Na warsztacie: diler pojazdów w 2 sezonie
Prosto ze strony AW: Druga część sezonu Arabian Nights wnosi do gry jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji ostatnich miesięcy, a może nawet lat. Mowa jest o nowej linii progresywnej, składającej się z francuskich i włoskich pojazdów oraz nowego dilera Francine De Laroche!
Niewiele osób na świecie jest związanych ze światem korporacji tak nierozerwalnie jak Francine De Laroche. Wywodząca się z wyżyn społecznych Francine jest obyta w świecie, ale też chłodna i powściągliwa oraz obojętna na trudną sytuację społeczną „niemytych mas”, jak zwykła jest mówić. Postawę tę odzwierciedlają jej życiowe decyzje. Jest bardzo wybredna w wyborze zleceniodawców, dlatego wy, dowódcy, macie szczęście, że swymi wybitnymi wynikami przykuliście jej uwagę. Francine mało komu ufa.
Każdy diler w Armored Warfare oraz oferowane przez niego opcje mają niepowtarzalny charakter. Solomon Schreiber, na przykład, nadaje się najbardziej dla nowych graczy, którym oferuje wiele opcji wypróbowania różnych pojazdów i stylów. Wszystko to dzięki dostępowi do innych gałęzi i różnorodnych wynajmowanych pojazdów z różnymi stylami gry. Specjalizuje się przy tym w wytrzymałych i łatwych do opanowania czołgach. Oscar Faraday z kolei wręcz przeciwnie, dysponuje pojazdami unikalnymi i technologicznie najbardziej zaawansowanymi, trudnymi do okiełznania, ale miażdżącymi we wprawnych rękach. Wyjątkowa jest również oferta Francine De Laroche.
Wyjątkowość jej opiera się na nadrzędnej idei wyboru. Oznacza to, że jej pojazdy sprawdzają się raczej w rękach zaawansowanych graczy i dlatego gałąź zaczyna się od 3, a nie, jak to zwykle bywa, od 1 poziomu.
Oferowane przez nią maszyny można skonfigurować w zależności od preferencji pod kątem więcej niż jednej ról na polu bitwy. Służą temu wykluczające się ekskluzywne mechaniki modułów i alternatywne moduły progresywnych gałęzi. Niektóre z nich oferują bardzo rzadkie aktywne zdolności i inne ulepszenia, które omówimy przy okazji prezentacji poszczególnych pojazdów, do czego teraz i przystąpimy.
CZOŁG PODSTAWOWY 3 POZIOMU AMX-50
Gałąź zaczyna się od czołgu podstawowego 3 poziomu o oznaczeniu AMX-50. AMX-50 to francuski powojenny projekt czołgu ciężkiego z dwiema charakterystycznymi cechami –oscylującą wieżą i armatą ładowaną automatycznie z przypominającego bęben magazynka. Więcej na temat tego pojazdu przeczytacie w osobnym artykule.
Pod względem rozgrywki będzie to dość konwencjonalny czołg podstawowy o dobrej mobilności (po ulepszeniu) i dzięki specjalnemu automatowi ładowania działa kal. 100 mm zdolności zadawania obrażeń seriami. Można go będzie skonfigurować pod kątem zadawania dużych obrażeń przy miernej mobilności lub znacznie lepszej mobilności, na czym ucierpi siła ognia.
AMX-30B2 I AMX-30B2 BRENUS – CZOŁGI PODSTAWOWE 4 POZIOMU
Na 4 poziomie występują dwie wersje tego samego pojazdu – pierwszego seryjnie produkowanego po II wojnie światowej czołgu podstawowego AMX-30, wywodzącego się z tego samego programu co Leopard 1. Jego historię opisuje osobny artykuł, wspomnimy tylko, że jeden z czołgów będzie pojazdem premium 4 poziomu, do nabycia za złoto, natomiast drugi progresywnym czołgiem podstawowym 4 poziomu.
