World of Tanks Europe: Przyszłe zmiany w World of Tanks!

Witajcie Czołgiśći!

Dołączcie do nas w ten poniedziałek na streamie, na którym pojawi się ogłoszenie odnośnie przyszłości zmian w World of Tanks. Możliwe tematy streama

  • Przeprojektowanie pocisków: poprawienie pocisków przeciwpancernych oraz znerfienie odłamkowo-burzących (mniejsza penetracja). Amunicja premium pozostanie na tym samym poziomie.
  • Zwiększenie puli punktów wytrzymałości pojazdów.
  • Niepotwierdzone: przeprojektowanie drzewek technologicznych. W planach jest likwidacja niskopoziomowych czołgów.
  • Uczestnicy Piaskownicy otrzymają specjalne nagrody (podobnie jak przy WoT Classic 0.7.0).

Oficjalny artykuł ma pojawić się w poniedziałek, 10 lutego.

via WoT Express & TAP

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

64 komentarze

  1. As pisze:

    Cześć wszystkim jaka to bzdura z tymi czołgami zbadasz jedną dyche A będziesz mógł kupić np .3 bo są kolekcjonerskie dramat ja mam 64 tyś bitew wszystko sam zbadałem więc teraz powinienem dostać jakaś rekompensatę za expa i czas bo to są jakieś jaja

  2. bennyBROSS pisze:

    jato z miła checia bym usunol presje kapa i przejmowanie bazy. nie raz bylo tak ze zostaje 6 pojazdow przeciwnika na 5 a tu baza zdobyta…. nikturzy lubia sie postrzelac z klienem a tu **** nieda rady bo baze przejmuja,jest to czasem wkurzajace jak siemasz wiktor!!!

  3. Grabarz1902 pisze:

    Koledzy i koleżanki, gram od 3 lat, dla zabawy mimo że dla zabawy wydaje kupę kasy na te grę, zwłaszcza w grudniu na paczki bo tylko w ostatnie święta zrobiłem sobie prezent za prawie 600zł, jestem pomarańczowym graczem, jedno mogę powiedzieć, chciałbym by pojawiła się opcja w menu gry □TRYB JEDNOPOZIOMOWY. To zrobiłoby robotę moim zdaniem. Macie prawo nie zgadzać się z moim zdaniem oczywiście. Pozdrawiam Maciej

  4. PlayerAvenger pisze:

    Grając na X jest przyjemnie, denerwujące jest tracenie czasu by osiągnąć najwyższy poziom który tak naprawdę jest najważniejszy. ESL,bitwy rankingowe czy CW, wszystko opiera się na X poziomach. Jak dla mnie świetny ruch jeżeli chodzi o usunięcie niskotierowych czołgów. Brakuje jeszcze lepszego typu statystyk, WN8 jest przestarzałe i bezsensowne. Bitwy rankingowe to najlepszy przykład rozwiązania problemu statystyk. Po co komu średni DMG na bitwę? Dobrzy gracze powinni grać na dobrych graczy. Unikatowi na unikatowych. Słabi na słabych. Jesteś dobry utrzymaj range. Nic się nie nauczyłeś zostajesz na poziomie na jaki zasługujesz.
    Wiem że niektórzy gracze potrzebują więcej czasu na naukę i niskotierowe czołgi mają zadanie pwooli to wdrażać, ale jak się nie wytłumaczy to nie zrozumie. Poradnik bardziej rozbudowany zdał by ten test.

  5. POGROMCA_1_PL pisze:

    W wot blitz już usunęli niskotierowe czołgi. Mam nadzieje że to sie nie stanie w wot na PC

  6. Anonim pisze:

    To co z Arta w takim razie? Będzie strzelać z AP?

    • zrider100z pisze:

      Tak, juz dawno była mowa o tym, że arta z AP ma strzelać. Jakaś w opór dobrą penetracje chcą dać. Tyle ze co z tego jak sie w większości przypadków artą pudluje? Bez sesnu

  7. User pisze:

    Jak widać WG nie uczy się na błędach i chce zniszczyć low tiery dokładnie tak jak to zrobili w Blitzie…

  8. 1234567890 pisze:

    To pozniej bedziesz plakac ze tylko z golda w ciebie strzelaja

  9. Paweł pisze:

    powinni zmienić to że cały czołg można wypompować strzelając w garnek, może coś takiego być ale po jednym strzale koniec a nie po pięć razy strzelają i czołg w piach.

