Aktualizacja 0.8.2 – poprawki, zmiany i ulepszenia
No to lecimy z poszczególnymi zmianami w łatce 0.8.2. Miłego przeglądania, a całość będzie podzielona na kilka osobnych artykułów.
Poprawki wydajności
Dotarły do nas opinie, że wydajność gry w bitwach się pogorszyła i zbadaliśmy problem bliżej. Uzyskane wnioski pozwoliły na wprowadzenie następujących poprawek:
- Naprawiliśmy problem interfejsu polegający na przetwarzaniu zbyt dużej ilości elementów. Czasami przyczyniał się on do zamrożenia obrazu gry lub spadki ilości FPS.
- Poprawiliśmy logikę aktualizacji ikon dla pożarów i zalań, a także uszkodzonych modułów. W niektórych przypadkach ikony te mogły wywierać duży wpływ na wydajność.
Musieliśmy również wyłączyć ładowanie tekstur, tak zwane strumieniowanie tekstur, w bitwie. Odkryliśmy, że powoduje ono problem ze strumieniowaniem i dużymi spadkami wydajności. Zmiana ta nie wpłynie na stabilność klienta gry. Strumieniowanie z pewnością powróci w następnych aktualizacjach, dzięki czemu będziemy mogli dalej ulepszać zawartość.
Wszystkie opinie, jakie przesłali do nas gracze, zostały uważnie rozpatrzone. Przykładowo, sprawdziliśmy teorię graczy o spadkach wydajności powodowanych przez efekty graficzne obrony przeciwlotniczej. Nasze dochodzenie doprowadziło nas jednak do wniosku, że źródło problemu leży gdzie indziej. Obrona przeciwlotnicza nie ma większego wpływu na wydajność gry, a prawdziwe przyczyny zostały wyjaśnione powyżej.
Chcielibyśmy podziękować Wam wszystkim za Wasze liczne zgłoszenia, które bardzo nam pomogły w identyfikacji i rozwiązaniu wielu problemów.
Inne zmiany i ulepszenia
- Niewielkie poprawki geometrii i tekstur następujących okrętów: IV Hermes, VIII Kagero, VIII Lightning, V Oktiabrskaja Rewolucja, X Bourgogne oraz VII Minsk.
- Dopasowano pozycje samolotów na pokładach następujących lotniskowców: VIII Indomitable, VIII Graf Zeppelin oraz VIII Enterprise.
- Dodano miasta na wyspach map Krąg oraz Okruchy.
- Usunięto możliwe do zbadania moduły z okrętów I poziomu. Premie przez nie zapewniane zostały dodane do parametrów okrętów. Do odpowiednich okrętów zostanie dodanych po 600 PD za każdy zbadany moduł, a za każdy zakupiony moduł, przyznanych zostanie 6000 kredytów.
- Zwiększono szansę na pojawienie się losowego, możliwego do zbadania okrętu tego samego poziomu i typu po przeciwnej stronie w bitwach kooperacyjnych, w miejsce podobnych okrętów.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który powodował zacięcie się klienta gry na etapie autoryzacji, jeśli utracono połączenie z Internetem w trakcie logowania.
- Naprawiono błąd z wyświetlaniem kosztu automatycznego odnowienia sprzętu eksploatacyjnego.
- Dodano alternatywny, stały schemat koloru kamuflażu dla krążownika VI Leander.
- Naprawiono błąd powodujący, że ikona nie ulegała zmianie po wybraniu innego typu bitwy w sekcji Podsumowanie w profilu.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie myśliwców, jeśli klucz, za którym podążały, przeprowadził atak.
- Naprawiono błąd z niepoprawnym wyświetlaniem ikony torped głębokowodnych w interfejsie bitwy.
- Naprawiono błąd z niepoprawnym opisem sprzętu eksploatacyjnego Ogień zaporowy: usunięto niewłaściwe informacje o zmniejszeniu celności ataku bombowców i bombowców torpedowych.
- Poprawiono nazwy samolotów na lotniskowcach VIII Enterprise i VIII Shokaku.
- Od teraz sekcja z uszkodzeniami zadanymi przez samoloty na ekranie wyników bitwy będzie wyświetlana wyłącznie dla lotniskowców.
- Naprawiono błąd, który powodował, że działa uniwersalne kal. 113 mm lotniskowca VIII Indomitable nie funkcjonowały jako obrona przeciwlotnicza dalekiego zasięgu.
- Od teraz eskadry poprawnie wykrywają wszystkie struktury wroga w operacji Killer Whale.
- Dźwięk wyjściowy czatu głosowego jest domyślnie przesyłany do urządzenia.
- Naprawiono błąd z niedziałającym użyciem ostatniego ładunku sprzętu eksploatacyjnego Myśliwiec.
- Naprawiono błąd powodujący, że spadające bomby nie trafiały w celownik, gdy zostały zrzucone podczas wykonywania manewrów w kluczu.
- Naprawiono błąd powodujący, że zmiana pozycji steru nie została zaktualizowana na znaczniku steru w trakcie działania Systemu wykrywania kolizji.
- Naprawiono błąd z niepoprawnym opisem niszczyciela X Daring w drzewie technologicznym: wskazano poprawny kaliber jego dział baterii głównej (113 mm).
- Naprawiono błąd powodujący, że doładowanie samolotów mogło działać dłużej, przy częstym wciskaniu klawiszy W/S.
- Od teraz wszystkie osiągnięcia są wyświetlane na pełnym ekranie, po zdobyciu ich wszystkich.
- Naprawiono błąd z niepoprawnym wyświetlaniem celownika samolotów w sytuacji, gdy umiejętności i ulepszenia wpływały na prędkość samolotów.
- Ikona Nowe nie wyświetla się już dla graczy, którzy nie mają dostępu do kryjącej się za nią funkcji.
- Naprawiono błąd, który powodował znikanie efektów pożaru i zadymienia.
Źródło: Portal WoWs
To w ramach poprawek, poprawcie POPRWKI.
Sorry że się czepiam, ale trochę dziwnie to wygląda 🙂