Prosto z Supertestu: 🇮🇹 Carro P.88 – zmiana parametrów technicznych
Drobne zmiany w charakterystyce włoskiego Carro P. 88 😉
Carro P.88. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: HT-7, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 250
Moc silnika: 650 KM
Waga: 45,2 t
Maksymalne obciążenie: 47,9 t
Moc na tonę: 14,38 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 45 / – 12 km / h
Prędkość obrotu: 25,0 °/s
Prędkość obrotu wieży: 32,3 °/s
Opór gruntu:
- Dla zawieszenia P.88 mod. 42:
1,4 / 1,7 / 3,41,1 / 1,7 / 2,5 - Dla zawieszenia P.88 mod. 43:
1,3 / 1,5 / 3,01,1 / 1,2 / 2,3
Zasięg widzenia: 350 m
Zasięg sygnału: 525 m
Pancerz kadłuba: 100 / 60 / 20
Pancerz wieży: 150 / 70 / 40
Działo: 90 mm Cannone da 90 62
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 202 / 220 / 45
Szybkostrzelność: 6,952
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 668,6
Czas przeładowania: 8,63 s
Rozrzut na 100 m: 0,403
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Działo: 88 mm Cannone da 88 47
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 164 / 198 / 44
Liczba pocisków: 45 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 3,836;
- w trakcie obrotu wieży: 0,115;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,211;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,211;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 3,57;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 9,49;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 5,27.
Wartość Kamuflażu:
- kamuflaż czołgu nieruchomego: 14,9 %;
- kamuflaż czołgu w ruchu: 7,5 %;
- kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 3,35 %;
- kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 1,69 %.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
via wot-news
czemu wg tak zepsuło te czołgi
Jest dark mode 😀 długo nie trwało 😉
Świetna zmiana. Do poprawki tylko styl dla tła ilości komentarzy na głównej stronie oraz jakiś bardziej widoczny separator dla info o ciasteczkach/stopki strony i będzie wszystko w pytę.
Gorszy od 45TP to cieszy. szczególnie alfa.
nikt tym nie bedzie gral czolgi do pominiecia, nadzieja w nosorożcu.
I dzień przed dają nerfa.
One są jeszcze na super-teście
Pytanie do WG – co zrobić gdy spotkam tym czołgiem takie E75? esc i wróć do garażu bo nie rozumiem…
Użyć mózgu. To za dużo?
Proste, z tą mobilnością jesteśmy w stanie uciec, a z tą penetracją jesteśmy w stanie przebić. Mnóstwo możliwości do wybory kappa
czołg ciężki uciekający przed innym ciężkim haha a to dobre super czołg ,a pozniej się dziwią ze kampia
Lepiej kombinować, czy wdawać się w bezsensowną walkę? To, że to jest HT nie sprawia, że trzeba nim tak grać w każdej sytuacji. Dlatego jak się jest na dole listy, gra się niezbyt pancernym pojazdem to owszem… Możesz jechać na przepychacz i czaić się za winklami, ale możesz też jechać z medami i ich wesprzeć. Lepsza taka decyzja niż kampić z czerwonej, czy być jeszcze bardziej useless. A to, że ktoś ma ograniczony horyzont i swoje żale kieruje pod twoim adresem… Nie przejmować się. W większości wypadków nawet jak niestandardowym zagraniem znacząco wpłyniesz na wynik to i tak nie doceni twojego wkładu. Od taka gra drużynowa, gdzie drużynowość jest tylko atrapą.
A czemu nie, jakiś wolny o nie jest a jest dużo wolniejszych pojazdów. To tak samo ja ja objeżdżalem typkiem 4
TrZeBa PoMyŚlEć OfLaNkOwAć A nIe DwUjEcZkA i Po WiEżY
nauczyc sie grac. Wlaz e75 ma 160 pancerza.
a co ma zrobić radziecki T34 jak to spotka? xD albo co ma zrobić IS jak spotka AE Phase?
Jestes idiota i tyle w temacie xd