Dziś w Superteście: przeprojektowany Ruinberg, Urwisko i Prochorowka, cz. 2

Prochorowka:

  1. Pogłębiono teren na wzgórzu, aby ułatwić nieco znalezienie osłony pojazdom, które zostały wykryte w krzakach.
  2. Zwiększono również nieznacznie głębokość terenów bagiennych – w rezultacie obszar ten pozwala schronić się przed ostrzałem prowadzonym ze wzniesienia po stronie uliczki.

Ruinberg:

  1. 8.1 – 8.2 Dodano „balkon” (8.1) dla drużyny startującej z górnego capa. Nie zapewnia on takich samych możliwości strzelania do przeciwników na zielonym jak pkt. 8.2, ale pozwoli zająć pozycje, w których gracze z górnego capa mogą się okopać i ostrzeliwać drogi wjazdowe do „balkonu” 8.2.
  2. Obniżono wysokość niektórych ruin, aby umożliwić prowadzenie ostrzału z nowej pozycji.
  3. 9. Nieznacznie obniżono wzniesienie oraz usunięto znajdującą się przy nim niszę. Dowódcy pojazdów o niskim lub średnim profilu wciąż mogą stosować taktykę walki z ukrytym kadłubem, ale nie będą w stanie całkowicie ukryć pojazdu.

Urwisko:

  1. Przesunięto nieco pozycje startowe pojazdów obu drużyn, aby wyrównać czas potrzebny na dotarcie do kluczowych pozycji.
  2. Przesunięto niektóre domy, w celu utworzenia pozycji pozwalających wesprzeć sojuszników jadących na wzniesienie.
  3. Zmniejszono urwisko, aby wyrównać szybkość, z jaką obie drużyny mogą dotrzeć na szczyt.
  4. Utworzono zagłębienie, w którym można schronić się przed przeciwnikami prowadzącymi ostrzał ze wzniesienia.
  5. W porównaniu do poprzedniego testu zmniejszono wysokość wzgórza i zwiększono zagłębienie, aby ułatwić walkę ze zbocza.
  6. Usunięto skałę, która nie miała wpływu na rozgrywkę. Przesunięto dużą skałę i zwiększono jej rozmiary – teraz pełni ona rolę osłony przed przeciwnikami z nad wody.
  7. Zmieniono ukształtowanie urwisk, aby wyrównać czas potrzebny obu drużynom na dotarcie na szczyt oraz dostępne osłony.
  8. Utworzono pozycję dla drużyny z górnego capa. Gracze jadący za latarnią morską będą mogli prowadzić ostrzał z środkowej jej części. Charakteryzuje się podobnym ukształtowaniem, co miejscówka znajdująca się nad wodą, która jest zajmowana przez drużynę przeciwną.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

13 komentarzy

  1. Maron pisze:

    to to maly pikus w porownaniu co oni z kiedys swietnego Erlenbergu teraz zrobili , najleprze mapy pousowali i samo dziadostwo dali , masakra

  2. Glint pisze:

    Usunąć jeszcze Overlord, Tundrę, Cichy Brzeg i Mińsk na zawsze i będzie już całkiem nieźle.

  3. Anonim pisze:

    Przy urwisku chyba Ci sie numerki pomyliły

  4. Anonim pisze:

    Zmiany na ruinbergu są bardzo potrzebne, ponieważ obecnie jak na natarciu twoja drużyna zaczyna od północy to już wiesz że przegrałeś bo południowy cap ma obecnie o niebo lepsze pozycje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.