Miasto duchów – stara mapa, nowe wrażenia
przez Bin4r ·
Czy pamiętacie mapę Miasto duchów, która wcześniej służyła za arenę bitew w różnych trybach gry i podczas turniejów? W wersji 1.4 mapa Miasto duchów ulegnie znacznym zmianom i otrzyma całkiem nowe życie jako mapa do bitew losowych.
Za tą mapą kryje się legenda. Jest ona polem bitwy dla dumnego wojownika z Kazachstanu, który był zmuszony opuścić swój dom na zawsze i walczyć o wolność i pokój dla swoich najbliższych. Jego droga przebiega przez kazachstańskie stepy i pustynie i prowadzi go do Miasta duchów, w którym zmierzy się z przeciwnikami. Stawka jest wysoka, a zwycięstwo nie będzie łatwe.
Dokładnie w takim nastroju tworzyliśmy ścieżkę dźwiękową dla tej mapy. Próbowaliśmy zawrzeć w niej cały zakres głębokich uczuć związanych z tą heroiczną legendą. Posłuchajcie tylko tej niezwykłej muzyki, jest naprawdę zniewalająca!
Przyjrzyjmy się krótko najważniejszym usprawnieniom, które wprowadziliśmy na tej „starej nowej mapie”:
- Mapa znacznie się powiększyła – jej rozmiar powiększył się do 1000×1000 metrów. Dzięki temu wszystkie klasy pojazdów znajdą sobie miejsce na polu bitwy i będą mogły używać nowych taktyk, aby wygrać.
- Miasto jest położone w centrum mapy i wciąż ma znaczenie strategiczne. W tym obszarze czołgi ciężkie i opancerzone niszczyciele czołgów będą walczyć twarzą w twarz, aby przekonać się, kto jest najsilniejszy.
- Zachodnia część mapy jest na łasce czołgów lekkich i średnich. Jest tu wystarczająco dużo miejsca na aktywne manewry.
- Wschód jest korzystną strefą dla niszczycieli czołgów. Północna i południowa część mapy sprzyjają precyzyjnemu ostrzałowi na daleki dystans.
Share
Porażka nie da się grać na testowym
Ku**a ten serwer testowy ssie! Co chwilę, od 16:00 ping mam tak duży, że sięga kosmosu! W dodatku same ruski grają, czyli poziom wn8 jest 1700, czyli mój… WG nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich gra jest najgorsza…