjach możliwe będzie zadawanie wrogom ogromnych uszkodzeń!
Poza gałęzią czeskich czołgów ciężkich i pojazdem premium VII poziomu, pojawi się też kolejna zbliżona maszyna, ale tym razem o poziom wyżej. Oto Skoda T 56.
Wyróżnia ją ogromne jak na VIII poziom działo z automatem ładującym na dwa pociski kalibru 130 mm.
Ten czołg ciężki zada 460 punktów uszkodzeń na strzał, co jest jednym z lepszych wyników na VIII poziomie. Wiąże się to jednak z pewnym ryzykiem.
Pojazd przejdzie testy w najbliższej przyszłości. Jeśli alfa okaże się zbyt duża, w testach pojawi się jeszcze jedna wersja tego czołgu. Będzie miała mniejszą alfę i kaliber oraz inny zestaw parametrów działa. Wybierzemy jedną z tych wersji na podstawie wyników testu.
Czechosłowackie czołgi ciężkie zdecydowanie zapowiadają się ciekawie. Jak u wszystkich pojazdów, parametry techniczne tych maszyn będą proporcjonalnie rosnąć z poziomu na poziom. Z drugiej strony bez zmian pozostanie wyróżniająca je na tle innych cecha: dwa działa do wyboru i automat na 2 pociski w jednym z nich.
Wszystkie pojazdy wkrótce przejdą testy. Pamiętajcie, że ich parametry mogą się jeszcze zmienić. Być może zmodyfikujemy je przed premierą. Wciąż będziemy informować was o wszystkich nadchodzących zmianach w gałęzi czechosłowackich czołgów ciężkich.
a jaka załoga będzie potrzebna do niego ( drzewa),w sensie 5 czy 4 osoby ?
ale się jaram tym magazynkiem :DDDDD
i jeszcze tą premką 8 tieru. Wiencej potrzebuję takich łatwych czołgów.
I jeszcze jest ładny.
Vz. 55 jest gorszy od IS7, obj. 277 to po kiego grzyba robić ta linię?
Tak jak z włoskimi ciężkimi Bisonte c45 był najlepszy a tu po parametrach Skody T-56 widać że będzie op.
Wczoraj Skodę T-45 miałem w teamie na randomie. Pomarańczowy gość nic specjalnego nie zrobił, poszedł do garażu w 3 minucie… Nie wiem czy to jego umiejętności, czy może czołg taki „mocny” jest.
Czy jakbym się zalogowal na serwer NA to moje konto z EU będzie czyste do 0?
ALT +F4 i uninstall game. GAME OVER
Wszystkie maja ogromne dolne płyty… Jak tam będzie papier to w d..pę zapowiedzi o pancerzu.
kiedyś dolne płyty były weakspotami, a teraz to źle?
nice, zawsze to jakies urozmaicenie, na pewno go zrobie
Linia będzie dobra moim zdaniem ale oczywiście nie jak ruskie to jest oczywiste. 10 tier spoko tylko dlaczego ma 1800HP, Pancerz prawdopodobnie będzie lepszy niż w obj.277 przynajmniej jeśli chodzi o górną płytę kadłuba a garnek będzie dało się jakoś przeboleć, mobilność jeśli ma mieć gorszą mobilność niż obj.277 i IS-7 to mam nadzieję że chodziło o maksymalną prędkość a nie moc na tonę, działa jeśli podstawowy pocisk będzie mieć około 265mm penetracji to super celność mam nadzieję że nie będzie taka 0,4 i skupianie 2,9s bo wtedy stabilizacja na pewno tego nie zrekąpensuje. Podsumowując wydaje się być spoko a napewno lepszy niż rihnoceronte
Czas skupiania i celność ma duże znaczenie, byle med zrobi więcej małą alfą i dpm, bo nie chybia, a pancerz w dzisiejszych czasach znaczy coraz mniej
Ta sama gadka od 5 lat pancerz nie ma znaczenia i w mecie gry są czołgi z dobrym pancerzem… Zdecydujcie się w końcu, albo nauczcie się używać
pomylili się w tym HP. Pewnie ma 2150.
