Test publiczny wersji 1.11.1: 馃嚠馃嚬 nowe w艂oskie czo艂gi i plutony 2.0

Aktualizacja 1.11.1 dla World of Tanks wprowadzi zar贸wno ma艂e poprawki, jak i du偶e zmiany:

  •  plutony 2.0. Pozwol膮 odnale藕膰 plutonowych, kt贸rzy najbardziej do Was pasuj膮;
  • bardziej wygodny interfejs w gara偶u i podczas bitew;
  • i oczywi艣cie nowe w艂oskie czo艂gi ci臋偶kie z ulepszonym systemem auto艂adowania.

Witajcie, Dow贸dcy!

Sezon 艣wi膮teczny dobiega ko艅ca, a my pracujemy nad najnowsz膮 aktualizacj膮 World of Tanks, kt贸ra wprowadzi d艂ugo wyczekiwane wysokopoziomowe w艂oskie czo艂gi ci臋偶kie. Cztery budz膮ce groz臋 brawlery z poziom贸w VII-X gotowe s膮 szturmowa膰 pola bitwy, zatem we藕cie je na przeja偶d偶k臋 i podzielcie si臋 wra偶eniami! Co wi臋cej, dodali艣my nowe opcje do systemu wyszukiwania towarzyszy do plutonu i przeprojektowali艣my niekt贸re elementy interfejsu, aby by艂y jeszcze 艂atwiejsze w obs艂udze. Przyjrzyjmy si臋 tym zmianom.

Powitajcie w艂oskie czo艂gi ci臋偶kie!

W naszej grze nieustannie dodajemy nowe mo偶liwe do zbadania pojazdy, aby urozmaici膰 i uatrakcyjni膰 Wasze do艣wiadczenia z rozgrywki. Wraz z aktualizacj膮 1.11.1 World of Tanks wprowadzi now膮 podga艂膮藕, kt贸r膮 zapowiadali艣my ju偶 wcze艣niej. Powitajcie przera偶aj膮ce w艂oskie czo艂gi ci臋偶kie, Dow贸dcy!

Badanie nowej ga艂臋zi ci臋偶ark贸w rozpocznie si臋 od VI P.43 bis . 艁膮cznie b臋d膮 cztery mo偶liwe do zbadania pojazdy. Sprawd藕cie sami.

Now膮 podga艂膮藕 otwiera Carro d’assalto P.88. Ten pojazd szturmowy VII poziomu stanowi przej艣ciowy pomost mi臋dzy czo艂gami 艣rednimi a ci臋偶kimi, a gra nim przypomina rozgrywk臋 艣redniakami. Mo偶ecie te偶 zbada膰 Progetto CC55 mod. 54 (czo艂g VIII poziomu), Progetto C50 mod. 66 (czo艂g IX poziomu) oraz pot臋偶ny Rinoceronte, pojazd wie艅cz膮cy ca艂膮 podga艂膮藕. Te czo艂gi VII-IX poziom贸w b臋d膮 mia艂y 4 za艂ogant贸w, a za艂oga Rinoceronte sk艂ada膰 si臋 b臋dzie z 3 cz艂onk贸w.

Kliknij na zdj臋cia, by je powi臋kszy膰.

Swoj膮 drog膮, je艣li jeszcze nie zbadali艣cie ga艂臋zi w艂oskich czo艂g贸w do poziomu VI, to najwy偶szy czas, by to nadrobi膰 i przygotowa膰 si臋 na premier臋 nowych pojazd贸w! Nie zapomnijcie jednak o ga艂臋zi pojazd贸w z operacji 艣wi膮tecznych, w kt贸rej 6 miejsc daje specjaln膮 premi臋 do PD w bitwach losowych, zale偶nie od typu jednostki. Wykorzystajcie te miejsca na maksa, p贸ki czas 鈥 wydarzenie Operacje 艣wi膮teczne zako艅czy si臋 zanim do gry wjad膮 w艂oskie ci臋偶arki i wszystkie miejsca z przypisan膮 premi膮 w chwili ich premiery nie b臋d膮 ju偶 dost臋pne.

