Dziś w Superteście: 🇩🇪 Kampfpanzer 07 RH

Kampfpanzer 07 RH, niemiecki czołg średni VIII poziomu, wjeżdża do supertestu.

Ten pojazd jest dynamiczny, szybkostrzelny i posiada lekki pancerz, a także działo kal. 90 mm, które przeładowuje w 5,5 sekundy, zadając 200 pkt. uszkodzeń na strzał. Standardowe pociski przebijają 205 mm pancerza, a specjalne pociski kumulacyjne – 255 mm. Rozrzut wynosi 0,37, czas celowania to 1,5 s, a zasięg widzenia jest równy 380 m.

Strategie przetrwania tym pojazdem powinny opierać się bardziej na jego mobilności niż pancerzu, który jest stosunkowo słaby. Jedynie górna płyta może wytrzymać nieprzyjacielski ostrzał, a to dzięki swojemu nachyleniu. Moc tego pojazdu, równa 23,3 KM/t, pozwala mu osiągnąć prędkość do 65 km/h. Czołg ten posiada 1350 punktów wytrzymałości.

Dzięki swojej mobilności, Kampfpanzer 07 RH może swobodnie przemieszczać się po polu bitwy, wybierając najdogodniejsze pozycje do zmaksymalizowania zadawanych uszkodzeń na minutę. W razie potrzeby, czołg ten może przyjąć rolę zwiadowcy, ale najlepiej odnajdzie się jako pojazd wsparcia, nieustannie zadając uszkodzenia, by odpierać ataki przeciwników.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
28 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marek

Może to być bardzo ciekawy czołg, tylko nie znamy dwóch kluczowych parametrów dla tego typu pojazdów czyli oporów dla gruntu i rozrzutów, jeżeli będą małe to z tą prędkością, szybkim czasem celowania i spoko DPM może fajnie dzióbać z flanki

5zlotychMultikowskich

wsam raz pazdzierz stworzony dla czarnego rynku, a do paczek poleca op czolg wloski ciezki i op rusek, wg wie jak zbijac hajs na matolach

Gal Anon

Nie bardzo wiem jak spamer z przeciętnym DPM odnajdzie się w mecie Prog, Burr, 432, jeszcze przy tak dużym profilu :V

Edek

2182 to nie jest przeciętny DPM 😉 prawdę powiedziawszy, to jest na 6 miejscu wg DPM z medów na VIII tierze. ale pewnie dostanie nerfa i tak

missialke

DPM to akurat jest bardzo dobry. Można się do paru innych rzeczy przyczepić, ale ten parametr jest jak najbardziej zadowalający.

Fabi

O zupełnie co innego niż nam Wg proponowało ostatnimi czasy. Większość czołgów dodawanych w niedalekiej przeszłości niezależnie od klasy dostawała działa o stosunkowo dużej alfie względem poziomu. W tym przypadku 200 na strzał pena też adekwatna nie przegięte ale bardzo mobilny to może być całkiem zbalansowany pojazd który pod względem stylu gry może się wyróżniać

Antoś

Nareszcie jakiś nowy czołg premium, a już myślałem ze zapomnieli o tej grze. Może zamiast robić kolejna zapchaj saldo zrobią coś z bitwami 1:15 i na odwrót bo jest to już nudne. To samo pociski znikające lub przelatujące przez czołg z tym nie ma żadnego problemu lepiej zrobić kolejna premke. Nie wspominając o tym, że z łatki na łatkę jest coraz gorzej z gra jakieś bagi kamer na wywalaniu do pulpitu w czasie bitwy kończąc. Oby tak dalej.

Anon

A co oni mogą zrobić z bitwami 1:15? Ciagle widzę teamy z podobnym wn8 które w ten sposób przegrywają ale to dlatego że jeden team nie zajmie kluczowych pozycji albo nie podejmie właściwych decyzji.

