Prosto z Supertestu: ­čçÁ­čç▒ 50TP Tyszkiewicza

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b─Ödzie bardziej taktyczna i przemy┼Ťlana. Trudniejsza, ale mniej irytuj─ůca ÔÇô a przez to bardziej satysfakcjonuj─ůca. Postawmy na miodno┼Ť─ç!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczy─ç spam. Dowiedz si─Ö wi─Öcej jak przetwarzane s─ů dane komentarzy.

18 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
GGCW_MAJKOWHY

dali mu lepszy DPM od S conqa XDDD lol

Kruku_

┼Ümieszny pojazd… taki niepancerny, a taki wolny…

+ i -

plus – minus zaokr─ůglone :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
w sumie racja, na co komu 3 czy dalsze miejsce po przecinku, to jest gra, a nie skrawanie cnc element├│w satelity, kurka rurka1

LoL

nie no jest do ****… reza OP OBJ 257 jak chce z ta armat─ů ale nie jest do ****,ja pierdziele poczekajcie a┼╝ si─Ö pojawi na normalnym serwie i w tedy si─Ö zobaczy, co za nar├│d…

JaPeDe

Oho będzie nerf dla działa na 110%
pow├│d – 130 z prze┼éadowaniem 11,8 ? kiedy X ma wi─Öcej xD

LordFenikX

OBJ 277 ma armatę 130mm i ładuje szybciej od naszej IX, E100 na 128mm to samo, IS-7 bardzo podobnie

Raddis

Ale one maj─ů 490 obra┼╝e┼ä, 560 ma Pz VII, kt├│ry z sam─ů za┼éog─ů na 100% ma 15,3.

LordFenikX

A no chyba ┼╝e tak, dzi─Öki za popraw─Ö, ale zauwa┼╝y┼éem ┼╝e WG idzie w stron─Ö zwi─Ökszania DMG, 50TP prototyp (do niedawna T wz51) niby VIII tier, niby 122mm a obra┼╝enia 440, Defender to samo. Teraz nie pami─Ötam ale wiem ┼╝e istniej─ů czo┼égi z armatami 130mm a posiadaj─ůce wi─Öksze dmg ni┼╝ IS-7. Troch─Ö nie gra┼éem i mog─Ö mie─ç dziury w pami─Öci, ostatnimi czasy polegam na newsach w internecie

Areczek

celno┼Ť─ç 0.4 XD

do tego muł i masa weakpointów.

do snajpienia si─Ö nie nadaje, do grania na cc te┼╝, do obje┼╝d┼╝ania te┼╝

jednym s┼éowem – cienizna w por├│wnaniu do op ruskiego ┼Ťcierwa

LordFenikX

W sumie jedyne co do niego mam to jego pr─Ödko┼Ť─ç, przyspieszenie poprawili, to mo┼╝e czas na pr─Ödko┼Ť─ç. Mo┼╝e tak 45km\h?

xD

Co mu z tej pr─Ödko┼Ťci jak b─Ödzie mia┼é takie opory ┼╝e po┼éow─Ö tej warto┼Ťci zobaczysz spadaj─ůc z klifu…

LordFenikX

Dobrze uj─Öte xD

WhiskeyTangoFoxtrot

To mo┼╝e by─ç naprawd─Ö fajny czo┼ég. Og├│lnie dziewi─ůtkami obecnie gra si─Ö bardzo fajnie ale i tak ten czo┼ég zapowiada si─Ö naprawd─Ö dobrze. O wiele lepiej niestety ni┼╝ dziesi─ůtka…

Maniek

Penetracja na podstawowym dziale to jaki┼Ť ┼╝art! Zapewne ├│semka je b─Ödzie mia┼éa na topce. Bior─ůc pod uwag─Ö ci─ůg┼ée granie ├│semkami na dziesi─ůtki, to b─Ödzie koszmar.

ali

topowe dzialo 8 to drugie dzia┼éo 122 z 225 pen─ů wi─Öc na 8 to spoko

Płaczek

225 peny jest ok nawet na start gry 9 tierem. Jednak zawsze się znajdzie beksa co by chciała 500 peny na standardzie, bo użyć mózg i objechać to jest wielki problem.

Ddjd

Powodzenia z objezdzaniu dzbanie

Siema. Kto PL?

Hahahahaha. Do tego pusty.