Piaskownica 2021: Załoga 2.0 – reakcje i komentarze

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

15 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Killer

Pytanie a co jeśli ktoś zaczął grindować załogi ? Co mam na myśli ? Chodzi mi o to, że np. teraz mamy 6 medów ruskich 10 poziomu czyli 140 t62a 430u k91 907 i t22 oczywiście ostatnie 2 to czołgi specjalne więc na nich załogi nowej się nie robi tylko przerzuca z pozostałych. A więc mamy 4 załogi dobrze wyszkolone 5/6 perków, a w aktualnym systemie można będzie mieć dowódcę co będzie operował 3 pojazdy tzn., że de facto będziemy mieli 2 załogi useless czy da się jakoś tych dowódców/załogę prze konwertować na PD.

obserwator

Nie da się. Ale obowiązku przeszkalania 1 załogi na 3 pojazdy również nie ma, za taką opcję musisz zapłacić 750 golda a jak zginiesz w bitwie to musisz czekać aż się bitwa skończy żeby ruszyć ze swoją załogą 3w1 ponownie do boju…. więc czy to o jest taki cymes ta załoga 3w1 – dla kogoś kto ma dużo załóg raczej nie. Generalnie załoga 2.0 pogłębiała różnicę pomiędzy tymi którzy mają załogi minimum 5-perkowe (bez perków zerowych!) i tymi którzy mają słabsze załogi, bo od 5 pełnego perka w górę wchodził do załogi dodatkowy boost. De facto załoga 2.0 była nerfem dla załóg/pojazdów słabszych niż 5 pełnych perków (bez perków zerowych) dlatego większość graczy zwyczajnie nie mogła jej poprzeć po mimo naganiania i robienia wody z mózgu przez niektórych sprzedajnych CC-ków

Killer

Okej to ma w sumie sens dzięki za odp. 🙂 po prostu trzeba dalej grindować załogi, żeby mieć czym jeździć XD ile ja zabawy będę miał jak to wejdzie na głównym serwerze..o matko

obserwator

Jak tym naszym usłużnym CC-kom którzy z takim entuzjazmem popierali Załoge 2.0 musi być teraz łyso co….. tym wszystkim Wiadrom, Dedom – oni tak się starali a i tak ich WG do wiatru wystawiło… ojej

Fak ju

„Niepotrzebne załogi które zostaną w garażu/koszarach po ewentualnym wprowadzeniu zmian”
A d3bile śmiali się, że pomysł kumulacji załóg jest z d00py

:P

Do tylu czołgów co mam nie będzie mi się chciało klepać tych punktów , zamiast wprowadzić jakieś nowe perki pod każdy rodzaj czołgu tj. ht medy lajty to kombinują jak koń pod górę

Pirate

A już myślałem, że otrzymali 120% pozytywnych reakcji…

hehe
Dowódcy!

Testowanie załogi 2.0 w piaskownicy zostało zakończone i jeszcze raz dziękujemy za aktywny udział w tworzeniu World of Tanks.

Otrzymaliśmy wiele pytań, uwag i sugestii od graczy, ewidentnie proponowana koncepcja nie pozostawiła nikogo obojętnym.

Stało się dla nas oczywiste, że Załoga 2.0 wymaga dalszych ulepszeń. Dlatego główne zmiany, które zaproponowaliśmy w obecnej piaskownicy nie zostaną wprowadzone do gry w takiej formie. Potrzebujemy więcej czasu, aby dalej nad nimi pracować, zanim będziemy mieli nową wersję, którą będziemy gotowi wam zaprezentować.

Wstępne rezultaty

Wstępne wyniki ankiety i bezpośrednie informacje zwrotne pokazały, że proponowane zmiany nie uzyskały akceptacji, jakiej oczekiwaliśmy od społeczności. Wielu graczy wskazywało na potrzebę znaczących zmian i usprawnień w Załodze 2.0. Część graczy zgodziła się z pomysłem zmian załogi, ale wciąż mają oni kilka obaw co do proponowanej przez nas wersji. Części graczy w ogóle nie spodobała się nasza koncepcja zmian, a ich opinie w dużej mierze wskazują na te same obawy, co wspomniane wcześniej.

Główne tematy dyskusji

Przeanalizowaliśmy Wasze opinie i wyróżniliśmy najczęściej omawiane punkty:

    Doświadczenie „zerowej umiejętności” nie było brane pod uwagę przy konwersji załogi
    Brak bonusów dla załogi z wyszkolonym w pełni dowódcą
    Losowe umiejętności instruktorów (brak możliwości zmiany umiejętności)
    Skuteczność różnych umiejętności w nowym i starym systemie
    Niepotrzebne załogi które zostaną w garażu/koszarach po ewentualnym wprowadzeniu zmian

Co dalej?

Teraz przetwarzamy i analizujemy wszystkie dane zebrane podczas testów w piaskownicy. Omówimy to szczegółowo, a następnie postaramy się wypracować rozwiązania, które będą zadowalającą odpowiedzią na obawy i przyniosą satysfakcję wszystkim graczom. W zależności od wyników tej pracy zdecydujemy o ewentualnej drugiej iteracji testowania Załogi 2.0 na serwerze Piaskownicy. O wszystkich szczegółach będziemy was informować.

Jeszcze raz dziękujemy za udział w rozwijaniu gry - to wasze opinie i sugestie pomagają nam wypracowywać różne koncepcje i ostatecznie ulepszać World of Tanks.

marigo42

I tak decydujący głos mają gracze z serwera RU. Widocznie był lament i płacz u nich, więc taka jest reakcja WG. Jeśli na RU dalej będą płakać, to załogi 2.0 nie będzie 🙂

deb

To jest dopiero pranie mozgu przez spiskowcow.

JP3248

Przecież logicznym jest to, że dla WG najbardziej liczy się zdanie graczy z serwera RU. No nie wiem, pomyślmy, może dlatego, że gra tam najwięcej graczy? 😮

KacpiWOT2020PolskaPL

A może powinno się liczyć zdanie wszystkich graczy bez podziału na ru na czy eu

hhh

WG posłuchało graczy pog

tankista4
  • Experience of a “0-skill” is not taken into account in the conversion 
  • No bonus to crew qualifications for a fully trained commander 
  • Randomness in the choice of instructor skills 
  • Effectiveness of different skills in new and old systems 
  • Unnecessary crews remaining from the old system.

To sobie mogą zmieniać.

hhh

Muszą, a nie mogą