Dziś w Superteście: Mapy Tropika, Ivanovka, Sommar GG, Graf Zeppelin 2 i Wyspa
Tropika
- Mapa do bitew standardowych
- Rozmiar: 1050×1050 m
- Środowisko: Tropiki
- Główny obszar starć dla dobrze opancerzonych czołgów znajduje się na linii brzegowej poniżej centralnego grzbietu górskiego. Kilka punktów kontrolnych, a także opcja przejścia nad obszarem głównych potyczek sprawiają, że rozgrywka tam odznacza się dużą intensywnością.
- Wewnętrzny obszar mapy. Otwarty, pagórkowaty teren z roślinnością, który umożliwia zarówno aktywną, jak i pasywną rozgrywkę czołgami lekkimi.
- Główny obszar potyczek dla czołgów średnich. Zróżnicowane ukształtowanie terenu, mnogość osłon i możliwości walki na bliskim lub dalekim dystansie pozwala różnym typom czołgów średnich uwolnić swój potencjał na tej linii ataku.
- Górna ścieżka do podejmowania niebezpiecznego objazdu wokół głównego obszaru bitwy.
- Główne pozycje dla słabo opancerzonych niszczycieli czołgów i czołgów średnich.
Ivanovka
Opis ogólny:
- Rozmiar: 1000х1000 m
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: Front Wschodni
Opis rozgrywki:
- Zagłębienie wzdłuż oblodzonej linii brzegowej nadaje się do gry czołgami ciężkimi.
- Obszar z roślinnością zapewni przestrzeń dla biernego zwiadu i pozycje dla niszczycieli czołgów.
- Nieregularności terenu sprzyjające aktywnemu zwiadowi w czołgach lekkich.
- Wzgórze z dobrymi pozycjami dla czołgów średnich.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Sommar GG
Opis ogólny:
- Rozmiar: 1000х1000 m
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: Lato
Rozgrywka
- Miasteczko z wąskimi uliczkami, odpowiednie dla powolnych, dobrze opancerzonych pojazdów.
- Ubogie w roślinność wzgórza, nie dające osłony dla zwrotnych pojazdów i warunków do gry na odległość. Drużyna, która kontroluje ten obszar uzyskuje dostęp do wzgórza 3.
- Wzgórze z roślinnością i osłoną z dobrymi liniami ognia w obszarze 1.
- Moczary z gęstą, wysoką trawą. Dodatkowe podejście umożliwiające zakradanie się na tyły linii nieprzyjaciela.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Graf Zeppelin 2
Wersja mapy Graf Zeppelin z drugiego testu.
Opis ogólny
- Rozmiar: 1000х1000 m
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: Zima
Rozgrywka
Dodano zmiany w oparciu o opinie supertesterów i specjalistyczną wiedzę programistów.
Dodano wyłącznie te zmiany, które nie zaszkodzą innym komponentom mapy, zasadniczym dla rozgrywki.
Opis głównej zmiany:
- Dodano następujące pozycje spowalniające atak nieprzyjaciela.
- Ograniczono wjazd na nasyp kolejowy w celu zwiększenia przewidywalności działań przeciwnika.
- Dodano osłonę w obszarze zajmowania bazy.
- Wprowadzono osłonę, by chronić pojazdy na początku bitwy.
- Zmiany balansu i małe poprawki.
- Usprawnienia balansu.
Dostosowano miejsca odrodzenia.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Wyspa
Trzecia iteracja mapy Wyspa 2020 zmieniła się po wynikach drugiego supertestu.
Opis ogólny:
- Rozmiar: 1000х1000 m
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: Tropikalna wyspa
Zmiany w porównaniu do wersji z drugiego testu
Opis zmiany
- Stanowisko z zamkiem zostało przesunięte nieco do przodu. Zarówno ta pozycja, jak i ta przeznaczona dla niszczycieli czołgów nad łukiem (strefa 5) znajdują się obecnie w zasięgu rysowania.
- Przeprojektowano drogę na wzgórze. Teraz jest dostępna dla obu drużyn i znacznie bardziej niebezpieczna.
- Linie ognia z samego wzgórza nie uległy zmianom.
- Poprawiono obszar ataku czołgów ciężkich dla dolnej drużyny. Teraz będzie im łatwiej zaatakować.
- Zastosowano dodatkowy obszar obrony dla niższej drużyny.
