Historia zmian: 2014
Historia zmian w pigułce. Zaczniemy od 2014 roku:
Aktualizacja 9.5 (grudzień 2014)
- Nowe pojazdy: Do brytyjskiego drzewa technologicznego dodano drugą gałąź niszczycieli czołgów, którą wieńczy FV4005 Stage II na X poziomie.
- Nowe mapy: Miasto duchów (dla bitew drużynowych), Mittengard (dla bitew niskiego poziomu) oraz Winterberg (Ruinberg w zimowej oprawie).
- Usunięte mapy: Siewierogorsk oraz Ruinberg w ogniu zostały usunięte z gry.
- Ostrzeżenia za nieaktywność: Gracze nieaktywni w grze dostaną ostrzeżenie. Dalszy brak aktywności zapobiegnie otrzymaniu mniejszych dochodów, a ostatecznie nałoży blokadę.
Aktualizacja 9.4 (listopad 2014)
- Nowa mapa: Dodano do gry mapę miejską Stalingrad.
- Bitwy drużynowe: Zmieniono format z 7/42 do 7/54, gdzie najwyższy jest poziom VIII.
- Twierdze: Wprowadzono duże poprawki i zmiany.
Aktualizacja 9.3 (wrzesień 2014)
- Twierdze: Dodano do gry Departament wojny oraz najemników.
- Czołgi lekkie: Dodano nowe czołgi lekkie wyższych poziomów dla USA, ZSRR i Niemiec. Istniejące czołgi lekkie zostały zbalansowane.
- Napęd: Niektóre pojazdy z napędem z przodu już nie zapalają się, gdy zostaną trafione. Silnik nadal może zostać uszkodzony.
- Murowanka: Całkowite przeprojektowanie mapy. Rozmiar został zwiększony z 800 x 800 do 1000 x 1000 metrów; przeniesiono punkty startowe.
- KV-1S: Ten radziecki pojazd został podzielony na dwa: KV-1S na V poziomie i KV-85 na VI poziomie.
Aktualizacja 9.2 (lipiec 2014)
- Nowy tryb gry dla klanów: Twierdze zostały dodane do gry. Ten tryb gry służy klanom do walki o surowce przemysłowe, które mogą być użyte do kupowania rezerw zapewniających różne premie.
- Mapy: Dodano nowy wariant mapy Prochorowka o nazwie Łuk ognia. Inne mapy otrzymały niewielkie zmiany i poprawki lub zostały usunięte z poszczególnych trybów.
Aktualizacja 9.1 (czerwiec 2014)
- Nowa mapa: Dodano do gry nową mapę Charków.
- Bitwy historyczne: Usunięto scenariusze Oblężenie Tobruku, Bitwa na łuku kurskim oraz Bitwa o wybrzuszenie.
- Odznaki biegłości: Wskaźnik umiejętności dla ambitnych czołgistów. Należy je zdobyć dla poszczególnych pojazdów (poziomów V–X), do trzech na pojazd. Trudność wzrasta z każdą zdobytą odznaką biegłości dla poszczególnego pojazdu – choć pierwsza może być dość łatwa do zdobycia, to trzecia jest prawdziwym osiągnięciem.
Aktualizacja 9.0 (kwiecień 2014)
- Modele HD: Od tej aktualizacji wszystkie starsze pojazdy zaczęły być stopniowo ulepszane do grafiki HD, a nowe pojazdy od razu posiadały tekstury HD.
- Nowy tryb gry: Bitwy historyczne są dostępne w grze. Można rozegrać różne scenariusze dla różnych pojazdów, które brały udział w II wojnie światowej. Dostępne są trzy scenariusze: Bitwa na łuku kurskim, Bitwa o wybrzuszenie oraz operacja Wiosenne przebudzenie.
- Konfrontacje: Ten tryb gry został całkowicie usunięty.
Aktualizacja 8.11 (luty 2014)
- Nowy tryb gry: Konfrontacja jest alternatywą dla bitew losowych. Choć zasady są te same, to wszystkie pojazdy jednego kraju są postawione naprzeciw pojazdom innego kraju, na przykład Niemcy kontra ZSRR albo Francja kontra USA. Ten tryb gry jest dostępny dla pojazdów wszystkich poziomów.
- Nowe mapy: Dodano zimową mapę Nawałnica. Dodano również dwie inne mapy, które są alternatywnymi wersjami istniejących już map: Ruinberg w ogniu i Himmelsdorf zimą. Usunięto za to mapę Port.
- Uszkodzenia od sojuszników: Zmieniono algorytm dla tego systemu. Zadawanie uszkodzeń innemu członkowi plutonu będzie karane. Dla dział samobieżnych ten algorytm bierze pod uwagę obszar rażenia i jest w tym aspekcie bardziej tolerancyjny.
No właśnie mapy.Co przeszkadzało by zostawić je w grze,a z czasem pomału dopracować je do HD i wprowadzić jakieś zmiany.Dla mnie nie grywalną mapą była „Grań”,za dużo górek i czołgi ciężkie miały problem.
…10.2018 przestały ładować się misje
Ja mam to samo
Nawałnica? co ta za mapa? (w patchnote 8.11)
Może Wichura?
Windstorm: http://wiki.wargaming.net/en/Windstorm
Imho jedna z fajniejszych mapek dające niezłe pole do popisu mobilnym czołgom różnych klas. Liczę, że kiedyś jeszcze wróci do gry.