Kalendarz adwentowy 2020: 🇬🇧 FV1066 Senlac, misja dnia

Brytyjski FV1066 Senlac jest dzisiejszą ofertą Kalendarza adwentowego. Pojazd możecie kupić w zestawie za 170,64 zł lub bezpośrednio w grze za 6 500 Znalezione obrazy dla zapytania gold wot-news icon png.

Pora na wykrycie pozycji wroga z nową ofertą naszego Kalendarza adwentowego. Zostańcie ekspertami rekonesansu dzięki FV1066 Senlac, który wykorzystuje dobrą mobilność, kamuflaż i imponujący zasięg widzenia, by wskazywać cele sojusznikom. A gdy traficie na odizolowanego wroga, możecie zaprezentować mu moc Waszych uszkodzeń na minutę. Więcej informacji o tym czołgu lekkim VIII poziomu dostępnych jest w poradniku!

Oferta w sklepie:
  • https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png FV1066 Senlac
  • Miejsce w garażu
  • Załoga wyszkolona w 100%
  • 5 000
  • 40x Misja: 5x PD za zwycięstwo
  • Konto premium World of Tanks: 30 dni
  • 1x Powłoka antyrefleksyjna
  •  1x Stabilizator pionowy Mk 1
  • Mechanizm dosyłający do dział średniego kalibru
  • 9x Kamuflaż: Żywioł Wu Xing Metal

Cena: 170,64 zł

————————————————————-

Oferta w grze:
  • https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png FV1066 Senlac
  • 25x Misja: 5x PD za zwycięstwo
  • Załoga wyszkolona w 100%
  • Miejsce w garażu

Cena: 6 500 Znalezione obrazy dla zapytania gold wot-news icon png

————————————————————-

Kalendarz adwentowy: Dzień 4

Nagrody

  • 5 000 dodatkowego doświadczenia bitewnego

Cele

  • Znajdź się wśród pierwszych 10 graczy w swojej drużynie według parametru: Zdobyte doświadczenie.
  • Uszkodź 7 pojazdów przeciwnika.

Ograniczenia

  • Tylko bitwy losowe.
  • Tylko pojazdy poziomów IV-X
  • Dostępna raz na konto.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
33 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Maciek330

Ludzie to dopiero 4 dzień nie płaczcie ze słabe czołgi bo jeszcze dużo ofert was czeka

karol

niech daja szroty wtedy nie bede musiał nic kupować

Majkel

Coś ten kalendarz nie halo kasa się nie zgodzi od poniedziałku spotkałem słownie dwa żółwie jednego chińczyka i ani jednego senlaca chyba latczą na bum za paczkach bo oferty d..y nie urywają w zeszłym roku były lepsze kupiłem wtedy centka i t44 w Black monday za połowę ceny opłaciło się do tej pory jeden z moich ulubionych fun tanków

PapaStalin

Coś im się znowu spierdudupcyło ;-; misji dnia nie ma, chat klanowy i kontakty nie działają… ;-;

zxcv

teraz weszła misja dnia, wreszcie naprawili ****

misio

ja nawet premki nie kupiłem czekam na paczki, chyba ze pojawi sie T44-100, to sie może skuszę

Anonimowo

Dają przeciętne czołgi to płacz, że słabe, dadzą defa, is 3 a, czy dwururkę, to będzie płacz, że OP shit zaleje randomki

Andrzej

Jak już Wargaming robi takie eventy dla zarobku, to warto, by tworzyli nowe, okolicznościowe skórki. Wtedy nawet kto ma Senlaca może kupić zestaw z rekompensatą złota za czołg, żeby mieć skórkę 🙂

Anonimowo

skórka za 300 golda 😀

Andrzej

Nie, skórka, i dajmy na to 6000 golda za cene zestawu czołgu. I oczywiście bonusy.

Anonimowo

nono załoga na 100pro, miejsce w garażu i misje na x5 dalej za 300 golda, powinieneś mieć na imię Janusz

Radziu_87

Hmm a u mnie brak zakładki Misja Dnia 🙁 ocb ?

