Supertest: równoważenie amunicji premium
Dziś zaczynamy prace nad jedną z najgorętszych kwestii poruszonych w czasie WG Festu 2018, czyli redukcję uszkodzeń amunicji specjalnej o 25-30%. Chcielibyśmy, by wybór odpowiedniej amunicji był bardziej przemyślany w każdej sytuacji w bitwie a ilość uszkodzeń zadawanych przez amunicję specjalną spadła ( w szczególności wskutek trafień w mocno opancerzone punkty ).
Należy wyraźnie zaznaczyć, że to dopiero pierwsza iteracja testów, której celem jest zweryfikowanie założenia wymienionego powyżej, dlatego na razie wprowadzamy jedynie rebalans uszkodzeń pocisków specjalnych, bez żadnych zmian w ich cenie.
Pierwsze testy przeprowadzimy z ograniczoną ilością pojazdów ( nieco ponad 30 ) aby sprawdzić:
- Słuszność samej koncepcji i wpływ jej wprowadzenia do gry;
- Efekt zmniejszenia uszkodzeń amunicji specjalnej na całkowitą ilość zadawanych uszkodzeń
- Wpływ na efektywność bojową pojazdów, które wzięły udział w teście.
Decyzja, by zmniejszyć uszkodzenia amunicji specjalnej nie jest całkowicie przesądzona ponieważ jest to wciąż rozwijany pomysł i wiele może się zmienić. Po pierwszej serii testów zdecydujemy, co dalej: być może zmienimy ilość uszkodzeń, jakie odejmiemy amunicji specjalnej, dopieścimy statystyki konkretnych czołgów lub zwiększymy ilość czołgów których użyjemy w Superteście, by zebrać więcej danych.
Oczywiście uwzględnimy Wasze uwagi odnośnie proponowanych zmian.
Celowo wybraliśmy do testów bardzo zróżnicowane pojazdy – dzięki temu będziemy mogli bardzo dokładnie sprawdzić wpływ rebalansu na statystyki bitewne. W przypadku niektórych pojazdów, których standardową amunicją są pociski podkalibrowe wymienimy je na zwykłe pociski przeciwpancerne, ale o tej samej prędkości co podkalibrowe. Będziemy śledzić rozkład uszkodzeń na strzał w zależności od rodzaju pocisku, zmiany w statystykach bitewnych pojazdów w zależności od ich typu oraz roli, oraz wiele, wiele innych parametrów.
POJAZD | DZIAŁO | OBECNE USZKODZENIA |
NOWE USZKODZENIA |
IS-3 | 122mm BL-9 | 390 | 290 |
T-44 | 100mm LB-1 | 250 | 190 |
IS-7 | 130mm S-70 | 490 | 360 |
KV-5 | 107mm ZiS-6M | 300 | 225 |
KV-2 | 152mm M-10 | 700 | 500 |
Object 268 | 152mm M64 | 750 | 530 |
IS-4 | 122mm M62-T2 | 440 | 320 |
T100LT | 100mm T 100 | 300 | 225 |
Obj. 430U | 122mm M62-T2 | 440 | 320 |
Tiger II | 105mm KwK46-L68 | 320 | 240 |
Ferdinand | 128mm 44-L55 | 490 | 360 |
Maus | 128mm Kw.K 44 L/55 | 490 | 360 |
Jagdtiger | 128mm PaK 44 L/66 | 560 | 410 |
E-100 | 150mm Kw.K 44 L/38 | 750 | 530 |
Panther II | 88mm Kw.K L/100 | 240 | 180 |
JagdPz E100 | 180mm PaK K/72 | 1050 | 735 |
Leopard 1 | 105mm L7A3 | 390 | 290 |
Pershing | 90mm T15E2M2 | 240 | 180 |
T57 Heavy | 120mm T179 | 400 | 300 |
T110E4 | 155mm T7E2 | 750 | 530 |
T110E3 | 155mm T7E2 | 750 | 530 |
T69 | 90mm T178 | 240 | 180 |
T49 | 152mm M81 | 700 | 500 |
M48A5 Patton | 105mm M68 | 390 | 290 |
AMX 13 90 | 90mm F3M | 240 | 180 |
Bat.Chatillon 25t | 105mm mle. 57 | 390 | 290 |
AMX AC Mle1948 | 120mm AC SA46 | 400 | 300 |
Tortoise | 120mm AT L1A1 | 400 | 300 |
Super Conqueror | 120mm L1A1 | 400 | 300 |
Badger | 123mm OQF Mk. 1 | 480 | 350 |
TVP T50/51 | 10mm AK1 | 320 | 240 |
Progetto M40/65 | Cannone 105/51 M68 | 360 | 270 |
WZ111 1G FT | 130mm 59-130JG FT | 560 | 410 |
Type 5 Heavy | 150mm/45 41st year | 1400 | 750 |
Kilka pytań, na które mamy nadzieję znaleźć odpowiedzi po tej rundzie testów
- Jak bardzo spadną uszkodzenia zadawane przez amunicję specjalną, w szczególności zadawane dobrze opancerzonym celom? To jedno z kluczowych pytań, jakie zadają nam dowódcy czołgow ciężkich.
