Dziś w Superteście: 🇮🇹 Progetto C50 mod. 66 , cz. 2

Przybliżona, kompletna charakterystyka włoskiego Progetto. Czołg do Supertestu trafi 15 lub 16 października.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/italy.png Progetto C50 mod. 66. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:

Tier: HT-9, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 850
Moc silnika: 690 KM
Waga: 50,033 t
Maksymalne obciążenie: 52,0 t
Moc na tonę: 13,8 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 45 / – 12 km / h
Prędkość obrotu: 28,0 °/s
Prędkość obrotu wieży: 25,0 °/s
Opór gruntu: 1,3 / 1,4 / 2,3
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m

Pancerz kadłuba: 130 / 70 / 40
Pancerz wieży: 195 / 105 / 45

Działo: 120 mm Cannone da 120/62

Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 242 / 303 / 120
Szybkostrzelność: —
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 182
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 4,0 s
Czas przeładowania jednego pocisku: 17 / 15 / 11 s
Czas pełnego przeładowania: 43,0 s (Czas pomiędzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i załadowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 2,7 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -9 ° / +20 °

Działo: 105 mm Cannone da 105/76

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 258 / 281 / 105

Działo: 105 mm Cannone da 105/71

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 220 / 242 / 105

Liczba pocisków: 39 szt.

Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i Ładowniczy.

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 5,0;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,14;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,2;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,2.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
18 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo

Za słaby silnik to będzie ślimak

Obiektywnie

Słuchajcie, prawda jest taka, że na papierze ten czołg to żadna rewelacja… Zobaczymy jak będzie wyglądał pancerz w praktyce, zwłaszcza wieży. DPM mizerny jak na IX, 4s. między pociskami więc rzadkością będzie można wyrzucić cały klip w jeden cel gdzie na przepychaczu, a penetracja jest wręcz bardzo słaba jak na HT IX tieru. Przypominam, że większość maszyn na IX ma działo z X i nawet medy mają lepszą penetrację na podstawie. Takie AEP 1 ma 258/340 i DPM na podobnym poziomie.

Przypominam, że to HT i w co drugiej bitwie będzie spotykał X, gdzie 90% gra full gold. Takie E100 po buffie jest dla niego praktycznie nie do ruszenia, nawet na goldzie… Tego typu pojazdy rozwalają potem MM, podobnie się zadziałało w tym miesiącu jak mieliśmy wysyp T77 na randomach. Przez to, że te czołgi, mimo że są HT to nie mają szans nawiązać równej walki z innymi HT na przepychaczu i dzieje się tak, że mamy takie dwa pojazdy w drużynie na top tierze i stanowią one połowę wszystkich HT zamiast jechać walczyć z HT jadą tam gdzie medy/lighty. Przepychacz zostaje rozjechany przez drużynę przeciwną i w ciągu 2min mamy stratę 5 czołgów… ciężkie wjeżdżają na bazę i capują albo zostajemy oflankowani i mamy ogień krzyżowy.

MM powinien jak najszybciej zacząć rozróżniać statystki graczy (ilość pomidorów taka sama w obu zespołach na typ samym tierze), rozdzielić klasę lightów i kołowców, czołgi z nagród jako 10,5 tieru (tak żeby wykluczyć możliwość, że w jednej drużynie mamy erly i Chiefftaina, a w drugiej Type-5 i 60tp, rozróżniać HT (277, 60tp itd.), super HT (Type-5, E100, Maus) i HT (Amx, Kran, Włoskie HT) z magazynkiem.

Nie będzie wtedy problemu z jednostronnymi bitwami i wynikami 15-2. Wydaje mi się, że każdy gracz wolałby poczekać minute dłużej na losowanie, ale mieć bardziej wyrównaną bitwę niż po 10s. lądować w drużynie, gdzie xvm daje Ci 36% na zwycięstwo.

Anonimowo

Pisz do wg, tutaj same boty siedzą i czekają by się wymądrzać a nic tym samym nie wnoszą. Półgłówki to bardzo łagodne określenie tego co tu się odwala.

true

A myślisz że MM nie bierze pod uwagę statystyk gracza? Bierze i to dlatego WG ma możliwość wpływu na wynik..

Anonimowo

Jesli bierze pod uwagę to czemu przy wynikach 0 15 jest tak ze jak masz celne dzialo to albo pociski znikają na dystansie 50 m lub celność jest jak w kv2? Rng decyduje o rozgrywce i jej wyniku jesli rng ci powie nie nie nie nie tym razem to tak będzie. Wyjasnij teraz to a nie pisanie o mm który jest poprawiony od paru lat ake wcisz nie doskonały. Rng 25% to jest tragedia i żadne fioletowe moduly tego nie naprawia wiem bo mam ich sporo.

Maciek330

Dokładnie. Jak wprowadzali progetto 46 to też na papierze enei było mega imponucjace i każdy mówił że gruz a okazało się że jest jednym z najlepszych Medów na 8 tierze

edek

Bojciu ile Jadu za wirtualny szrot

Anonimowo

ja akurat zbieram różne 9tki uważam ze się przyjemniej gra no ale kiedy 9tka ma działo z dychy a tutaj 120 mm ma zwyczajnie słaba penę zezowate Apeki a na gold dziadowskie Heaty. Szczerze mówiąc na gold spodziewałem sie APCRow z ta penetracja 303. duuuupy nie urywa wstepnie do przejscia za schematy i free exp. Nawet jesli dostanie buffa to na pewno nie do zmiany na APCR co byloby zwyczajnie wskazane. Wstepnie wyglada slabo bo dzialo no niestety to podstawa. Oby zmienili z powrotem miedzy strzalami na 3 s bo to szrot bedzie tak jak t77

Nowy

T77 nazywasz szrotem tylko dlatego ze nie masz mózgu. Bardzo dobry czolg dla ludzi myślących czyli nie dla ciebie. Musisz miec z kazdej strony 500mm pancerza i dzialo z 400mm pen zeby zrobic wyplakane 2k dmg bocie? . Lepiej się dzbanie nie wypowiadaj.

Anonimowo

XD. Ja mam średniego 2,7k na T77 więc to z Panem coś jest nie tak

Anonimowo

No po 5 bitwach xD buhaha Pogadamy za 100 do 300 bitew. Nie ma gorszego domu w grze dla magazynka a ci tego szrotu bronią jakby był ze złota lol moze jednak to wy powinniście do psychiatry isc?

Polecam ppgrac amx cdc lub fcm skoro jesteście fanami szrotów xD

colraginis

Większe wyzwanie to Pantera 8.8. Może tym? Pzdr

Anonimowo

dokładnie xD niech masochiści poczują ten flow

Stary Wilk

Pantera 8.8 będzie miała buffa do zadawanych obrażeń z 240 do 280, a przeładowanie pozostanie bez zmian czyli dpm z 2100 na 2500, więc teraz ten ”snajper” (0.31 celności) będzie warty uwagi dla ludzi co lubią kampić.

Anonimowo

Jak ktoś robi wyniki tylko konkretnymi czołgami które są mocne od samego początku to jest po prostu słaby. Przyparty do ściany wyzywa i poniża. Więc naucz się grać :). Pewnie 2k dmg na X to u ciebie max możliwości

Anonimowo

Tak tylko moze mówić ktos kto ma wyłącznie słabe premki.

dziadek

A ja gram tylko lolkami i też czerpie radość z gry.

Anonimowo

Skoro robię dobre wyniki słabą premką to pomyśł jakie są tymi dobrymi. Skończ już bo się tylko ośmieszasz 😉