Wersja 1.11: 🇨🇳 122 TM – zmiana parametrów technicznych, cz. 2

Zmiana w charakterystyce chińskiego 122 TM.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/italy.png 122 TM. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:

Tier: MT-8, Chiny, premium
Wytrzymałość: 1 400
Moc silnika: 580 KM
Waga: 37,50 t
Maksymalne obciążenie: 39,0 t
Moc na tonę: 15,47 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / – 15 km / h
Prędkość obrotu: 41,72 °/s
Prędkość obrotu wieży: 31,29 °/s
Opór gruntu: 1,3 / 1,5 / 2,5
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 782 m

Pancerz kadłuba: 135 / 80 / 50   120 / 80 / 50
Pancerz wieży: 280 / 140 / 70

Działo: 120 mm TG

Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 233 / 299 / 62
Szybkostrzelność: 3,58
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 430
Czas przeładowania: 16,78 s
Rozrzut na 100 m: 0,32
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +15 °

Liczba pocisków: 30 szt.

Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.

Prędkość wylotowa pocisków:

  • APCR: 1 368 m / s
  • HEAT: 907 m/s
  • HE: 722 m / s

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 2,877;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,15;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,20;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,20;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 4,69;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 10,0;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 8,34.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 15,9 / 3,02 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 11,91 / 2,26 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
39 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
adi1603

Dramat po update nie pokazuje mi załogi ;s

Johnny Bravo

Ij paczki chyba nie sprzedały się jak trzeba więc w styczniu maraton na chinola …

Gawron

Lisu ładuję 7 sekund z hakiem za 320 dmg. Tutaj ładujemy dwukrotnie dłużej za 40 dmg więcej. W ciągu 15 sekund Lis odda dwa strzały = 640 dmg. Nijak mi się ten pojazd nie kalkuluję.

Ceratizit_Pl

Niewiem oco wam chodzi to jest taki med jak T-34-3 ino że tego żuca na 10 (gra tak się nim tak samo)

123xxx

Jak patrzę na te statystyki to niepokoi mnie kilka rzeczy

  1. Pojazd jest ślepy. nie powiecie, że 370 metrów to dobry wynik
  2. Przeładowanie bez bonusów wynosi prawie 17 sekund!!! Z bonusami, perkami pewnie się zejdzie do 14-15, ale to i tak wieki
  3. Pancerz wieży na papierze jest dobry, ale te garnki…
  4. Celność wskazuje na pojazd do snajpy, ale penetracja na podstawowych to tylko 233, co oznacza częste korzystanie z golda, który jest bardzo wolny 900(m/s) i nie wystarcza do snajpienia
  5. Mobilność na papierze też ok , ale to 15 koni na kg… Wątpię, zeby dało się na nich rozpędzić do tych 50 mk/h
Anis

Nie, 370 to nie “dobry wynik”. Ale nie jest on ślepy. Ślepy jest 703 II z 350 m.

Co wy ludzie macie z tymi garnkami? To teraz każdy pojazd ma mieć twardą wieżę z tycimi garnuszkami jak Chifjetn czy Kranvagn? I jak wam się gra przeciwko nimi gdy są ustawieni hulldown? Fajnie?

Jest to standardowej wielkości właz dowódcy, który być powinien. Nie jest to guz na wieży jak u Rene czy zielonego pattona, który cholernie utrudnia grę ale standardowy weakspot, który uniemożliwia daną maszyną, gdy ta dobrze się ustawi, zatrzymania natarcia 4 innych maszyn. Jeśli szukasz właśnie tego – poluj na chiftejna, nie na premki VIII.

Dalej w temacie garnków, jeśli model na tanks gg jest prawidłowy, mają one 160-180 mm. To nie mało. Do tego mamy skątowaną, twardą dolną płytę – 125 mm i pancerz warstwowy na bokach.

Obawiam się, że na śdrednim dystansie ten czołg może być za mocny… Grając przeciwko niemu ósemkami, nie wspominając o 7 i 6.

Na koniec wisienka na twoim komentarzu – “penetracja to tylko 233”. Żaden inny med na VIII nie ma tyle, a i mało który ht. Więc zapytam, ty tak na serio?

Killer

jak tobie nie wystarcza 233 penetracji na podstawie to odinstaluj grę 🙂

Typ_Co_Umie_Przeciwko_SPG

pan to chyba myli tiery, bo na VIII 223mm peny to kosmos

Tutejszy

Kolejny szrot, drugi object 274a

Mogę pluton

I dwa garnki do bigosu

ktokolwiek

Jak dla mnie spoko. Fajnie w nie będzie się strzelało:)

Proszący o zbyt wiele...

Dziwna maszyna, bardzo dziwna… Wszystkie parametry są po prostu OP. Pancerz, alfa, penetracja, celność, dobra mobilność… Wszystkie poza dpm. To jedyne co go ciągnie w dół. Pytanie czy wystarczająco? Wygląda to na meda pokroju stg, snajpiacego z tyłu. Chociaż z takim pancerze z odległości może być trudno go wyciągnąć. Dziwna maszyna…

gracz

Nie zapominaj o średniej mobilności i co najważniejsze – dwóch wielkich garnkach na wieży. Niestety wg nie dba o komfort graczy, grający Chińczykiem nie będzie mógł wygodnie pograć na wieżę, a jego przeciwnicy nie mają gwarancji penetracji kadłuba, jeśli Chińczyk popełni błąd i takowy odsłoni.