- Jak rozłożą się uszkodzenia pomiędzy pozostałymi dwoma typami pocisków? Naszym celem jest redukcja ilości uszkodzeń, jakie zadają pociski specjalne, zwłaszcza mocno opancerzonym celom. W związku z tym, całkowita ilość uszkodzeń zadawanych pozostałymi rodzajami amunicji powinna wzrosnąć. Testy pomogą nam sprawdzić, czy tak będzie w rzeczywistości.
- Jak zmienią się uszkodzenia zadawane przez pociski HE? Obecnie ich udział w całkowitej ilości zadawanych uszkodzeń jest mała i nie chcemy tego za bardzo zmieniać. Ogółem, większość usdzkodzeń zadawanych specjalnymi pociskami HE jest zadawana przez japońskie Type 4 i 5 ( nieco zmieniliśmy ich statystyki na potrzeby testu ). Specjalna amunicja dla Type 5 zostanie wymieniona na pociski HESH z alfą 750 i penetracją 193mm. W czasie testów będziemy uważnie śledzić zmiany w użyciu pocisków HE po rebalansie.
- W jaki sposób rebalans wpłynie na efektywność bitewną poszczególnych pojazdów? Wiemy, że obecnie niektóre czołgi wykorzystują więcej niż przeciętnie amunicji specjalnej w porównaniu do standardowej, w celu zwięszenia ich skuteczności. Chcemy ocenić, jak zmieni się skuteczność tych pojazdów.
Testy dopiero się rozpoczynają, a Wasze opinie pomogą nam podjąć właściwe decyzje. Dajcie znać, co sądzicie o tych zmianach, a my rozważymy je w czasie prac przed kolejną iteracją.
Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!
Jak chcą ciekawszej rozgrywki na mapach to niech całkiem wywalą gold ammo z gry, wtedy trzeba będzie grać bardziej taktycznie co wydłuży czas bitwy. zacznie się flankowanie kombinowanie itp itd, gra stanie się ciekawsza. ja swego czasu jak grałem w wota 15k bitew i byłem wstanie wbić 2k+ wn8 a z gold ammo strzeliłem tylko raz jeden magazynek z t69 w IS-7. i przyznam że odechciało mi się wtedy grać w Wota.
i nieważne czy były to kampanie na mapie globalnej czy natarcia czy uj wie co jeszcze, po prostu 0 golda. a po niektórych bitwach tylko było PW do mnie typu „najs amibot” „najs hax” i inne takie. dlaczego? bo ludzie nie mogli się pogodzić z faktem że ktoś ich bez golda porobił.
Ja jestem przeciw nefieniu amunicji. WG wyrucha nas znowu. Więcej strzelasz … więcej wydajesz na amunicję… musisz mieć konto premium aby wychodzić na 0. Po drugie, nie wiem jak wy ale ja już teraz mam często losowania poniżej średniej. Zrobiłem sobie tabelkę i wyszło mi że na 50 strzałów przy średnim dmg 390 … mój średni to …. 350 !!!!. jak obniżą o 25% to średni będzie u mnie 292,5 a realnie 250. Ni hu… steczki mi się to nie spina.
KIEDY SERWER TESTOWY???
Zamiast grzebać w parametrach wystarczyło zrobić jakiś limit(przykładowo max 10 pocisków) na złotą amunicję. Niby idea pocisków z wyższą penetracją jest zrozumiała w erze pancernych bunkrów na gąsienicach, ale pajace wyładowane goldem po sam dach psują rozgrywkę… Szczególnie mnie bawi jak Skorpion i inne srogie działa walą nawet do VI ze złota.
Widze przychodząc z Dom1na że Szachistów Wota tu tez nie brakuje, niektórzy chyba dalej myślą ze nerf gold amo jest do peny a nie dmg xDDD
Janusz do Piotera ,, teraz my zawojujemy wota zobaczymy co teraz te fiolety hyhy,,
W wg chyba pracuje jakiś szpieg z innej firmy który to wszystko wprowadza żeby zniszczyć ta grę. Gracze chcieli takiej zmiany jak był dobry mm a teraz to raczej porazka.Ech.Pazerny zawsze dwa razy traci.Gdyby nie te ich zmiany rng,mm a teraz to to serwery by pekaly w szwach.
No to się uśmiałem czytając te propozycje WoT no rozbawili mnie do łez , zmiana w Tiger II działo 105mm obrażenia z 320hp na 240 hp, to takiego Mausa to trzeba by z 14 razy trafić a to oznacza , że na same strzelanie do niego stracisz 2min 45 s, a gdzie tu jeszcze jazda ustawianie się schowanie , no obrażenia na poziomie VI tieru w walce z X Każda X w bitwie gdzie będzie na samym szczycie losowania to bankowo ma 11 rykoszetów i medal.
