Już wkrótce, zmodyfikowane wersje trzech słynnych pojazdów: Type 4 Heavy, Type 5 Heavy oraz FV4005 – wjadą na Supertest. Zmiany w tych pojazdach są znaczące, dlatego przyjrzyjmy się dokładniej zmianom w każdej z tych maszyn.
Oba japońskie czołgi superciężkie doczekają się przeróbek w statystykach swoich topowych dział ( zarówno 14cm, jak i 15cm ). Pierwsze będzie miało lepszą penetrację ( 252mm zamiast 249mm dla standardowej i 290mm zamiast 282 w przypadku amunicji specjalnej ). Zmiany w przypadku działa 15cm ( trola ) będą poważniejsze: uszkodzenia na standardowej amunicji OB zostaną zmniejszone z 1,100 do 900, natomiast amunicja specjalna zostanie zmieniona z OB na HESH, z penetracją podniesioną do 192mm, ale za to uszkodzeniami zmniejszonymi z 1,400 do 750.
Type 4 Heavy
Type 4 Heavy. Proponowane zmiany:
Tier: HT-9, Japonia, standardowy
Działo: 15 cm/45 41st year type
Uszkodzenia: 900 (-200) / 750 (-650)
Penetracja: 75 / 192 (+117)
Działo: 14 cm/50 3rd year type
Uszkodzenia: 600 / 600 / 770
Penetracja: 252 (+3) / 290 (+8) / 70
————————————————————-
Type 5 Heavy
Type 5 Heavy. Proponowane zmiany:
Tier: HT-10, Japonia, standardowy
Wytrzymałość: 2 900
Moc silnika: 1 370 (+170) KM
Moc na tonę: 9,07 (+1,13) KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 25 / -15 (+4) km / h
Prędkość obrotu: 20 (+3) °/s
Prędkość obrotu wieży: 18 °/s
Zasięg widzenia: 400 m
Pancerz kadłuba: 270 / 160 / 150
Pancerz wieży: 280 / 210 / 200
Działo: 15 cm/45 41st year type
Uszkodzenia: 900 (-200) / 750 (-650)
Penetracja: 75 / 192 (+117)
Czas przeładowania: 20,00 s
Rozrzut na 100 m: 0,5
Czas celowania: 2,9 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Rozrzut celownika:
podczas obrotu kadłuba: 0,16 (-0,04);
podczas ruchu kadłuba: 0,16 (-0,02).
Działo: 14 cm/50 3rd year type
Uszkodzenia: 600 / 600 / 770
Penetracja: 252 (+3) / 290 (+8) / 70
Moc na tonę: 9,13 (+1,13) KM / t
Nadto, topowe japońskie czołgi superciężkie staną się nieco bardziej mobilne, zyskując dodatkowe 4km/h prędkości maksymalnej do przodu i 3km/h w jeździe do tyłu, do tego prędkość obrotu kadłuba wzrośnie o 3 stopnie/s. Moc właściwa również wzrośnie, do tego spadnie rozrzut działa w ruchu i przy obrocie wieży.
Te zmiany statystyk zmniejszą ogólne uszkodzenia pociskami OB w przypadku tych maszyn, bez kompletnego wywracania do góry nogami ich koncepcji. Opisane powyżej zmiany spowodują, że działo 15cm stanie się mniej skuteczne, zwłaszcza przeciwko przeciwnikom najwyższych poziomów. W tym samym czasie, alternatywne działo będzie radzić sobie lepiej, po części z uwagi na ogólne zmiany w parametrach X poziomu, oferując graczom poważniejszy wybór między dwoma stylami gry.
FV4005 Stage II
FV4005 Stage II. Proponowane zmiany:
Tier: TD-10, Wielka Brytania, standardowy
Wytrzymałość: 1 850
Moc silnika: 850 (-100) KM
Moc na tonę: 18,62 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 32 (-3) / -8 (-4) km / h
Prędkość obrotu: 26 (-4) °/s
Prędkość obrotu wieży: 16 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Pancerz kadłuba: 76 / 50 / 38
Pancerz wieży: 14 / 14 / 14
Uszkodzenia: 1 150 / 1 750 / 1 750
Penetracja: 310 / 230 / 92
Czas przeładowania: 30,00 s
Rozrzut na 100 m: 0,42 (+0,04)
Czas celowania: 3,7 (+0,7) s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +8 °
Staty brytyjskiej królowej srogiej alfy czyli lodówki FV 4005 również bardzo się zmienią. Większość zmian dotyczy zawieszenia: topowa prędkość spadnie z 35km/h do 32km/h. Prędkość cofania spadnie z 12km/h do 8km/h. Zmniejszeniu ulegnie również moc silnika: z 950 do 850 koni. Spadnie prędkość obrotu kadłuba: z 30 do 26 stopni/s. Działo stanie się mniej celne ( zmiana z 0.38 na 0.42 ) i będzie wymagało dłuższego celowania ( z 3 na 3,7sek ).
