Prosto z Supertestu: 馃嚭馃嚫 M60 i 馃嚚馃嚦 121B

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
31 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
LUK

no i powiedzcie mi szczerze czy warto by go brac teraz za obligacje? bo myslalem na dnim lub M60…ale slychu ze niedlugo zmienia kolekcje czolgow za obligacje w sklepie wiec lepiej czekac czy brac? tylko co oni moga z czolgow za obligacje wsadzic w sumie, bedzie cos lepszego? pzdr

Unleeashed

Warto, mam go kupionego za obligacje przed buffem i jest jak dla mnie rewelacyjny, po zmianach b臋dzie na prawd臋 bardzo przyjemny.

Xxxx

Mogli by m60, garnek zabra膰

Lol

Ta i drugi chiftajna? Czasem by艣cie pomy艣leli przed napisaniem. Do艣膰 mam tych ci膮g艂ych buff贸w pancerza wie偶, teraz praktycznie s膮 dwie klasy czo艂g贸w na hulldowna i nie na hulldowna

bob

121b teraz b臋dzie lepsze ni偶 140 i 907

Emil2255

Zdecydowanie nie. Mam 907 i magicznego pancerza przedniego tym nie zast膮pisz. Nie m贸wi膮c o prze艂adowaniu 5 sec. 121B ma wi臋ksz膮 alfe ale dpm raczej na medzie wa偶niejszy.

Konrad

Po zmianach dpm 121b b臋dzie taki sam jak 140. Czyli niezauwa偶alnie mniejszy od 907

bob

420zasi臋g widzenia dpg, prawie ten sam, lepszy pancerz, lepsza mobilno艣膰

Sylwek

Teraz 121B to takie 430U, tylko z t膮 r贸偶nic膮 偶e b臋dzie trafia艂.

Ja je ja ha

Co xd ja mam 430u i rzadko sieje kalafiory nawet na dalszym dystansie

Sylwek

Mamy dwa inne 430U

Hades

430u ju偶 i tak ma jako konkurencje 113 wi臋c marne por贸wnanie

hevy

xD no chyba nie, totalnie 2 r贸偶ne czo艂gi

Dawid

Czekam na to a偶 WorGejmingi poka偶oo nowy model kolizyjny wie偶y z M60, w贸wczas oka偶e si臋 ile s膮 warte te zmiany kt贸re tak hucznie zapowiadaj膮 …

Gulgulator

Pewnie zbuffuj膮 jarzmo

Dawid

No zapewne buff b臋dzie jaki艣 punktowy tak 偶eby m贸c powiedzie膰 偶e co艣 zrobili ale pewnie nie da to realnie zbyt wielkich efekt贸w.

Nie to co buff dla 121B – ten czo艂g ju偶 teraz jest bardzo fajny, a po zmianach b臋dzie kozak du偶o lepszy ni偶 taka 140 a T62A to ju偶 w og贸le zostanie zapomniana na wieki.

Tym sposobem WG udowadnia 偶e te ich wielkie zmiany i rebalanse tylko pogarszaj膮 sytuacj臋 bo tworz膮 si臋 dwie grupy pojazd贸w…
Te kt贸re s膮 “must have” i ca艂a reszta chujowizny kt贸r膮 mo偶na sobie gra膰 z nud贸w jak ju偶 nie ma nic innego do roboty .

Bo kto wybierze np. Jagod臋 E100 jak jest Dzik 268v4…
Kto b臋dzie gra膰 tradycyjnymi LT skoro s膮 ko艂owce kt贸re rozwalaj膮 system…
I tak mo偶na by jeszcze wymienia膰 i wymienia膰 .

Visa__2

No i co p贸艂 roku zmiana by ludzie grindowali nowe czo艂gi przez wbijanie ca艂ych linii, albo obligacji bo przecie偶 buff 121b wejdzie w momencie gdy pewnie go usun膮 ze sklepu.

luz

Spokojnie wg tak wypo艣rodkuje aby zwyk艂ymi pociskami wie偶a by艂a nietykalna za艣 po wci艣ni臋ciu dw贸jeczki b臋dzie 艂yka膰 mi艂o.

int1

Ju偶 od dawna tak nie jest, wie偶e odbijaj膮 golda jak chc膮. Ostatnie zmiany w stb, teraz 121 i patton, wszystkie teraz b臋d膮 goldoodporne

Anonim

121B teraz b臋dzie cacko :3

is3-a to padlo

kurde ciekawa kiedy by tego Kirovets-1 ,taki is3 na sterydach 馃檪

Nazwa.Exe

Nigdy kappa

cos nowego

ostatnio bylo o nim w 2017 i do dzisiaj cisza 馃檨

https://rykoszet.info/2017/09/15/prosto-z-supertestu-kirovets-1/

Gaucho

Szkoda, 偶e M60 ma cyca jak Pudzianowski

trzymacmnie

TO BY NIC NIE DALO

dziadyga

On by艂 lepszy w kulach

Siode艂ko

Nie dalo by to nic

Last edited 12 dni temu by Siode艂ko
nie da艂o by nic

to by nic nie da艂o bo on by艂 drugi w kulach. Nawet jak bym by艂 pierwszy nie da艂o by nic. Bo ja bym musia艂 by膰 pierwszy on by musia艂 by膰 czwarty.

bajo jajo

bajo jajo bajo jajo

q7max

Nie nie silniejszy,
– ale trzeci膮 uderzy艂es,
ale nie nie to by nic nie dalo, nie dalo by nic

Samograj spod samurajskich tatr

Do copula na maksa, powinien mie膰 spota na 500m z automatu.