Prosto z Supertestu: 馃嚠馃嚬 Rinoceronte – zmiana parametr贸w technicznych

Zmiany w charakterystyce w艂oskiego HT.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/italy.png Rinoceronte. Charakterystyki dla za艂ogi wyszkolonej w 100%:

Tier: HT-10, W艂ochy, standardowy
Wytrzyma艂o艣膰: 2 150
Moc silnika: 770 KM
Waga: 44,72 t
Maksymalne obci膮偶enie: 70,95 t
Moc na ton臋: 17,22 KM / t
Maksymalna pr臋dko艣膰 / Pr臋dko艣膰 cofania: 50 / 鈥 18 km / h
Pr臋dko艣膰 obrotu: 29,2 掳/s
Pr臋dko艣膰 obrotu wie偶y: 26,07 掳/s
Op贸r gruntu: — / — / —
Zasi臋g widzenia: 390 m
Zasi臋g sygna艂u: 750 m

Pancerz kad艂uba: 135 / 75 / 40
Pancerz wie偶y: 190 / 110 / 50

Dzia艂o: 127 mm OTO Melara Gun

Uszkodzenia: 490 / 490 / 640
Penetracja: 268 / 310 / 127
Szybkostrzelno艣膰: —
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 2 043 *
Pocisk贸w w magazynie: 3 szt.
Czas 艂adowania pomi臋dzy strza艂ami: 3,0 s聽聽 4,0 s
Czas prze艂adowania jednego pocisku: 19,6 / 16,6 / 14,4 s20,56 / 17,62 / 14,39 s
Czas pe艂nego prze艂adowania: 50,61 s52,57 s (Czas pomi臋dzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i za艂adowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,32
Czas celowania: 1,44 s聽聽 1,66 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia dzia艂a: -10 掳 / +15 掳

* DPM bez zmian, poniewa偶 liczony jest od ostatnio za艂adowanego pocisku w magazynie.

Liczba pocisk贸w: 33 szt.

Za艂oga 3-osobowa: Dow贸dca, Kierowca-mechanik i Celowniczy.

Pr臋dko艣膰 wylotowa pocisk贸w:

  • APCR: 1 468 m / s聽聽 1 452 m / s
  • HEAT: 1 173 m / s聽聽 1 061 m / s
  • HE: 732 m / s1 061 m / s

Rozrzut Celownika:

  • w trakcie obrotu wie偶y: 0,10聽聽 0,14;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,18聽聽 0,22;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,18聽聽 0,22;
  • w trakcie obrotu wie偶y z maksymaln膮 pr臋dko艣ci膮: 2,61聽聽 3,65;
  • przy maksymalnej pr臋dko艣ci pojazdu: 9,00聽聽 11,00;
  • przy maksymalnej pr臋dko艣ci obrotu pojazdu: 5,26聽聽 6,42.

Warto艣膰 Kamufla偶u:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,18 / 1,1 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strza艂u);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,59 / 0,55 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strza艂u).

Kliknij na zdj臋cia, by je powi臋kszy膰.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
23 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NeonPl

Nie dodali go a ju偶 gracze p艂acz膮. Nowe modu艂y 2.0 poprawi膮 parametry i b臋dzie podobny do tego przed nerfem. Dla mnie i tak czo艂g jest OP.

Anonimowo

Nowe moduly zmienia mi臋dzy pestkami z 4 na 3 s? Mysl zanim co艣 napiszesz. Nowe moduly na obracanie gowno warte wystarczy stabilizator i wenta. Modul na obracanie daje niemal偶e tyle co sama wenta. Wystarczy se wejsc na tanksgg i spr a nie bzdury biadoli膰.

Anonim

No偶 k贸r## 4 sekundy pomi臋dzy strza艂ami

Anonimowo

I tyle by艂o z bycia OP xD

Anonimowo

ze co ?