Po wprowadzeniu tych zmian, FV4005 zachowa swój główny atut, czyli potężne pociski HESH z gigantycznymi uszkodzeniami i wysoką penetracją – ale jednocześnie ogólna skuteczność pojazdu nieco spadnie. FV 4005 w dalszym ciągu będzie siać strach jako przeciwnik mogący posłać wroga do garażu jedną pestką – ale będzie potrzebować nieco więcej czasu, by oddać taki strzał.
To na razie wszystko. Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!
To jest białoruska gra, więc sprawa jest prosta:
1. Czołg nie potrafi zniszczyć ruskiego czołgu – DOBRZE
2. Czołg potrafi zniszczyć ruski – NERF
Co to za nerf lodówki do rozrzutu i czasu celowania w porównaniu do type 5 heavy który właśnie traci swój największy atut czyli działo i goldowe he. Komuś niezle na łeb spadło
a teraz taka ogólna refleksja na temat kondycji świata:
kiedyś, jak coś było lepsze i dawało przewagę i się dostawało od tego baty to się zaciskało zęby i dążyło, żeby to zdobyć – tak po męsku.
teraz jak coś jest lepsze i daje przewagę i się dostaje od tego baty, to się płacze, lamentuje i wymusza zmiany, bo cała reszta miękkich bobków również płacze – takie podejście prowadzi do destabilizacji, cele długofalowe przestają istnieć, potem pokolenie roszczeniowe, świat schodzi na psy, itd. czyli c h uj, **** i kamieni kupa.
i cały grind w *****! co tylko udowadnia tezę, że szkoda czasu na WoTa.
No to czekam na nerfa dla ruskich niezbalansowanych HT…
Jeśli czołg i jego linia ma być przerobiony na gorszy, to bardzo proszę zachłannych ludzi wota o odkupienie odemnie typa 5 zwracając mi mój czas, stracone srebro i złoto. Tworzycie grę i jak wam rusek zagra tak te zakichana grę zmieniacie. Umiecie tylko blokować konta i kasować pieniądze od naiwnych graczy.
I dobrze ze nerfia lodowke, totalny shit ktory niszczy balans w grze. Z **** przebija przod czolgu ciezkiego, to nie jest normalne… Mam nadzieje, ze zniszcza ten pojazd, tak jak reszte innych.
Buff do mobilności typa ok
balans dla ammo ok
Nerf dla AGLIDY FAKTURRY vel LODÓWKI – tfuu wg! po co znowu neficie mobilnosć i rozrzut działa?
marze o tym zeby bylo widac staty kazdego kto sie wypowiada bo niektorzy to takie dyrdymaly pisza ze glowa boli.
Jedyny atut type 5 czyli działo przestanie istnieć. Będzie zupełnie niegrywalny. Skoro nerfią lodówkę to mogliby znerfić też od razu Godzillę… mylę sie?
Ale nie mogą ponieważ Godzilla to czołg specjalny a WarGaming nie może nerfić pojazdów premium oraz pojazdów specjalnych.
