Wersja 1.5 – szczegółowa lista zmian parametrów czołgów
Oto ona:
🇬🇧 Wielka Brytania
Conqueror Gun Carriage:
- Zmniejszono prędkość pocisku HE Mk. 18 o 9% (na 360 m/s);
- Zmniejszono prędkość pocisku HE Mk. 19 (pocisk premium) o 9% (na 360 m/s);
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
FV4005 Stage II:
- Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 30 do 26 °/s;
- Zwiększono rozrzut działa z 0,38 do 0,42 m;
- Wydłużono czas celowania z 3 do 3,7 s;
- Zmniejszono maksymalną prędkość z 35 do 32 km/h;
- Zmniejszono prędkość jazdy wstecz z 12 do 8 km/h.
Niemcy
G.W. Panther:
- Zwiększono rozrzut działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 z 0,66 m do 0.68 m;
- Rozrzut przy obrocie działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 zwiększono o 4%;
- Zwiększono rozrzut działa 15 cm s.F.H. 43 z 0,62 m do 0,64 m;
- Rozrzut przy obrocie działa 15 cm s.F.H. 43 zwiększono o 5%;
- Wydłużono czas przeładowania działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 z 27,20 s do 28,20 s;
- Wydłużono czas przeładowania działa 15 cm s.F.H. 43 z 26 do 27,0 s;
Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
Hummel:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
GW Tiger P:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
G.W. Tiger:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
G.W. E 100:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
ZSRR
Object 261:
- Zwiększono liczbę pocisków w magazynie amunicji o 2 sztuki (z 18 do 20).
————————————————————-
SU-14-2:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
S-51:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
SU-14-1:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
212A:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
🇺🇸 USA
M12:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
M40/M43:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
————————————————————-
M53/M55:
- Zmniejszono pole rażenia o 5%.
🇸🇪 Szwecja
Dodano następujące czołgi:
- UDES 16
- UDES 15/16
- UDES 14 Alt 5
Zmiany w charakterystykach technicznych pojazdów
Kranvagn:
- Skrócono czas przeładowania z 33 do 21,5 s;
- Skrócono czas przeładowania pomiędzy pociskami o 9 %;
- Zmniejszono liczbę pocisków w magazynku o 1 szt. (z 4 do 3);
- Zwiększono prędkość obrotu wieży z 25 do 28 °/s;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku psgr m/51 (kumulacyjne) z 400 na 440;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku sgr m/51(HE) z 515 na 530;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku slpprj (PP) m/51 z 400 na 440;
- Zwiększono liczbę pocisków w magazynie amunicji o 8 sztuk (z 40 do 48);
- Zmieniono moc silnika z 700 KM na 810 KM.
————————————————————-
Emil II:
- Skrócono czas przeładowania działa 10,5 cm TK 105-9 z 34 do 27 s;
- Skrócono czas przeładowania działa 12 cm akan L/40 z 40 do 25 s;
- Skrócono czas przeładowania pomiędzy pociskami dla działa 12 cm akan L/40 o 11%;
- Zmniejszono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm TK 105-9 o 1 szt. (z 4 do 3);
- Zmniejszono liczbę pocisków w magazynku działa 12 cm akan L/40 o 1 szt. (z 4 do 3);
- Zmieniono uszkodzenia pocisku psgr m/51 (kumulacyjne) do działa 12 cm akan L/40 z 400 na 440;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku sgr m/51 (HE) do działa 12 cm akan L/40 z 515 na 530;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku slpprj m/51 do działa 12 cm akan L/40 z 400 na 440;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku sgr m/51 (HE) do działa 10,5 cm TK 105-9 z 420 na 460;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku slpprj m/52 do działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360;
- Zwiększono liczbę pocisków w magazynie amunicji dla działa 10,5 cm TK 105-9 o 20 szt. (z 40 do 60);
- Zwiększono liczbę pocisków w magazynie amunicji dla działa 12 cm akan L/40 o 8 szt. (z 40 do 48);
- Zmieniono moc silnika AV-1195 z 400 KM na 420 KM;
- Zmieniono moc silnika AVS-1195 z 520 KM na 550 KM.
————————————————————-
Emil I:
- Zwiększono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Emil Alt 1 o 12 %;
- Zwiększono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Emil Alt 2 o 4 %;
- Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Emil Alt 1 o 12 %;
- Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Emil Alt 2 o 4 %;
- Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Emil Alt 1 z 27 do 24 °/s;
- Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Emil Alt 2 z 30 do 26 °/s;
- Skrócono czas przeładowania działa 10,5 cm lvkan m/42 z 37 do 18,5 s;
- Skrócono czas przeładowania działa 10,5 cm TK 105-9 z 34 do 27 s;
- Zmniejszono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm lvkan m/42 o 1 szt. (z 4 do 3);
- Zmniejszono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm TK 105-9 o 1 szt. (z 4 do 3);
- Zmieniono uszkodzenia pocisku slpprj m/52 do działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360;
- Zmieniono uszkodzenia pocisku sgr m/51 do działa 10,5 cm TK 105-9 z 420 na 460;
- Zwiększono liczbę pocisków w magazynie amunicji dla działa 10,5 cm lvkan m/42 o 5 szt. (z 52 do 57);
- Zwiększono rozrzut działa 10,5 cm lvkan m/42 z 0,38 m do 0,39 m;
- Wydłużono czas celowania działa 10,5 cm lvkan m/42 z 3 do 3,2 s;
- Zwiększono liczbę pocisków w magazynie amunicji dla działa 10,5 cm TK 105-9 o 5 szt. (z 52 do 57).
