Sklep premium: 🇵🇱 50TP Prototyp i Rheinmetall Skorpion

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

17 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
nie wydaję kasy na wota

Miałem taką chęć kupić 50tp.. ale …

anonim

Nie mam tel w orange … 😛

imper

polska premka to żart. zresztą widać to po jego obecności na randomach.
na początku miała piękne losowania powyżej 500 na strzał. teraz jak wylosuje mi średnią to mlaskam z zachwytu.
Załoga 5 perków a kalafiory sadzi gorzej niż ruski is3A.
Szkoda, ten czołg w dniu premiery naprawdę był fajny …

FanAW

“Szkoda, ten czołg w dniu premiery naprawdę był fajny” masz rację W DNIU PREMIERY, a co nie można później zmienić mu stat ? przecież to jest wszystko po stronie serwera, gracz tego nie zobaczy i tak dopiero w bitwie.
Polecam ci filmik od Voytech na YT o nazwie “Porzućcie wszelką nadzieję” trochę się dowiesz, bo koleś w bardzo mądry sposób wszystko tłumaczy.

ania

Kup sobie tyle tego złota że chodnik nim wybrukujesz. Maniacy uzależnieni od pikseli.

Anonimowo

Dzwoniła Międzynarodowa Stacja Kosmiczna. Powiedziała że czuje od ciebie cebule na orbicie

Anonimowo

Xdd

Anonimek : *

Haha wygrał xD

Pomidorek

wysmienity pocisk milordzie xD

Anonim

Coś gruchnęło u mnie pod domem. Myślałem, że to burza, a to tylko trzask pękającej odbytnicy.

ania

Dorośnijcie dzieciaki. To tylko piksele.

Anonimmm

Aniaa ;3

Anonimowo

Dorośnij do faktu, że nie zagląda się do cudzego portfela. Jak takiś cwany, mistrz roztropności to podziel się szczegółową listą zakupów. Na pewno znajdzie się coś co będzie zbędne do normalnego życia. I nie zasłaniaj się faktem, że można to było dotknąć… Bo to równie słaby argument jak “to tylko piksele”.

Anonimowo

A ja mam beczkę z ludzi co tyle samo pieniędzy co na czołg wydają na alkohol, papierosy i innego typu rzeczy bez których można spokojne żyć i się uśmiechać

Polish_badger

Bin4r w sklepie jest promocja na złoto płacąc przez Orange ! -40% na złoto! 3000golda za 28.30zł! pozostało 1430 ! Warto skorzystać!

Labamba

Fajne to, chcialem premke i golda a na wota nie wydawac za duzo a tu wpadlo 3k gold za 30 zloty ;p 2500 na premke miesieczna i 500 bedzie na pierdolki

anonim

Nie mam tel w orange 🙁 🙁