- Poprawiono balkon niszczycieli czołgów dla dolnej drużyny. W obecnej wersji obrona ścieżek dojścia z tej pozycji będzie sprawiała mniej trudu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Mapy tyłka nie urywają z tym samym schematem walk. Przede wszystkim mapy powinny być powiększone, co najmniej dwie opcje jazdy dla ciężkich czołgów, anie to co na wszystkich mapach, gdzie pojazdy jeżdżą ciągle w to samo miejsce. Dodać nowy tryb, np. po dwie bazy i aby wygrać przejąć trzeba obie bazy, anie jedną lub jedna do przyjmowania, a druga do zniszczenia ale tylko jeśli mapa byłaby powiększona. A póki co schematyczne i nudne mapy, jak i rozrywka się szykuje, WG nie ma w swoich ekipach myślących ludzi? Już zamiast dodawać nowe mapy, niech je poprawią i powiększą, bo tak ciągle będą szybkie bitwy 15-0. Dodatkowo do przyjmowania baz czy ich niszczenia dodałbym premie do doświadczenia np. jeśli przejąłeś bazę lub zniszczyłeś 50% to dostajesz +50 punktów doświadczenia. Wiem wiem za przyjmowanie baz dostaje się jakieś punkciki doświadczenia, ale o co chodzi, a chodzi o przedłużenie walk, większe doświadczenie oraz zróżnicowanie walki na mapie. Bo póki co, jedynie co wyróżnia te mapy, to to że będą nowe ale schemat walk i pozycji będzie taki sam jak na starych mapach, więc nie wiem z czego tak się cieszycie. Linia frontu jest przykładem zróżnicowanej rozgrywki dlatego ludzie lubią tego typu wydarzenie i nie chodzi wyłącznie o zarabianie. Ogólnie mam w nosie tą grę, ale ja na waszym miejscu naciskałbym na WG żeby do bitew losowych, klanowych itd., dodać nowy schemat rozgrywki. W czasie wojen oprócz przyjmowania danych obiektów, również niszczono dane obiekty np. zaopatrzeniowe itd., czyli do standardowej rozgrywki, wielkich bitew, czy też obrona czy atak, dodałbym nowy tryb. Tym bardziej powinno wam zależeć na nieco odświeżeniu gry ale widzę kochacie nudne mapy jak i rozrywkę, która znów z czasem się znudzi i będziecie chcieli nowe mapy bez sensu. 😐
Pozdrawiam myślących.
mi obecne mapy się podobają pod gry klanowe i nie ma sensu robienia z nich linii frontu. Ja osobiście tego trybu nie lubię. Na CW/adv co chwila można spotkać jakieś nowe niestandardowe taktyki.
Więc fajnie że dodają nowe tylko na każdej z nich arta robi różnicę. Fajnie byłoby więcej map typu himmel.
Nowe mapy zawsze spoko szkoda, że wszystkie (poza 1) idealnie symetryczne:(
A moze by tak Wichurę i Bagno przywrócić?
odpowiedź wg: rozważymy twoje pytanie do 2999r. przepraszam za drobne opóźnienia
bardzo spoko, nowych map – w przeciwieństwie do nowych premek viii tieru lub nowych specjalnych op x – nigdy nie za dużo; mam nadzieję, że wprowadzą je w przeciągu najbliższych miesięcy i nie jest to zapas na kolejne 5 lat… a, nie, przecież to WG
2 mapy na rok jak to mówili chyba, że zaczną wprowadzać w większej ilości 😛
ile już nowych map stworzyli? chyba 7. znając życie wypuszczenie tych map zajmie około 4 lata
według nich 3
tu są pokazane 4 mapy, a w wcześniejszych artykułach pokazali jeszcze 3 inne: kanion, port i była jeszcze jakaś
Wszystko pięknie, ale proszę powiększyć te mapy do rozmiarów map dla tzw. „Wielkich Bitew” czyli 1,4 x 1,4. Obecne mamy są po prostu za małe na dzisiejsze realia wota: po dwa, trzy Ferrari na team plus arty…
Głupi jesteś chcąc mieć więcej map do wielkich bitew, których nie powinno być w wocie, bo są bez sensu!
Na drugi raz czytaj ze zrozumieniem…chodziło mi, aby mapy w bitwach losowych miały wymiary 1,4 x 1,4. Widać, że Mama kultury nie nauczyła.
Szkoda, że ciebie nie nauczyła pisać normalnie jak, dobry mądry Polak.
moim zdaniem są fajne te duże bitwy
Racja, fajne są. Dla tych co nie lubią, zawsze można je wyłączyć w ustawieniach. Pzdr
Same lustrzane odbicia. Osobiście nie lubię takich map. Brakuje mi starych map gdzie każda bitwa mogła przynieść coś nowego. Tutaj szybko będzie jeden schemat bitwy i będzie nudno.
Rozumiem, że WG planuje usunąć artylerię przed wprowadzeniem tych map, bo z 3 artami na drużynę te mapy nie będą grywalne.
Dobrze rozumiesz.
Dadzą jeszcze suwak do zmiany intensywności RNG, wybór MM oraz samo naprowadzające pociski za Golda.
Rozumuj dalej.
Niektóre mapy wyglądają jakby im brakowało miesięc i mogą być wprowadzone do gry, zaakceptuję każdą nową mapę. 🙂
Tu wygląda fajnie a w grze sie ookaze tragiczne i wycofaja
XD te 2 mapy wyglądają jak lodowiec a ona nie nalezy do najlepszych map