Oferta specjalna: Załoga jest najważniejsza

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

15 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marcinn

To naprawdę była kiedyś fajna gra.Teraz nawet jakby się chciało to nie idzie bo po dwóch trzech bitwach się odechciewa przy tych wynikach.

colraginis

Zawsze mówiłem o 3 rzeczach do zmiany: 1. RNG zmniejszony do 10%, 2. MM ograniczony do +/- 1, 3. POCISKI Premium – większa penetracja i mniejszy dmg w stosunku do zwykłych. Obawiam się, że WG w trakcie minionych lat trochę zapomniał, co zachecalo graczy do wyboru tej gry. Chciałabym widzieć więcej historii i symulacji, mniej zręcznościówki i przypadkowości. Pozdrawiam Wszystkich.

Anonimowo

do tego ta artyleria, trzeba byc uposledzonym, zeby nia grac w grze o czolgach.
calkowicie niszczy klimat tej gry

Srutin

Twoja wypowiedź niszczy wiarę w ludzi.

dsadas

Bo WoT to gó*no. Gram max godzine na tydzien (kiedyś mogłem cały dzien grać) bo troche kasy wtopiłem w ten szit tak to juz dawno by wyleciał z dysku.
P.S Chce zwrotu kasy za Liberte, czołg niegrywalny, rzuca cały czas na dychy! Nie no żart 😉 Ale na dychy jeb*e równo

Zygmunt Frojd

Problemem jest nie tylko dziwne RNG, ale boty, które nierównomiernie losowane do drużyn ustawiają wynik, tzn. z góry wiadomo kto wygra., jeśli jedna drużyna dostaje 8 botów a druga 2. Ważne też czy boty są na topce. I nie, nie mówię o bardzo słabych graczach, tych tzw. grających for fun 😉 Chodzi mi literalnie o boty czyli programy zastępujące w bitwach ludzi.

Hebius

Do ustawiania wyników typu 15:2 WG używa tzw. rng. Oddajesz w bitwie 6 strzałów, 1 zadaje obrażenia, 3 nie trafiają w cel, 1 trafia np w jażmo, 1 leci na gąski za 0 i kończy się to wynikiem 15:2. Wczoraj dla przykładu w bitwie 1:15, chyba z odległości 30m 2 razy pod rząd trafiłem celując Convay’em w ruskiego light’a T100LT za 0. No k… jawne, pier…. oszustwo.
Winrate w tej grze dla przeciętnego gracza wynosi 50% i ruscy takim losowaniami tego pilnują. Wygrasz i za chwilę musisz przegrać. Dlatego gram pomimo tego, że gra jest zmanipulowana, bo jest też fajna, ale nie wydam na nią nawet złamanego grosza za te oszustwa i ustawki.

mid

pamiętajcie ze MM bierze czołgi i graczy z puli akurat dostępnej w danej chwili! ile tys osób gra z samego rana???
pare mi po 7:00 kolo zaczął narzekać ze VI rzuca go non stop dziś na VIII a w grze online było ~1800 osób. nawet MM nie wyczaruje by gracze wzięli takie tiery żeby ten jeden kolo grał w topie !!!!

Roman

Mid ile ci płacą za te komentarze.hahah

Eberhard Mock

Piotr ma rację. Gwałty typu 15:2 itp. pojawiły się jako stały element tej gry w okolicach patcha 8.5, wcześniej były to wyniki występujące sporadycznie. Kiedyś bitwy trwające 10+ minut i wyniki 15:13 to była norma, a nie ewenement jak obecnie.

der

co do tego to akurat MM jest tragedią w WoT, Tak tragicznego balansu ciężko uświadczyć w innych grach tego typu.

Andrzej Duda czyni cuda

Piotr myśli że jak ma w jednej bitwie przegraną, to ma 100 % przegranych a przecież kiedyś przegranych było mniej. HAHAHA co za gość.

Ricoszet

Czyli swoje zdanie opierasz na JEDNEJ bitwie i porownujesz to do przeszlosci? No niezle.

GRAM_TYLKO_ARTĄ

właśnie piotr ma rację, ta jedna bitwa jest idealnym przykładem jakie stanowi 80% rozegranych bitew

Piotr

Grywalność WoT-a jest teraz tak niska, jak nigdy. Zagrałem dziś raz. Po 2 minutach było 0:4 (w tym dwa topowe czołgi w losowaniu 3-5-7). Przegraliśmy 3-15. Bywały kiedyś takie bitwy, ale bez porównania rzadziej.