Facet

Nie chodzi o kluczowe pozycje tylko o RNG które decyduje która drużyna wygra..Dowody są dwa,najważniejszy – samo WG przyznało, że dzięki takim bitwom jest ciekawie a po drugie same czołgi – gram E3,E4,E5 i w jednej bitwie odbijam po 3-4k dmg a w innej wszystko wchodzi jak w papier , proste – RNG… Zatem chciałbym to ja mieć wpływ na bitwę i moją wygraną a nie RNG które o wszystkim decyduje ..

Edek

Ale nie wpadłeś na to, że w jednej bitwie strzela do Ciebie inny gracz na innym czołgu z inną załogą, wyposażeniem perkami, lepszym/gorszym doświadczeniem, a w drugiej inny? W obu bitwach ustawiasz się identycznie tak samo i Twoi przeciwnicy też? Porównywanie bitew jest bez sensu.

Tutejszy

Jak mi przykro, wtedy strzelał do ciebie słabszy gracz, który nie wie do końca, jak przebijać. A później trafili ci tacy gracze, co skopali ci ****. Więc nie mów że tutaj decyduje rng. Tylko gracze.

Edek

dokładnie. Gdyby Antoś grał rankingówki, to by to zobaczył ;). Tam są gracze z podobnym wn8 w obu teamach, głównie zieloni, niebiescy i żółci. A bitwy 15-3, 15-1 zdarzają się nawet częściej niż na randomku.

gtg

to jest racja, kolorek nie odzwierciedla teamplayu i taktycznego myślenia, ale przecież kiedyś tak nie było… Więc jak dla dla mnie wina WG. Balans + mapy. Szybkie czołgi z mocarnym dpm, sprawiają, że wystarczy mała przewaga na pozycji i wyszystko się składa jak domek z kart. Mapy to totalna patologia, wszędzie kampa i wszędzie przestrzały. Gdzie nie pojedziesz wpadasz pod ogień krzyżowy. To sprawia, że często nie można robić dmg o pierwszej minuty, tylko musisz szukać okazji, im dłużej czekasz większa szansa, że ktoś gdzieś się wyleje i koniec bitwy

bot krzysztof

ten pan ma racjem
powercreep+design map to główne powody

PoskramiaczKolarzówek

Jest wiele powodów tak szybkich i niezrównoważonych bitew. Niżej podam tylko kilka.
a) Samochodziki, które zupełnie przyspieszją bieg bitwy i sprawiają, że czołgi wolne, które od jakiegoś czasu i tak mają ciężko, stają się jeszcze bardziej bezużyteczne, a pancerz w grze o maszynach pancernych liczy się coraz mniej.
b) Zepsuty matchmaking – jedna drużyna dostaje fioleta w 279, a druga pomidora w E100 stojącego na redlinie z siatą,
c) Nieporównywalne drużyny pod względem umiejętności,

Na pewno nie jest łatwo rozwiązać taki problem, ale przykładowo wyżej wymienione autka można by pokarać tak bardzo, że nie miałoby sensu granie nimi, ja bym nie żałował. Czołgi w drużynach powinne być równe sobie przykładowo teraz jedna drużyna dostaje mausa, a druga amx 50b, a po zmianach gdyby jedna drużyna dostała mychę, to druga również dostałaby mychę lub inny czołg superciężki, a nie medowatą beczkę. Mam nadzieję, że łapiecie o co mi chodzi, nie wiem jak to inaczej ubrać w słowa. Co do umiejętnośći, to uważam, że matchmaker powinien tworzyć drużyny na podstawie uśrednionego wn8, czy jakiejś innej miarodajnej statystyki. Byłbym zapomniał: maksymalnie jedna arta na team i usunięcie ogłuszenia oraz lekkie zwiększenie DMG, a dla samej przyjemności z gry +/-1 matchmaking.

Oczywiste jest to, że losowania trwałyby kapkę dłużej, ale myślę, że dla przyjemności z gry, (której przez m.in. ww. problemy jest coraz mniej) warto żeby WG podjęło jakieś kroki w stronę zmian na lepsze.

