Prosto z Supertestu: 馃嚝馃嚪 Bat.-Ch芒tillon Bourrasque – zmiana parametr贸w technicznych, cz. 2

W Superte艣cie pojawi艂 si臋 francuki BC Bourrasque. Jest to BC 12t mle. 54 o zmienionej nazwie, kt贸ry w grudniu ubieg艂ego roku trafi艂 na serwer Supertestu.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png Bat.-Ch芒tillon Bourrasque. Wst臋pne parametry:

Tier: MT-8, Francja, premium
Wytrzyma艂o艣膰: 1 250
Moc silnika: 310 KM
Waga: 13,01 t聽聽 12,030 t
Maksymalne obci膮偶enie: 15,00 t
Moc na ton臋: 23,79 KM / t聽聽 25,77 KM / t
Maksymalna pr臋dko艣膰 / Pr臋dko艣膰 cofania: 62 / -23 km / h
Pr臋dko艣膰 obrotu: 41,72 掳/s
Pr臋dko艣膰 obrotu wie偶y: 57,36 掳/s
Op贸r gruntu: 0,671 / 0,767 / 1,342
Zasi臋g widzenia: 390 m
Zasi臋g sygna艂u: 750 m

Pancerz kad艂uba: 40 / 20 / 20
Pancerz wie偶y: 15 / 10 / 10

Dzia艂o: 105 mm D. 1504 (EXP)

Uszkodzenia: 360 / 360 / 440
Penetracja: 190 / 240 / 53
Szybkostrzelno艣膰: 6,115
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 2 201,6
Pocisk贸w w magazynie: 2 szt.
Czas 艂adowania pomi臋dzy strza艂ami: 2,0 s
Czas pe艂nego prze艂adowania: 17,622 s
Rozrzut na 100 m: 0,403
Czas celowania: 3,36 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia dzia艂a: -6 掳 / +13 掳

Liczba pocisk贸w w magazynie amunicji: 30 szt.
Pr臋dko艣膰 pocisku: 1 250 m/s

Za艂oga 3-osobowa: Dow贸dca, Kierowca-mechanik, Celowniczy.

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale dzia艂a: 3,836;
  • w trakcie obrotu wie偶y: 0,096;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,096;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,096;
  • w trakcie obrotu wie偶y z maksymaln膮 pr臋dko艣ci膮: 5,27;
  • przy maksymalnej pr臋dko艣ci pojazdu: 5,95;
  • przy maksymalnej pr臋dko艣ci obrotu pojazdu: 3,84.

Warto艣膰 Kamufla偶u:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 19,27 / 3,81 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strza艂u);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 14,48 / 2,87 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strza艂u).

Kliknij na zdj臋cia, by je powi臋kszy膰.

via WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
35 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Robox

Pr臋dko艣膰 pocisku: 1 250 m/s CZY mi si臋 zdaje tylko czy ka偶dy pociski w nowych premkach s膮 coraz szybsze.

Anonimowo

nie wiem co si臋 dziwisz, komu艣 si臋 tylko klik艂o po prostu

bobi

tiery im sie pomylily z ta penetracja to 6 albo 7 powinna byc. Zreszta pena niewazna bo RNG i tak zdecyduje czy masz przebic czy nie chocbys mial i milion peny.

LCiR

To jest med do obje偶d偶ania, wi臋c 190 peny powinno Ci wystarczy膰 偶eby przebi膰 wi臋kszo艣膰 czo艂g贸w w bok i ty艂ek.

Anonimowo

raczej im si臋 penetracje pomyli艂y, odnosz膮c si臋 do nazwy dzia艂a D1504 i oznaczenia pocisku OFL, a francuzi tak oznaczali APFSDS stwierdzam, 偶e to to mo偶e przebija 190 mm, ale pod k膮tem 60 stopni…

adjdmd

Kurde, ten wygl膮d <3

Anonimowo

Czemu po艂膮czenie LT i autka to MT?

Xyz

To mo偶esz przebija膰 7ki jak jeste艣 tak zdesperowany

Tfu na arty

To jest bitwa randomowa, RANDOM LOSOWA, od tego sa rankingowki

fgjgh

Poza czasem celiwania bardzo dobry czo艂g. 720 dmg w 2 sekundy

Amster

Moje spostrze偶enia odno艣nie tej maszyny to:

Zdecydowanie za kr贸tki czas celowania i za du偶o pocisk贸w!

馃榾

Grreg

Zdecydowanie. Bedzie nowy op tank

Anonim

B臋dzie nagrod膮 za jaki艣 maraton zapewne bo od czasu Progetto nie by艂o porz膮dnej premki-nagrody .