🇯🇵 Japonia
Type 5 Heavy:
- Zmniejszono rozrzut działa w ruchu o 11 %;
- Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu kadłuba o 20 %;
- Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia z 17 do 22 °/s;
- Zwiększono penetrację pocisków 14 cm Capped Common Semi-AP dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 249 mm do 252 mm;
- Zwiększono penetrację pocisków 14 cm Capped Common Semi-AP Kai dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 282 mm do 290 mm;
- Zwiększono penetrację pocisków Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 75 mm do 192 mm;
- Zmieniono uszkodzenia pocisków Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1 400 na 900;
- Zmieniono uszkodzenia pocisków Common Type 0 dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1 100 na 900;
- Zwiększono prędkość jazdy wstecz z 11 do 15 km/h;
- Zmieniono kolejność badań dział 14 cm/50 3rd Year Type i 15 cm/45 41st Year Type;
- Zwiększono koszt zakupu działa 14 cm/50 3rd Year Type z 330 000 do 332 000 kredytów;
- Zmniejszono koszt zakupu działa 15 cm/45 41st Year Type z 332 000 do 330 000 kredytów.
————————————————————-
Type 4 Heavy:
- Zwiększono penetrację pocisków Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 75 mm do 192 mm;
- Zwiększono penetrację pocisków 14 cm Capped Common Semi-AP Kai dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 282 mm do 290 mm;
- Zwiększono penetrację pocisków 14 cm Capped Common Semi-AP dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 249 mm do 252 mm;
- Zmieniono uszkodzenia pocisków Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1 400 na 900;
- Zmieniono uszkodzenia pocisków Common Type 0 dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1 100 na 900;
- Zmieniono kolejność badań dział 14 cm/50 3rd Year Type i 15 cm/45 41st Year Type;
- Zmniejszono koszt zakupu działa 15 cm/45 41st Year Type z 332 000 do 330 000 kredytów;
- Zwiększono koszt zakupu działa 14 cm/50 3rd Year Type z 330 000 do 332 000 kredytów.
Zmniejszenie o 5% pola rażenia w G.W Tigerze za bardzo osłabi pojazd
WoT 1.5.0 = RIP game
Nerf typa i lodówki omfg… RIP ;(
niech ogarną arte przecierz tym nieda sie grać ani farmić nie kampiąc w krzakach albo yolo ebr…
Przegięta M44 bez nerfa????
Lodówka idzie na sprzedaż, stanie się totalnie niegrywalna.
A ruską artę na 10 to zostawili. To są kompleksy nie do uleczenia. Ruszyli lodówkę tak, że już nie chce robić dalej tej linii. Jak gram artą to biedna za ten „kurnik” dostaje po tysiaku. O
Może zabrzmi to trochę że narzekam ale nerf artylerii ,a nikt nie pokusił się by w związku z tym ułatwić nimi misje osobiste .
Zmieniono głównie czas ogłuszenia a to powoduje że niektóre misje osobiste będą praktycznie nie wykonalne.
Zmieniono czas drugiego ogłuszenia ale tylko dla czołgu w który strzelasz, tobie prawdopodobnie będzie doliczało standardowy czas ogłuszenia, zresztą wg ostatnio zapowiadało że kolejnym krokiem będzie rebalans misji osobistych
Czyli Emil I jak był kupą będzie jeszcze gorszą kupą. Zmniejszyli tylko magazynek, zwiększając alphę, a celowanie jak było beznadziejne tak zostało. Podobnie reload między pociskami. Nie wpominając, że wystarczy lekko obrócić wieżę by każdy czołg z działem 90+ mm wchodził jak w masło
Skrócono czas przeładowania z 33 do 21,5 s;
Kranvagn:
zmiana o 12 secund? czy jakaś pomyłka?
Bo ma 3 pociski, a nie 4.
Zabrali jeden pocisk więc szybciej będzie przeladowywal
Większy dmg na strzał
I między pociskami
Dpm z gównianego na 3k więc nice
Gdzie ty widzisz te 3k DPM? Mnożysz ponad 21 sekund razy 3 i masz 3000?…
Ok, policzyłem. Po zmianach pyknie prawie 2950, więc naprawdę nieźle.
