Prosto z Supertestu: 馃嚠馃嚬 Progetto C50 mod. 66 – zmiana parametr贸w technicznych

Zmiany w charakterystyce w艂oskiego Progetto C50 mod. 66.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/italy.png Progetto C50 mod. 66. Charakterystyki dla za艂ogi wyszkolonej w 100%:

Tier: HT-9, W艂ochy, standardowy
Wytrzyma艂o艣膰: 1 850
Moc silnika: 690 KM
Waga: 50,033 t
Maksymalne obci膮偶enie: 52,0 t
Moc na ton臋: 13,79 KM / t
Maksymalna pr臋dko艣膰 / Pr臋dko艣膰 cofania: 45 / 鈥 12 km / h
Pr臋dko艣膰 obrotu: 29,2 掳/s
Pr臋dko艣膰 obrotu wie偶y: 26,07 掳/s
Op贸r gruntu:

  • Dla zawieszenia Progetto C50 tipo A: 1,4 / 1,5 / 2,51,1 / 1,7 / 2,5
  • Dla zawieszenia Progetto C50 tipo B: 1,3 / 1,4 / 2,31,1 / 1,2 / 2,3

Zasi臋g widzenia: 390 m
Zasi臋g sygna艂u: 750 m

Pancerz kad艂uba: 130 / 70 / 40
Pancerz wie偶y: 195 / 105 / 45

Przy zamontowanej wie偶y Progetto C50 tipo 3 (topowa):

Dzia艂o: 120 mm Cannone da 120/62

Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 242 / 303 / 120
Szybkostrzelno艣膰: 5,69聽聽 4,81
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 2 276聽聽 1 926
艢rednie uszkodzenia na minut臋 dla pocisk贸w OB: 2 930聽聽 2 479
Pocisk贸w w magazynie: 3 szt.
Czas 艂adowania pomi臋dzy strza艂ami: 4,0 s
Czas prze艂adowania jednego pocisku: 16,3 / 14,38 / 10,55 s聽聽 15,34 / 13,42 / 12,46 s
Czas pe艂nego prze艂adowania: 41,23 s (Czas pomi臋dzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i za艂adowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 2,7 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia dzia艂a: -9 掳 / +20 掳

Dzia艂o: 105 mm Cannone da 105/76

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 258 / 281 / 105
Szybkostrzelno艣膰: 6,26聽聽 5,21
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 2 003聽聽 1 669
艢rednie uszkodzenia na minut臋 dla pocisk贸w OB: 2 628聽聽 2 190
Pocisk贸w w magazynie: 4 szt.
Czas 艂adowania pomi臋dzy strza艂ami: 4,0 s
Czas prze艂adowania jednego pocisku: 15,34 / 13,42 / 11,51 / 9,59 s14,38 / 13,42 / 12,46 / 11,51 s
Czas pe艂nego prze艂adowania: 49,86 s聽聽 51,77 s (Czas pomi臋dzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i za艂adowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,35
Czas celowania: 2,6 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia dzia艂a: -9 掳 / +20 掳

Dzia艂o: 105 mm Cannone da 105/71

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 220 / 242 / 105
Szybkostrzelno艣膰: 6,26聽聽 5,21
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 2 003 1 669
艢rednie uszkodzenia na minut臋 dla pocisk贸w OB: 2 628聽聽 2 190
Pocisk贸w w magazynie: 3 szt.
Czas 艂adowania pomi臋dzy strza艂ami: 4,0 s聽聽 3,0 s
Czas prze艂adowania jednego pocisku: 14,38 / 12,46 / 9,59 s聽聽 13,42 / 12,46 / 11,51 s
Czas pe艂nego prze艂adowania: 36,43 s聽聽 37,39 s (Czas pomi臋dzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i za艂adowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,36聽聽 0,35

Przy zamontowanej wie偶y Progetto C50 tipo 1 (stock):

