Piaskownica: Zmiany dla pocisków OB
Korzystanie tylko z pocisków OB znacznie obniży uszkodzenia na minutę. Zgodnie z nową mechaniką tylko kilka pojazdów może przebić pancerz amunicją burzącą. Tymi wyjątkami są KW-2 i KW-2 (R). Te pojazdy wciąż mają tą możliwość.
Co do pojazdów, które polegają na tym rodzaju pocisków, jak T49 lub Sheridan, przebicie ich amunicji OB spadło, ale wciąż pozostają one równie skuteczne. Pociski OB i HESH będą teraz zadawać większe uszkodzenia, aby zrekompensować zmniejszenie ich przebicia przez nowy system, więc ich skuteczność pozostanie bez zmian.
Dotyczy to tylko kilku takich pojazdów. Wszystkie są widoczne poniżej.
Pozwoliłem sobie przekopiować mój komentarz z poprzedniego tematu, bo nie chciało mi się odpisywać wszystkim płaczkom po kolei
„Jest to mój pierwszy komentarz tutaj. Miałem się rozpisywać, ale napiszę dość krótko. Osobiście oceniam praktycznie wszystkie zmiany w ostatnich latach na plus. Jestem w stanie obalić każdy argument przytoczony w komentarzach tutaj, czy na innych forach. Jak nie wierzycie, to spróbujcie. Gram od 6 lat z przerwami, a przerwy te bardzo często były wynikiem patologii, jaka była w tej grze. Zmiany coraz bardziej ograniczają tą patologię.
Do płaczków – przykro mi, że nie będziecie mogli już wsiąść do Hetzera na full czit modzie i w pojedynkę rozwalić całej drużyny przeciwnej tym pancernym kretem (ŚLEPYM W POJEDYNKĘ :->) lub wziąć sobie turbo szybki karabin maszynowy strzelający groszkami i na aimbocie jedną serią rozwalać powolne, lepiej opancerzone i uzbrojone pojazdy, które w rzeczywistości zmiotłyby was w mig.
Mówicie ułatwienia nowych graczy? Może i tak, ale czy pierwsi betatesterzy mieli tak trudno jak jest teraz? Nie. Mieli baaardzo łatwo. Wiem to od znajomego, który wprowadził mnie do tej gry i grał od początku.
No i jeszcze do tych, co nie mają tak wyexpionych drzewek, załóg etc. Jak dobrze rozkminicie, to po wprowadzeniu 1.8 możecie mieć niemal tak samo łatwo jak te płaczki z beta testów 😉”
Ciag dalszy kastrowania gry z ficzerow i upraszczania jej. Ta zmiana powinna byc wprowadzana pod nazwa ”czy sie celuje czy sie lezy 300-600 dmg sie nalezy”. PO co to ruszaja skoro wiekszosc slabych graczy i tak nie celowala i czesto nie bila z przebiciem?, to jest cofanie gry w rozwoju, teraz mimo ze na celowniku nic nie bedzie widac(brak zmiany koloru) to dalej w pewne miejsca czolgu bedzie mozna zadac z HE wiecej obrazen lub mniej, to jest postep?, to jest zabijanie mozliwosci wyboru sposobu gry. Oni nie nerfia HE tylko usuwaja przebicie a wiekszosc pociskow HE w bitwach i tak lata bez przebicia juz teraz. Nawet stwierdzilbym ze to jest buff HE dla typowego czerwonego gracza w wot a utrudnianie gry i moze nerf dla tych co celuja a najgorsze jest ze chyba zmniejszyli jeszcze bardziej przecietny czas do zgonu bo buffneli hp czolgow i obrazenia rowniez ale obrazenia chyba bardziej, +25% z wiekszej liczby bazowej to wieksza wartosc a nie wyglada by znaczaco dyszki zyskaly na hp. To jest droga do nikad, przez chwile bedzie wow jakie dmg lata potem to stanie sie normalnoscia a gra tylko straci na czytelnosci a z kazdym takim zabiegiem tylko to sie poglebi jesli w przyszlosci beda dalej ten trend kontynowac.
Oni widac koniecznie chca isc w kierunku trupa Armored Warfare i celowania w weakspoty nawet na zoltej amunicji, bo balans na wiezy(ogolny balans wszystkich dyszek jesli ma wogole byc) powinien isc albo w kierunku chieftaina albo e100, chieftain to AW, e100 normalny zbalansowany czolg ktorego na zwyklej amunicji sie nie zawsze przebije a z zoltej prawie zawsze bez problemu. Jesli ida w kierunku AW to za jakis czas rownie dobrze beda mogli usunac zolta amunicje albo normalna bo po co 2 typy o identycznych mozliwosciach. Jesli znerfia HE to rowniez beda mogli ja usunac bo po co cos z czego nie warto strzelac. Zostanie w wot jeden typ amunicji, by 8 latki mialy latwiej, tak to wyglada, ich rozwoj gry.