Dlaczego uważasz, że Tiger II powinien mieć szansę wypunktować Mausa? Policz jeszcze ile czołgi szóstego poziomu będą musiały strzelać w Twojego tajgera…
nie wiem jak ty ale ja nie trafiłem swoim Tygrysem na VI tier , ale kto wie jak się to zmieni to zajefanie taki Cromwell to wywali pewnie cały magazyn . Ale co to będzie za gra , VIII będą uciekać przed X , VI przed VIII,, średnie czołgi będą jechać na prawo , ciężkie na lewo. Lepiej nich ci spece z WOT zajmują się ttym co im wychodzi najlepiej , malowaniem czołgów i sprzedawaniem premek , tych które nigdy nie miały się więcej pojawić w sprzedaży TYP 59, KV 5 , M6A2E1
Świąteczny kabaret WOT 2019 trwa
Dla mnie jak najbardziej ok bo duzo osob wali ze złota co mnie denerwuje nie umia grac ( nie kazdy) trafic w odpowiednie punkty. Lecz nie które czołgi maja ciezko bez złota np, na 10. mi się czasmi ciezko gra Love czy IS-3 gdzie posaidam narazie 2 działo8 a penetracji 175… cos muszą ogarnać moze podciagnac niektóre staty czołgów?
Kolejny przykład wtórnego analfabetyzmu. Zwracam honor jeżeli to dziecko <12l.
Tylko czemu w testach nie ma 60tp? Inne X o marnej penie są, 60tp nie ma, a jest to czołg gdzie czasem zdarzają się sytuacje wymagające golda
Ja pamiętam czasy jak w czołgu każdy miał 1-2 pestki goldowe i to tylko na bitwy klanowe. W randomach golda wogóle się nie widziało. I wtedy to była fajna gra. A teraz 95% obrażeń otrzymuję z golda i nie ma znaczenia jakim pojazdem jadę. Przez amunicję głodową od ponad 3 lat kupuję abonament w warthunder a nie w wot.
Najwięcej za tej zmianie zyska arta. Tak właśnie arta. Zapytacie dlaczego? Powody są dwa:
– strzelanie z zwykłej amunicji będzie bardziej opłacalne ( większy dmg ) , ale też mniej pewne. Nie przebijesz się tracisz czas.
– strzelanie z amunicji specjalnej będzie mniej opłacalne ( mniejszy dmg ), ale pewniejsze. Przebijesz, ale dmg jest mniejszy. Czasami potrzeba będzie trzech pocisków goldowych, że zadać takie same obrażenia jak dwoma pociskami ap.
Skutek. Wydłuży się czas trwania bitwy. Więcej czasu dla arty, aby coś złego zrobić.
no, czyli zamiast 3 min, walka bedzie trwac 4 minuty, 1 wiecej strzal z arty. Tyle wygrac.
Arta juz dawno nie ma tak dlugiego reloadu, niektore to w minute 3 razy strzela a jak sa 3 w druzynie to sobie pomnoz. Nie wazne o ile ale zyska. Kazda dluzsza botwa rakom jest na reke
Tu chodzi o penetrację, nie o promień rażenia odłamkami, głupku. Pociski premium są identyczne jak zwykłe, ale mają większy zasięg odłamków.
nooby i boty zacierają ręce genialny pomysł wg ;/
Noobami i botami to staną się teraz Ci co bez golda nie potrafią grać
najwięcej radości to będą mieli takie płaczki jak „Anonim”…Ci co bez golda nie potrafią grać… a co w tym złego , że strzelam z golda ????? chce mieć pewność , że trafie i przebiję. Płaczecie ,że art za dużo , jak nie wiesz gdzie się ustawić , stoisz w jednym miejscu to i arta cie dojedzie , proste. Płaczecie , że strzelają goldem , i cię przebijają to zrób to samo , Wiem najlepiej jest stać w miejscu i odbijać wszystko i do tego się ta zmiana sprowadza, to jest zmiana dla tych co giną w ciągu 2 pierwszych min. bitwy bo jedzie takim Mausem i i jest przekonany , że ma włączoną nieśmiertelność a tu zdziwko bo czołg zniszczyli i płacz bo goldem strzelają,
Ten pomysł to rzadka kupa dla biedoty albo debili co mają problem z tą grą.