Kanonada

Niedługo medy VIII premium będą miały więcej penetracji na podstawie niż IX tiery 😀 Co to za mutant? Ni to med, ni to HT.

Amster

Myślę, że to może być krok w stronę ujednolicenia 2 klas – HT i MT w określenie jako “Podstawowe”. Granice zacierają coraz bardziej. Może to tylko moja nietrafna teoria, ale innego wytłumaczenia nie mam.

Killer

kiedyś z takich wybryków natury było E50, E50 M i T-10 dzisiaj staje się to już normą 😛
Ciężkie czołgi, wielkie i wolne powoli odstają do lamusa.
Kiedyś to było 🙂

Last edited 1 miesiąc temu by Killer
Chyba Ty

To ja już wole moim burasem walnąć w 2sec 2x po 360 i ładować niecałe 20 sec, dla mnie czołg słaby.

Figa_z_makiem

A ja jak widzę burasqe specjalnie ląduje w nie z he jest fun oj jest

Gawron

We mnie jakoś rzadko, ale ja nie gram tak, żeby pozwolić się wystawiać na ostrzał jak baran.

🍅POMIDOR🍅

I cyk 30 mm efektywnego pancerza mniej.

fran

Moim zdaniem to czołg na zamknięcie kalendarza, wyłącznie za gotówkę

W co grasz

Też wydaje mi się to prawdopodobne

DlaczegoTakWygladasz

Moim zdaniem palisz frana.

Babus

Ogólnie gracze 2k Wn8 + beda robić na tym niesamowicie dobre wyniki
Powiedział bym że nowy obj będzie zapinany w dupcie

Cos

Tak z tym dpemem to nawet defender na solo go zje buhaha w 2 min bitwach snajpiac zrobisz 3 strzały wiec o czym ty piszesz wogole?

Last edited 1 miesiąc temu by Cos
Janusz

czy ja wiem? czołg ma podobne wady do obj imo, będzie powolny, wolniejsze od 274a ale za to lepsze działo jeśli chodzi o celność i skupianie, Pytanie czy pancerz wieży będzie jednym wielkim weakspotem jak z 274a(tam strzały wchodzące w jarzmo to porażka) plus reload nie jest zbyt dobry w porównaniu z 274a. Prawda jest taka że gracze 2kwn8+ wszystkim zagrają w miarę dobrze więc dasz im cdc z odpowiednim wyposażeniem i będą dobrze nim grać 😛

Figa_z_makiem

Gdyby tak było to byś czasem cdc widział a tu ni ma. Zobaczymy czas zweryfikuje

Lothbrok

o kurrr jaki reload za 400 dmg ? obj 274 w tym czasie strzeli dwa razy

Xxxx

Fajny dpm można by zejść do równego 1000 – przecież on bazuje na pancerzu, pociski 30 po co – 5 wystarczy a po wystrzeleniu należy spotować w ruskich tego nie brakuje, pancerz kadłuba w ciężkim po co -zrobić 30. Wtedy może się ktoś przebudzi że pewne rzeczy w swojej klasie są konieczne.

Meh

Zaczyna mi się kreować obraz WG próbującego przedłużać bitwy wprowadzając pojazdy z niskimi obrażeniami na minutę.
Ostatnie kilka czołgów to potwierdza, ale z drugiej strony jest tyle premek z 2000+ obrażeniami na minutę, więc te pierwsze może po prostu będą grane dla zabawy a pod zarabianie ludzie i tak wybiorą coś lepszego

Last edited 1 miesiąc temu by Meh
zimnmioiok

dokladnie to samo pomyslalem jak zobaczylem wprowadzony obj274a i bisonte, dpm 1500, celowniki na pol ekranu, tak jakby WG sie staralo zmniejszyc zadawane obrazenia i celnosc strzalow aby wydluzyc bitwy. Moim zdaniem zmniejszenie obrazen powinno byc we wszystkich czolgach, celownik powinien byc za to mniejszy bo jest to naprawde frustrujace ze celujesz skupiasz i nie trafiasz

Cos

Moze jutro za hajs. Nerfy dzien przed znajome zjawisko

Last edited 1 miesiąc temu by Cos
Maciek330

Dokładnie, tak samo było chociażby z tą 4 niszczycielem Niemieckim

Cos

Dwulufka będzie teraz dostępna tak często jak defender pewno zauwazyli ze ludzie bardzo ja by chcieli ale do końca nie wiadomo zobaczymy

Sabal

Takze szykowac kase bo nowka maszyna wychodzi z produkcji:)

Szranki

Ta jest słaba, ostatnio czeste zjawisko reload pol godziny i celownik na caly ekran

Babus

Celność da radę zbic do 0.30
Więc gdzie ten celownik na całą mapę ?
Przeładowanie tutaj trochę za długo gdyby bazowo ładował ok 15 z czego dało by radę zejść do 13 też było by spoko

Chyba Ty

Niby tak ale nie do końca bo ma spory rozrzut celownika, tak jest np w przypadku CDC niby na papierze fajna celność i czas skupiania ale przez jego ogromne rozrzuty ma faktycznie celownik na pół ekranu 😀

Nie

Jeszcze zbyt OP. Wydłużyć RLD