Moja jedyna dycha , Type 5 ma dostać nerfa …. nawet 100 bitew nie zagrałem i już nerfią
Coś czuję że te nerfy zepsują te pojazdy i będą żadziej widywane niż IS-4 boże VF4005 prawie jak Arta
i cale szczescie bo to czolgi dla zjebow i wprowadzaja toksyczna atmosfere
przeciez bedzie nerf amunicji premium
Jakiś żart? Fv4005 który ma po 14 mm pancerza stanie się nieruchawym klocem celującym 5 lat i z wstecznym o prędkosci żółwia z astmą… A jakiś dzik co waży 75 000 ton moze sobie gnać 50 do przodu haha ta gra to jakis smieszny zart naćpanego ruska
Moc na tonę się przecież nie zmienia. Nic dziwnego że w wocie tyle botów jak nie umiecie czytać
Nie no super na prawde szybko osiągnie te swoje -8 i dalej co? Nic dziwnego ze w wocie tyle botów jak mysleć ze zrozumieniem nie potrafisz
Lepiej dać mu -30 i +70 to wtedy boty będą zadowolone. A no i jeszcze większy pancerz. Kto tu jest botem, dobrze że to gówno nerfią. Jak rng pomoże to znika 2k HP i to jeszcze ma mieć możliwość szybkiej ucieczki?
Ale nerfią prędkość. Co z tego, że wystartujesz podobnie jak do tej pory, jak będziesz wolniej jeździł.
Nawalonego. Ptw taki jak w WoT nie istnieje w żadnej z tego typu gier. Wkurza mnie to, bo w zasadzie byłem graczem od 2012. Teraz nie ma już na co patrzeć. Tyoe 4 i 5, żeby spenetrować frontalnie moim E-75 (używając amunicji premium) żeby to się kupy trzymało (a nie tylko kupą zalatywało) powinny mieć słabe punkty. I kiedyś faktycznie czołgi miały słabe punkty, których trzeba było się nauczyć. Teraz – tylko przycisk 2 na klawiaturze. I yo z różnym skutkiem.
Tylko zapomnieli o jednej rzeczy cena pocisków na fv 4005 przy takim nerfie niestety nie 8 tyś za pocisk hesh tylko 4.5-5 tyś lodowka i tak była nie celna 1 z 5 heshy trafiał w cel 1 na 10 miał pełne przebicie za full hp przy takim nerfie powinien się pojawić pancerz na wieży obrót pełny tak samo
No to skazali rasę Godzilli na zagładę. Troll jest po to aby trollował. Jeszcze tylko OI jakoś się obroni. Rozumiem, że nie wrócą czasy kiedy OI-Exp. w jednej chwili taranował dwóch przeciwników, a trzeciego niszczył ogniem z działa, ale wolałbym aby zmiany poszły dokładnie w odwrotną stronę.
A więc tak ma wyglądasć buff dla E100 według WG…
nie ruszac mi cholernej lodowki i tak jest papierowa i bezbronna… a godzilla co ***** ma pancerz i gdzie tego scierwa zmiany? pogorsza celnosc buhahaha to godzille trza bedzie lyknac za obligacje no ich chyba zdrowo ********************
Pancerz? Tylko na wieży, do tego jest wolna, nie ma pochylenia działa i sidescrap też nie jest taki super. Lodówka jest obecnie dużo lepsza, a po zmianach będzie po prostu inna niż FV jeśli chodzi o działo i dobrze.
R.I.P japońskie HT-ki jedynym ich atutem bylo działo,które mogło się odegrać za setki goldowych pocisków wystrzelonych w kierunku type’ów. Pancerz w tym czołgu Nie istnieje i taka jest prawda a teb niby buff do mobilności to śmiech na sali.Czołg odejdzie do lamusa, do czego chcą doprowadzić? Najlepiej niech same op sowiety jezdzą na X i bedzie git
działo się odgrywało za golda samo strzelając goldem, a pancerz na typie nie ma od przodu i będąc skontowanym ani jednego weakspota i to też powinno zostać znerfione
Anonim, widać że jesteś pomidorem skoro myslisz, że Type nie ma od przodu weakspota. Cały jest jednym wielkim weakspotem.
Type ma obecnie jeden z najwyższych współczynników zablokowanych obrażeń i tyle w temacie. Wiadomo da się go przebić jak każdy inny czołg.
Tak – cały jest weakspotem tej gry ptw. 😀
tak, jak ktoś strzela premką to większość płyt typa przebijasz prawie każdym strzałem ale na podstawowych pociskach albo niższych tierach nie masz żadnego punktu o wyraźnie cieńszym pancerzu który możesz przebijać z w miare dużą pewnością
Problem z Type 5 wygląda taki że jak w niego ładujesz z normalnych pociskow na medzie to go nie przebijesz.W momencie jak wcisniesz 2×2 to juz go dziurawisz jak ser.
Wargaming to banda ruskich, schlanych imbecyli.