Xdggg

Raz że nigdy nie było MM opartego na skillu i jakoś dobrze było, choć wolałbym inaczej.
Dwa nie ważne jak bardzo nie lubisz kółkowców to nie zależnie jak byś chciał zwalić na nie winy to nie zwalisz, gdy ich nie ma w bitwie. Ogólnie to kołowce mają mniejszy wpływ niż dobre medy

missialke

Słuszne słowa. Na pewno ten podział na podklasy by się przydał. Np. na podobnej zasadzie jak w rankingówkach, taki 277 jest w innej klasie co 60tp. Jak dla mnie to by dużo pomogło matchmakingowi randomów.
Ograniczenie artylerii do 1 też jak dla mnie mus, żeby dało się grać wolnymi czołgami. WG się tłumaczy, że wtedy w każdej bitwie byłaby arta, ale no kurva teraz tez tak jest XD
Natomiast losowania wg statystyk raczej się nigdy nie doczekamy, według mnie.
Z kołowcami też ciężka sprawa, bo jakkolwiek by nie nerfili drzewkowych, to premki nie ruszą i mm pod tym względem na VIII pozostanie zyebany. Nie mam zbyt pomysłu jak je osłabić, ale jednak pozostawić grywalnymi. Można by X zrobić 300 m zasięgu widzenia, jakieś 1500 dpm i całkowite zatrzymanie po strzale w oponę, ale to się raczej już mija z celem.

O_o

Resorakom wystarczy zabrac autoaim lub spowodowac, ze strzaly w kolka nie beda wchodzic za zero. I juz sie troche zbalansuje. Zrobienie milion piecset kategorii czolgow jest bez sensu. Chociazby przez to, ze wydluzyloby losowania przy mm. Dodatkowo wielu graczy na dychach ma topowe zalogi, ktore wykorzystuje na premkach. Wiec musieliby robic czesto nowe zalogi.

missialke

Ale kto tu mówi o nowych kategoriach? Klas pozostało by nadal 5. Zmieniło by się jedynie w losowaniach. Nie miało by to wpływu na żadne załogi. A poczekać te 10-20 s dłużej to akurat mogę. Bo co mi po tym że na bitwę czekam tylko 5 s jak większość z nich nie trwa nawet 5 minut.

tankPL

wy pan jeśli się panu nie podoba

Edek

Fajnie wygląda, ale pewnie dostanie nerfa. Bo reload 5.5s kosmiczny. Z żarciem, bia, wentą i dosyłaczem pewnie do około 3s można zejść. Przy czymś takim to można gościa na gęsi trzymać i wydoić do reszty 😛 Pena jak na meda też fajna. działo przy samym czubku wieży, więc przy -9 stopnia można pokazać jej niewielki fragment, podobnie jak w Lansenie :).

hhh

Do 3 sekund nie da rady zejść, musiałbyś obniżyć czas przeładowania o 45% xd (fioletowy dosyłacz daje tylko 13.5%)

missialke

Z tymi 3 sekundami to żeś pan przesadził XD By wtedy miał jeb@ne 4000 DPM XD Myślę, że poniżej 4,5 nie będzie się dało zejść.

Killer

3,456 to jest czas przeladowania po wyposazeniu w fioletowy dosylacz i wente w umiejetnosc bia i racjami da sie zejsc o cale 2,035

Daminaisu

No no no taka szybkostrzelność + burzaki 90mm i 1.5 sekundy przeładowania i mobilność… niech jeszcze dadzą dobrą stabilizację i będzie dobrym łowcą kołowców 😀

missialke

O kurde, nawet nie zwróciłem uwagi na penę na HE. Jeszcze bardziej plusuje mi ten czołg.

Kn4gers

No nic specjalnego szczerze mówiąc…

kopytko

czy ja wiem…. , nie kazda premka musi byc jak prog lub buraska