Uuuu skończy się przebijanie na automatycznym celowaniu? Zmieni się układ sił. Zobaczymy teraz czy Ci co tak nagminnie obrażają słabszych wg siebie graczy dadzą radę ;]
nie skonczy sie bo pena taka sama, mysl co piszesz
W punkt
Wg mnie to dobra by była informacja. Sama zabawa z gry polega właśnie na myśleniu. Wyjeżdża Ci mega opancerzony gościu i trzeba myśleć gdzie go walnac a nie bezmyślnie walisz praktycznie gdzie sie da. Nigdy nie używałem pocisków premium bo to strata kredytów. Dobrze tutaj ktos napisał ze niektórzy nie potrafią grać bez golda. A to pewnie dlatego ze albo nie myślą albo nie znają weakspotow.
Mirek… z pewnoscia poradzisz sobie medem 8 tieru na AP jak wyjedzie na bobslejowej mapie na ciebie Type 5 Heavy… to co piszesz to prawda ale nieaktualna. W starym wocie tak bylo, a teraz… z czasem wiele weak spotow zostalo usunietych i na niektorych idiotycznych mapach nie masz szans na flankowanie. Ok, jak jestes 1vs1 dobra, mozesz zrobic sklejke i pokombinowac. Ale zwykle nie masz takiej sytuacji tylko czolgow w poblizu jest wiecej. Mozesz jedynie stac i dingac albo uciekac. Pojedziesz na inna flanke a tam bedzie Super Conq na hull downie i co? Fajnie sie bedzie gralo?
Czy naprawdę łykacie ten bełkot WG?
Przecież to kolejna zmiana mająca na celu wymusić zakup czasu premium i czołgów premium.
Mniejszy dmg = więcej pocisków = więcej straconych kredytów.
Bo i tak będziemy grać na tej amunicji i tak.
T44 na VIII poziomie zada 190 dmg. Przy niekorzystnym RNG zrobi 143. Ile to pestek w IS-7 musi wystrzelać? Ile za to zapłaci? xDDD
Tak więc nie cieszcie się. Ci, co ładują hajs w grę nadal Was będą pruli z golda BO ICH NA TO STAĆ. Reszta zbiednieje. WG zarobi.
Co jeszcze WG wymyśli, żeby dzieciaki nakupiły czas i czołgi premium?
Najwięcej jest pojazdów VIII premium, MM dla nich już jest absolutnie zajechany, teraz zajadą amunicję. No nic. Wciąż pozostanie mi mój ulubiony IX lub X tier.
Przejrzyjcie na oczy, PROBLEMEM WOTA JEST CHCIWOŚĆ I PAZERNOŚĆ WG.
NIE DAJCIE SIĘ.
Odstaw prochy ziomek XD
Ja strzelam amunicją premium w ostateczności. Więc nie wiem w czym problem, jak ktoś nie umie grać bez amunicji premium to niech nie kozaczy z kolorkiem. „Patrzcie jestem fioletem należy mi się szacunek i cześć”. Nerf amunicji obnaży ich skill i zmieni układ sił. Mam 11k bitew z czego 9k grane na standardowej z wbitym wn8 1250, sądzę że nie najgorzej. I coś czuje że po nerfie zrobi się skocznia narciarska którą sami skoczkowie pochwalą
Nerf ma też dotknąć amunicje specjalną czołgów premium, jak tylko wchodzi cofam zapupy na paypalu – niezgodność produktu z opisem.
Chcesz walczyć T-44 z IS-7 (od frontu zakładam) i domagasz się szansy zwycięstwa? Dzisiejsza młodzież nie przestanie mnie zadziwić swoją roszczeniową postawą i rozmiarami tych roszczeń.
WoT to gra wzorujaca sie na elementach historycznych.Skoro pojazdy posiadaly pociski podkalibrowe kuulacyjne HESH , to o co placz . Sa w grze I tyle. Co to za glupia gadka, nie powinno byc golda. rownie dobrze mozna powiedziec po co silnik w T5 Heavy niech stoi I strzela. Co do rebalansu ammo .Pomysl z **** jak kazda nowosc WG. Powinni sie skupic na MM . co z tego ze zmniejsza obrazenia jak np Progetto wyjedzie na IS 7. I tu nie ma juz znaczenia penetracja . I tak Progetto bylo na straconej pozycji I tak . A teraz to juz w ogole porazka. Tyle w temacie
„WZORUJĄCA SIĘ NA ELEMENTACH HISTORYCZNYCH” dawno się tak nie uśmiałem XD
w 100% się zgadzam, ze wzorują się na elementach historycznych 😀
Jak lodówka straci swoje 1750 Alfy na goldowej pestce HE to cała frajda z tej maszyny zniknie a ja przestanę grać
To elo, nikt nie będzie płakał za botami
Popieram!
W pierwszej kolejnosci to powinni naprawic MM i wprowadzic losowanie +,-1 tier, oraz obnizyc RNG do 10%. Fun z gry bedzie lepszy a uzywanie amunicji premium spadnie. Napewno zmiana wartosci uszkodzen moze byc dobrym pomyslem ale napewno nie moze byc zmniejszona na kazdym czolgu procentowo tak samo. A teraz pomyslcie 8 wyladowac na 10 tier przy tym MM z obrazeniami o 25% na amunicji premium mniej i czerpac z tego fun.
już kupuje 2l nerwosulu tak na wszelki wypadek, melasy 10 opakowań
Racja mm powinien być wtedy max +1 inaczej będzie jeszcze gorzej.