  10. dadasdasdasd pisze:

    Nie nie nie i jeszcze raz nie!! Jak skasują niskie tiery to te boty co nie ogarniają gry jeszcze szybciej przeskoczą na wyższe tiery co bedzie tragiczne w skutkach. Więcej słabych graczy na wyższych tierach, więcej bitew 0-15 w 3 minuty. Zapomnijcie o grze w weekend w wot, szkoda nerwów. Rozumiem że niektórzy grają na ******* w wota i mają w ***** że zginął w 30 sek ale to jest psucie gry innym graczom którym zależy na zwycięstwie

  11. FuWg pisze:

    To ty chyba co innego „oglondałeś” 😀

  12. Anonim pisze:

    kiedy skasują autocelowanie ; kołowce

  13. fabian84 pisze:

    Szczeże to wszystko mi tu pasuje poza nerfem odłamkowo burzących pocisków bo przecież w grze są pojazdy co właśnie z nich żyją jak Kv2 czy całe japońskie drzewko czołgów ciężkich

  14. Kuban999 pisze:

    Podejrzewam, że po zmianach złoto będzie bardzo drogie dlatego teraz WG rozdaje premki na prawo lewo

  15. Anonim pisze:

    Co do zmian niskich tierów to też czasem irytujące jak masz np. wyexpioną jedną X TD z danej nacji, chciałbyś drugą i musisz zaczynać od początku od II tieru. Natomiast można by to rozwiązać dodając więcej przejść między liniami a nie usuwając czołgi, niskie tiery będą teraz strasznie monotonne

  16. Anonim pisze:

    sory patrzysz*

  17. Anonim pisze:

    Po tych zmianach widac że liczą się dla nich tylko nowi gracze bo zmiany typowo pod nich , właściwie zmiany jak dla jakiś ułomków 😀 co to za problem z wyborem jaki czołg robić patrzych po parametrach i już wiesz co jest grywalne co nie

  18. Anonim pisze:

    Zamiast poprawić mapy i MM który jest zjebany to ruszają załoge i niskie tiery ktore nikomu nie przeszkadzają ale tam bałwany pracują !

  19. Anonim pisze:

    i jak to będzie z perkami pozostałych załogantów przeniosą na dowódce czy znikną magiczne te perki i od nowa farm załoge 😀

  20. Anonim pisze:

    dwa kretyńskie pomysły jeden załogant i usuwanie czołgów , kiedy ma wejść ta załoga 2.0 bo chciałbym kupic E3 ale nie wezme załogi z rekrutów z 2 czy 3 perkami bo po co jak zaraz 4 mi zabiorą

  21. Anonim pisze:

    najlogiczniejszym balansem pocisków było by wprowadzenie większej ilości pocisków i każdy gracz przed bitwą dobrał by swój magazyn, np. APHE zadaje duże dmg ale ma mniejszą szansę przebicia
    APCBP (przeciwpancerny z czepcem balistycznym) miał by np. lepszą trajektorię lotu lepsze przebicie ale mniejsze DMG,
    APCR przebija niemal zawsze ale robi stosunkowo niewiele dmg (dobry np do dobicia celu) itd.

  22. Anonim pisze:

    wszystko ładnie pięknie ale nerf HE mocno zaboli…..posiadaczy KV-2 (R) xD

  23. Powhatan pisze:

    A wszystko to, bo „ebola” ma być nieśmiertelna. 😉

  24. Anonim pisze:

    HE w obecnej formie są idiotyczne bo nie wymagają praktycznie żadnych umiejętności

  25. Tokomotookod pisze:

    Ja to się dziwę graczom, że wybierają czołgi SF, a ja wole grać historycznymi. Dobrze się bawię na niskich poziomach grając tym co faktycznie brało udział w WWII. Kretyński pomysł z likwidacją czołgów. Graczy na niskich poziomach to czołgi premium wkurwiają i bsują balans. Tak samo likwidacja HE. Toć od lat to jest Word of Premium Tanks. W bitwach to już udział nawet ponad 50%. Zwiększenie życia i obrażeń pocisków dla biedaków. Nie ma co się łudzić, że będzie w użyciu mniej goldowych, ba wydatki będą jeszcze większe, gdy zwiększy się ich użycie. Przecież widząc taki bank hp E100 to nadal Gold.