Wystarczylo by zostawic wszystko tak jak jest, znerfic cheftaina i inne op na wiezy do poziomu przebijalnosci z zoltej i wprowadzic system( z mozliwoscia wyboru) ze
jesli przeciwnik wiezie zolta amunicje na pokladzie to wlasna normalna w lufie po wycelowaniu w delikwenta automatycznie ma prametry zoltej po cenie normalnej na czas celowania. Sprawiedliwy i zblanasowany sposob na ta gre by obie strony pomijajac rng mialy ta sama szanse na zadanie obrazen i wybor miedzy prawie pewnym i drozszym przebiciem a tanszym i mniej pewnym.
Haeki dla KW2 I klona(R) bez zmian? A to niby czemu? Bezczelność tfórcuf osiąga szczyty.
Te zmiany są porąbane! Wszystkie jedne, ale najbardziej te HEki… Co ze specjalizacja brytoli w HESHe?! Dodatkowo usuniecie darmowych czolgow, zeby zrobic z nich nagrody lub czolgi za zloto to swinstwo. Nikt nie gra duzo na niskich tierach, ale teraz to rozgrywka do 6 tieru wieje nuda. W prawie kazdym drzewku JEDEN pojazd i tyle. To jest żałosne.
Tak samo uważam, że zmiany puli HP i alfy czolgow nie powinno byc. To podejscie do tematu od pewnej tylnej strony z ktorej kreciki wychodza. Po co tak? Po co utrudniac sobie zycie. Nie wystarczylo by zmienic uszkodzenia na amunicji premium i tyle? Kazdemu czolgowi o tyle samo procent? Zaraz sie uruchomia obroncy ze premek nie moga nerfic to odpowiadam od razu. WG moze robic co chce i pokazuje to caly czas a poza tym, jezeli zmiana na charalter globalny i dotyczy wszystkich czolgow w jednakowym stopniu to gdzie tu mozna mowic o nerfie specyficznej jednostki? Tak samo mozna by uznac ze WG rozkladajac po mapach niewidzialne sciany broniace przed wjazdem na gorki ograniczylo mobilnosc pojazdow premium, czyli je znerfilo i musza zrobic tak, zeby bariery byly „przepuszczalne” dla premek bo jak to tak.
No coz, jak to wejdzie to przynajmniej bedzie bodziec do zmiany gry…
Od początku tych zmian też tak myślę. Imo wystarczyłoby minimalnie nawet zmniejszyć DMG pocisków specjalnych i byłoby git. No i oczywiście coś zrobić z bitwami 15-2, ale to inna sprawa
Kiedyś w oczekiwaniu na bitwe najwięcej w lejce było 2 i 3 tierow jakieś 60% wszystkich graczy pewnie to nowi gracze którzy do 4 poziomu nie dobija.
Jestem z usunięciem Golda to.wszustko
Te zmiany z HP i pociskami premium spowodują ,że więcej będziemy strzelać z golda bo będzie więcej HP do sklepania. Więcej wystrzelonych pocisków to więcej straconych kredytów, więcej straconych kredytów to trzeba je jako zarobić. Jak zarabiać kredyty ? Trzeba kupować więcej dni premium i czołgów premium.
Dokładnie , do tego nowy i słaby gracz już na 6 trierze traci kredyty, szybko wynajdzie 6 poziom i zacznie się problem ze srebrem, no to trzeba kupić konto premium albo premkę do zarabiania.
Zmiana zdecydowanie na minus. Jak jeszcze rozumiem wyje*anie tych niskich tierów to zmiany amunicji HE nie. Gra na HEkach też wymaga skilla i ogólnego pojęcia o grze na lajtach itp. Bo co z tego, że ktoś cię będzie przebijał za te 50-100.
Dno i warstwa mułu. A tak lubiłem grać brytolami z heheskami. Szczególnie centurionem 7/1.
A później płacz na forum , że w lajta weszło za 100 .
Jak zawsze rusek swą mentalnością wszystko niszczy. Jakim cudem Tera czołg 6tieru kv2 będzie zadawał więcej niż 10 na ob ¿??
A to nie było tak że czołgi specjalne / premium nie mogą zostać znerfione? 😀 czyli Godzilla powinna zostac nie ruszona 🙂 ew bedzie mozna wolac o odszkodowanie.
Przynajmniej mini gwiazdy śmierci nie ruszają, KV2 <3
Pośredni nerf dla kołowców, podoba mi sie to!
Nerf? To dlaczego kołowce są na liście pojazdów którym NIE ZNERFIĄ HE?
Przeczytaj dokładnie. To lista pojazdów, którym zwiększą dmg z HE żeby zrekompensować zabranie możliwości penetracji. Może dyskutować czy to faktycznie nerf, ale moim zdaniem zabranie możliwości penetracji z HE kołowcom to jest nerf (chyba że ten boost do dmg będzie jakiś kosmiczny)
Czytałem. Napisali że „skuteczność pozostanie bez zmian”. Napisali też że „przebicie ich amunicji OB spadło”, można więc wnioskować że będzie jeszcze możliwość penetracji, tylko o wiele mniejsza
Od kiedy wierzysz co WG napisalo, kiedys napisali, ze juz Mutant nigdy nie będzie w sprzedazy…
Nie to że wierzę WG, ale bardziej nie wierzę że tym kółkowym góvnom coś zrobią KEKW
Mam nadzieje, że nie będzie to nerfik (5-10 peny), a nerf (ponad -50% do peny), już mnie nudzi granie LT razem z TD i snajpienie, gdy w przeciwnej drużynie jest kołowiec.