Obydwa czołgi niewiele będą się od siebie różniły. Faktycznie jedyną różnicą będzie dostęp do zestawu ERA wersji progresywnej pojazdu. Obydwa czołgi będą lekko opancerzone, dobrze uzbrojone, mobilne i wyróżniające się kilkoma cechami, do których zaliczają się:
- Współosiowe działko automatyczne kal. 20 mm jako alternatywna broń dla armaty 105 mm
- Potężna amunicja HEAT Obus G
- Duża prędkość cofania
Będą one w dużym stopniu konfigurowalne do roli bardzo mobilnego lub alternatywnie klasycznie kamuflowanego snajpera.
Oprócz wymienionych wyżej dwóch pojazdów 4 poziomu diler będzie oferował dwa już wcześniej dostępne włoskie i francuskie pojazdy premium. Do gałęzi trafi niszczyciel czołgów AMX-10P PAC 90 i progresywny czołg podstawowy OF-40 jako alternatywa dla AMX-30B2 Brenus.
AMX-40 – CZOŁG PODSTAWOWY 5 POZIOMU
AMX-40 to eksportowy projekt czołgu, któremu nie był sądzony sukces. Cięższy i lepiej uzbrojony niż AMX-30B2, od którego różni się głównie armatą gładkolufową kal. 120 mm (poprzedniczka armaty Leclerca), nową spawaną wieżą i oferującą lepszą ochronę konstrukcją kadłuba ze szczelinami powietrznymi w stylu Leoparda 2. Więcej na temat tego pojazdu przeczytacie w odnośnym artykule.
Wersja w Armored Warfare pod względem rozgrywki będzie podobna do AMX-30B2. Możliwe będą dwie konfiguracje – mobilny lub klasyczny snajper. Do gry wróci również współosiowe działko automatyczne kal. 20 mm.
AMX-13 DCA – OPANCERZONY WÓZ BOJOWY 5 POZIOMU
AMX-13 DCA to w rzeczywistości przeciwlotnicze działo samobieżne na podwoziu AMX-13, uzbrojone w dwa szybkostrzelne działka automatyczne. Rozchodzi się o lekki, szybki i zwalczający zarówno cele naziemne jak i nisko latające pojazd. Więcej na temat tego pojazdu przeczytacie w odnośnym artykule.
Wersję w Armored Warfare da się skonfigurować na dwa różne sposoby – do roli bardzo mobilnego, aktywnego zwiadowcy lub pasywnego zwiadowcy dalekiego zasięgu. Ostatnia rola będzie wspierana przez specjalną aktywną zdolność – radar Black Eye. Włączenie radaru znacznie zwiększy zasięg wykrywania, ale jednocześnie zmniejszy współczynnik kamuflażu, przez co dany gracz będzie wyeksponowany na polu bitwy.
C-13 TUA – NISZCZYCIEL CZOŁGÓW 6 POZIOMU
C-13 TUA stanowi wersję niszczyciela czołgów włoskiego projektu BWP C-13. Pojazd ten, przypominający wyglądem i rolą występujący już w grze NM142, będzie uzbrojonym w ppk niszczycielem czołgów 6 poziomu. Więcej na temat tego pojazdu przeczytacie w odnośnym artykule.
W Armored Warfare wystąpią dwie konfiguracje C-13 TUA – mobilna platforma ppk i wyrzutnia dalekiego zasięgu z dodatkowymi bonusami kamuflażu. Na tym jeszcze nie koniec. W kompletnie zmodernizowanym pojeździe pojawią się dwie alternatywne konfiguracje siły ognia – zdolność strzelania pociskami rakietowymi powietrze-ziemia, trafiającymi narażone dachy czołgów podstawowych lub zdolność odpalania podwójnej salwy (czyli dwóch pocisków rakietowych na raz w szybkiej kolejności).
