Prosto z Supertestu: przeprojektowana Granica Imerpium

Prezentacja wideo zmian wprowadzonych na mapie Granica Imerpium.

Powód przeprojektowania:

Korytarzowy układ mapy, kiepskie połączenia między liniami, brak możliwości manewrowania na mapie i nierównowaga na korzyść dolnej drużyny.

  1. Linia dla średnich i lekkich czołgów została przeprojektowana, aby dać więcej możliwości manewrów. Zostało utworzone połączenie między bramami pośrodku mapy (strefa #4).
  2. Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).
  3. Zniwelowano róg, aby wyrównać czas, jaki zajmuje czołgom ciężkim dojechanie do strefy #5.
  4. Poszerzono bramę w centrum mapy. Obniżono teren pomiędzy strefami #4 i #5 (przy bramach). Góra jest teraz otoczona liniami ogniowymi skierowanymi na bojowy obszar dla czołgów ciężkich (strefa #5). Teren został zmodyfikowany dla podwyższenia komfortu gry. Dodano zasłonę ze strefy #1.
  5. Pole walki dla czołgów ciężkich zostało w całości przeprojektowane. Zniwelowano nierównowagę na korzyść dolnej drużyny. Teren został generalnie obniżony, aby wygodniej się po nim jeździło.
  6. Linia w rogu mapy została całkowicie zmodyfikowana. Teraz łatwiej jest z niej przeprowadzać ataki oskrzydlające na strefę dla czołgów ciężkich (#5) i pozycje dla niszczycieli czołgów (#2 i #7).
  7. Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

25 komentarzy

  1. Elo pisze:

    Super!!! W końcu będę mógł tu grać arta! 🙂

  2. Grreg pisze:

    A o co chodzi z tym ruinbergiem w drugiej czesci filmu?? Ostatnio rzadko gram wiec sie nie łapie.

  3. Anonim pisze:

    „Ģŕæñïçä Ïmëřpïüm niedługo zostanie dodana do testów na rosyjskich serwerach , aby wszyscy mogli wyrazić opinie na temat naszej nowej mapy.”
    Dobre hehe… Wszyscy możecie wyrażać swoje opinie ale tylko z Rosyjskimi się liczymy…

  4. WG pisze:

    Ģŕæñïçä Ïmëřpïüm niedługo zostanie dodana do testów na rosyjskich serwerach , aby wszyscy mogli wyrazić opinie na temat naszej nowej mapy.
    Usuneliśmy wszelkie możliwe osłone , aby EBR nie mógł już tak skutecznie grać na wieże , a czołgi ciężkie będą mogły chować się w solidnej chińskiej trawie.

    Powodzenia na polu bitwy!

  5. Koko pisze:

    W końcu całą bitwę dam radę jeździć 95 km/h i arta click click

  6. Zygfryd pisze:

    Ale paskudna. Weźcie lepiej ją zostawcie w spokoju. Lodowiec jest 100 razy gorszy i nikt się za niego nie bierze.

  7. MorskaSroka pisze:

    Ludzie błagam – używajcie słownika, bo oczy krwawią.

  8. Mobbyn pisze:

    Siemaneczko moglibyscie informowac lub ktos powiedziec jak dolaczyc do piaskownicy?

  9. wd pisze:

    wreszcie ,najgorsza mapa w wocie…brr

  10. Yyy pisze:

    Tylko rok zajęło przeprojektowanie tej kappppy.

  11. Anonim pisze:

    Jeżeli tak pszeprojektója ta mapę to dla mnie moga ją w tedy usunąć. Zamiast poprawić to z nowu psują. Tak jak jest teraz to moze dla mnie być.

  12. Spasiony_lolo pisze:

    Jupi, więcej miejscuwek dla TD-ków i homo w artach

  13. Anonim pisze:

    Trochę inny temat- czy Wy też macie problem z stronką rykoszet? Z rana mogę jeszcze tu zajrzeć, ale w południe strona nie chce mi się ładować. Serwery przeciążone, czy coś u mnie?

    • Anonim pisze:

      nigdy nie mialem takiego problemu wiec chyba cos u CIebie

    • EverybodysDeath pisze:

      Kiedyś tak miałem kilka razy. Ale to jest bardziej w okresach kiedy te serwery mogą być przeciążone jak codzienne kody z TankFest czy Czarny Rynek i tez nie zawsze mi się tak dzieje. A tak na co dzień to strona mi śmiga jak ta lala 👌

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.