Dokładnie 2983,2 😉
Ale to dane dla załogi 100% a jak dołożysz wentylację i towarzyszy broni to będziesz krócej ladowal
zmiany godne tworcow – zle i gluipie
Po 9 latach pora zakończyć grę, już przekombinowali
Jednego arciarza mniej 🙂
Przeca to żadne zmiany dla arty 😀 Dla objekta wręcz nawet na +. 2 pestki więcej :D.
gdyby nie arta w grze nie było lajtów bo każdy by się w ht i at masturbował za każdym możliwym krzakiem i załomem a tak trzeba się ruszać
XD większej głupoty nie słyszałem, lajty służą do spotowania tym TD a nie uciekania artylerii która się masturbuje pod czerwoną linią i napierdala kupą z nieba
Następny tępy wyznawca powiedzenia arta zapobiega kampie.. tak a ziemia jest płaska a szczepionki powodują autyzm xD Każda bitwa bez arty jaką grałem była 100x ciekawsza niż drużynowe siedzenie za kamieniami w obawie przed gównem z nieba.
Arta właśnie jest odpowiedzialna za kampienie. Bo nie można zza kamyka wyjechać, żeby z arty nie dostać. Zabija dynamikę i niszczy player experience na potęgę. Za wyjątkiem trolli w artach.
Zmiany, które mało co wnoszą. HTki nadal nie będą mogły pełnić swojej roli w grze.
A nerf dla M44 !!!!!
Zgodzę się. Generalnie nie przeszkadza mi arta. Sam czasem gram artami. Ale m44 jest przegiety. Uważam że to najbardziej OP arta Thier do Thier z powodu Alfy i splasha.
Mam M12 tier później i uważam nawet, że jest gorsza od M44
Bo taka jest prawda. To najczęściej spotykana arta poziomu 6. A to dla tego bo to jest arta jest zbyt dobra jak na swój poziom
Czekajcie bo nwm czy dobrze rozumuje czyli ci debile nerfia celność rozrzutnikowi gnoju (lodówce jakby ktoś nie skumał) i nerfia prędkość czyli zabierają jej wszystkie atuty względem godzilli nie no świetny pomysł
Wg chodzi o to żeby mniej ludzi tym jeździło bo to troll tanki a obiecali że działa nie zmienią więc zostawili jego GŁÓWNY atut
Wiesz, przez lata się już przekonaliśmy, że ich obietnice nie są nic warte także nie byłbym tego taki pewien. Obstawiam, że chcą go teraz znerfić co mu się kompletnie nie należało i przy rebalansie golda coś tam przerobić w miarę żeby dalej był sens grania HESH i udać, że są wspaniali i że zostawiają nam fun tank „jaki był”
tak akurat lodówek jest od zatrzęsienia – to jest typowy troll tank chcesz się odstresować to wybierz lodówkę … W rękach nie ogarniętego gracza lodówka po wystrzale świeci się z kilometra i dpm 2 czołgów przeciwnika odsyła ją do garażu . Podobnie kv-2 to są tylko fun tanki, a nie ” żeby mniej ludzi tym grało „
Następnym krokiem będzie sprzedaż godzili za obligacje a obligacji za real kasę. Ludzie będą mieli op oneshotera a wg mamonę…
arty są na tyle słabe w dzisiejszych realiach, a te taborety z wugie jeszcze je nerfią.
przy bitwie trwającej 4 min arta wystrzeli 5 razy, z czego trafi z 2.
I dobrze 🙂
Dobrze nie dobrze , zauważ ze sa misje które niektórzy chcą zrobić ale przy tych bitwach granie artą dla tych misji jest niewykonalne…
Może zmienią misje. Te na arty są najgorsze.
Weź sobie ta arte i ****** się w nią z baranka może Ci przejdzie i nie będziesz innym niszczył gameplayu
W pierwszej kolejności gra mi osobiście ma sprawić przyjemność a potem tobie dzbanie. Ja nie gram dla ciebie tylko dla siebie. Jak będziesz mi opłacał konto premium i premium czołgi to wtedy toje pretensje mogą być zasadne. W innym przypadku gęba w kubeł i nie bulgotaj.
Gameplay ? Polski język trudny język. 😀 Widać że co niektórym Angielski na dekiel bije.
to samo można powiedzieć o czołgiach ciężkich masturbujących się w krzaczkach na B1 na prochorcówce … gameplay … kampienie ciężkim rozrzutnikiem gnoju na końcu mapy …. i to na X tierach O.o Zresztą to samo maliovka – na górę już nikt nie jeździ – takich powtórek typu że wszyscy siedzą w bazie mam na pęczki 🙂 Po to własnie jest arta – Bo dla Klikacza czołg w ruchu to kiepski cel. Za to ja gramy z kumplem gdzie mi spoci te masturbatory w krzakach to artą as co drugę bitwę wkaskuje …
Nikt na górkę nie jeździ po bo po jak arta tam wiecznie sra? Problemem tej gry są brązowe pedałki nic innego
Hahaha lol dobrze powiedział… Właśnie wszyscy kampią w krzakach, bo boją się arty. Nawet jak jedna jest to przesrane, a przy trzech to samobójstwo. 1 min i cię nie ma, plus ogłoszenie, które nie pozwoli nic zrobić. Niby arciarz, a nawet nie wie w co strzela. Naprawdę ciężko nie powiązać choroby umysłowej z graniem artą
Oj biorą się za tą grę chłopaki. Szkoda, że tak późno.