Anonimowo

czy mo偶e mi kto艣 wyja艣ni膰 jakie parametry rozrzutu dzia艂a pozwalaj膮 zamiast stabilizatora pionowego zamontowa膰 ulepszone celowanie? Bo dylematy sa spore podczas wyboru nowego 2.0

Na dole przykladowe

0.10鈥 moving
0.10鈥 tank traverse
0.10鈥 turret traverse
0.08鈥 after firing
2.92鈥 damaged

Anonimowo

Ulepszone celowanie skraca czas ca艂kowitego skupienia. Staba zmniejsza rozrzut. Przy podanych parametrach zrezygnowa艂bym i ze staby i ze skupiaczki i niwelowa艂/poprawia艂 co innego.

Anonimowo

Czyli np patron m48 progetto 65 zamiast staba mo偶naby dac ulepszona celno艣膰 tak? A w ruchu celownik b臋dzie du偶o wi臋kszy ni偶 偶e stabem?

Maciek330

ja w progetto 65 mam zamontowany modu艂 na zmniejszone o 5% rozrzut celownika po pe艂nym przycelowaniu. Niby celno艣膰 0.3 ale kalafiory straszne lec膮 jakby celnosc by艂a z 277

Anonimowo

Kurcze troch臋 dylemat bo je艣li ten modul poprawia celno艣膰 tylko na papierze to wola艂bym stabilizator. Lipa straszna 馃檨 nie ma du偶o zetelnych video co najlepiej montowa膰. W wi臋kszo艣ci sorawdzi si臋 sraea konfiguracja. Podmieni艂em w ciezkich wenty na ulepszone obracanie. Gowno straszne wcale duzo nie poprawia wg mnie na r贸wno prawie jak z wenta gofno straszne straci艂em 50 demonta偶owych brak mi s艂贸w

Anonimowo

Jeszcze nie wyszed艂 a wy ju偶 krzyczycie, lepiej aby dopracowali go i zbalansowali ni偶 mieli go wyda膰 a nast臋pnie nerfi膰 b膮d藕 buffowa膰

fridrich

Jeszcze nie wyszedl w grze a juz go spiii..rd…lili. Wg w calej okazalosci hahaha .

Player98

Oni sobie 偶artuj膮 tak? XD

labamba

alez mi nerw, w 8 sekund prawie 1500 dmg, w dodatku podczas strzelania jest nowa mechanika wprowadzona. Jak dla mnie to BUFF czlowiek nie bedzie na pa艂e wyjezdza艂 tylko analizowa艂 bitwe i mysla艂, aczkolwiek w dalszym ciagu najprzyjemniejszym magazynkiem ever w wocie jest foch b na goldzie ;> 2400 w 34 sekundy rel

Killer

Przy 325 mm pen to troche slabo do najskuteczniejszych to nie nale偶y

labamba

fakt sa niszczyciele ktore maj膮 nie duzo mniej na podstawowej aczkolwiek jak to penetracja by decydowala o skutecznosci to jagoda by by艂a top1 a foch baaardzo daje rade ze swoimi 325 ( przebije wszystko od przodu a na zabunkrowanego ruska i tak nie ma co tracic czasu)

GG

No to na pocz膮tku napali艂em si臋 na niego, m贸wi膮c do siebie b臋dzie super tank wreszcie WG wprowadzi艂o co艣 interesuj膮cego i trzeba cisn膮膰 lini臋. Widz臋 偶e co test to b臋dzie kolejny nerf wi臋c chyba szkoda na niego czasu, wolnego, Golda.

Killer

Ja nie widze zadnego nerfa

Qin

Rozjebcie mu DPM jeszcze bardziej bo wlasnie tego ten czolg potrzebuje 馃檪

Anonimowo

hahaha nerf nowego “cziptejna” hahahha

czipsik

d艂ugopis cie juz dawno zacziptejnowa艂

Killer

Jak moze byc nerf skoro go jeszcze w grze nie ma ?

Anonimowo

No, teraz to faktycznie 艣mie膰 a nie czo艂g…