Przełamcie własne granice w 9. odcinku Linii frontu!
przez Bin4r ·
Przyśpieszcie Wasze postępy by zdobyć czołgi dostępne wyłącznie w ramach Linii frontu.
Dziewiąty odcinek Linii frontu 2019 rozpocznie się 14 października o 7:00 CEST i potrwa do 21 października o 4:00 CEST (UTC+2). Nadchodzi sposobność na doświadczenie epickich bitew w formacie 30 na 30, wygrywanie ogromu nagród i granie o wyjątkowe czołgi-nagrody!
Mamy również pewne wiadomości o ostatnim odcinku Linii frontu. Odbędzie się on pomiędzy 18 listopada, 6:00 CET i 25 listopada, 3:00 CET (UTC+1).
Zasady Linii frontu
Bębny wojny wybrzmiewają z całą mocą, Dowódcy!
Dziewiąty odcinek Linii frontu przybliża Was do niedostępnych poza tym wydarzeniem czołgów-nagród, w tym unikalnego AE Phase I. Jeżeli nie udało Wam się do tej pory pozyskać innych pojazdów-nagród, to nie będzie lepszego momentu na dołączenie i skorzystanie ze wszystkich okazji jakie przynosi ze sobą przedostatni odcinek Linii frontu!
Tak jak w poprzednich dwóch odcinkach, będziecie mieli możliwość przyspieszenia postępów dzięki rezerwom osobistym. Możecie zdobyć maksymalnie 20 rezerw – 10 za ukończenie specjalnych misji bojowych w ciągu tygodnia poprzedzającego nowy odcinek i 10 dostępnych za złoto w sklepie w grze. Koszt jednej rezerwy w sklepie wynosi nadal 250 szt. złota. Walczcie na Linii frontu, używajcie rezerw osobistych i szybciej docierajcie do nagród!
AE Phase I: Ten drapieżnik wart jest harówki!
W poprzednim epizodzie, tylko naprawdę zaprawieni w boju dowódcy zdołali zdobyć tę dostępną tylko w Linii frontu bestię. Tym razem czołg będzie osiągalny dla większej liczby graczy, nie przegapcie więc okazji na zaparkowanie tego amerykańskiego ciężkiego czołgu specjalnego IX poziomu z czterema gąsienicami w Waszych garażach!
Zawiera darmowy, wbudowany materiał eksploatacyjny Duży zestaw naprawczy, dzięki któremu AE Phase I osiąga wyjątkowy poziom taktycznej wszechstronności. Sprawdza się w snajperce, niezły jest we wszczynaniu bójek i wychodzi zwycięsko z pojedynków 1 na 1. Jego działo, przy wsparciu dobrej szybkostrzelności, sieje poważne zniszczenie. Pamiętajcie: Posiadanie mocnego pancerza nie predysponuje AE Phase I do ataków frontalnych, więc w dalszym ciągu będziecie musieli wyczekać odpowiedniego momentu na zadanie uszkodzeń, prawdopodobnie pozostając gdzieś pomiędzy pierwszą a drugą linia ataku.
Kraftwerk: Egzamin zdany!
Poprzedni odcinek był testem nowej mapy: Kraftwerk. Odtworzona w zimowej scenerii mapa zawiera zróżnicowany krajobrazu i historyczne budynki. Ciągle analizujemy Wasze opinie, ale już zlokalizowaliśmy obszary, gdzie naniesiemy poprawki.
W szczególności odcinek 8. wykazał, że drużyna prowadząca działania obronne posiadała pewną przewagę nad atakującymi, głównie z powodu trudności w przechwyceniu stref A, B oraz C. By uczynić grę bardziej sprawiedliwą i zbalansowaną, odrobinę przerobiliśmy ukształtowanie tych sektorów. Przyjrzyjmy się im z bliska.
Strefa A
- Poprawiono zarośla, załatano luki.
- Dodano zarośla przy moście obok drogi i zorganizowano do nich dostęp.
- Przemieszczono most i sąsiadujące obiekty, dodano domy w wiosce.
- Łatwiej teraz podjechać na zbocze.
- Postument z traktorem został odrobinę powiększony.
- W skutek przemieszczenia mostu (punkt 3), w wiosce dodano kolejną ulicę z kilkoma domami.
Strefa B
- Ściany ruin zostały rozmieszczone by ułatwić ostrzał broniących.
- Składowisko odpadów w zamku przemieszczono, oraz zmieniono ścianę.
- Dodano zarośla, by pomóc drużynie atakującej.
- Dodano schron.
- Wieżę w ruinach wysunięto do przodu, by trochę utrudnić ostrzał.
Strefa C
- Zwiększono obszar zabetonowany, co pogorszyło pozycje obrońców i stworzyło dodatkowy balkon na atak.
- Wydłużono dojazd do stanowisk ogniowych.
- Dodano betonowe przeszkody redukujące strefy ostrzału atakujących z mostu.
- Usunięto betonowe przeszkody.
- Pozbyto się zarośli.
Ostatecznie, przerobiono oświetlenie mapy, by nie męczyło wzroku graczy.
