Zmiany w personalizacji w wersji 1.6
przez Bin4r ·
Dowiedzcie się wszystkiego o ustawieniach naklejek, ulepszeniach interfejsu i innych zmianach.
Wersja 1.6 przyniesie zupełnie nowe doświadczenie personalizacji czołgów. Aktualizujemy interfejs naklejek, abyście łatwiej mogli dostosować je do swoich pojazdów. Wprowadzamy też nowe zestawy „klasycznych” kwadratowych i zupełnie nowych, prostokątnych naklejek. Ponadto wjeżdżają nowe czcionki dla Numerów osobistych. Będziecie też mogli zobaczyć wszystkie szczegółowe informacje na temat niektórych dostępnych stylów w specjalnym oknie w kliencie gry. Spójrzmy na każdą z tych zmian z osobna.
Poprawiony interfejs personalizacji
Przed zmianami musieliście wybrać jedną z czterech tzw. „kotwic” na konkretnej części kadłuba, aby nałożyć naklejkę na pojazd. Musieliście też użyć strzałek i wykonać jeszcze kilka czynności. Jednak manipulowanie naklejką nadal nie było najwygodniejsze i wymagało ogólnych ulepszeń.
Jednak te problemy należą do przeszłości! Od wprowadzenia wersji 1.6, podczas wyboru naklejki natychmiast zobaczycie punkty na pojeździe, na których możecie ją zastosować. Możecie zobaczyć, jak naklejka będzie wyglądała na wybranej części kadłuba i łatwo przeciągnąć ją w inne miejsce za pomocą myszy. Któraś naklejka Wam się nie podoba? Żaden problem! Kilkoma kliknięciami zamieńcie ją na inną, po prostu usuwając poprzednią.
Zmieniliśmy także menu dostosowywania naklejek. Teraz jest bardziej przejrzyste, prostsze i bardziej intuicyjne.
Nie martwcie się! Naklejki te nie przepadły i zostały zachowane na Waszych kontach. Znajdziecie je w zakładce Wygląd, skąd możecie ponownie nałożyć je na Wasze czołgi za darmo, używając nowego interfejsu.
Walczcie gustownie!
Dodaliśmy także nowiuteńkie prostokątne (wielowymiarowe) naklejki. Ich rozmiary będą wyświetlane w oknie wyboru naklejek w postaci małych kwadratów. Ponadto pod każdą naklejką znajdziecie ikonkę pokazującą stosunek wymiarów ich boków.
Prostokątne naklejki będą dostępne dla pojazdów premium VIII poziomu, a także czołgów poziomu X i będą mogły być użyte na wybranych miejscach na pojazdach, takich jak np. cały bok czołgu. Miejsca na naklejki mogą być różne dla różnych pojazdów. Chcielibyście, aby Wasz Maus wyglądał naprawdę wyjątkowo? Nałóżcie na niego prawdziwe dzieło sztuki! Zobaczcie sami:
Dodajemy też nowy zestaw „klasycznych” kwadratowych naklejek dla czołgów X i VIII poziomu oraz nowe czcionki dla numerów osobistych.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Możecie też zobaczyć szczegółowe informacje na temat następujących stylów dostępnych w kliencie gry:
- Jack-o’-Lantern
- Łuk ognia
- Mordian
- Marengo
- Czarna pantera
- Igelschnäuzchen
- Winged Hussar
- Fear Naught
- Hellhound
- Valhallan Ragnarok
- Bohater Bitwy na Łuku Kurskim
- Śnieżny leopard
- Nieśmiertelna klasyka
- Granit
- Jan Žižka
- Wilki Odyna
- Czarna wdowa
- Wyprodukowano w Chinach
- Wyprodukowano w Czechosłowacji
- Wyprodukowano w Niemczech
- Wyprodukowano we Włoszech
- Wyprodukowano w Japonii
- Wyprodukowano w Polsce
- Wyprodukowano w Szwecji
- Wyprodukowano w Wielkiej Brytanii
- Wyprodukowano w USA
- Wyprodukowano w ZSRR
- Superczołgista
- Szkło hartowane
- Gwieździsta noc
- Ciężki prezent
- Chiński Nowy Rok
- Tradycyjne święta
- Radziecki Nowy Rok
- Nowoczesne święta
- Mistrz roku 2018
- Atakujący 2018
- Zwycięzca 2018
- Naprzód 2018
- Bramkarz 2018
- Piłkarz roku 2018
- Fan 2018
Po prostu zastosujcie styl i kliknijcie przycisk z informacją.
