Aktualizacja 1.9.1: Do艂膮czcie do trzeciego testu publicznego!

Prosto z portalu WoT 馃槈


Jeste艣cie gotowi na dalsz膮 epick膮 wypraw臋 pancern膮 w drugim sezonie Przepustki bitewnej, Dow贸dcy?

Je艣li podoba艂o si臋 Wam zdobywanie wszystkich mo偶liwych nagr贸d w pierwszym sezonie, b臋dziecie zachwyceni, poniewa偶 w drugim b臋dzie ich jeszcze wi臋cej! Pracujemy nad drugim sezonem Przepustki bitewnej, kt贸rego b臋dziecie ju偶 mogli do艣wiadczy膰 w czasie trzeciej iteracji testu publicznego. Nowy sezon, kt贸ry przyniesie ze sob膮 mn贸stwo wspania艂ych nagr贸d, wystartuje w czerwcu! B臋dziecie mieli mo偶liwo艣膰 zdobycia dw贸ch nowych typ贸w wyposa偶enia z nagr贸d, do dw贸ch 艣wie偶ych styl贸w 3D, ekskluzywnego, spersonalizowanego cz艂onka za艂ogi i wiele innych. Sp贸jrzmy co nas czeka.

Nowy sezon, nowe pojazdy podstawowe
Drugi sezon Przepustki bitewnej jest dost臋pny w czasie trzeciego testu publicznego tylko na potrzeby testu wst臋pnego. Wszystkie nagrody w Przepustce bitewnej podczas tego testu publicznego s艂u偶膮 przeprowadzaniu test贸w i zostan膮 zast膮pione innymi nagrodami, z wyj膮tkiem dw贸ch nowych typ贸w wyposa偶enia z nagr贸d. Warto艣ci i r贸偶ne charakterystyki, kt贸re napotkacie w te艣cie publicznym mog膮 odbiega膰 od tych z ostatecznej wersji wydarzenia.

Nie wprowadzono 偶adnych zmian do podstawowej rozgrywki ani do mechanik post臋pu w Przepustce bitewnej od czasu publikacji pierwszego sezonu wydarzenia. Je偶eli nie uczestniczyli艣cie w poprzednim sezonie, lub chcecie od艣wie偶y膰 swoj膮 pami臋膰, mo偶ecie sprawdzi膰 wszystkie og贸lne zasady w specjalnym artykule.

W sezonie drugim pojawi膮 si臋 dwa nowe pojazdy podstawowe Przepustki bitewnej: X M48A5 Patton (ameryka艅ski czo艂g 艣redni X poziomu) oraz X TVP T 50/51 (czechos艂owacki czo艂g 艣redni X poziomu). Te wysoko skuteczne stalowe bestie obowi膮zuj膮 specjalne zasady zdobywania punkt贸w progresji, jak i wy偶sze limity.

Zachwycaj膮ce style 3D, wyposa偶enie z nagr贸d i inne przydatne nagrody

Drugi sezon dostarczy wam mn贸stwa nagr贸d:

  • Do dw贸ch 艣wietnych styl贸w 3D dla pojazd贸w podstawowych tego sezonu Przepustki bitewnej.

Kliknij na zdj臋cia, by je powi臋kszy膰.

Kliknij na zdj臋cia, by je powi臋kszy膰.

  • Spersonalizowany cz艂onek za艂ogi dla jednego z pojazd贸w podstawowych z zerowym atutem 鈥濨raterstwo broni鈥 i dostateczn膮 liczb膮 PD do opanowania dw贸ch dalszych atut贸w/umiej臋tno艣ci. Narodowo艣膰 cz艂onka za艂ogi nie mo偶e zosta膰 zmieniona.

Dodatkowo b臋dziecie mogli zdoby膰 dwa zupe艂nie nowe typy wyposa偶enia z nagr贸d: Optyk臋 z nagr贸d oraz Stabilizator z nagr贸d.

Optyka z nagr贸d

Stabilizator z nagr贸d

Ich charakterystyki mog膮 zosta膰 podniesione do poziomu ulepszonego wyposa偶enia za pomoc膮 kredyt贸w, a ich demonta偶 b臋dzie przebiega艂 na regu艂ach demonta偶u standardowego wyposa偶enia z u偶yciem z艂ota lub zestawu demonta偶owego.

Co oczywiste, udzia艂 w drugim sezonie Przepustki bitewnej wype艂ni Wasz skarbiec wieloma cennymi nagrodami. Szczeg贸艂ow膮 list臋 wszystkich nagr贸d znajdziecie w kliencie gry po rozpocz臋ciu sezonu.

Nie wahajcie si臋 do艂膮czy膰 do testu publicznego i spr贸bowa膰 swoich si艂 w nowym sezonie, Dow贸dcy! Przebijajcie si臋 przez etapy i dzielcie si臋 spostrze偶eniami! Naprawd臋 ich potrzebujemy, by Przepustka bitewna by艂a jeszcze bardziej ekscytuj膮ca!

Zmiany TP w j臋zyku angielskim
Main Changes
Battle Pass

Added the off-season screen for Battle Pass.

Added Battle Pass Season 2. Once Season 2 starts, all progress for Battle Pass Season 1 will be reset, including the Point Limits for all vehicles.