LOL

Musisz wykupić dostęp za 5000 golda.

zxcv

potwierdzam , nie ma misji dnia. nie wyświetla się. sklep też, jakiś błąd

imper

W tym miesiącu Wargaming ma uruchomić nowy serwer dla WOT – RU11.
Cytując klasyka, ręce i spodnie odpadają.

HALLAK

90 peny na burzaku malutki szybki nie wiem czemu ktos pisze ze to jest szit albo szrot 🙂 calem spoko

O_o

Z tych, ktore dotychczas dali to na ich tle rzeczywiscie calkiem spoko wyglada. Tyle, ze ile ich widac obecnie na randomach? O czyms to swiadczy. Obecnie kroluja resoraki, a kroku dotrzymac im probuje ruski lt premium. Jak ktos celenie zauwazyl w komentach na yt niemiecki buldog powoli staje sie bialym krukiem w bitwach randomowych. Chocia z jednej strony fajnie, ze wg nie daje ofert pokroju e25, defendera, is3a za golda, bo bylby zalew tego ustrojstwa na randomach i zaburzyloby to jeszcze bardziej mm, ktory i tak juz przez maraton jest popsuty…

Andrzej

To jedyny sensowny brytyjski light :).

Labamba

Ja mam swojego ale kupilem od razu jak wyszedl, pena i szybkosc HE faktycznie robi robote, mega przyjemny fun tank i zarobki tez bardzo dobre

SNsjjsjshs

Ile sie dostaje rekompensaty golda jak sie go juz ma?

ŁĄKI

Dlaczego kalendarz zmienia się dopiero po 7ej rano?

Anonimowo

wszystkie newsy WG pojawiają się o 7 rano, również o 7 rano robią restarty serwerów i wprowadzają np. jakieś oferty specjalne, mnożniki, itd.
oni po prostu tak ułożyli sobie dzień 🙂 nie ma jakiegoś specjalnego powodu.

ŁĄKI

Myślałem że to ze względu na Azję. Byłoby bez sensu ponieważ Polacy grają również na azjatyckich serwerach.

Labamba

Senlack szitem? Super for fun czolg i bdb zarobki, 90 peny na HE i ultra szybkie pociski pozwalaja ruch w dup kazego innego lajta a wiekszosc na auto aimie, pancerza nie ma ale ma super elewacje, 400 vr. Mam na nim ponad 500 bitew i uwazam go za mocny czolg.

Stary_czekista

Ile on ma pancerza? W poradniku i czołgopedii są różnice.

zaciekawiony

Nie kupować może wg zrozumie ze musi dac lepszy sprzęt a nie szrot 🤫

Anonimowo

5k expa zawsze spoko

Majkel

Ale bomba trzeci dzień i trzeci badziew ja nie mogę same złomy całe szczęście bo nic nie kusi mnie do zakupu pocisnę trochę maraton i może uda się kupić renegata poniżej 100 bo na to szkoda kasy golfa zresztą też

Anonimowo

Szkoda tylko że renegat też troche słaby jest no ale zawsze lepszy niż to co narazie dodali do kalendarza może to celowe jest

Anonimowo

Jeśli będą dawali szhity do momentu wypuszczenia paczek to będzie to bardzo dobry chwyt marketingowy.

facet

Racja oby tak dalej 🙂

O_o

Teraz pytanie, czy maja, az tyle szitow, co sa niedostepne na codzien w drzewku:) jezeli paczki, tak, jak ludzie twierdza maja pojawic sie w okolicy 12go grudnia (wylaczjac ten dzien) pozostaje jeszcze siedem czolgow. Mi przychodza na mysl Maurebershier, t34-3, patton chinski, fv201 a15, jagdtiger 8,8…

Anonimowo

Oby dali cos ciekawego do kalendarza po tym jak beda paczki zeby wydac wydropionego golda ale pewnie tak nie bedzie