Wieści z SuperTestu – umiejętność kamuflażu, zmiany w operacjach, Halloweenowy sprzęt eksploatacyjny
Ekspert w kamuflażu
Umiejętność ta otrzyma nowy bonus, który będzie standardowy dla wszystkich klas okrętów w grze i będzie wynosił 10%.
Ta zmiana zwiększy szansę niszczyli w ucieczce przez krążownikami na niewielkich odległościach. Dzięki temu życie krążowników stanie się łatwiejsze, gdyż pancerniki nie będą mogły się dobrze ukrywać. Zmiana ta pozwoli na większą różnorodność w wyborze umiejętności dowódców i sprawi, że umiejętność Ekspert w kamuflażu przestanie dominować. Ponadto, to zmiana usunie niekonsekwencję, jaką jest to, że największe okręty w grze otrzymują większy bonus do kamuflażu niż te najmniejsze. Proszę pamiętać, że zmiany te są na etapie testowania. Przyglądamy się szczegółowo statystykom i, jeśli w rezultacie tych zmian efektywność jakiegokolwiek okrętu drastycznie się zmieni, podejmiemy odpowiednie kroki.
Zmiany w operacjach.
Następujące operacje otrzymają zmiany: „Newport”, „Narai”, Aegis” i „Killer Whale”.
W operacji „Newport” lotniskowce Zuiho, Hiryu i Lexington zostaną zastąpione odpowiednia przez okręty: Myogi, Yamato i Baltimore.
W operacji „Narai” wrogi lotniskowiec Ranger zostanie zastąpiony pancernikiem New York, usunięto możliwość korzystania z samolotów w przypadku Lexingtona. Zmieniono kolejność pojawiania się wrogich okrętów w tej operacji. Te same okręty będą pojawiać się w odpowiednim czasie. W operacji „Aegis” wszystkie wrogie lotniskowce zostały zastąpione przez japońskie pancerniki poziomu niższego, sojuszniczy lotniskowiec został zastąpiony krążownikiem Baltimore. Wszystkie wrogie lotniskowce zostały zastąpione niemieckimi/japońskimi pancerniki o tier niższymi w operacji „Killer Whale”. Zadania i komendy głosowe zostały dostosowane do tych zmian.
Halloweenowy sprzęt eksploatacyjny. Bitwa PvP „Plugawa bitwa”
Gracze będą mieli możliwość używania specjalnego sprzętu w nowym trybie Halloweenowych dla dwóch drużyn graczy. Efektywność niektórych sprzętów będzie rosła jeśli wrogi zespół będzie miał dużą przewagę.
Ghoul (Benson)
Ukryte naprawy:
Zmniejsza wykrywanie i przywraca HP jeśli okręt nie jest wykryty przez wroga.
Nieśmiertelny dopalacz silnika
Tymczasowo zwiększa maksymalną prędkość okręt. Okręt nie może zostać zniszczony jeśli sprzęt jest aktywny. Daje tymczasową odporność na plugawą mgłę.
Steel Rat (Z-23)
Ładunek anty-inwersyjny
Każde trafienie pociskiem lub torpedą w sojusznika odzyskuje jego i swoje punkty HP. Czas przeładowania dział baterii głównych jest zmniejszony.
Parowa wytwornica dymu
Działa jak normalna wytwornica dymu
Przydział ratunkowy
Wszyscy sojusznicy w zasięgu otrzymują +1 ładunek sprzętu eksploatacyjnego do końca bitwy
Razorworm (Kijów)
Nawrót na kotwicy
Natychmiast obraca okręt o 180 stopni, odzyskuje HP natychmiast
System antynaprowadzeniowy III
Przeciwnicy otrzymują tymczasową karę do celności ze swoich dział głównych
Scarab (Charles Martel)
Ładunek inwersyjny
Przywraca HP przy każdym trafieniu we wrogi okręt
Żywy pancerz
Przekształca otrzymane uszkodzenia na odzyskiwane punkty HP
Wyszukiwanie hydroakustyczne III
Działa jak zwykłe hydro
Octopus (Mogami)
Radar dozorowania III
Działa jak zwykły radar
Blask III
Natychmiast przywraca HP wszystkim sojuszniczym okrętom.
Leviathan (Północna Karolina)
Piekielna koncentracja
Zwiększa celność dział artylerii głównej. Maksymalny rozrzut pocisków zostaje mocno
Informacje są wstępne i mogą ulec zmianie.
Źródło: World of Warships Development Blog
Tłumaczenie: Dark_Havoc