    • Libero pisze:

      A niech walą z golda, tym przyjemniej. będzie się chciało takich paziów bić z PPków że zwiększonym DPM 🙂 to samo będzie z e100 zamiast za takie 400 to dostaniesz za 250-300 za to ty odpowiesz za 700 i tyle będzie wart ten gold, trzeba będzie myśleć a nie full gold i dzida na randoma

  26. Anonim pisze:

    Zmiany HE są kretyńskie, mam nadzieję, że od tego odejdą…

  27. JanuszCebula_w_niku_PL pisze:

    Na co komu dziś pociski inne niż gold, w końcu gracze i tak grają tylko na goldzie

  28. Ursus pisze:

    Ktoś mi wytłumaczy czemu chcą usuwać niskie tiery? Właśnie to na nich jest najwięcej historycznych maszyn, które można podziwiać (piksele ale zawsze coś).

    • TomaszKo pisze:

      O tym już mówili. Według nich nowy gracz ma za wiele możliwości, więc to go zniechęca, gdy nie wie co wybrać. A moim zdaniem nowego gracza zniechęca Valentina, pancerne Panzery, France w służbie Niemiec, 85 mm na czołgu średnim IV poziomu i inne op premki do farmienia nowych oraz pomidorów.

    • Sos pisze:

      Kto gra w wota ze względu historycznego xd

  29. Henry pisze:

    Ciekawe jakie ceny pociskow bd w tym sek czy premki bd zarabiac wiecej
    Stokowe czolgi bd dostawac po ***** wraz z pomaranczami i cytrynami ktorzy nie wiedza w co bic moze bd dlusze i ciekawsze bitwy

  30. KSERKEZ pisze:

    czyli wolisz aby t8 miały przesrane, a tymbardziej stockowe czołgi?

    • HISAKOO pisze:

      Na każdym dziale zostanie DMG podbity oraz HP czołgów, więc w czym ty widzisz problem? W końcu pancerz będzie znów przydatny i użyteczny, nie tak jak teraz że nawet noooby po 1k bitew i 400wn8 biją online z Golda..

      • KSERKEZ pisze:

        tutaj chodzi o penetracje patrz na np T10/is8. na stocku ma 225 peny, czy to wystarczy aby przebijać garnek mauschena? nie

      • KSERKEZ pisze:

        poza tym patrz na np t44, agent w takim czołgu będzie zmuszony do bicia z golda, przez co zdjęcie 10 tieru zajmie mu dużo dłużej,
        a na przykład polak czy e100 nadal będą ściągać czołgi t8 na 2 strzały

      • Anonim pisze:

        Jak poznać bota. Napisze ci, że wystarczy załadować golda i przebijasz wszystko jak leci.

        • Kserkez pisze:

          Botem jest ten kto popiera te zmiany, typowy płacz Czeewonsów spowodował te zmiany,
          Ha tfu

          • Libero pisze:

            Pomidorki to dopiero będą płakać ze gold za mało DMG zadaję, i t-10 i t-44 są na tyle mobilne że bez golda taki mauschen nie stanowi problemu, a co do twojego marudzenia że dycha ściąga VIII na dwa strzały, to po uj się wystawiać na bułę za 700hp

  31. HISAKOO pisze:

    Ja się nie mogę doczekać zmian w pociskach, w końcu mniej tego smieciowatego Golda na random ach będzie

    • Zik zak pisze:

      „Amunicja premium pozostanie na tym samym poziomie.”

      Były plany, ale wzięły w łeb. Za to pogorszą parametry amunicji alternatywnej wobec golda, gdy ktoś przebić nie może, a złotka nie używa, czyli odłamkowo burzącej. Spodziewaj się więc jeszcze więcej golda.

      • HISAKOO pisze:

        Gościu nie żeby co ale oglondałeś materiały WG jak to ma wyglądać bo chyba nie, pociski odłamkowe mają mieć tak zwany obszar gdzie będzie najcięższy pancerz penetrowany, jak by to nazwać.

    • Anonim pisze:

      golda będzie jeszcze więcej, bo co tego jak zwykłej amunicji zwiększą obrażenia jak i tak nikogo nie przebijesz? każdy będzie walił goldem żeby zadać jakiekolwiek uszkodzenia niż nic, zwłaszcza że bitwy trwają 5min i na wolnym ciężkim czołgu oddasz 2-3 strzały i koniec

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.