Ja bym ograniczył ilość golda na ich miejscu. Niektórzy grają na goldzie dla zabawy. Po tym nerfie ta gra może być już zwyczajnie niegrywalna. Słabo….
Popieram, zmniejszenie dmg-u nic nie da bo jak ktoś grał na full goldzie to dalej będzie grał, co innego jak by wprowadzili limit np. 10-20% magazynu to ,,amunicja specjalna” wtedy każdy by się zastanowił czy walić z golda do papierowych czołgów czy zostawić na twarde czołgi.
Grałem bez golda 9k bitew i zacząłem go używać na zielonym kolorku. Ale będzie świetne polowanie na cwaniaków 😀
A ja sądzę, że to wyjdzie na dobre. Wcale nie będziesz musiał więcej strzelać z „golda”, owszem będziesz musiał więcej myśleć, objeżdżać czołgi, szukać możliwości i sposobności. Każdy grający LT czy MT bez „golda” bądź z małą jego ilością już teraz musi to robić podczas gry. Czołgi ciężkie ( szczególnie superciężkie ) odzyskają swoją wartość, nie będzie już wyjeżdżania LT czy MT na Mausa/E100/Type5Heavy od frontu i na hurra, bo mogę go przebić w 3/4 miejsc na pancerzu. Co do „Lodówek” i „Godzilli” wg. mnie także powinny dostać nowe wartości DMG dla pocisków, ale sądzę, że zmiany powinny być troszeczkę inne, bo po to w grze te czołgi istnieją, by karać przeciwników za błędy, poprzez zabieranie 70%-80% HP jednym strzałem. Myślę, że gra stanie się bardziej taktyczna, niż tylko zręcznościowa, tak jak teraz.
WoT jest tak zręcznościowy jak Call of Duty w porównaniu do ARMY. To ZAWSZE była typowa zręcznościówka, jedyne co to teraz człowiek będzie musiał włączyć myślenie. Co za tym idzie? Radość większości i frustrację mniejszości, szkoda tylko, że wpierw wprowadzają za kredki gold ammo po to by po paru latach wrzucić „rebalans” (czego w cudzysłowie – bo znając ich to spartolą wiele innych rzeczy po drodze), równie dobrze mogli go wprowadzić wraz z ogólnym dostępem tego typu pocisków.
Moim zdanie niech w ogóle zlikwidują gold ammo. Jak dla mnie wprowadzenie jej zabiło Wota. Fiolety są fioletami bo walą z niej na potęgę. Nawet nie celują tylko strzelają. Gdyby grali tylko ze zwykłej amunicji już dawno spadli by w rankingu. Jak widzę ścierwo co wywala 30 złotych pestek we wszystko co się rusza i zadowolony że tyle nabił HP to mnie krew zalewa. Ja nie jestem super graczem, raczej zielonym ale na ten kolor sam zapracowałem ciężką pracą i myśleniem. A ścierwa fioletowe niech pograją na zwykłej amunicji przez miesiąc a zobaczymy jak im ranking pójdzie w dół.
Pomijając epitety jest w tym trochę racji, ale pretensje w złą stronę. Sam wyexpiłem już niemal wszystkie pojazdy z drzewka i teraz z nudów bije własne rekordy i gram for fun, na goldzie, racjach, i fioletowych ulepszeniach. Tak jest.
Nauczcie się grać bez golda. WG was przyzwyczaiło i teraz żyć bez niego nie będziecie potrafili. Amunicja premium powinna być używana w ostateczności, kiedy nie możemy przebić, a nie żeby grać tylko na niej. Gold pociski to dodatek do gry a nie sposób grania. Ograniczona ilość nie ma sensu, jednemu wystarczą 3 pestki, innemu już 10. Pamiętajcie że to Wy, dobrowolnie wspieracie WG, nikt nie karze wam grać na goldzie. Co innego z kontem premium i zarobkami, to osobna i ciężka kwestia bo bez premium ciężko grindować… Nie powiem, bedzie mi ciężko przyzwyczaić się do gry bez golda lecz wiem że wyjdzie to na dobre. Wszyscy są nastawieni żeby każdy pocisk przebijał, spójrzcie na to z drugiej strony. Rozgrywka może się wydłuży, więcej rykoszetów, więcej zabawy. Koniec z dwoma hitami od jg. E100 i do garażu! Pozdrawiam.
No to teraz każdy „janusz” będzie mógł pokazac tego gleboko skrywanego skilla, celowac po weakspotach,taktycznie objerzdzac i rozwalac filetów.