Ciekawe co tym razem będzie oznaczało wyrażenie, iż czołgi te opierają się głównie na pancerzu
fajne knedliki, wolne i duże, bułeczki od arcioszki będą wchodzić jak w masełko
ale że dyszka bedzie miała 1800hp tak? jak tak to XD
RNG mam zbyt duży wpływ na bitwy, mam takie serie że nieważne jakie pociski trafienia z 5 metrów za 0 DMG .. ta gra to kompletna kpina i proszę mi nie pisać że to moja wina z celowaniem …64k bitew i 2500 WN8 – właśnie strzelałem w Leoparda 1 z 10 metrów 3 trafienia pod rząd za 0 DMG nie ma to jak jego pancerz !!(grałem Progetto 65)
Po prostu słaby jesteś 😛
Bo to RNG
Wczoraj miałem tak z t110e3. 3 strzały z apcr w bok czerwonego pawiana w is-7, pod kątem 90 stopni… i 3x za 0… pierwszy zniosło na gąski, drugi na pancerz warstwowya trzeci to nie wiem., bo trafiło idealnie między gąski . 🙂
Problem ze strzałami w bok za zero istnieje od kilku miesięcy, pojawił się bodajże w okolicach ostatniego Halloween. Pisano o tym na forum wielokrotnie. I nie wspominały o tym pomidory, co to z HEAT-ów walą w pancerz warstwowy, tylko pisali o tym dobrzy gracze, którzy znają mechanikę gry. WG oczywiście olał wszelkie posty ciepłym moczem. Kupujcie dalej codzienne premki, nowe czołgi, etc, to póki kasa będzie się zgadzać, WG nigdy nie zajmie się problemami, które psują rozgrywkę w grze. Nie wymieniam ich, bo już za dużo się tego nazbierało.
Ty który zminusowałeś tego posta, jesteś opłacanym WG trollem albo skończonym debi-em.
Ta dycha to T-10 na sterydach.
Mnie interesuje ogólny DPM. Jak i działa 1 strzałowego jak i działa a’la Bourrasque. Chociaż dla mnie jedynym słusznym będą dwu strzałowce
wieże z ekranami, ciekawa linia, nowa premka 8ka napewno nie będzie w takim wariancie jeśli chodzi o alfe, chyba że bedzie mało peny jak w nowej 7 premce
Ja się boje peny na X tierze żeby nie była sztucznie pomniejszona jak w medzie. Ogolnie wydaje się że X bedzie fajna ale wiadomo. Na papierze swoje a w grze swoje
nosorożec też miał być mega i co i ch.. wielki bum był… 1,5 roku czekania na ta linie i nikt tym nie gra.
To było oczywiste że włoskie ht będą szrotami a te wydają się być całkiem. Spoko
Szkoda, że o pancerzu i penetracji nic nie ma, bo jeśli będą takie jak w 7 (proporcjonalnie do tieru), to będzie to większy szrot niż Rinoceronte
208mm na 7 tierze to niby mało?
Wiesz że taki IS-1 ma 175mm a taki T29 ma 198mm, Tygrys I to ewenement na 7 tierze.
Kogo obchodzi podstawowa penetracja w dzisiejszym wocie? Dla większości kupujących ważne będzie tylko to że na dwujeczce jest 290mm niestety.
Nie no, to chyba żart. Premka 460, a drzewkowy 320 XDDD
A druga sprawa to HP dyszki. 1800 to chyba jakiś błąd, albo jeszcze mniej śmieszny żart…
raczej to błąd, nawet mgazynki mają więcej a po za tym 9 tier ma tyle samo więc sądzę że to błąd
Wystarczy na SS popatrzeć. Średnio chce mi sie wierzyć że IX i X mają takie same parametry View Range-a , Prędkości Maksymalnej a przedewszystkim HP xd
eśli alfa okaże się zbyt duża, w testach pojawi się jeszcze jedna wersja tego czołgu. Będzie miała mniejszą alfę i kaliber oraz inny zestaw parametrów działa. Wybierzemy jedną z tych wersji na podstawie wyników testu.
No ta. xD