Pod względem wkurwiania i nie balansu, wygrywa artyleria, a oni nerfią i tak skopaną linię TYPÓW.
A jakiekolwiek nerfy dla clickerów, nie dadzą nic… Artyleria ******* i *******ć będzie, bo… istnieje.
Dodam – seria wystrzelonych pocisków w T-10 każdy po 200 / 300 dmg!!
Debil na T-10 używał APCR i mnie pojechał.
Balans w ch u j
Czyli HESH HESHowi nie równy? Oczywiście…fu logic
To jakieś jaja? 200 dmg na trolu w zamian za 4 km/h prędkości maksymalnej i 3 peny dodatkowej na 14cm? Mam nadzieję że tego nie wprowadzą.
bardzo dobrze że to zmieniają
to jest patola zabierz japońcowi jedyny atut nic nie dająć w zamian chociaż by zwykłe działo zrobili bardziej grywalne przez gold amunicje musiałem się przerzucić ze zwykłego działa na trola dostawałem z golda od medów a trol był dobry dla tych medów na ful goldzie a teraz coś takiego nie mam nic przeciwko tym zmianą w trolu ale zwykłe działo powini bafnąć do 260 peny taksamo mausowi zwykłe działo z 249 do 260 peny medy mają większą penę na zwykłych nawet od ciężkich
nie dali nic w zamian? a zwiększona pena i lepsza mobliność to nie jest buff?
a Ty masz mózg? chyba nie. 290 peny na goldzie na X tierze? to dobry buff, jakby dali na normalnym dziale conajmniej 310 peny lub więcej peny na goldzie to się zgodze, ale nie jakieś śmieszne 290.
W końcu coś z tym robią 😀 Niech wprowadzą te zmiany zapowiadane z mm i ammo, i jeszcze zaczną normalnie balansować premki to nawet będzie się dało te grę polecić xD
Spierdolta to grę bardziej i zobaczycie ilu przestanie grać a z citerami nic nie robicie😁
przecież to są zmiany na plus xd
KW-2 będzie mieć lepszą pene i dmg. Nerfic wszystko co nie jest ruskie.
Wreszcie ****** downy które grają tylko na Type 5 HT nie będą tak **********ce swoimi hitami za 600 bez celowania i bardzo dobrze WG dobry nerf ale niestety za słaby
Wiadomo kiedy sklep z obligacjami ?
Wot się kończy … I skończyć nie może. Co to komu przeszkadza. Lodówka i tak sypie kalafiorami że tragedia. Atut Japończyków idzie się je…ć. Dobrze, wiem co sprzedawać gdy będzie potrzebna kasa.
xdd
Type5 jest op – hur dur op czołg nerfić to
Type5 dostaje nerfa i nie jest już op – hur dur już nie jest op
czy ja wiem czy to taki nerf? lepsza pena na burzakach to pewniejszy dmg, skontowane czopki będą musiały bardziej uważać na rozwolnienie
to zwróć uwagę na to, że przeładowanie zostało bez zmian
faktycznie, nie jest to nerf, bardziej zmiana, ale moim zdaniem na lepsze, nie będzie można sobie już strzelać byle jakiego czołgu byle gdzie i zadawać po 500 dmg tylko trzeba będzie trochę pomyśleć
myśleć dalej a nawet jeszcze bardziej nie będzie trzeba, wychylasz się i duup!!! wkońcu to nadal burzak, a prędkość cofania zwiększona to i uciec łatwiej ☻
no tak to nadal burzak ale bije już mniej dmg więc jak ktoś będzie grał z wyłączonym mózgiem to będzie robił o wiele mniej niż teraz
Te pojazdy nerfią a 430U nie … Wiadomo ruskie musi być op
430U powinien dostać buffa według mnie i nerfa do garnków wtedy byłby zbalansowany
Jeszcze się nie zdarzyło, żeby WG znerfilo premkę. To się nigdy nie wydarzy, bo hajsy ważniejsze, niż narzekanie kilku graczy.
to nie premka głąbie
430u to nie premka tylko ruska dyszka, coś się pomyliło koledze
Gut Gut nerfić „Japońskie Arty” 🙂
czy to taki nerf? powiedział bym bardziej buff, fakt w lodówe już nie wejdzie tysionc pińcet, ale za to w takiego skontowanego mausa zamiast 150 wejdzie za 350