Wszystkie w艂oskie ci臋偶arki b臋d膮 szczyci膰 si臋 wspania艂ymi uniwersalnymi dzia艂ami z dobrymi k膮tami opuszczenia. Dynamiczne i manewrowne, czo艂gi te przetrwaj膮 dzi臋ki unikaniu nieprzyjacielskiego ognia zamiast wystawia膰 swoje pancerze na pr贸b臋. Jednak ich najbardziej charakterystyczn膮 cech膮 jest mechanika automatycznego prze艂adowywania, kt贸r膮 znajdziecie od poziomu VIII wzwy偶 i kt贸ra odr贸偶nia ich od ich w艂oskich kuzyn贸w 艣redniej klasy.

Zmodyfikowana mechanika sprawia, 偶e raczej przeci臋tne uszkodzenia alfa i uszkodzenia na minut臋 w艂oskich ci臋偶ark贸w wchodz膮 na nowy poziom, co nadaje tym jednostkom wi臋cej dynamiki i uniwersalno艣ci w walce. Oto, jak dzia艂a zmodyfikowana mechanika.

Zmodyfikowana mechanika automatycznego 艂adowania

W standardowej mechanice automatycznego prze艂adowania tkwi jeden malutki haczyk: je艣li wystrzelicie zanim kolejny pocisk si臋 za艂aduje, zresetujecie post臋py tego procesu. To ogranicza taktyczne manewry i zmusza do podejmowania trudnych decyzji: strzeli膰 i straci膰 pocisk, kt贸ry zaraz si臋 za艂aduje, lub straci膰 szans臋 na zadanie natychmiastowych uszkodze艅 i poczeka膰 jeszcze chwilk臋 na za艂adowanie, by zada膰 wi臋ksze uszkodzenia po pewnym czasie.

Ulepszona mechanika wyeliminowa艂a ten dylemat. Je艣li wystrzelicie gdy nast臋pny pocisk jest ju偶 niemal za艂adowany, otrzyma on premi臋 do prze艂adowania, kt贸ra b臋dzie tym wi臋ksza, im mniej czasu zosta艂o do za艂adowania.

Premia do prze艂adowania zaczyna si臋 nalicza膰 zaraz po prze艂adowaniu i jest widoczna na pierwszym z czterech specjalnych wska藕nik贸w. Drugi wska藕nik pokazuje 16% premi臋 prze艂adowania. Trzeci wska藕nik uaktywni si臋, gdy premia wzro艣nie do 33%. Dwie sekundy przed za艂adowaniem pocisku pojawi si臋 ostatni wska藕nik, kt贸ry poka偶e maksymalny poziom premii, 50% do czasu prze艂adowania. Co wi臋cej, us艂yszycie specjalny d藕wi臋k powiadamiaj膮cy, kiedy premia osi膮gnie maksymalny poziom.

W rezultacie, premia do prze艂adowania zrekompensuje czas stracony na cz臋艣ciowym za艂adowaniu i oszcz臋dzi cenne sekundy, kt贸re przydadz膮 si臋 do zastosowania szybkich taktycznych posuni臋膰.

O nowych w艂oskich ci臋偶arkach i ich charakterystyce opowiemy szczeg贸艂owo w przysz艂o艣ci, w po艣wi臋conym im artykule. Tymczasem we藕cie je na przeja偶d偶k臋 w te艣cie publicznym, wypr贸bujcie nowe mechaniki i podzielcie si臋 wra偶eniami!

Pluton 2.0

W aktualizacji 1.11.1 planujemy wprowadzi膰 system Pluton 2.0 z nowymi opcjami, kt贸re u艂atwi膮 Wam znalezienie towarzyszy do plutonu, prosto z Waszych gara偶y, bez ograniczania si臋 do listy znajomych i kontakt贸w. Obecnie planujemy zastosowa膰 go w bitwach losowych, ale z czasem dodamy go do pozosta艂ych tryb贸w, zatem zosta艅cie z nami!