Ps. Ma tak ma艂o pocisk贸w bo je艣li bitwy trwaj膮 maksymalnie 3-4 minuty to nie trzeba wi臋cej bo tych 30 i tak nie zd膮rzysz wystrzela膰.

B贸g RNG

Chcia艂bym doda膰 偶e k膮ty opuszczania dzia艂a s膮 takie same jak w radzieckich czo艂gach.

Nikt taki :)

Wzi臋li podwozie od jakiego艣 lighta, wsadzili do tego zmodyfikowan膮 wierz臋 z EBR 105 razem z dzia艂em, kt贸re zosta艂o pogorszene pod ka偶dym wzgl臋dem, odrzucili szczypt臋 frajdy gry magazynkiem w postaci dw贸ch pocisk贸w i w ten o to spos贸b mamy now膮 premk臋, kt贸r膮 ebr 75 zjada na 艣niadanie. (bo to chyba ma by膰 lekki odpowiednik jego)

NixonPrime

Zastanawia mnie po co WG wprowadzi艂o sw贸j odpowiednik WN8 jakim jest ocena osobista? Uwa偶am 偶e jest to bardziej miarodajne i wed艂ug tego powinien by膰 tworzony MM. Gracze o podobnej OO, no +/- 1000, mogliby by膰 losowani do wsp贸lnych bitew…do tego by si臋 bardzo przyda艂a OO. Na razie jest tylko po to aby cieszy艂a oko.

Ubik

Swoj膮 drog膮 aby pocz膮tkuj膮cy gracze mieli czas na nauk臋 i inni mogli gra膰 typowo for fun Wg mog艂o by przeznaczy膰 lub doda膰 jeden serwer tylko do inwent贸w oraz kampani i tylko na takim serwerze by艂aby mo偶liwo艣膰 u偶ycia pocisk贸w specjalnych . Rozwi膮偶e to problem szybkich bitew oraz rzezi typu 2 do 13 . Ale to tylko moja wizja zmiany na lepszy wot – oczywi艣cie mog臋 si臋 myli膰 . Jestem ciekawy co o tym my艣licie ? I prosz臋 o kultur臋 na forum nie jestem ju偶 taki m艂ody w 偶yciu jak i sta偶em we wocie i ceni臋 sobie ka偶d膮 normaln膮 odpowied藕

Anonimowo

Nic to nie zmieni. Amunicja premium ma ma艂y wp艂yw na wynik bitwy. Na wynik bitwy wp艂ywa to jak si臋 team rozjedzie i jakich polosuje do poszczeg贸lnych sk艂ad贸w (skillem), jakie czo艂gi zostan膮 sparowane (np.: wg WG bardzo mocny meta czo艂g Obj 279 e jest r贸wnorz臋dny wzgl臋dem przeci臋tnego na obecne realia IS-4) i inne czynniki. Wycofanie amunicji premium spot臋guje przepa艣膰 mi臋dzy poszczeg贸lnymi maszynami, kt贸re b臋d膮 dalej robi膰 inne czo艂gi, a stan膮 si臋 przez te inne czo艂gi nienaruszalne (przebicie Obj bez premium ammo jest niemal niemo偶liwe od frontu). MM oparty o skill w og贸le by艂by parodi膮. Promil bardzo dobrych graczy i bardzo beznadziejnych jest tak ma艂y, 偶e mieliby problem w og贸le do艂膮czy膰 do bitwy – 艂amie to podstaw臋 tej gry czyli mo偶liwo艣膰 szybkiego do艂膮czania do zabawy. W pierwszej kolejno艣ci WG powinno zabra膰 si臋 za naprawienie balansu gry, w tym nerf przegi臋tych maszyn niezale偶nie od ich statusu (premiu, non-premium, special), a nie mydli膰 oczy rebalansem amunicji, kt贸ry nic nie zmieni w czasie trwania bitew – dalej b臋d膮 rze藕nie, a uwidoczni膮 si臋 jeszcze bardziej problemy gry z balansem. Czasem co艣 si臋 wspomina o wprowadzeniu MM +1. To u艂atwienie dla casualowc贸w i wg mnie to kwestia czasu jak uproszczenie za艂贸g, uproszczenie grindu, etc. A casualowiec ma totalnie gdzie艣 co si臋 dzieje w grze i b臋dzie tylko jednym z element贸w rze藕ni.

Ubik

Zgadzam si臋 ca艂kowicie niestety wg nic nie zrobi z problemami kt贸re poruszy艂e艣 – nie le偶y to w interesie firmy ….