Ź: Portal EU
Thanks wg for Pimp my tank 😀
proszę o nie zakłamywanie historii, jest sierp i młot to poproszę o swastykę
Raczej nie od nich zależy.
Pokazywanie swastyki w mediach(poza edukacyjnymi) jest zakazane na Białorusi i Rosji.
Dodaje się badziewie, a nadal tekstury są do d…y. Oddajesz 100% strzał i nie wchodzi, krew ciebie zalewa a oni naklejki robią.
Bardzo dobrze że zajmują się nie tylko czołgami prwmium, pomyśl (tak, wiem, że to może być dla cb trudne ale spróbuj) co by było jakby zamiast tego robili więcej op premek.
Ale łatwiej jest płakać, przecież niedawno w QA powiedzieli, że muszą to z silnikiem graficznym ogarnąć tak samo jak ślizgające się czołgi na kamieniach.
musza ogarnac tak samo jak ogarneli sklep z obligacjami? weź się puknij w pusty łeb. kolejne gówna dodaja które będą się źle wyświetlały lub *********ły grę… obecnie jak pograsz pare bitew i wejdziesz w wygląd to gra wisi i tak bedzie wisiec do usranej smierci trzeba ********** alt f4 wejsc ponownie w wyglad i jest ok to sa prawdziwe problemy a nie ***** gowniane naklejki. weź naklej sobie na czoło jedna z nich bedzie idealnie
kolejne narzędzie żeby z gry w czołgi zrobić jakiś festyniarski konkurs antypiękności…
o nie :O
Bardzo dobrze że dodają takie elementy, im więcej opcji na monetyzacje gry bez p2w tym lepiej
Możesz wyłączyć w opcjach… Albo dalej marudzić.
Kiedy ludzie się nauczą że graficy nie odpowiadają za błędy sklep i balans JPRDL
buhaha . Od paru lat nie potrafią tego naprawić 🙂
byaha kolejny ktory nie ma najmniejszego pojecia czemu robia to tak a nie inaczej.
Buahaha kolejnych dwóch idiotów którzy rzucają się sobie do gardeł o całkowitą pierdołę…
i po co to komu ? Naprawcie lepiej zbagowane zaproszenia do plutonu które po odmowie wyskakują po każdej bitwie aż do restartu całej gry .
dodali by krzaki jak WT i inne obiekty i dali tryb bez znaczników i paska hp i było by cudownie ale narazie nie ma co liczyc
Mało ludzi gra w WT bo pierwszy tier jest w stanie zniszczyć najwyższy, jednym strzałem.
dokadnie tu dalej było by hp ale nie tak łatwo było by zniszczyć a brak paska hp wroga i znaczników był by fajny
bo barany walące na auto aim itd plus brak obrysu pojazdu przez krzaki i jakiaś zmiana w zasadach widoczności
i to nazwać tryb hard albo coś i kto by chciał wyzwania by mógł grać tam myśle że taki tryb by zwiną troche graczy Wt do wot
to jest arcadówka, tu ma być łatwa gra, i w życiu nie wprowadzą takiego trybu, jak ktoś chce w taki pograć, to ma War Thundera, ja w to kiedyś próbowałem zagrać, ale jak jakiś light robił drifty w błocie to odinstalowałem
Z tego co słyszałem to jest coś takiego tyle że w wot blitz albo mercenaries
bez sensu, niech najpierw sprawią, zeby pociski zaczeły lecieć tam gdzie się celuje. To i tak juz by był ogromny krok do realistyki … i nie patologicznego gameplayu…
ta gra to sf, to jak się zachowują czołgi jaki mają parametry to wyszstko pochodzi od WG, wiec nie wiem o czym tu tu gadasz