Akt II. Zatrąbcie ku chwale!

Wjedźcie do bo bitwy z niepowtarzalnym okrzykiem bojowym!


Kontynuujemy świętowanie 10. jubileuszu World of Tanks, otwierając Akt II: Podbój świata w dniu 18 maja. Da on Wam nowy pakiet misji jubileuszowych, abyście mogli zdobyć więcej jubileuszowych monet, więcej ciekawych zestawów z legendarnymi pojazdami i ekskluzywnymi stylami 2D oraz wyjątkowe Zakrzywienie czasoprzestrzeni. Aby uczcić 10. rocznicę powstania naszej gry, dajemy Wam niepublikowany dotąd przedmiot, klakson, na tydzień fazy aktywnej.

Akt II: Podbój świata

18 maja, 05:00 UTC do 15 czerwca, 05:00 UTC

Klakson

Klakson to element krótko testowany w pierwszej iteracji aktualizacji 0.7.0 w testach publicznych w 2011 roku. Gracze mogli wtedy głośno zatrąbić w bitwie, a brzmiało to bardzo podobnie do sygnału mgłowego statku parowego.

Mimo że klakson przyniósł wiele radości, był bezużyteczny w bitwie. W dodatku, w tym czasie obawialiśmy się, że mógłby on oderwać uwagę graczy od akcji na polu bitwy. Po pierwszej iteracji testu publicznego usunęliśmy go z wersji 0.7.0. Klakson pozostał zabawnym, lecz niezrealizowanym, pomysłem, który pamiętają jedynie nasi weterani.

Bi-bip! Z drogi!

Z okazji 10-lecia, ten zakręcony gadżet będzie dostępny podczas jednego tygodnia we wszystkich trybach bitew, włącznie z mapą globalną, w czasie trwania fazy aktywnej Aktu II od 18 maja, 05:00 UTC do 25 maja, 05:00 UTC. Jego działanie będzie znajome dowódcom, którzy grali we włoskich pojazdach z automatycznym przeładowaniem.

  • Możecie użyć klaksonu 3 razy pod rząd, lub w dowolnych odstępach czasowych. Za każdym razem, kiedy zatrąbicie, głośność klaksonu będzie słabła.
  • Jeśli zatrąbicie kilka razy z rzędu, nastąpi przerwa w działaniu klaksonu, który będzie musiał się doładować.
  • Czas doładowania zależy od tego, ile razy go użyliście i trwa od 30 do 60 sekund.
  • Kiedy klakson zostanie całkowicie naładowany, możecie znowu go używać.

Dźwięk klaksonu zmienia się zależnie od wagi Waszego pojazdu. Istnieją 3 różne typy klaksonów:

  • dla pojazdów lekkich o wadze do 18 ton
  • dla pojazdów ważących od 18 do 40 ton
  • dla ciężkich pojazdów o wadze ponad 40 ton

Pojazdy pokazane poniżej służą jedynie demonstracji. Wypróbujcie je wszystkie!

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Oto to, co musicie wiedzieć

Zapoznajcie się z właściwościami klaksonu i używajcie go roztropnie!

  • Słyszą go zarówno sojusznicy jak i przeciwnicy.
  • Długość dźwięku klaksonu jest ściśle określona.
  • Możecie usłyszeć dźwięk klaksonu należącego jedynie do wykrytych czołgów znajdujących się w promieniu 200m od Was (zarówno tych z drużyny przeciwnej, jak i sojuszniczych).
  • Aby zatrąbić, użyjcie klawisza „K”. Możecie ponownie przypisać przycisk używając opcji „Wyłącz klakson” w menu ustawień.
  • Klakson zostanie domyślnie włączony dla wszystkich graczy. Możecie go wyłączyć w ustawieniach w kliencie gry. Jeśli tak zrobicie, nie będziecie już słyszeć klaksonu ani swojego, ani innych graczy.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.