Aktualizacja 1.10.1: Drugi test publiczny już tu jest!

Prosto z portalu WoT 😉


Dowódcy!

Drugi test publiczny aktualizacji 1.10.1 jest już dostępny. Nie przegapcie okazji, aby wypróbować nadchodzące zmiany i nowe funkcjonalności, które planujemy wprowadzić w kolejnym patchu.

Ulepszenia w komunikacji w bitwach

Przyglądamy się też Waszym opiniom o odświeżonym systemie komunikacji w bitwie. Zidentyfikowaliśmy już kilka możliwych poprawek i dostosowaliśmy pewne elementy tej funkcjonalności. Dołączcie do testu publicznego, aby zobaczyć, jak działa poprawiony system komunikacji w bitwie:

  • Gracze w zniszczonych pojazdach sojuszniczych nie będą mogli używać komunikatora w bitwach w żadnym trybie oprócz bitew drużynowych(Wojny klanów, turnieje, bitwy o Twierdzę itp.).
  • Dodaliśmy specjalne ustawienie pozwalające wyłączyć znaczniki na mapie. Po ich wyłączeniu, znaczniki „uwaga na”, „jadę do”, „strzelam do” (działa samobieżne) i znaczniki przed bitwą nie będą wyświetlane. Jednak nadal będą pokazane na minimapie i pozostaną interaktywne.
  • Rozmiar znaczników na minimapie został zmniejszony.
  • Wysokość znaczników na mapie została zwiększona kilkukrotnie, aby można je było łatwo zauważyć z dużej odległości, zza budynków i pośród pojazdów.

Nadal będziemy wprowadzać ulepszenia i naprawiać błędy w oparciu o Wasze uwagi i sugestie. Zatem wypróbujcie te nowe elementy gry i nie przestawajcie dzielić się z nami informacjami zwrotnymi na forum.

Komunikacja w bitwie

  • Gracze w zniszczonych pojazdach sojuszniczych nie będą mogli używać komunikacji we wszystkich typach bitew, z wyjątkiem bitew klanowych (Twierdza, Bitwy klanowe, Turnieje, etc.);
  • Dodano opcję wyłączającą specjalne znaczniki na mapie. Po wyłączeniu znaczniki takie jak: „Uwaga na pozycję!”, „Jadę do lokalizacji!” oraz „Atakuję cel!” oraz „znaczniki przed rozpoczęciem bitwy” nie będą wyświetlane;
  • Zmniejszono wielkość znaczników na minimapie;
  • Zwiększono „wysokość” na której położone są znaczniki na mapie tak, aby były bardziej widoczne z dużych odległości, zza budynków i między pojazdami.
Zmiany w charakterystykach technicznych
Włochy

  • Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu: Progetto C45 mod. 71. Jest to pierwszy krok do wprowadzenia linii włoskich czołgów ciężkich.
Chiny

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png   T-34-2:

  • Zmieniono wartość penetracji pocisków dla działa 122 mm 371-122JTX z 175/250/61 na 190/250/61 mm;
  • Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia T-34-2 o 9%;
  • Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia T-23-2 model 2 o 10%;
  • Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia T-34-2 o 9%;
  • Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia T-34-2 model 2 o 120;
  • Stabilizator pionowy i jego odpowiedniki można teraz zamontować na czołgach Crusader, Covenanter i A-20.
Poprawki i ulepszenia

  • Naprawiono błąd stałego oczekiwania na przejście do trybu Stalowego łowcy po zmianie stylu;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiała się informacja o statusie „nowicjusza” oraz o możliwości zakupu ulepszonej przepustki bitewnej lub jej poszczególnych etapów;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze bez pojazdów poziomów VI – X, którzy ukończyli podstawową część progresji przepustki bitewnej, byli uznawani za nowicjuszy podczas wypełniania elitarnego postępu od 1 do 10 poziomu;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego stan przycisku „czekam na wybór” w oknie postępu cofał się na wcześniejsze etapy;
  • Naprawiono problem, w wyniku którego ulepszona przepustka bitewna była możliwa do zakupu przez początkujących graczy;
  • Naprawiono problem, w wyniku którego w oknie nagród na 40 etapie Przepustki wyświetlane były dwa duże zestawy zamiast czterech;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre teksty nagród na ekranie Przepustki bitewnej nie były wyświetlane;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zakładka „Wygląd” nie otwierała się po przejściu do niej z Wywiadu bojowego;
  • Naprawiono błąd brakującego dźwięku w filmie podczas wybierania nagród;
  • Naprawiono błąd wyświetlania nieaktualnej ikony emblematu na ekranie nagród na 1. i 10. poziomie Przepustki bitewnej;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego stan przycisku „czekam na wybór” nie zmieniał się po wyborze wyposażenia z nagród;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy gracze nie widzieli wprowadzenia 3. sezonu Przepustki bitewnej;
  • Naprawiono niektóre problemy techniczne.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

2 komentarze

  1. karamba pisze:

    a co z bledem ze nie sluchac silnika czolgu podczss jazdy? nosz ja….

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.