Wieści z SuperTestu – Rankingówki, CW oraz balans
W aktualizacji 0.8.6 będziecie mogli wziąć udział w dwóch typach bitew konkurencyjnych.
Szósty sezon bitew klanowych utrzymany będzie w formacie 6vs6 na tierze VIII. Dopuszczone będą wszystkie typy okrętów prócz lotniskowców, z ograniczoną liczbą pancerników do 1 na drużynę. Zmniejszona wielkość drużyn nie jest planowana jako stała zmiana, ale pozwoli na łatwiejsze zebranie graczy w okresie wakacyjnym. Zmiana tieru rozgrywek z T10 na T8 urozmaici ten tryb rozgrywki. Wraz ze zmianą tieru zmienią się także nagrody: będzie można zdobyć do 8 750 stali w całym VI sezonie.
Nowy sezon rankingowy odbędzie się w formacie 6vs6 na okrętach T9.
Zostanie poprawiony model oświetlenia. Jest to kolejny krok w celu ulepszenia grafiki, zarówno pod względem jakości jak i wydajności.
Hatsuharu, Gniewny i Nicholas otrzymają uaktualnione podstawowe kadłuby: zarówno wizualnie jak i pod względem uzbrojenia będę bliżej do kadłubów odblokowywanych (ulepszonych).
Gracze będą mogli napotkać w bitwach kooperacyjnych lotniskowce sterowane przez boty, nawet jeśli nie będzie graczy sterujących lotniskowcami. Lotniskowce-boty zostaną dodane także jeśli w bitwie będzie lotniskowiec sterowany przez gracza.
Operacja „Na ratunek lotniskowcowi Raptor” powraca i zostanie zbalansowana: wszystkie umiejętności, modernizacje i sprzęt eksploatacyjny premium zostanie usunięty z okrętów sterowanych przez boty, a skład zespołów wrogich okrętów zostanie zmieniony.
Ulepszony zostanie system unikania kolizji: będzie działał bardziej niezawodnie i w większości miejsc ustawi optymalny kurs. Sterowanie ręczne będzie miało zawsze wyższy priorytet.
5 nowych historycznych dowódców zostanie dodanych: Friedrich Bonte, Horace Hood, Matsuji Ijūin, Vladimir Trubetskoy, Theodore Chandler. W grze nie będą mieli oni specjalnych talentów ani ulepszonych umiejętności. Będą dostępni w Zbrojowni za dublony.
Nowy, stały kamuflaż „Wilk” zostanie dodany do Flinta. Będzie dostępny za 3 żetony klanowe i da następujące bonusy w grze:
- 3% lepszy kamuflaż;
- 4% większy rozrzut pocisków wystrzeliwanych w kierunku naszego okrętu
- 50% mniejszy koszt obsługi po bitwie;
- 20% więcej kredytów z bitwy;
- 100% więcej kredytów z bitwy.
Nowy kamuflaż “Czerwony gorąc” zostanie dodany z następującymi bonusami:
- 3% lepszy kamuflaż;
- 4% większy rozrzut pocisków wystrzeliwanych w kierunku naszego okrętu.
- 100% więcej doświadczenia z bitwy
- 100% więcej doświadczenia dowódcy
Działa obrony plot będą zadawać stałe uszkodzenia kilka razy na sekundę. Wartości uszkodzeń zostaną przeliczone tak aby wziąć pod uwagę zwiększoną częstotliwość zadawanych uszkodzeń. Ta techniczna zmiana minimalnie wpłynie na grę, ale naprawi kilka nielogicznych sytuacji.
Pan-Azjatycki niszczyciel Chung Mu, tier IX:
- Czas przeładowania dział artylerii głównej zwiększono z 3.3 do 3.5 s;
- Czas przeładowania wyrzutni torpedowych zwiększono z 106 do 122 s.
Pan-Azjatycki niszczyciel Yueyang, tier X:
- Czas przeładowania wyrzutni torpedowych zmniejszono z 156 do 146 s.
Po zmianach w niszczycielu Yueyang w wersji 0.7.11 ten okręt został zbalansowany do poziomu pozostałych DD w zakresie jego wpływu na bitwę, ale Chung Mu pozostał lepszy od innych DD T9 pod względem efektywności bojowej. Zmiany te zbalansują te okręty z innymi DD biorąc pod uwagę zmiany które nastąpiły po aktualizacji 0.7.11
Amerykański niszczyciel Gearing, tier X:
- czas przeładowywania odblokowywanych wyrzutni torpedowych zmniejszono z 136 do 122 s.
Aktualizacja 0.7.6 dodała do okrętu wyrzutnie torped Mk16 mod 1, identyczną z tą z Fletchera. Pokazała ona dobrą efektywności na Gearingu i teraz chcemy dodać podstawowe i odblokowywane wyrzutnie torped oferujące różne style gry, jednakże identyczne pod względem efektywności.
Brytyjski niszczyciel Jutland, tier IX:
- Czas przeładowania dział artylerii głównej zwiększono z 3.5 do 4 s.
Jutland jest bardzo dobrym okrętem w walce na bliskie odległości, ale jego ogólna efektywność jest za wysoka. Aby zbalansować ten okręt zwiększymy czas przeładowania dział z 3,5s do 4s.
Brytyjski krążownik Emerald, tier V:
- Pancerz pokładu cytadeli zostanie zwiększony z 25 do 40 mm.
Ta zmiana pozwoli chronić cytadelę przed penetracją rakietami lotniczymi, pociskami OB kalibru 203mm i penetracjami bez rykoszetów pociskami PP.
Brytyjskie pancerniki King George V, Lion, Duke of York, Monarch, Conqueror:
- Cytadela zostanie podniesiona i zajmie część miejsca w kadłubie
- Sprzęt eksploatacyjny Grupa naprawcza ulegnie zmianie:
- Przywracanie PW kadłuba (bez cytadeli) zwiększone zostanie z 60% do 70%;
- ilość ładunków na Duke of York zostanie zwiększona z 2 do 3;
- King George V, Duke of York i Monarch będą odzyskiwać 0.6% maksymalnych PW na sekundę zamiast 0.5%;
- Czas przeładowania Grupy naprawczej na okrętach King George V, Monarch i Duke of York zmniejszono z 120 to 90 s;
- Czas przeładowania Grupy naprawczej na okrętach Lion i Conqueror zmniejszono z 180 to 120 s.
Walcząc na dalekich odległościach UK BB były mniej wymagające jeśli chodzi o pozycjonowanie z powodu nisko osadzonej cytadeli. Nawet bardzo dobrze wymierzona salwa w bok kadłuba bardzo rzadko przebijała cytadelę. Aby zwiększyć możliwość ukarania gracza za złe pozycjonowanie podniesiemy cytadelę i zajmie ona część miejsca w kadłubie. Dobra manewrowość pozwoli zwiększyć wytrzymałość tylko zwiększając wydajność Grupy Naprawczej.
Źródło: World of Warships Development Blog
Tłumaczenie: Dark_Havoc