Prosto z Supertestu: przeprojektowana Granica Imerpium
Filmowy przegląd zmian na mapie Granica imperium.
Przeprojektowanie mapy: Opcja 1
Koncentruje się ona na dalszym polepszeniu najbardziej udanej przeróbki z poprzedniego testu dla mapy 59_asia_great_wall_3
- Lewy dolny obszar mapy został przeprojektowany. Dodano alternatywny przesmyk dla czołgów ciężkich (oprócz tego istniejącego przy ścianie).
- Ulepszono pas dla czołgów średnich. Dodano więcej punktów umożliwiających przestrzał, osłonowych oraz stanowisk.
Przeprojektowanie mapy: Opcja 2
Ta opcja stanowi prawie całkowitą przeróbkę mapy. Wszystkie istotne dla rozgrywki przejścia na mapie zostały przeprojektowane. Twórcy skupili się głównie na tworzeniu sieci połączonych ze sobą ścieżek i organizowaniu interakcji pomiędzy różnymi typami pojazdów.
- Strefa 1: przerobiona ścieżka dla czołgów ciężkich. W obecnej postaci jest spójniejsza w porównaniu z poprzednią wersją. Pojazdy znajdujące się w tej strefie są całkowicie chronione przed ogniem dział samobieżnych. Ta strefa oferuje zróżnicowaną rozgrywkę.
- Strefa 2: obszar zawierający ścieżki dla czołgów lekkich, średnich i ciężkich. Pojazdy te mogą współpracować, by zdobyć centrum mapy i potencjalnie oflankować wrogów.
- Strefa 3: ścieżka dla czołgów średnich oraz lekkich. Pojazdy znajdujące się w tej strefie są w stanie manewrować na wiele sposobów. Ta strefa zapewnia osłonę, która umożliwi pojazdom schowanie się przed ostrzałem dział samobieżnych. Po pełnym przeprojektowaniu ścieżka ta dostarcza obecnie dynamicznej rozgrywki.
Na obecną chwile granica imperium jest grywalna tylko w trybie standardowym, bo na spotkaniowce jesli lewy resp nie ma ogarnietych medów ktore wbiją sie od srodka to ma **********
„Fiolet” https://wn8lab.com/user/xdetails/eu-510232896
Sorki ten post był odpowiedzią do postu „Fiolet ( 4000k wn8+)
00:18, 25 Sierpień 2020 o 00:18”
Mały offtop. A46 jest już do kupienia za monety rocznicowe (1500) w sklepie w grze.
Pograłem nim parę bitew i powiem tak… Dobry czołg kolekcjonerski lub maszyna dla prawdziwych komandosów. Polecam na nim po dach się załadować prem ammo, by w jakikolwiek sposób zbliżyć się do drzewkowych LT (to samo tyczy się Crusadera z drzewka). Tak to korzystając z mobilności trzeba sporo kombinować – unikać snajpienia, bo to jego słaba strona. Jak ktoś lubi wymagającą rozgrywkę – ma czołg dla siebie. Nie jest to słaby czołg, ale też mu daleko choćby do jednego z najlepszych LT tego tieru, czyli Type 64. Jak do tej pory najtrudniejsza w rozgrywce nagroda, ale dziwnie satysfakcjonująca gdy się jest na dole tabelki losowania, a na szczycie listy wyników po bitwie 🙂
ciekawe kiedy testowy 😀
Literówka w tytule
Zaraz z kolejnej grywalnej i dobrej mapy zrobią Charków, gdzie w każde miejsce arta będzie miała wrzutę i nię będzie można podjechać:)
Obecnie granica imperium według większości graczy jest kiepska. Zaprezentowane zmiany wyglądają bardzo obiecująco. Tak naprawdę te 2 propozycje po drobnych zmianach mogły by wejść jako 2 osobne nowe mapy 🙂
Jedna z najbardziej nielubianych i niegrywalnych map jest nagle grywalna KEKW . Pomidorku to ,że te twoje 400 wn8 nie dostrzega różnicy między zbalansowanym charkowem ,a tym czymś nie oznacza że wszystko jest ok 😉
https://wot-life.com/eu/player/FIOLET/ – ez