Mapa Kraftwerk posiadała niedociągnięcia, ale żadne z nich nie było krytyczne, więc mapa pozostanie w puli. Nie ustawajcie w jej eksplorowaniu, szlifujcie swoje umiejętności, taktyki drużynowe i zdobywajcie epickie medale oraz inne nagrody!
Ź: Portal EU
Do kiedy można wydawać kupony w sklepie z nieśmiertelnika?
Do jutra do 7 rano więc nie masz dużo czasu .
dzięki
Bin4r czy będzie 2 sezon lini frontu
W przyszłym roku tryb pojawi się na pewno, ale w jakiej formie, tego nie wiem.
Co lepiej wybrać z programy panthera 8,8 , fv , 112 resztę już mam.
Raczej fv.. mam go zamiar kupić albo raczej wymienić za T34b z czarnego rynku jak będzie trade-in…
dokładnie to co powiedział kolega powyzej…dla kasy opłaca sie.Czy wart jest tego ?Mam go i żałuję.Zostałem zachęcony ,ze jest super przez Multiego i to nieprawda.Ma co prawda TWARDA WIEŻE ,ale ta wieza jest podłuzna ,ze łatwo dostajesz ,a a arty cie kochaja jak cie widzą.Warto wziąść nagrodę 8 poziomu i to wszystko.reszte będzie można wymienic na obligacje
Arciarze go kochają jak go widzą bo są arciarzami i mają ból **** że ktoś nim jeździ i trzeba mu uprzykrzyć życie, dlatego mam wysoki WR na nim bo te zwierzęta focusują tylko jego, a jestem pewny wygranej jak jest u mnie w teamie. A jak mówię usunąć artylerię to nagle wielki hejt, usunąć i bez zwrotu kosztów
A ja jestem przeciw. Arty muszą być. Ja za to zacznę żądać usunięcia amunicji premium z rebalansem maszyn które bez lepszej amunicji są guanem (w tym usunięciem stockowych dział). Amunicja premium obecnie stanowi problem, bo przez nią właśnie traci sens grind czołgów typu Maus, E100, IS-4, etc. Nie jakieś półśrodki, które WG sobie testuje (większa pula HP i alfa pocisków standardowych). Ale to nigdy nie będzie miało miejsce. Tak jak usunięcie arty. Masz premki, a do ruszania premek WG nie ma jaj. Z resztą do samego balansu też. Robią ciągle jakieś kosmetyki, a gdzie poważna analiza danych? Jak to możliwe, że T-34-2 jest w każdym calu gorszy od radzieckiego, a mimo buffów dla Typka 59 – on sobie nie zasłużył? WG po prostu nie ma jaj, by poważnie podejść do rebalansu gry. A gracze sobie odchodzą… A po patchu 1.0 miałem nadzieję, że ruszą z kopyta. Pomyliłem się.
no wszyscy odchodzą i idą wylewać swoje żale na rykoszet 🙂 gra to przyjemność a nie ciągłe narzekania heh co za ludzie ,bez jaj,
Nigdzie nie powiedziałem, że nie sprawia mi to jeszcze przyjemności. M.in. arta trzyma mnie przy tej grze. I kółkowce. Granie i spinanie się jest passe. Do tego polecam się dokształcić, bo nie zostało nigdzie napisane, że wszyscy odchodzą. Odchodzą to jest fakt i ma to miejsce w każdej grze. Tylko od firmy zależy jaki ten spadek jest stromy.
Usunąć to te je… ne kołowce. Psują grę jeżdżą jak wariaci, trafić ich trudno, a jak trafisz to obrywają w koło i dalej jadą jak poje.. ni.
Z rezerwami linia frontu to czysta przyjemność. Najlepszy event od czasu jak gram w wot (bez wydania złotówki na wot) premia gratis i miliony kredytów. Jak ktoś chce zdobyć sta2 to konieczne zdobyć rezerwy i w dwa odcinki można je wygrindowac
Emil 1951 lepszy od STA 2. Lepiej go brać. Z rezerwami wbicie VII tieru nie było takie trudne.
Ale za dwa odcinki są 3 punktu a trzeba 6. Czegoś nie wiem?
Nie za dwa odcinki, tylko za dwa poziomy prestiżu.
Dokładnie 🙂 Zostało mi 15 poziomów by wbić X prestiż [ tak się zastanawiam jak ja to wbiłem 😀 ] ale jak już go zrobiłem to chyba warto mieć AE bo inaczej on już nie będzie dostępny tylko przez LF..Ciekawe co będzie w przyszłym roku… By zatrzymać graczy to muszą coś wymyślić 🙂
A ten AE Phase wart tego jest ?
Zdania są podzielone. Jeśli męczysz się na FL to nie, ale jak sobie grasz dla kasy i funu to jak najbardziej
Mam 55 mln … gram tylko po to by wbijac poziomy …
Ja go polecam, mi się bardzo spodobał 🙂
Mi się podoba pewna aktorka… 🙂
WZta lepsza moim zdaniem
XD. Chyba w wybuchaniu od byle czego