Anonimowo

艣wi臋te s艂owa, to co na razie robi WG to tylko powiedzenie p艂aczkom “spier***” w taki spos贸b, 偶eby tego nie zrozumieli bezpo艣rednio

Zygfryd

Amunicja premium nie jest odpowiedzialna za bitwy 3:15. Odpowiedzialno艣膰 ponosi MM kt贸ry paruje teamy gdzie w jednym jest dw贸ch fiolet贸w i 5 zielonych a w drugiej jeden 偶贸艂ty i reszta pomidor贸w.

Ubik

Hmm …. nawet je艣li naprawi膮 mm w t膮 stron臋 to czy nie wystarczy 偶e taki fiolet “znerfi” swoje staty i b臋dzie tak jak obecnie ?

Zygfryd

Jak fiolet ma znerfi膰 swoje staty? Zrobi膰 0 dmg w 5k bitew? Komu by si臋 chcia艂o? No chyba, 偶e botem ale za to mo偶na bana dosta膰. Szkoda by by艂o fioletom ich cziftejn贸w i 100 premek traci膰.

Ubik

Ja ju偶 nie patrz臋 na premki co nowa to wi臋kszy z艂om . Przy obecnym czasie trwania bitwy faktycznie odda dwa kalafiory i wy艣l膮 go do gara偶u. Nie wspomn臋 o wielko艣ci map spoterem na 8 tierze graj膮c nawet z dychami stoj膮c w odpowiednim miejscu spotuj臋 dobre 3/4 mapy . Lepiej aby poprawili drzewkowe tanki . Niestety wot rebalansuje czo艂gi mapami i tak na jednej moje t34 (8tier) jedzie po p艂askim 20km a na innej przy tej samej nawierzchni tylko 12km . Innymi s艂owy grze potrzebny jest rebalans czo艂g贸w oraz map bo premtank贸w mamy jak much na gnoj贸wce

Xyz

Penetracja 190 WTF!!!

Maciek330

Penetracja na meda kt贸ry w praktyce jest jak light nie jest wybitna ale nie jest tez bardzo z艂a
. Tyle samo ma t-44 a light tego poziomu 10 mniej.

Ubik

C贸偶 … penetracja nie za ciekawa ale do przyj臋cia tylko ten brak pancerza mo偶e to b艂膮d informacyny i jest to lekki nie 艣redni czo艂g a je偶eli to 艣redniak to powinien by膰 za darmo

Hu1

Tia. A TS-5 i renegata wszyscy bez problemy robi膮 po weakspotach. A ko艂owce absolutnie nic nie spotuj膮 z tym zasi臋giem widzenia, A E75 TS wszyscy niszcz膮 strza艂ami w kadlub, zanim ten dojedzie na pozycj臋 wie偶ow膮.

Boomer

No jasne, takim jak ty to tylko Defender, IS3a itp dogodzi. Lepiej nie wystawiam g艂owy poza drzewko rosyjskie kolego 馃檪

Anonimowo

Zakladam, ze to bylo do mnie (komentarz z 17:46 ponizej) – Defendera mam i nigdy nie gralem nim poza LF, IS3A nie mam, gralem nim u kumpla i nie lubie. Ruskie drzewko zrobilem tylko do T-10. Moje X tiery to 3 USA, 2 z Francji, 2 UK, 2 niemieckie, wloski i czeski.
W planie mam tylko Obj430U.
Brak pancerza mi nie przeszkadza ale rozrzut i celowanie gorsze niz na ruskim/chinskim ciezkim z 7 tieru to przesada. Nalezy sie jednak plus dla WG bo przestali dawac OP czolgi.

FlamixKL

Bourrasque oznacza szkwa艂…

Szkwa艂 – nag艂y wzrost pr臋dko艣ci wiatru o co najmniej 8 m/s od pr臋dko艣ci pocz膮tkowej powy偶ej 10 m/s.

艢wietna nazwa… Tylko, po co?

Anonimowo

No to bedzie mogl troche szybciej dojechac do miejsca gdzie wystrzeli dwa razy i spudluje, zostanie wyspotowany i rozwalony dwoma HEkami. Wspanialy czolg.

predator0407

oczywi艣cie gra艂e艣 nim skoro tak twierdzisz

Anonimowo

Poprawka 馃槃jednym spud艂uje drugim nie przebij臋 馃槈

Sla

Dlatego moim zdaniem powinien mie膰 magazynek na 3 pociski, bo jeszcze rykoszet. 馃榾