Wszyscy „janusze” krzyczeli że gold zabija tą grą a jak bedzie nerf, to zaczną odchodzic z gry bo już zupelnie przestaną ogarniac.
Bedzie placz na forum że ruskie sepsuly gre przez nerf aminicji i że kiedyś to byl wot super a tera to kicha.
A ja będę miał znowu z nich beke 🙂
No normalnie Nostradamus WoTa
Przywódco prowadź nas! Tyś naszym prorokiem! Ty przepowiadasz przyszłość! Twoja racja najprawdziwsza! Skoro tak mówisz to na pewno tak będzie. Na pewno się twe słowa ziszczą!
Prowadź nas o wszechwiedzący! Oświeć nas twoimi przepowiedniami! Wydobądź nas z mroku nieświadomości, pozwól i nam nędznym robaczkom doświadczyć tego błogosławieństwa w postaci ciśnięcia beki.
Twoje słowa 100% przyszłością o potężny Ryszardzie!
Każde tak duże zmiany będą pociągać za sobą odejście części społeczności pytanie tylko jak znacznej. Prawda jest taka ze wszytko zależy od tego jaka społeczność aktualnie gra w wot; uważam ze ta będąca w znacznej przewadze ma w głębokim poważaniu takie strony (a co za tym idzie strony zawierające modele 3d pancerzy) a wot ma być dla nich tylko relaksem w momencie gdy nie będą mogli nic ugrać poszukają innego tytułu. Po żyjemy zobaczymy.
Rozbrajają mnie ludzie pieprzący o skilu i nie używaniu gold ammo, znaczna większość jej używa włączając w to graczy ESL z bardzo prostego powodu, dzięki niej mają lepsze statystyki/wyniki. A najbardziej uwielbiam geniuszy obrażających mnie po bitwie za używanie gold amo mimo iż sami walili do mnie goldem…
Zmiany są potrzebne pytanie tylko na ile będą trafne i jaki przyniosą pozytywny skutek. Bo fajnie się gada a trudniej już to zrobić. Osobiście kibicuje WG aby się im udało.
Pozdrawiam.
JANUSZ !!! Zaplules monitor 🙂
Pokazałbyś choć jedną bitewkę ,,Januszkom” grającym tylko na goldzie, ja sam chętnie popatrzę jak to mistrzowsko takim np T-32 rozwalasz takiego Typka 4, albo nie !!! Najlepiej prześlij bitewkę jak gwałcisz 198peny takiego Type-a 5. Dawaj mistrzu !
Niestety no gold no win. Ja nie grałem kilka lat na goldzie, ale jak wprowafzili za sreberka to zcząłem non stop przegrywać. Bo ciągle dostawałem z golda. No gold no win. More gold more premmium account.
Uff, a już miałem kupować KV-5, ale po nerfie to w starciu z takim Mauchienem, Type 4 Heavy, ten czołg nie ma ŻADNYCH szans strzelając z golda po 200dmg to nawet jak Typek będzie off line to po prostu braknie CZASU W BITWIE żeby go zniszczyć. Brawo za pomysł, ale wykonanie trzeba przemyśleć XD. Pomijając fakt, że nerf czołgów premium to znowu zaczepka w stronę klientów którzy utrzymują tą grę. Proponuję twórcą pograć w tą grę na randomkach i przekonać się jak to wygląda.
easy… pewnie AP tez bedzie balansowane.. nie wyobrazam sobie by było inaczej
E-100 150mm Kw.K 44 L/38 750 530 ciekawe kto tym jeszcze będzie w takim razie grać, na e100 gra się tylko full gold, chyba że chcesz sie ******ć
Daje radę – 53% e100 i zero golda, maus także 53-52% i zero golda, zero konta premium. Da radę tylko trzeba spróbować.
Zawsze możesz do E100 załadować HE i walić w silniki , osobiście grając tak for fun ze znajomym w plutonie ( dwie e100 na hehełach ) wbiłem tak zupełnie nie świadomie trzecią odznakę biegłości.
Przecież to nic nowego nie wniesie do gry.Spowoduje to tylko potrzebe użycia pocisków goldowych do zniszczenia celu a co za tym idzie zużycie większej ilości kredytów.Na tym skorzysta tylko WG
Jak typki stracą 50% dmg to fv215b 183 i fv4005 też powinny.
skoro twierdzisz ze fv też powinny stracić dmg to pomyśl, że w drodze odwrotności powinny dostać pancerz jak typ5 nie sądzisz?
Ponury! Ty nie odwracaj kota ogonem.
Albo wszyscy albo nikt! Nie ma wyjątków.
Godzille i FV czeka to samo co typka i nie łudź się że będzie inaczej.