The following changes were made for Season 2:

  • Added new rewards for Main Progression Stages: customization elements, 3D styles, custom crew members and crew skins, and new Bounty Equipment (Bounty Optics and Bounty Vertical Stabilizer).
  • Added projection decals as rewards for some Elite Progression Stages.
  • Improved the functionality of selecting final rewards when the Improved Pass is available.
  • Improved player notifications for the case when a player does not have vehicles that are suitable for earning points in Battle Pass.
  • Reworked the navigation on the Main Progression screen.
  • Made changes to a number of screens and windows.
Fixed Issues
  • Fixed the issue of the high sound effect volume for friction against rock when driving at a high speed.
  • Fixed the issue of the improperly displayed preview for the Red Fortress style for the KV-5.
  • Fixed the issue of the shifted style description after switching from a style with a full description to a style with a short description.
  • Fixed the issue of the unavailable Return Crew to Vehicle option if at least one crew member was in the vehicle.
  • Fixed the issue of scaling the Battle Pass progress bar at 4K resolution and x2 scale.
  • Fixed a number of issues related to playing sound events when a player interacted with customization elements.
  • Fixed the issue of missing national emblems in the vehicle preview menu.
  • Fixed the issue of repeating effects and notifications in the last mission of Bootcamp.
  • Fixed some technical issues.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

Covenanter

  • Changed the dispersion of the QF 40 mm Mk. VI聽Bofors in聽the Covenanter Mk. IV CS turret from 0.39 to 0.41 m
  • Changed the reload time of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun in the Covenanter Mk. IV CS turret from 5.5 to 6 s
  • Changed the vehicle durability with the Covenanter Mk. I turret from 475 to 510 HP
  • Changed the vehicle durability with the Covenanter Mk. IV CS turret from 500 to 540 HP

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

24 komentarze

  1. Zygfryd pisze:

    Pewnie optyka dla plebsu, a dla bogaczy stabilizator. Pfu WG

  2. Prosz膮cy o zbyt wiele? pisze:

    Patton naprawd臋 fajnie zrobiony. Mocno ob艂adowany, ale wygl膮da to zgrabnie. I historycznie.Do deski wed艂ug mnie nie ma co si臋 przyczepia膰, fajny akcent. Raz, 偶e na zdj臋ciach z wietnamu zobaczycie 偶o艂nierzy z deskami, dwa – deska ewidentnie nawi膮zuje do czasu apokalipsy 馃槈

    Problem mam z TVP. Jest to lekki, zwrotny papierowy czo艂g. A po ob艂o偶eniu tym ca艂ym szmelcem, ci臋偶kim sprz臋tem i jeszcze ten p艂ug… Jakby dodali mu z 10 ton wizualnie, do艂o偶yli na d艂ugo艣ci z przodu i z ty艂u. Wygl膮da jak ci臋偶ki rosyjski mu艂 nie jak TVP. Pomijaj膮c ju偶 fakt, 偶e ca艂y ten skin to kalka z 277 z dodatkami.

  3. Kubasll pisze:

    W Berlinie IS jezdzi艂y z zegarami, meblami i materacami.
    We Wroc艂awiu Ruscy przyjechali czo艂gami i pokradli z艂ote klamki z kamienic.
    Wszystko by艂o mo偶liwe, jednak deska surfingowa troche 艣rednia bym powiedzia艂, ale w jakim艣 tam procencie mo偶liwa.

  4. norbar pisze:

    Straszne cwane fiolety robia wiecej obrazen. Glupie wg daje wiecej kredytow za wiecej obrazen.

  5. SuperTomek pisze:

    tvp wygl膮da ja 907 ze skinem 3d dla ubogich

  6. wociak pisze:

    nieh wg da przepustke ulepszonom za kredyty dla zwyklych graczy a nie tylko tych cwanych fiolecikow

  7. Damirion pisze:

    oho oho optyka i stabilizator 馃檪 ,b臋dzie robione

  8. anonim pisze:

    po co te testy, skoro gra, w kt贸rej nie trafiasz z bliska, nie przebijasz jagod膮 weakspota, pociski znikaj膮 byle by艣 nie wyci膮gn膮艂 bitwy – taka gra jest ca艂a asap na 艣mietnik

  9. Janusz pisze:

    Szczerze mam wyj**ane w t膮 historyczno艣膰 w tej grze, ale jak patrz臋 na nie kt贸re style to z ka偶dym nowszym dodaj膮 co raz wi臋ksze g**na. Jaka艣 premka ma 艂opat臋 z przodu, kran ma jaki艣 d藕wig KEKW a TVP jakie艣 ostrza po bokach.

  10. Anonim pisze:

    No fajne fajne, tylko te brony w TVP jako艣 艣rednio mi si臋 podobaj膮

  11. HitSu_ pisze:

    Zaraz hallack zrobi film i zacznie sra膰 ogniem i irytowa膰, 偶e To JeSt HiStOrYcZnA GrA TaK CzO艂Gi W RzEcZyWisTo艣Ci NjE WyglOnDa艂YyYyYyY

    a tak to moim zdaniem bardzo fajne skiny oby takich wi臋nej

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.