W obecnym systemie do plutonu mo偶ecie zaprasza膰 jedynie znajomych. Wraz z premier膮 Plutonu 2.0 b臋dziecie mogli wyszuka膰 innych odpowiednich graczy, u偶ywaj膮c r贸偶nych filtr贸w.

B臋dziecie mogli:

  • U偶y膰 przycisku “Nowy pluton”, aby zaprosi膰 graczy z listy znajomych, tak jak dotychczas. Wolne miejsca w plutonie mo偶na zape艂ni膰, u偶ywaj膮c przycisku “Znajd藕 graczy” w odpowiednim menu. Jednak pami臋tajcie, 偶e poszukiwanie graczy anuluje wszystkie otwarte zaproszenia.

  • Ustawcie r贸偶ne parametry wyszukiwania dla towarzyszy do gry w plutonie. Na przyk艂ad, b臋dziecie mogli wybra膰 kilka poziom贸w pojazd贸w jako kryterium, aby znale藕膰 graczy, kt贸rzy najlepiej wkomponuj膮 si臋 w sk艂ad Waszej dru偶yny.
  • Mo偶ecie szuka膰 graczy, kt贸rzy maj膮 w艂膮czony czat g艂osowy w grze (lub jest on wy艂膮czony). Je艣li aktywujecie t臋 opcj臋, nadal b臋dziecie mogli wyciszy膰 indywidualnych graczy z plutonu.

Dzi臋ki ulepszeniom systemu mo偶ecie zobaczy膰 wybrane pojazdy graczy z plutonu bezpo艣rednio w swoich gara偶ach, obok swojego czo艂gu, wraz z personalizacjami, kt贸re na nich zastosowano. T臋 opcj臋 mo偶ecie w艂膮czy膰 lub wy艂膮czy膰 w ustawieniach gry.

Dobieraj膮c graczy do plutonu, pod uwag臋 b臋d膮 brane: pojazdy w ich gara偶u, liczba rozegranych bitew i, co najwa偶niejsze, ich klasyfikacja WTR. Taki system pozwoli Wam zidentyfikowa膰 dow贸dc贸w z podobnymi pojazdami, lub z poziomem umiej臋tno艣ci i osi膮gni臋ciami w grze por贸wnywalnymi do Waszych.

W nowym systemie b臋dzie mo偶na stworzy膰 dynamiczne plutony i otrzyma膰 premi臋 do PD dla wszystkich ich uczestnik贸w. Je艣li w plutonie znajduje si臋 gracz z kontem premium WoT, wszyscy cz艂onkowie plutonu otrzymaj膮 dodatkow膮 premi臋 do kredyt贸w.

Graj膮c w dynamicznym plutonie, czat g艂osowy zostanie standardowo wy艂膮czony, ale mo偶ecie go w艂膮czy膰 po wej艣ciu do plutonu.

Czy Wasi znajomi s膮 zawsze gotowi, by wej艣膰 z Wami do nast臋pnej bitwy? Mamy dla Was wspania艂e wie艣ci! W uaktualnionym systemie wszystko b臋dzie dzia艂a膰 tak jak przedtem. Wszystkie te dodatkowe opcje nie zast膮pi膮 obecnej funkcjonalno艣ci.

Ulepszenie interfejsu

Pracujemy te偶 nad ulepszeniem pewnych element贸w interfejsu i dodajemy najlepsze rozwi膮zania, kt贸re sprawdzi艂y si臋 w popularnych modyfikacjach w grze. Te zmiany sprawi膮, 偶e gra b臋dzie jeszcze przyjemniejsza i komfortowa.