Za redukcję obrażeń duży buff do penetracji i będę szczęśliwy. znów wróci stare dobre robienie dżemu z załogi i modułów przeciwnika xD
Jak wprowadza taki balans to pojazdy z działami które teraz bija po 650 i więcej staną się niegrywalne. Ich jedynym atutem są właśnie te uszkodzenia. Dodatkowo te czołgi muszą walczyć na bliskim dystansie więc gold ma znaczenie. niszczyciele będą miały jeszcze gorzej bo walczą na dystans a im mniejszy dpm tym przeciwnikowi łatwiej ten dystans skrócić. Nie wspominając że szybkie czołgi golda nie potrzebują aż tyle. Mam wrażenie że Ci co wpadali na ten pomysł z amunicją nigdy nie grali w wot. A to tylko początek bo taki t 69 i t54e1 stracą grywalność i nie tylko one.
W tą grę nie da się już grac tak wszyscy napierdalają tymi goldami.Ta gra osiągnęła poziom dna.
Nuuudy
Nie po to robiłem Jg E100 żeby co 21 s strzelać za 735 w twardy cel gdzie wiadomo że z dystansu ciężko trafić w cel a co tu mówić o wekspotach
Bez sensu, skoro nowa amunicja specjalna będzie zbalansowana podobnie do AP (jeden parametr lepszy, drugi gorszy, w rezultacie średnio wychodzi to samo), to kosztować też powinna podobnie
Dużo lepsze od tego byłoby wprowadzenie innej mechaniki, np tego, że przy cienkim pancerzu taki pocisk przechodziłby na wylot bez eksplozji, nie robiąc nic albo uszkadzając moduły wewnętrzne bez dmg, myślę że to lepiej by wpłynęło na ilość używanego przez graczy golda, byłoby w miarę realistyczne i nie pogarszałoby użyteczności tej amunicji
Takie coś nie wedzie za dużo roboty dla WG. Wystarczy ograniczyć ilość golda na bitwe to zmusi ludzi do myślenia
dokładnie np 20% całej ammo mógłby być gold
pograj sobie t69 to zobaczysz że jak ograniczą golda to ten pojazd można wyjebać z gry tak naprawdę 😛 to samo z dużą ilością 10 tierów, e100, kranvagn 705a amx m4 54, a z VIII t44 t32 pershing itd…
Co za debilny pomysł a zarazem genialny sposób na wyłudzenie kasy od graczy , jedyne co się zmieni to to że więcej wydamy na pociski premium co za tym idzie KUP KONTO PREMIUM albo strzelaj normalnymi
Nie po to robiłem Jg E100 żeby co 21s strzelać za 700 A wiadome ze WG nie robi tego dla dobra graczy tylko swojego portfela . Jak chcą zrobić tak dobrze gracza to niech po prawią MM. Wystarczy ograniczyć ilość golda dostepnego na bitwę
A wiadome ze WG nie robi tego dla dobra graczy tylko swojego portfela . Jak chcą zrobić tak dobrze gracza to niech po prawią MM. Wystarczy ograniczyć ilość golda dostepnego na bitwę
Już widzę narzekania fioletów jak się okaże, że staty im spadają o 30%.
No i dobrze. Jeśli fioletowość jest zbudowana na rzyganiu złotymi pociskami, to jest guzik warta.
Powinni do tego dołożyć procentowy limit przewożonej autopeny.
Wszystko fajnie tylko zostawcie premki w spokoju. Nie po to wydawałem pieniądze by teraz mi je nerfiono. tyle że WG ma genialny pomysł będą nowe lepsze premki z lepsza penetracją i interes kręci się dalej.
a jak dostawały buffa to bylo ok?
Bo taka jest obietnica WG geniuszu. Premki mogą dostać buffa albo nic. Każdy nerf ma się wiązać z możliwością zwrotu tak jak to było w przypadku Superpersa.
Wszystko ładnie, ale jestem ciekawe jednej rzeczy. Może ktoś mi odpowie. 😛 Otóż z tego co pamiętam to czołgów premium nigdy nie dotykali przy zmianach – tylko buffy. Nawet jak wszedł rebalans arty to nie ruszyli premek – to samo z lightami. Więc aktualny rebalans amunicji premium może oznacza w pewnym sensie nerf, więc co z premkami?
Myślisz się. Zmiany normalizacji gold ammo, czyli zwiększenie szansy na rykoszet dotyczyło również premek. Tak samo jak np ogólny nerf rozkładu trafień w obrębie celownika. To były zmiany, które dotyczyły wszystkich pojazdów, podobnie będzie teraz.
Co z brytolami na heshu dalej 1 strzał 1kill? I połowa drużyny obsrana że na strzała zejdzie to albo jadą na drugą flanke i baza pusta albo campia i przegrana bo każdy się boi wyjechać?
Dalej ani słowa o czołgach premium;] Czekam na info, bo jestem cholernie ciekawy;) Nie napalajcie się, bo te zmiany raczej nie wejdą ku mojej uciesze zresztą.
Portale dały już info wcześniej – komunikat WG, że to nie nerf bo dotyczy wszystkich czołgów w grze (premium, specjalne i z drzewka).
