- Następny post World of Tanks: 10 lat historii
- Poprzedni post Sprint rankingowy
-
Straszcie nocą stylowo dzięki Sklepowi za żetony WoT z dreszczykiem!
08:21, 16 października 2024
-
Egzekwowanie zasad fair play: działania przeciwko oszustom i ustawianiu bitew
20:07, 18 września 2024
-
Kopiuj wklej mówi:
-
OG_SKYER mówi:
rykoszet.info
83 User(s) Online
Join Server
jeszcze wypadające łuski po strzale by się przydały no i możliwość strzelania z karabinów.
Łuski zostają w czołgu. Na otwartych pojazdach czemu nie.
B1nar – to ja Ci zapodam jeszcze jednego ester egga – na pierwszym gifie widać tzw. „brwi Breżniewa”, czyli dodatkowe opancerzenie na wieży T-54/55. Również widać dodatkowe ekrany po bokach kadłuba (na pierwszym gifie osłaniające skrzynki, na drugim dodatkowe na gąski). Na czwartym zdjęciu widać to dokładnie (+ zbiorniki paliwa).
Skórka? A może raczej nowy pojazd? Bo te brwi byłyby buffem dla zwykłego Teciaka. Wszystko wskazuje, że to któryś T-55AM, tylko który? T-55AM2? A może nasza Merida (chociaż ta najmniej mi tu pasuje)?
przyjrzyj się dokładniej wieży, mi bardziej przypomina t-62m
Prawdopodobnie ten: https://wgmods.net/561/
No to jest cały WoT , malują czołgi, odpadające elementy, mokry pancerz po wjeździe w wodę i 100 innych pierdół , ale by zabrać się za MM to już nie ma kto i nie wiedzą jak.
MM jest poprawiony, chyba że chcesz wrócić do czasów gdzie:
– V poziom losowało na X poziom
– było się jedyną VIII na X (nie było lustrzanego odbicia poziomów)
– 10 vs 10 art
– w jednej drużynie np. same medy w drugiej TD albo HT (nie było lustrzanego odbicia typów pojazdów)
I z ręką na sercu powiesz, że teraz MM dobrze działa?
Twierdzę, że ten aspekt gry wymaga wìększej uwagi niż odpadające elementy pancerza. Ale może się mylę. Pozdrawiam
A co stoi na przeszkodzie w pracy równoległej? Przecież zupełnie inny zespół zajmuje się detalami na czołgu, a zupełnie inny meachniką typu MM…
Nic. Zakładam jednak, że Ktoś w ramach podziału całego budżetu decyduje, który projekt ma większy priorytet. W moim przekonaniu nie jest to odpadający reflektor. To akurat nie przyciągnie nowych graczy.
Gram już prawie 5 lat. Uważam że obecny mm jest najlepszy z jakim miałem do czynienia. Być może +/- byłoby lepsze, ale podoba mi się to ze po obu stronach są takie same ilości thierów. I że magazynki są równoważne magazynkami, ciężary ciezarami itd. Nie przeszkadza mi też że często jestem losowany jako bottom Thier. Mam odpowiednią ilość przeciwników z mojego thieru a i więcej exp za dmg i asyste na wyższych thierach. To co mnie zdraznia to plutony złożone z 2 czy 3 op tankow. Z drugiej strony zdarzają się i w moich drużynach jak i u przeciwników. Wg mm to nie jest największy problem gry
Co jak co, ale takie losowanie jednej 8 na 14 X było dużo lepsze niż obecne 3/5/7, ponieważ obecnie cała bitwa jest mocno zależna od tych trzech topowych czołgów. Więc jeśli one zawiodą jest bardzo duża szansa, że taka bitwa jest przegrana dla całej drużyny.
A tak grając np. 14/0/1 nawet mając pięciu totalnych pomidorów, nadal masz 9 czołgów do ugrywania bitwy.
Co trzeba przyznać na plus to te lustrzane odbicia. Zauważyć trzeba, że i ta kwestia nie działa w 100% prawidłowo, bo jednak tedek tedekowi nierówny i nieraz zdarzają się losowanie, gdzie po jednej stronie jest Strv a po drugiej E3 czy Jagoda :/
a mi zdarzało się, że u nas nie było lighta, a po przeciwnej był. I to wszystko działo się teraz, listopad – grudzień. Na szczęście nie było takiej akcji z artą.
MT vs HT oczywiście mt wygrywa 15-4. Taki mamy klimat. I gold ammo:)
A grafików i innych niech zwolnią – zatrudnią ich potem, jak naprawią MM. Nie myślałeś może o założeniu firmy? Bo jeśli tak, to przestań…
To za rok może się doczekamy tego co jest od dawna dostępne w modach, jak np. rozkładająca się artyleria.
Mógłbyś podesłać namiar do tego moda z rozkładającą się artylerią? Chętnie bym obejrzał, ale nie mogę znaleźć.
nie czytałem dokładnie, ale chyba to to :
https://wgmods.net/561/