Wieści z SuperTestu – bąble przeciwtorpedowe
Po pierwszym etapie testu publicznego wersji 0.7.11 zdecydowaliśmy się wycofać ze zmian dotyczących uszkodzeń zadawanych bąblom przeciwtorpedowym, baterii dodatkowej/przeciwlotniczej i całkowicie zniszczonym sekcjom okrętów. Decyzja została podjęta na podstawie zebranych statystyk i opinii zgłoszonych przez uczestników testu publicznego.
Przez specyficzny pancerz i układ pokładów niektórych okrętów, zwłaszcza pancerników, nowa mechanika powodowała do znaczącego zwiększenia otrzymywanych uszkodzeń w momencie trafienia w okolice bąbli przeciwtorpedowych, co przekłada się na przeżywalność tych okrętów. W tym samym czasie pociski trafiające w baterię dodatkową/AA i całkowicie zniszczone części okrętów – działały prawidłowo, niestety wady tego rozwiązania przewyższają jego zalety.
Jednocześnie te same zmiany dotyczące uszkodzeń od torped, pozostają w użyciu. To ma pozwolić na uniknięcie sytuacji w bitwie, gdy niszczyciel pozostaje niezniszczony nawet po otrzymaniu dużej ilości torped w jedną sekcję – z powodu saturacji uszkodzeń i braku HP w danej sekcji kadłuba.
Ponieważ nie możemy usunąć tej mechaniki z gry, a jedynie ją wyłączyć, oznacza to, ze teraz wstęga „nadpenetracja” bez zadawanie uszkodzeń będzie zastąpiona wstęgą „penetracja” bez zadanych uszkodzeń. Nie wpłynie to na ilość zadawanych uszkodzeń i pozostanie na poziomie znanym z wersji 0.7.10.
Mimo że mechanika ta nie pojawi się w grze wraz z aktualizacją 0.7.11, będziemy kontynuowali poszukiwania rozwiązania przypadków, gdy gracz otrzymuje wstęgę „penetracja” bez zadawania uszkodzeń okrętowi.
Dziękujemy za wasz czas spędzony na testowaniu oraz za wasze opinie!
Źródło: World of Warships Development Blog
Tłumaczenie: Dark_Havoc
Uwielbiam takie opowiadania, wielu nie ma pojęcia o tym czym są tzw. bąble przeciwtorpedowe, ani o tym, że bardzo wiele okrętów ich nie ma, nawet jeśli mają zaawansowaną ochronę przeciwtorpedową kadłuba, bo jedyny prawdziwy bąbel jaki znają zrobił im się nie powiem na czym…