Teraz mo偶ecie aktywowa膰 i zobaczy膰 zasi臋g wykrywania na minimapie. Obrazuje on obszar, w kt贸rym wszystkie pojazdy mog膮 by膰 bezwarunkowo wykryte w promieniu 50 metr贸w. Gdy znajdziecie si臋 w tym zasi臋gu, automatycznie wykryjecie przeciwnik贸w i vice versa. W艂膮czcie t臋 opcj臋, by mie膰 lepsze rozeznanie na polu bitwy.

Uszkodzone modu艂y b臋d膮 mia艂y licznik czasu naprawy, kt贸ry zast膮pi obecny pasek post臋pu. Teraz b臋dziecie wiedzieli kiedy dok艂adnie modu艂 zostanie naprawiony. Pomo偶e Wam to u偶ywa膰 materia艂贸w eksploatacyjnych w bardziej wydajny spos贸b.

Podobnie jak poprzednio, t臋 opcj臋 mo偶na uruchomi膰 r臋cznie w ustawieniach gry.

Teraz, gdy b臋dziecie wchodzi膰 do gry, klient gry zapami臋ta serwer. kt贸ry wybrali艣cie i automatycznie zastosuje go dla Was przy kolejnych uruchomieniach World of Tanks.

Sami wypr贸bujcie w艂oskie ci臋偶arki, Pluton 2.0 i inne ulepszenia, Dow贸dcy!

Lista zmian w j. angielskim
Main Changes

New Client Modifications

Three popular modifications have been integrated:

  • The game client will remember the server that the player has selected
  • Module repair timer
  • Proximity spotting circle on the minimap

A new branch of Italian heavy tanks has been added

A branch of researchable heavy tanks has been added:

  • Tier VII鈥擟arro d’assalto P.88
  • Tier VIII鈥擯rogetto CC55 mod. 54
  • Tier IX鈥擯rogetto C50 mod. 66
  • Tier X鈥擱inoceronte

The branch starts with the P.43 bis.

Dog Tags

  • Other players’ Dog Tags can be viewed in the Service Record.
  • Dog Tags are now displayed in Grand Battles.
  • Some issues were fixed.
Changes to Technical Characteristics

Germany

The following vehicles have been added for testing by Supertest players:

  • Kunze Panzer
  • Kampfpanzer 07 RH

U.K.

The following vehicle has been added for testing by Supertest players:

  • Charlemagne

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
23 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bot

Jaki jest wymagany exp na VII ci臋偶k膮 ?

Radek2723

Czekam na nowe czo艂gi za obligacje a nie same szroty

Horris

No nic po kilkudziesi臋cu bitwach na testowym, zmarnowa艂em sw贸j cenny czas na ten niby fajny czo艂g X poziomu Rino. Mam nadziej臋 , 偶e WG po tym tescie doda mu bufa do pancerza, celowania bo w innym przypadku b臋dzie sta艂 w gara偶u i si臋 kurzy艂. Nie b臋d臋 wymienia艂 jego wad bo mi szkoda kolejnych minut, powiem jedno ten czo艂g to wielkie G.

lEMIESZ

Ostatnio moda w wg na dodawanie czolgow z rozrzutnikiem gnoju i dpmem mniejszym od 6 tierow

Typowy hater

Wg przez 10 lat wprowadza tyle co inne gry w ci膮gu p贸艂 roku lub roku. Brawo!!! Kas臋 trzepi膮 za 4

lEMIESZ

Kto艣 im te kas臋 placi, z nikad sie nie bierze

Wisnia

Co mam zrobi膰 gdy przy ekranie wybierania serwera np. ct1 lub ct2 gdy klikam “connect” wyskakuje mi czerwony napis – “Server not ready. Please try again later.”? Wszystkie aktualizacje mam pobrane.

lEMIESZ

Usun czity

Typowy hater

Nie spamuj. Wida膰 偶e dziecko chce pogra膰 X na testowy.