Pojazdy te zostaną wprowadzone w początkowej wersji Aktualizacji 0.28, po czym z małym poślizgiem do gry wjedzie druga część gałęzi. Druga część gałęzi będzie zawierać:
- 7 poziom: czołg podstawowy Char Leclerc Prototype z unikalną aktywną zdolnością w postaci zaawansowanego SKO – co kilka minut czołg będzie miał możliwość oznaczenia wszystkich wrogich celów w zasięgu 100 metrów. Owe oznaczone cele będą następnie odnosić zwiększone obrażenia (w podobny sposób jak w przypadku zdolności klasy opancerzonych wozów bojowych).
- 8 poziom: niszczyciel czołgów VCAC Mephisto – lekki kołowy pojazd z wyrzutnią rakietową HOT, oferujący różne konfiguracje i wybór między ppk o ekstremalnej penetracji, termobarycznymi ppk lub salwą składającą się z czterech standardowych ppk. Do pojazdu tego na 8 poziomie dołączy czołg podstawowy C1 Ariete, który zostanie przeniesiony z brytyjskiej gałęzi. W brytyjskiej gałęzi puste miejsce zajmie zbudowany dla Jordanii Al-Hussein Challenger czyli jeszcze jeden nowy czołg, który do gry wjedzie z sezonem Arabian Nights. Korzystając z okazji, mamy zamiar znacząco poprawić modele Challengerów 1 w Armored Warfare, poprawki obejmą nowe lepsze tekstury oraz dodatkowe detale. Pojazdy z tej rodziny są ikoniczne dla naszej gry, chcemy aby nasi gracze mogli cieszyć swoje oczy jak najlepszą oprawą wizualną, tak jak ma to miejsce w przypadku nowych pojazdów które wprowadzamy. Oprócz tego do gałęzi tej trafi niszczyciel czołgów premium AMX 10 RCR.
- 9 poziom: czołg podstawowy Char Leclerc AZUR – czyli „prawdziwy” Leclerc, dostępny dla wszystkich fanów francuskich czołgów. Połączenie potężnej armaty kalibru 120 mm, wyśmienitego przedniego pancerza i dobrej mobilności sprawi, że czołg ten będzie miał duży potencjał na polu bitwy. Na 9 poziomie obecny będzie również pojazd premium Leclerc T40, zaproponowany przez społeczność Armored Warfare.
- 10 poziom: czołg podstawowy Char Leclerc T4, znany też jako “Le Terminateur” czyli podwozie Leclerca z wieżą, uzbrojoną w działo kalibru 140 mm. Swoją niepowtarzalność pojazd ten będzie zawdzięczał między innymi pasywnej zdolności System Zarządzania Polem Bitwy, skracającej czas celowania wszystkich pobliskich sojuszników.
Prosimy pamiętać, że pojazdy te znajdują się jeszcze w fazie rozwoju – więcej informacji zdradzimy wam w przyszłości.
Oprócz pojazdów w ofercie francuskiego dilera znajdą się też inne rzeczy. I tak Leclerc 10 poziomu będzie miał opcję do odblokowania w postaci **nowego francuskiego dowódcy Vincenta Girarda, specjalizującego się w rozgrywce czołgów podstawowych najwyższych poziomów. Jego główna zdolność będzie skracała czas przeładowania pojazdu po udanym odbiciu pocisków wroga. Drzewo umiejętności tego dilera (w tym bonus punktów życia, bonus prędkości naprawy i inne) też będzie zorientowane na czołgi podstawowe, co uczyni z niego idealnego kandydata na dowódcę francuskiego czołgu podstawowego 10 poziomu.
Do tego diler ten wniesie kilkanaście nowych osiągnięć (niektóre z nich będą schowane) z niepowtarzalnymi nagrodami, w tym:
- Animowanym awatarem gracza
- Niepowtarzalnym kamuflażem
- Dwoma stopniami gracza
- Licznymi detalami
Mamy nadzieję, że zważywszy dużą liczbę opcji w tym drzewie technologicznym, uda się wam namierzyć pojazd o pasującym stylu gry.
Do zobaczenia na polu bitwy!
Źródło: https://aw.my.com/pl