Venlok jest odporny na wiedzę i słowo pisane. Rozmowa z nim to jak dialog ze ścianą, tudzież czterolatkiem.
type 5 heavy to dopiero ma dowalone uszkodzenia z 1400 na 750 ale za to niby pena 190
Tiger II to juz w ogole bedzie groteskowy z 240 na goldzie.
A gdzie polepszenie HaEkow na moim Mausie,kv1 i Cherchilu?czolgi przelamania taktycznego powinny byc polepszone jako pierwsze.czekam na polepszenie pancerza i haekow we wyzej napisanych czolgach bo ta gra przestaje miec sens.
A na wota nie wydalem ani zlotowki od pieciu lat i nie wydam dopuki nie napraeia tej gry i nie pozbenda sie cziterow stdzelajacych goldem.
Powinni do tego dołożyć procentowy limit przewożonej autopeny.
A co ze SU-100Y? On nie ma większej peny na goldzie.
Jednym słowem trza więcej amo golda ładować skoro będzie mniej uszkodzeń.
Całkiem sprytnie.
Niech zrobią randomy jednego tieru to gold nie będzie w ogóle potrzebny. Teraz jak gram ósmym tierem i wypada X ciężki to od razu zmieniam amo i zrobię mniejszy dmg SIC!
Pozdrawiam MK
Niech będzie tylko żeby kosztowało tyle samo co zwykła amunicja
Jak dla mnie sprawa wygląda prosto, mniejszy DMG z „specjalnej” pestki tym więcej pestek musisz wystrzelić dla tego samego efektu co teraz, czyli wg wins, droższe strzelanie wymaga konta premium i nowych op premium czołgów do zarabiania kredek, to jest sovieckie stanie w banie, nie o balans chodzi tylko o zysk wg
Gracze nie beda uzywac golda w takim stopniu jak teraz
x ***** D
Teraz będę ładował jeszcze więcej golda żeby nadrobić dmg xD [ niektórych czołgów nie da się przebić od przodu bez golda 😉 ]
Skoro tak mówisz to znaczy że jesteś tym co wy fiolety lubią mówić, czyli botem. Zmieni się układ sił po nerfie. Wiele fioletów zacznie ginąć jak boty w bitwach
No,racja.A janusze w koncu zaczną rządzić w wocie i pokażą tym gupim fioletom jak sie gra….anonim,wstawaj,sesrales się….
Nie raz pojechałem fioleta bo był zbyt pewny siebie bo zapewne polegał na XVM. Tacy już sobie wyrobili mniemanie o sobie i to będzie ich zgubą po nerfie. Grałem 85%, jakieś 9k bitew czasu w WoT bez amunicji premium. Wbiłem wn8 ponad 1250. Więc nie mogę się doczekać nerfa i polowania. Wstawaj Rysiu, bo toniesz w gównie.
Ta golda będzie szło jeszcze więcej. Nie wiem jaki to wywoła efekt. Na pewno będzie drogo i będzie trzeba być w klanie z odpalonymi rezerwami żeby sobie tak goldem beztrosko strzelać. Według mnie ta zmiana nie płynie dobrze na całą grę.
MOJE ROZWIĄZANIE TO OGRANICZENIE POCISKÓW PREMIUM JAKIE MOŻNA WZIĄĆ DO 10 MOŻE.
Wtedy każdy się zastanowi kiedy zużyć tak cenne pociski.
Dobrze gadasz. Ja też tak myśle ale dużo ludzi nie chce tak prostego rozwiązania . A wiadome ze WG nie robi tego dla dobra graczy tylko swojego portfela . Jak chcą zrobić tak dobrze gracza to niech po prawią MM
Twoje rozwiazanie jest zwyczajnie glupie. Jak nie wiesz dlaczego to policz sobie dmg – 10 hesh na FV4005 vs t100lt, subtelna różnica prawda?
JA gram zawsze full gold. I nie wazne ze LODOWA ma 8400 za pocisk.Liczy sie fan. jak to mowia jak stac na bat to I stac na konia. a jak nie ma miedzi to sie bna ***** siedzi. NIe masz kasy na zabawe to sie nie bawisz proste.
Ciekawe jaką penetrację dostał T49 na tym nowym pocisku HEAT
Co za idioci używają golda na haubicach typu T49 i KV 2? ;-;
zazwyczaj ci co umieją myśleć 🙂
gold na kv2 jest op, przebijesz i 700 hp, he tylko 300-400
AP prem na KV-2 ma dużo sensu jak trafiasz na V-VI, bo masz prawie pewne 700 dmg, podczas gdy HE zadasz maks ok 400. Na VII i VIII lepsze są HE. Jak dobrze żonglujesz pociskami to jesteś w stanie znacząco podnieść wartość bojową KV-2.
Ja sam wożę 6 prem AP, reszta HE i tak grając wbilem 3 markę.