Dzia艂o: 105 mm Cannone da 105/76

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 258 / 281 / 105
Szybkostrzelno艣膰: 6,26聽聽 5,21
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 2 003聽聽 1 669
艢rednie uszkodzenia na minut臋 dla pocisk贸w OB: 2 628聽聽 2 190
Pocisk贸w w magazynie: 3 szt.
Czas 艂adowania pomi臋dzy strza艂ami: 4,0 s
Czas prze艂adowania jednego pocisku: 14,38 / 12,46 / 9,59 s13,42 / 12,46 / 11,51 s
Czas pe艂nego prze艂adowania: 36,43 s聽聽 37,39 s (Czas pomi臋dzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i za艂adowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,35
Czas celowania: 2,6 s

Dzia艂o: 105 mm Cannone da 105/71

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 220 / 242 / 105
Szybkostrzelno艣膰: 6,26聽聽 5,21
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 2 003聽聽 1 669
艢rednie uszkodzenia na minut臋 dla pocisk贸w OB: 2 628聽聽 2 190
Pocisk贸w w magazynie: 3 szt.
Czas 艂adowania pomi臋dzy strza艂ami: 4,0 s
Czas prze艂adowania jednego pocisku: 14,38 / 12,46 / 9,59 s15,34 / 13,42 / 11,51 s
Czas pe艂nego prze艂adowania: 36,43 s 40,27 s (Czas pomi臋dzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i za艂adowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 2,49 s聽聽 2,30 s

Liczba pocisk贸w: 39 szt.

Za艂oga 4-osobowa: Dow贸dca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i 艁adowniczy.

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale dzia艂a: 5,0;
  • w trakcie obrotu wie偶y: 0,14;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,2聽聽 0,22;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,2聽聽 0,22;
  • przy maksymalnej pr臋dko艣ci pojazdu: 9,0聽9,90;
  • przy maksymalnej pr臋dko艣ci obrotu pojazdu: 5,846,42.

Warto艣膰 Kamufla偶u:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,14 / 1,41 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strza艂u);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,54 / 0,7 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strza艂u).

Kliknij na zdj臋cia, by je powi臋kszy膰.

via wotclue

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
11 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Diego

Jak Boga kocham , co na ba艂wany testuj膮 czo艂gi?

janpawel

Komentarze genialne. Widza przecietny czolg “haha jak mozna tym grac rece opadaja”
Widza czolg op. hahaha znowu op haha.

ostrzalek

ziomek, w艂oskie ci臋偶ary by艂y dobrze zbalansowane bez 偶adnych nerf贸w, a teraz dycha ma 1800 dpmu, nie ma si臋 co dziwi膰, 偶e si臋 ludzie denerwuj膮, bo 偶adna inna linia tak po ***** nie dosta艂a w fazie test贸w chyba

missialke

Cytuj膮c klasyka: “Nie, no kurva no nie. Bo偶e czy ty to widzisz.” Zepsuli najfajniejszy czo艂g z drzewka. Przecie偶 granie na stocku to nawet ju偶 艣mieszne nie b臋dzie, tylko poziom polskich kabaret贸w XD 1670 DPM i 220 mm na IX tierze?! Przy s艂abej celno艣ci dodatkowo. To ju偶 naprawd臋 jest przykre. Po co te zmiany? Nie by艂 przecie偶 w og贸le op. R臋ce opadaj膮…

Edek

Najlepsze jest to, 偶e X ma 3 osobow膮 za艂og臋, a ka偶dy ni偶szy tier ma 4 osobow膮 za艂og臋. Brilliant 馃榾

Cos

No i co z tego? Ciesz si臋 ze nie na odwr贸t jak w przypadku e100 gdzie trzeba jednego typa szkoli膰 podr臋cznikami 850k. Nie wiem w czym widzisz problem. Boty tylko wynajduj膮 “co najlepsze” haha brilliant

Last edited 1 miesi膮c temu by Cos
Killer

albo linia do grille 15 cala linia ma 4 lub 5 zalogantow kiedy wt pziv i grille maja po 6 XD
albo w druga strone idzesz do is4 i kv3 oraz kv4 maja po 6 zalogantow nastepnie sti ma 5 zalogantow oraz is4 ma 4 zalogantow i musisz przeszkalac zaloge XD

Xxxx

Po co robi膰 te nowe bezwarto艣ciowe drzewka, ju偶 widz臋 偶e ja na pewno sobie daruj臋 t膮 lini臋

Qibble

lepsze to ni偶 kolejne premki (…)

kiszka z maslem

to nowy francuski cziftejn czy co bo strasznie mocne