Szczerze też myślę że bardziej będzie -50% peny. Bo nadal by powiedzmy zostało 50-60 mm na Super Kucu, którego uwielbiam i HEhełki na nim są super
Pisze KEKW co jesteś węgrem, bo to oni tak piszą.
Jak dla mnie zmiana zdecydowanie na minus. Powinni zostawić HE tak jak jest. Na lajtach, medach i ogólnie czołgach bez trolli, HEki nie były OP, bo trzeba jednak mieć jakąś wiedzę o pancerzu i ogólnie skilla, żeby faktycznie wykorzystać HEki zadając nimi ich potencjalną wartość uszkodzeń, a nie bić przeciwnika po te 50-100.
Takie szybkie pytanko… Pobrałem ten serwer testowy (pierwszy raz od 4 lat) i czy to normalne, że nie ma na nic tych 100mln kredek i iluś tam k golda? Czy ja muszę jeszcze to gdzieś przeklikać?
a niby z jakiej paki chciałbyś te 100mln kredek?
Public Test Serwer a New Balance Test to co innego. Piaskownica posiada stan danych z przed tygodnia
O to mnie zaskoczyłeś! A coś poza tą różnicą w kasie jeszcze ma znaczenie? Rozumiem, że na new balance test konto jest całkowicie niezależne od mojego zwykłego konta na normalnym serwerze, tak?
To nie jest serwer sandbox tutaj po prostu wchodzisz swoim kontem z klienta eu i masz w garażu to co na normalnym serwerze
Nie chodzi tylko o op czolgi. Tak samo jest z T110E3, kranem, koniem I wieloma drzewkowymi czolgami. Powiedziałbym nawet ze kran ma leprzy pancerz wiezy niz ebola czy chief bo te czolgi maja garnki a kran nie ma zadnego weakspotu na wiezy.
Kran tez ma garnek maly ale ma
Binar „kilka” to jest od 2 do 10. 11-19 to kilkanaście. A powyżej 20 to kilkadziesiąt. Na screenie jest 40 pojazdów, nie jest to zatem „kilka”.
(bez spiny, informacyjnie)
Ktoś z piaskownicy byłby tak miły i powiedział jak teraz wyglądają HE na Super Kucu? 🙂
Ta kur…. Godzilla z hesha w revalorisa za 80. Większość uszkodzeń zadanych to było od 20-400 gdzie te strzały za 2000? Wszystkie czołgi maja zwiększone uszkodzenia na ob i hesh w zamian za brak penetracji ciekawe czemu nagle Godzilla ma jebanie 1100 tylko to już się nie opłaca nią grać dla zabawy
I bardzo dobrze. Teraz nie da sie grac randomow na dychach czolgami z dobrym pancerzem. Nie mozesz pograc chiefem na wieze albo ebolą na pancerz. Od razu dostajes po 700 od lodowki/godzilli nie wazne jak bardzo sie kątujesz I uzywasz pancerza
+1 Anonim
sluchajta !!! nie da sie grac randomow chiefem albo ebola 😀 😀 kto mnie podniesie?
dlatego wlasnie powinni zostawic OB jak jest heh
Nie chodzi tylko o op czolgi. Tak samo jest z T110E3, kranem, koniem I wieloma drzewkowymi czolgami. Powiedziałbym nawet ze kran ma leprzy pancerz wiezy niz ebola czy chief bo te czolgi maja garnki a kran nie ma zadnego weakspotu na wiezy
**** a nie dobrze. Zawsze trzeba było unikać wyjeżdżania na otwarte pole jak w drużynie przeciwnej były te maszyny i to sprawiało że gra była ciekawsze i trzeba było więcej myśleć. Wykastrowali bardzo fajne czołgi które teraz w zasadzie będą mięsem armatnim. Wcześniej miały walnięcie ale nie miały pancerza więc jeśli miałeś umiejętności to potrafiłeś to ogarnąć teraz nie mają nic.
Hmm Godzilla była już dawno jeszcze przed wprowadzeniem tego eboli i chiefa i tak naprawdę bylu to jedyne czołgi których ludzie się bali grając ebola a teraz znowu będą wyjezdazli sobie jak by grali w starego wota typu mause vs 3 tiery. Tak wygląda gra ebola na inne 10 jak znerfia pociski he.
Ebola ma 2 garnki ktore mozna bez problemu przebijac. Juz wiekszy problem jest z przebijaniem 277 czy 430u na wieze bo te czolgi maja bardzo male garnki
Bo bardzo skillowe jest uyebać się na wieżę i sterczyć niezniszczalny… Dobrze, że przynajmniej arta będzie takich pajacy nadal bić. Gold powinien dziurawić tego śmiesznego czitajna
To masz problem. Bo w wot nie powinno być op tanków. Każdy czołg powinien mieć na siebie kontre.