Naucz się grać IS-2-II

Pierwszy poradnik do gry czołgiem dwudziałowym!


IS-2-II jest pierwszym standardowym pojazdem w nowej podgrupie dwudziałowych czołgów. Nowa mechanika czyni te radzieckie ciężkie klasyki bardziej wszechstronnymi i uniwersalnymi.

Rozgrywka

Dwa działa to na pewno wyjątkowa cecha, ale pojazdy w tej linii nadal pozostają immanentnymi ciężarkami, zachowując typowe wady i zalety podobnych radzieckich czołgów ciężkich. Oznacza to, że IS-2-II raczej nie będzie snajperem i nie nada się do ataków z zaskoczenia. Na szczęście, jego mobilność pozwoli Wam nadążyć za tłumem, a nawet dostać się do pierwszej linii ataku, gdzie zdecydowanie będziecie potrzebni. Użyjcie zaskakującej precyzji i mocnej wieży tego czołgu do walk na średnim dystansie lub krótkodystansowych pojedynków, ale pamiętajcie, że pancerz boczny stanowi Waszą największą słabość.

Jak jego nazwa sugeruje, IS-2-II został stworzony na bazie kadłuba IS-2 z prostym i lekko pogrubionym przodem. Dodatkowe koło daje więcej miejsca na większą wieżę, która mieści dwa możliwe zestawy dział: podstawowy, o kal. 85-mm, idealny do pojedynczych strzałów, które zmaksymalizują Wasze uszkodzenia na minutę, lub zestaw o kal. 100-mm, który da Wam mocne podwójne uderzenie. Zapoznajcie się z nowymi sposobami na użycie Waszych dział, aby w pełni wykorzystać ich potencjał w każdej sytuacji.

Wyposażenie
Zalecana konfiguracja
Najechanie kursorem na ikonę wyświetli więcej informacji o każdej części wyposażenia.

Mechanizm dosyłający nie może usprawnić działania czołgów z dwoma działami. Jednak Stabilizator pionowy oraz Ulepszony system naprowadzania bardzo dobrze wpłyną na prowadzenie działa, a Ulepszona wentylacja da małą premię do ogólnej skuteczności całego czołgu.

Umiejętności załogi
Dowódca
Celowniczy
Kierowca
Pierwszy ładowniczy
Drugi ładowniczy

Dodatkowe działo zmieni kształt załogi. Zamiast radiooperatora, którego obowiązki zostały przejęte przez dowódcę, będziecie mieli na pokładzie drugiego ładowniczego. Pomimo tej niecodziennej kombinacji rozmieszczenie umiejętności załogi nadal będzie raczej standardowe. Skupcie się na usprawnieniu celności działa, szczególnie podczas ruchu.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

15 komentarzy

  1. Gruby164 pisze:

    Pograłem na testowym ale tam poza mobilnoscia ciezko było cos sprawdzic , na eu za wolnego expa zrobiłem 8 na full i co do moich spostrzeżeń: działo na krotki i sredni dystans ok nawet bez premium ammo daje rade na 8 i 9 , na 10 tylko premium , mobilnosc taka sobie ale z innymi ht porównywalna , wierza od przodu dinga nawet 10 kadłub przebijaja kazde 7 ,wiec granie na wieze jak najbardziej , w załoge warto zainwestowac w perki na poprawienie celnosci i zwiekszenie mobilnosci jak dobije do 100 bitew wrzuce jakiegos screena ze statow

  2. kaczmarkus pisze:

    no to poszło szybciej niż myslałem pozbieram troche aby wolnego całego nie wywalić i zakupie w week ISII 🙂 przyjemnośći

  3. Egon pisze:

    Is II bardzo fany i przyjemny w grze polecam zrobić X za to słaba pancerz i pena za mało placzkom jak nie pasuje to niech nie grają w tą grę nie wszyscy lubią fruwać gównianym ebr…. 😉

  4. Kaczmarkus pisze:

    I jak tam Panowie i Panie warto ? Dwa działa jest zabawa czy tak średnio ?
    Trzeba będzie sprobowac, choć chwile mi zajmię zanim go wyekspię 🙂

    • Anonim pisze:

      Póki co grywam sobie IS-2-II. Naprawdę fajny czołguś. Głównie robotę robi na nim działo – stworzone do aktywnej walki z bliska – niemal zawsze trafia. Do snajpy taki sobie – im dalej tym pociski bardziej ściąga mi w dół. Pancerz istnieje, ale tylko na wieży. Kadłub od frontu łapie ogrom pocisków. Można kombinować z sidescrapem, ale to też z rozwagą. Grę na wieżę ułatwia -7 stopni depresji. Ogólnie czołg dobrze zbalansowany jak inny radziecki HT IS-3 – są lepsze w drzewkach (VK, Caer), są gorsze (T32).

  5. Kaczmarkus pisze:

    i jak to w praktyce Panowie z dwoma działkami wygląda ??
    Trzeba sprobowac ale chwile mi zajmie zanim go wyekspię 🙂

  6. adsasdasdasd pisze:

    Czołgi sa za wolne, nie można zająć żadnej miejscówki bo nawet S Conqueror jest na górce szybciej i już jesteśmy martwi.

  7. czołgista pisze:

    pff …. nie interesuje mnie ta linia ani żaden inny ciężar nie mający szans z wyścigówkami z magnetycznym namierzaniem i gumowym pancerzem . Dodając bitwy trwające max 3 min nie dziękuję dla WG mówię : Wolę flipperowego Armoreda lub nawet Fallout 76

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.