WoTPl

ej wiecie czy bedzie battle pass

tak

tak , ale kiedy to nie

Bastulas

Wszystko fajnie ale naprawcie MM, losowania ca艂y czas na dole tabeli niech poprawia wczoraj na 12 m臋czy VII mia艂em 10 na IX i dwie na VIII wi臋c si臋 pytam czy nie mo偶na tego wyr贸wna膰 偶eby by艂o por贸wno losowa艅 na ka偶dym tierze? Bo czuj臋 偶e mnie WG rucha w d**e bez wazeliny. Cud jest jak mam jedn膮 bitw臋 na 30 dwa tiery ni偶ej wi臋c jest co艣 nie tak

Last edited 16 dni temu by Bastulas
ziemniack

Ale wy ludzie nudni jeste艣cie. WG dodaje nowe czo艂gi, poprawia interfejs – hurr durr naprawcie matchmaking, bo mnie ciagle na X rzuca.

G贸ral

Masz racj臋 MM to jakie艣 totalne oszustwo,podobno na 9 i 10 tierze gra po9% graczy ,a na 8 ponad 30% musz膮 wi臋c mocno kombinowa膰 偶eby wypada膰 tak cz臋sto na 8 tiery w przypadku 10 i tak samo z 9tkami na 7.Jak mia艂em 10 to na 100 gier mo偶e 2 razy gra艂em na 8emki.To jest wbrew matematyce i rachunkowi prawdopodobie艅stwa.Chyba jaki艣 ruski matematyk prawdobodobnie Pietiagoras opracowywa艂 im algorytm.

Exe

Znowu narzekanie na MM… Czasem juz nie moge tego czytac. Ja jak zaczynalem gre to gralem Marderem III walczylem z VIII a na KW-1 scieralem sie z X tierami i bylo dobrze. Teraz pare razy na kilka bitew rzuci Cie na X i juz placz..

Chyba Ty

To nie czytaj po co tu jeste艣 kole艣. MM jest zjebany od lat, WG nic z tym nie robi i wie o tym ka偶dy. Jedynie osoby, kt贸re zainwestowaly i inwestuj膮 w t膮 gr臋 maj膮c lepszy algorytm losowania m贸wi膮, 偶e wszystko jest okej.

Player98

https://youtu.be/7As_tmnEPhk

A To tylko jeden z wielu kt贸rych nie chce mi sie obecnie szuka膰. P艂aczcie dalej – Co by sie nie zrobi艂o nigdy sie wam nie dogodzi, bo wasza logika m贸wi 偶e przez znaczn膮 wi臋kszo艣膰 czasu wolicie si臋 bi膰na TOPie z tierami 2 ni偶ej bo inaczej nie jeste艣cie w stanie zrobi膰 wi臋cej jak 2-3 strza艂y. Dalej > Gracie z osobami 2 tiery ni偶ej i te osoby zaczn膮 gdaka膰 tak jak WY 偶e MM Zjebany bo ich losuje na wysokie tiery, i co sie tworzy? xD B艂臋dne Ko艂o wiecznych narzeka艅 bo ka偶dy chce by膰 na TOPie a tak sie kurw@ nie da.

Last edited 16 dni temu by Player98
NoName

Ten komentarz powinien pojawia膰 si臋 pod ka偶dym marudzeniem na MM 馃榾

Szaszka

Kiedy zaloga 2.0

W co grasz

Szkoda tylko 偶e dycha ma 3 za艂ogant贸w a nie 4 jak premka ale mimo wszystko lepiej tak ni偶 na odwr贸t

Husarz

Ten w艂och to tak 艣rednio, co艣 wie偶膮 dingnie ale kad艂ub papier, dzia艂o kapry艣ne w cholere, 4 sek pomi臋dzy pestkami dramat, ale d藕wi臋k wystrza艂u fajny

Raginis

Spokojnie, zagraj nimi z 50 bitewek. Wtedy bardzo ch臋tnie przeczytam Twoj膮 opini臋. Pzdr

Raxo88

Dych膮 si臋 przyjemnie gra ta powinni poprawi膰 wie偶e bo ze z艂ota wchodzi te nowe W艂ochy s膮 sympatyczne i troch臋 wsp贸艂czesne.